Hozzászólások
Elsődleges fülek
engem is érdekel a téma, de nemtudom hogy melyik kapcsoló lenne ideális.
most egy TUF K7-em van amit ajándékba kaptam, valami érdekes jószág:
Optical-Mech switch
Tactile feedback with an audible click
50 g actuation force
pár napba beletellett mire megszoktam. nem rossz, de annyira nem éreztem világmegváltónak sem.
viszonyítási alapom meg nincs mással.
amúgy már csak trollingból ANSI-t vennék ha nem hiányozna róla az Í helye. mert nagyon vicces amikor mindenki melléüt rajta :D
passz, nekem behozza ezt: https://store.steampowered.com/bundle/39394/Command__Conquer_The_Ultimate_Collection/, 19,88€. vagyis a fiókommal 18,39€ mert megvan már 1 belőle és hozzátudom adni a kosárhoz. kedvezményt nem látok.
Én meg azthittem moziban lenyomják.
hivatalosan csak a subnautica VR-os (nem a below zero), az is csak PC-n amennyire én tudom.
ha parafaktor kell én a VR-t ajánlom. kicsit fapados az implementáció de brutális úgy látni.
Talán a kedvenc jelenetem amikor a tetőn vannak de Niro és a lány. Aztán a fekete ég, város fényei meg az egész hangulata olyan hogy bárcsak én is akkor ott lehettem volna egy olyan helyen. Meg a kistévés részen szakadtam. De az egész 10/10.
Nekem ebből a szemtől szemben messze kiemelkedik. Megkéne nézni újra.
nemtudom, lehet neked van igazad. de lennének lehetőségek. pl ha pár ehhez hasonló videót kinyomna az ubi kb azt mondanám akármennyire utálom őket ebből CE preorder lesz rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=vZ-Wdr-WqFg
továbbra is teljesen lelketlennek érzem ezt a HoMM részt. generic fantasy assetes mangás mobil játéknak néz ki. HoMM3 HD-ből kéne kiindulni csak ott már lehetne 60fps animáció, extra részletes stb ha már egy teljesen új game. artworkhöz meg olyan szintű művészek kellenének mint a Horn of the Abyss, legalábbis amennyit láttam belőle ők értik a játék stílusát.
Gabika írta: no de mert nem volt jo sztiv rodzsersz?
nemtudom, Disneyt kéne megkérdezni vagy Chris Evanst. de itt szerintem tökre működhet. mármint akit érdekel az MCU, én nem vagyok oda a zuperhősös filmekért.
nem vagyok a kényszeres race swap híve pl hófehérke kicsit erős négerként, de captain america miért ne lehetne? De még lehetne spanyol ajkú, ázsiai, vagy személy szerint azt mondanám lenne inkább indián.
US összetétel:
White 59.3%
Hispanic and Latino 18.9%
Black 12.6%
Asian 5.9%
American Indian or Alaska Native 0.7%
biztos úgy van csak paywallos a cikk
jajj, már majdnem reménykedtem, de ez fanmade cucc.
azt nemtudom megszárad-e, de volt hogy hidegbe kitettem a ruhát és tényleg nagyon sok vizet tud veszíteni. viszont azt nemtudom mennyire egészséges az anyagnak ha jéggéfagyva hajlítgatom mert mondjuk leszedném és behoznám a szárítóról.
bioware-ből azután ábrándultam ki, hogy a ME3 után elővettem a ME1-et. látványosan átment RPG-ből action-shooterbe. elsőben a lövés pontosságát a statok határozták meg, harmadikban az, hogy jól célzok vagy sem. aztán azóta lett liveservice, meg minden ami divat.
