Hozzászólások
Elsődleges fülek
Cuccozós arcok szépen ledobták a felesleget, miután leálltak
https://x.com/Learn_wit_Clara/status/1962523252162732395/photo/1
Nem érted te, milyen rossz nekem. Teljesen kimaradok a fesztiválokból.
A vendégek
tídidídidí
elhúztak
didididí
a faszomba
tirittittí
Én is vettem Keychrontól egy apró egeret, oszt azzal elvagyok.
Kösz, nem. Az egész Y-panzió és disco környéke vállalhatatlan színvonal.
Utána kellett keresnem. Ez egy ilyen N+1-edik bódé. Nincs nagy forgalma. Inkább a Zsúr.
Icc medzsik
Rákerestem a témára puszta kíváncsiságból, és durva, hogy a Crysis 2-amin anno mindenki sírt, hogy sokat kér, 50-60 FPS között futott a videóban :D
Nekem eddig csak a Logi egereim nem szartak be 🤷♂️
A fingom szaga igazodik az évszakhoz.
Majd ezt holnap még gondold át a 30 fokban :D
Először tudnod kell, milyen fogásformát használsz. Onnantól lehet célirányosan nézelődni.
Palm, Claw, fingertip
Tele van a hely tesókkal. És rohadt büdösek.
Szerk: ez épp most jött szembe
https://www.threads.com/@defnoodles/post/DNthO83ZHWh?xmt=AQF07rYhPPbKr5Y...
Szigorúan automata váltó + eco boost hajtáslánccal :3
Nem értek egyet, de hagyjuk ennek a kifejtését.
Az sem áll össze, ha elvben van egy S Merga, akkor mire a vágy egy 5-ös BMW birtoklására luxi szemszögből...
Ha már közepes szedán és luxi, akkor legalább olyat vennék, ami nem dob számlákat feléd, de ugyanolyan remek módon esik az ára: Lexus GS széria.
Itt az alkatrész ára nagyban mérvadó, nem a kocsi piaci értéke. Én tavaly ősszel az R8-ra jó ajánlatot kaptam 800 e képében, de azért itt is volt némi önrész kár esetén. A most emlegetett taligának sem hiszem, hogy nagyságrendekkel olcsóbb a fényszórója, így egy fél millás éves díjat már igen jó dealnek tippelnék, de simán lehet több - sőt, szvsz ennél jellemzően drágább ajánlatok lesznek. Be kell ütni netrisken 5 perc alatt pár tételt hasból írva.
szerk: Ha az van, amit Moken ír, az egy remek világ, szinte ingyen van.
Véleményem szerint nem túl szépen kopik, pusztul az új Volvók beltere. Nekem legalábbis ez a személyes tapasztalatom egy XC90-el, amibe új kora óta bele ülök néha,
Nem hiszem, hogy ez valós probléma lenne. Ha nem lépsz neki oda, a motor sem pörög. Ha klasszik váltóval lépsz oda, az is ugyanúgy pörög.
Miért lenne hangos a váltó? Ugyanaz, mint az RX-ben.
Geci nagy forma vagy, hogy a nőt egy lefingott, akár 200e pluszos kocsiba akarod ültetni. :D
Az a baj, hogy a saját álmaidat próbálod ráerőltetni a csajszira, miközben az vígan elfurikázna egy újabb Vitarával.
Minden piaci szereplő a lehető legmagasabb árra törekszik, amit kifizetnek neki. Ezek alapján a többség megveszi ennyiért a szolgáltatást. Én se szaroznék vele, csak működjön.
Aki egyszer megengedhette, de később nem, az először vagy túlvállalta magát, vagy tombolán nyerte, vagy csődbe ment. Te melyik vagy?
Aki megengedhette egyszer, és nem vonatkoznak rá a fentiek, az mindig új prémiumot fog venni.
Ha te mikrokapcsolók cseréjével foglalkoznál, akkor anyagárban mókolnál, vagy valahogy rászámolnád a megélhetésedet - ne adj isten, gyarapodásodat - is hónap/darab arányosan?
Az ember tény, hogy könnyebben megy bele hülyeségbe, ha el tudja hitetni magával, hogy sokan mások is ezt teszik. Akkor nem lehet nagy para, pedig műszaki oldalról majd' mindenki a biztosat keresi, az élmény szempontjából érdemes valami érdekesre menni.
