Hozzászólások
Elsődleges fülek
Mert a kedves tulaj baszik feltölteni? :D
BTW ja, kondenzvíz, teljesen normális ilyen hideg időben. Minél hidegebb a cső, annál könnyebben kicsapódik rajta a nedvesség. Látszik nem foztel még paleszt :D
Oké de miért folyik ipari mennyiségben egy camryból, amikor annak elektro motorral kéne eleve haladni
Oké, nem üzemanyag, de város közepén az esti pára délután 1kor? Több tíz méter hosszan többször is? Még miért nem láttam ilyet soha életemben?
Üzemanyag. A kipufogóból.
rwurl=https://live.staticflickr.com/5515/10557673133_80d6e87b63.jpg
Dude... :DD
Miután a kocsi elindul, a dobban lévő hőtől kicsapódik az esti pára, és az folyik ki az első pár perc során.
Vegyed csak a 200 ezres Mergát, jó lesz!
Glom egy vezérműszíj csere időszerű lesz a km számra tekinttel, de azért egy 7 éves, garázsban tartott, rendesen szervizelt Mercinek nem kéne hogy komolyabb baja legyen, ha a hivatalos képviseletnél dolgozó öreg róka is azt mondja, hogy jó széria és vígan el kéne menjen 400k-ig.
Én amúgy nagyon bekajáltam ezt a Toyotás reklámszövegedet, múltkor állunk a pirosnál, előttünk egy előző generációs Camry, mondom havernak hogy de fasza járgány, ezeknek a Toyoták mennyire megbízhatóak ráadásul. Erre elindult és folyamatosan csorgott az üzemanyag a kipufogóból egy-egy gázfröccsnél :D
Minden Reacher évad jól indul az első részekkel, aztán a végére mindig átmegy kapkodósba és túltolt kreténségbe.
KCD2
48.5 óra után átértem a 2. mapre (kb. minden mellék kuldit megcsináltam eddig), ami már így, hogy amúgy teljes fog of warba burkolódzik is látszik, hogy ez akkora, de lehet nagyobb, mint az első map volt :D Arról nem beszélve, hogy elvileg itt lesz Kuttenberg is, ami önmagában állítólag iszonyat nagy.
Elképesztő.
Szerintem szépet merítettek a BG3-ből ilyen téren, ahol igazából ott kezdődik a játék, ha beérsz Baldurs Gate városába. Na szerintem itt is ilyenre kell készülni.
Apud olyan sportosan vezetett, mint Te? :)
Reacher S3 e1-3.
Simán van olyan jó eddig mint az első két évad.
tegnap radioban hallottam. erdekes. megoregedtek brokkoliek.
Azzal már elkéstünk. :) Te is meg én is amikor röhgötem rajta...
hülye... :D felröhögtem hangosan!
Rings of Power
Nem akarok pokolra kerülni XD
Ez ilyen. Ki kell zárni. Mármint nem a kocsiból, de azt is lehet.
Én úgy veszem, hogy az EU általa beépítette azokat a vezetés"támogató" rendszereket, amiket én nem akartam, tehát helyettük sipítozik.
Asszony a helyszínen szornyethalna ha lemennék egy olyan úton úgy fosik. Krétan a hegyi úton már felfelé is sipitozott főleg amikor megjelent a traktor szemből 😁
Törölgetheted a szart alóla, de nem tud nemet mondani?
Ilyen futással biztos nem vennék semmilyen németet az elmúlt 25 évből. Kb a szétesési határ. Nálam volt apám 180 ezret futott C Mercije még két gennel korábbról. Egy kibaszott betegágy volt.
Ha azt nézem, hogy ennyiért ilyen futással az én kocsimat is simán meg lehetne venni, egy viccnek tűnik a fenti ajánlat.