Egyszer valami spanyol telefonszámról felhívott egy random magyar fasz i, hogy miért hívogatom a csaját meg mi van köztünk. Annak is mondhattam bármit aztán inkább letettem. Van pár ilyen világtalan. Csak azért vettem fel amúgy is mert épp más csapatba kerültem cégnél és vártam külföldről egy hívást.
nagyon gáz. hiába a nanite, lumen, meg akármilyen szofisztikált dolgok ha azt nem tudja hogy fél percenként ne legyen egy-két 200msec spike, vagy ha egyes jeletenetben beesik 30fps alá nehezen érthető okokból.
rémlik egy dev blog vagy valami olyanról hogy kitakarították az UE-t, egy csomó komponenst kukáztak ami nem kellett, és akkor már jól ment a játékuk (forrás nincs, bocsi, csak trust meg bro, de tényleg úgy emlékszem olvastam ezt). de azért ez nem elvárható minden csapattól, hogy szükség esetén ilyen mélyen belenyúljanak és buildeljenek egy saját UE verziót, hogy egyáltalán jól fusson.
Pc vagy konzolon tolod? Mert ps-en is szarul megy, egy barátom panaszolta hogy lehet ezekért vesz majd pro-t
nagyon függ az adott játéktól, nincs erre fix szabály. az nekem tökmindegy hogy Rainbow Six: Vegas-ban 600fps-t tolna ki vagy 450-et de simán van olyan game ahol a min fps-hez is brutál cpu kell, mégrosszabb esetben az 1 szálas teljesítmény a szűk keresztmetszet. nemtudom ma hogy áll, de a Stellaris endgame nagy pályán diavetítés volt, csatát nézni nem kellett, jobb volt kimenni a galaxy mapra amíg a gép lejátszotta.
én még a megjelenés környékén játszottam vele először, akkor elég sok probléma volt. aztán 1-2 hónap alatt egész játszható lett.
pár hónapja újra elővettem, mert szerettem volna kipróbálni az új dolgokat (Sunder Charms) és legtöbb esetben teljesen játszható volt, egyetlen gond ami rémlik az a server latency. néha 1-2 órára amiatt szutyok volt de akkor átkell váltani US régióra és valószínűleg működik.
meg nemtudom azt javították-e már, hogy a játék töltése közben is már megy a logika server oldalon úgyhogy előfordulhat, hogy már döglődsz mire betölt a waypoint mert rádaggróznak :D. de mindegy HC karit úgysem indítok soha.
viszont nagyon ízlésesen néz ki, van benne pár kényelmi fejlesztés, meg az immunitás törő charmokkal végre igazán jót lehet sorceresezni, meg csomó build életképes lesz. meg új rúnaszavak.
szerintem összességében egy tisztességes remaster, inkább a starcrafthoz áll közelebb minőségben mint a war3-hoz (amit nem próbáltam csak hallottam jóhírét, az alapján ítélem meg).
RTX3050 kategóriás kártyán is jól megy, meg CPU-ból sem kell túl erős.
én fogalmatlan vagyok. miért van többfajta felni méret, melyik jó?
Moken írta: Off: mire használod napi szinten?
többnyire tech dolgok, ahol egyszerűbb mint rákeresni google-ben és megtalálni az értelmes megoldást vagy magyarázatot. vagy megerősítés, hogy ugyanazt válaszolja, amit én gondolok megoldásnak. egy kritikus rendszer megírását nem bíznám rá mert néha baromságokat csinál, de ilyen apró dolgokban ha tudom ellenőrizni meg képben vagyok én is akkor nagyon jól jön. meg egyéb dolgokat is néha megkérdezek.
Pl:
Write a scala snippet with spark. I have a dataset[a] and dataset[b]. I want to filter values where a.x is "N/A" or a.x = b.y
how do i get the number of elements in an array in trino?
how do I convert a java map to a scala map?
what does this cron expression mean? "cron_expression": "0 10 * * *"
A Hungarian doctor is called Dr. xxx xxxx. What could be his origins based on the name?