Az a baj, hogy ebben a sztoriban nem az Indiana Jones vagy, hanem a csillogó cuccokat kereső holló.
No, de ki lennél, ha mégis azon 1%-ba tartoznál, aki minden téren a kockázatokat és kihívásokat keresi azon biztos tudatban, hogy meg is tud felelni neki?
Kissi fura úriember Nyugat EU-ból, aki habár csak kisebb dolgokat képes megszerelni a kocsiján, ki van tömve az otthoni fizetésével, így aztán vígan fizeti, h a kocsi elé dob egy 5.000 EUR számlát, mi több, felhozza gyári szintre, kerül, amiben kerül. Ismerősei megértő félmosollyal figyelik a fura urat, hiszen, amit tart, már egyértelműen nulla presztízzsel bír, értéke soha nem lesz, mert annyira tömegcikk, de hát hé... Ha Hansnak ez a hobbija...
Ha te is olyan tehetős vagy, mint Hans, rendben van, fizesd ki, amit kell, mert ezt akartad, de morálisan elfogadhatatlan, ha a saját vagy a gyermeked jövője elől költöd a pénzt.
Kelet EU ezermestere: Ha kell, motorblokkig bontja a gépet, az se gond, ha a évekig össze sem áll újra, mert valamelyik roncs úgy is beindul a kertből, amiket hasonló módon hordott össze. Egy valagnyi szaki ismerőse van, akihez fordulhat, meg lehet, hogy a másik habókos már meg is vette tőle azt a kocsit, amit ő két hónapja letámasztott. Bonyolult kihívások elé kerül, de megoldja szakértelemmel, kapcsolatokkal. Még így is a végén be tud mutatni egy vaskos dossziét a költségekről.
A fentieknek meg szabad venniük a kockázatos típusokat.
No, de ők nincsenek sokan, kik pörgetik akkor a témát?
Két nagy csoportra osztanám őket:
Srácok, akik fordítva ülnek a moziban. Elhitetik magukkal, hogy egy leharcolt prémiummal menőlk lesznek, pedig ezek presztízse pont addig tart, amíg a pay wall. Onnantól, ha már bárki megveheti, bárki ülhet benne. Ők is. - de erről később.
Ezek az arcok nagyon boldogak a vételkor, de már a hazaúton nem teljesen őszinte a mosolyuk, mert azért mégis utána kéne nézni, hogy miért nyikorog a nagyobb bukkanóknál, ami még a tesztúton nem jött át... A hibák aztán sokasodnak, az elején próbál utána menni, de olyan díjakat számítanak, annyival magasabbak a kopó-fogyó alkatrészek árai, hogy a jellemző reakció valahogy így fest
rwurl=https://i.imgur.com/5a0x2aK.jpeg
Mindeddig azt hitted, hogy "értesz" a kocsikhoz, mert hát férfi vagy, de nem. Azt hitted, majd jól meghackeled a rendszert, mert bevállalod, amit a hülyék nem mertek. Te leszel a boldog kivétel... Aztán, amikor felteszed, olyan ajánlatok jönnek rá furán beszélő alakoktól, hogy beszarsz. Végül beletörődsz, és fél áron, check engine-el eladod, csak valahogy szabadulj a bódétől.
Végül ott vannak a tesók, az ostoba cigányok, akik tényleg csak csillogást akarnak, és nem gondolkoznak pár hónapnál tovább. Na, ők lesznek a következő vevőid. - a Cayene esetén szám szerint az autó hetedik tulajai, megnéztem. (Már most klubbosodhatsz velük, legalább megismered a vevői kört, talán ajánlanak szerelőt is.) Nagyon "vicces" volt eladni nekik anno a Mergát, senkinek nem kívánom.
Én azt mondom, tedd meg. Az infókat megkaptad, hajrá, de úgy is csak vetítesz, már megszoktuk ;)
Én szívesen olvasom majd a blogolásodat, hogy így meg úgy mekkora szemét, és mit összeszívsz vele, úgyhogy nem engem kell meggyőznöd, de szvsz nem fogod meglépni, és jól van ez így.
Na, ez aztán a meglepetés!