Ez alap, hogy egyik sem tud különbséget tenni az alsóbbrendű utak közt. Tenerifén ezt onnan láttad, hogy az oldalirányú út helyett nyíl egyenesen vitt le a hegyről a kis másfél kocsi szélességű út 45 fokos lejtéssel. Az elején néztem nagyokat, aztán megtanultam élvezni a helyzetet, és toltam neki, mint állat :D
Megint nekimennék ennek a laptop témának.
Nem érdekel 17" alatti gép, de legyen 2,5 kg alatt a súly. Árukeresőn nézve nem látok gépet értelmes dedikált videokártyával, viszont abszolút nem vagyok képben, hogy a prociba integrált verziók esetén milyen szintű a grafikus teljesítmény - magyarán nem akarom elkezdeni elemezgetni a különböző mobilproci családokat, már nem hobbim ez.
A cél csak annyi lenne, hogy elinduljanak ilyen indie címek, semmi AAA élménykedés. Mondjuk egy Cultik és hasonló bőven fusson némi tartalékkal a jövőre nézve.
rwurl=https://www.gamer365.hu/~fs/article/00/17/fr/cultic.jpg
4-5 óra aksi idő bőven elég, meg a kijelző színmélysége ne legyen egy rakás fos. Sokat fogok gépelni rajta, kell a jó bill és az oldalsó numerikus rész. A háttérvilágítás szintén jól jönne itt.
Ár szempontjából az 500 ezer barátságosabb oldaláról nézném a történetet. Mivel nem kell hurcolásznom terepre, nem kell, hogy prémium anyagminőség legyen - akkor inkább az olcsóság fele mennék.
Köszi!
kicsit rosszabbul sikerül az ugrás diszkont áron kaphattad volna meg.
Google naps egyszer megszopatott Krétan azóta nem igen használom. Elafonissi strand felé menet felvitt egy kis egysavos hegyi útra. Balról szakadék jobbról meg olajfa ültetvény szemből meg jött egy traktor... Az volt a szerencsém hogy volt egy kis buszmegálló nagyságú beugró és így pont megtudtam fordulni a traki előtt.
Na most meg a semmiből jött egy 2018-as C160 ajánlat egy közeli rokontól. 190k km, 1.6-os, turbós, 130 LE, végig szakszervízben, felfüggesztés, fékek frissen cserélve, saját szervizesemmel leellenőriztettem, azt mondta minden rendben van vele, jó széria.
Kereken 5 misiért, adna hozzá tavaly vett téli-nyári gumiszettet. Nyilván ez egy belépő szintű Merga, viszont formára és színre gyönyörű, elegáns, stílusra jobban illene Páromhoz, mint a bömbi. Legnagyobb hátránya számára, hogy manuális váltója van (én nem is tudtam, hogy van ilyen mercinél), de mondtam neki, hogy az azért nem ugyanolyan, mint a 15 éves Mazdánál.
Nyilván a 420i vonzóbb számomra, de 10 millát ilyen válságos időszakban meg esküvő előtt kocsira kiadni nem nagyon érzem okos döntésnek.
rwurl=https://i.imgur.com/IGPr9xr.mp4
hát ilyen csajok előfordulnak erre...
Igen, amit írsz, a valós ár lesz a lényeg. ha 50 USD-al megy szokás szerint az AMD az Nvidia alá, akkor ott basszák meg ahol vannak.
https://hu.ign.com/james-bond-filmek/102677/news/breaking-az-amazon-atve...
Na ebből mi lesz :DD
Ez pont ma jött velem szemben:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=UFVSUDmUJdY
Hát ez egy kib**** szégyen. :(
Nem tudni, hogy plug in, vagy normál hibrid, illetve azt én nem tudom, hogy plug in esetén más-e a motorvezérlés (szerintem nem), de nálam az RX először mindenképpen bekapcsolja a benzinmotort, hogy üzem meleggé váljon az akkumulátor töltöttségétől függetlenül. Ennek nyilvánvaló oka van a tartósság szempontjából.