Hogyan lehet fejsérülést megvizsgálni?
lehet én vagyok az örök negatív de ez max egy lsd tripes játékhoz lenne megfelelő. jó az AI, napi szinten használom, de vannak limitációk is. nem csak a jeleneteken belüli artifactokra gondolok, hanem pl képes lene egy konzisztens látványt generálni egy egész játékon keresztül?
amúgy miért jó ez a játék? megnéztem a trailerét de steamen de annyira nem kötött most le hogy 3x kellett újrakezdenem mert a közepén már azon gondolkodtam hogy melóban majd mivel folytatom holnap a taskomat.
jöttek mindenféle emberek, csak magadra számíthatsz, meg kell küzdened az életbenmaradásért. generic plot 101?
Alapvetően én abban látom a problémát, hogy technológiai kérdésekre van csak egzakt megoldás.
Ha az a kérdés adott hardveren megoldható-e path tracing, vagy egy úttörő raszteles lighting model akkor elő kell venni a matekot, meg programozási trükköket és vagy megoldható vagy x év múlva majd talán. De a rendering pipeline-ban nincs "játékélmény" vagy "sztori" shader.
Amíg a hardver már elbír egy olyan jelenetet ahova berakhatsz nagyfelbontású textúrákkal renderelt többmillió poligonnyi tárgyhalmazt hogy iszonyat részletes legyen - ami nagyon sok emberóra, erőforrás meg pénz - addig a kreatív dolgok - játékmenet, történet, design - inkább stagnálnak vagy gyengébb minőségűek lesznek.
Utolsó AC amivel játszottam az a párizsi volt, nagyon szépen nézett ki a katedrális, meg a város de pár óra után töröltem mert a francnak van kedve ugyanazt a baromságot 35x megcsinálni, meg játékpénzt venni hogy kinyithassam a lootboxokat. Addig nem jutottam el, hogy a sztori jó vagy rossz, mert előbb megölte nekem a monotonitás meg lehúzós kombó.
Én megtartanám a UE5 nanite meg path tracing technológiákat az adott kor Crysis-ainak, és egy 200 millás költségvetésből kijönne fé tucat Hades, Bioshock1, Banished, Baldurs Gate EE szintű játék.
God of War (2018)
Yaay, sikerült kijátszani. Örülök, hogy a Sony megnyitotta a játékainak egy részét a PC felhasználók irányába. Azért ez másfajta AAA mint amit az ubisoft csúfol annak. Valahogy így képzelem el azt amikor jó játékot akarnak készíteni, van rá egy csomó pénz, és nem az a cél hogy az utolsó forintot kihúzzák mikrotranzakciókkal. Kellemes játékmenet, élvezhető történet, jó a karakterek jellemének fejlődése és egymással való interakcióik, szép grafika, elég sok tartalom stb.
Apró dolgokba belelehet kötni, végére kevés volt craftingra a hacksilver, van egy grindolós pálya, UI nem a kedvencem meg még biztos tudnék sorolni. De ettől még egy nagyon tisztességes munka.
Ha valakinek még nem volt meg, (és lesz újra akció) akkor érdemes bepótolni.
én akkor hagytam abba amikor összeguberáltam különböző anyagokat, volt egy láda aminek a kinyitásához kellettek. egy részét beleraktam, meg visszamentem a többiért. na most a ládához nem találtam vissza, mert a térképen a jel eltűnt amikor a közelébe értem, de nem láttam merre van. tudom van egy egész univerzum, miért ragadtam le itt, de nagyon irritáló volt erre fél órát elpocsékolni.
tudja esetleg valaki, hogy most már jobb-e a navigáció?
Transzfogarasi út északi emelkedője a Bilea-völgyben? nem azért, mert ennyire vágom hanem google lens alapján, meg nemrég írta Vajk, hogy "Jövő hétvégén mennénk Transalpinára". kicsit megjáratja az audit.
vagy inkább ugyanazok hupákolták össze mint a többit, csak az írokat elfelejtették kölcsönadni? :D
szerintem a csicska tuf az nem csak a rog :D
érdekes ez az ansi enter az biztos, az angol kiosztást meg vakon gépelást kb gyorsabban megszoktam. de utána már az volt a szuperképességem, hogy azzal is tudtam gépelni.