Hozzászólások
Elsődleges fülek
Amúgy mióta van az, hogy a modell csajok nem gebék? A győztes csaj is full jó formás, cici, popsi, széles csípő, minden van.
Vagy korábban is csak bizonyos modell kategóriákban volt elvárás a gebeség?
Babra munka de megéri.
Nah az van, hogy a fősztorival haladgatok, sztem az továbbra is jópofa a maga módján, a combat még mindig tetszik. De elvileg a játék vége egy ilyen Suicide Mission 2.0, ahol sokat számít, hogy mennyire vagy jóban a companionokkal meg fractionökkel. Szóval az ő sidequestjeiket kéne csinálni, de azok olyan rohadt unalmasak, hogy nem lehet bírni. Úgyhogy nem érdekel, ha a végjátékban majd megdöglik mindenki, vagy nem a legjobb endinget kapom, maradok a főszálon :)))
Hiába nézel négerem. Hidd el, ha valakinek, hát NEKEM bőven voltak fenntartásaim. De teljesen faja kis game ez 8)))
Tényleg nagyon kis lájti, egyszerű skillfa, egyszerű inventory, egyszerű companion management, szóval RPG-nek tényleg nagyon barebones.
Meg tényleg ez a naivan mindenki kedves mindenkivel, mindenki good guy fantasy sztori :))
De jópofa, pörgős, sodor magával egyelőre, a harcok élvezetesek és látványosak, és az egésznek van egy hangulata, ami amúgy bejön.
6 óra után ez a játék még mindig tetszik, sőt, egyre jobban :))
pontosan egy ilyen lájtimájti akció-rpg-re volt szüksége most a szervezetemnek
Egy fullosan interaktív, full real fizikara epulo openworld City17-es HL mondjuk nem hangzana rosszul.
Elkezdtem a Dragon Age-t. Kábé 2-3 órám van benne eddig.
- az eleje epic, nagyon jó ez az in medias res kezdés
- a látványvilág, grafika meglepően szuper
- a harcrendszer egyelőre elég fun, de ez egy akciójáték abilitykkel (kb Mass Effect 2 csak fantasyben), szóval aki RPG-t szeretne, az ne itt keresse :)) nekem ez most pont jó, mert a hagyományos RPG-khez nincs már türelmem
- a dialógusok, karakterek már ennyi alapján is elég egyszerűnek tűnnek, de egyelőre nem kifejezetten bántó
Simán lehet, hogy elleszek én ezzel egy darabig, ami napi fél - egy órám van rá meló közben.
Nem tudom most megnezni ezt a vidit, de PS4-en stabil 30fps volt frame pacing problemakkal, viszont mas technikai baja nem volt.
Ez a game konkretan god tier volt ugy is, de 60fps + rendes frame pacinggel egy igazi alom lenne.
rwurl=https://imgur.com/a/XM0wywj
Ezekre gondoltam inkabb, nem a buzulasra konkretan.
Ha ez 1 companion karakterre korlatozodik, akivel adott esetben nem kotelezo foglalkozni, akkor ok.
De erdekelne valami nem elfogult velemeny, hogy ettol fuggetlenul milyen a sztori, mert a banalis, gyerekeknek irt fostol kezdve a legjobb Bioware-sztori ever-ig bezarolag olvasni a review-kban mindent :D
Taktikai Konzerv írta: Ezt a ubisoftos Star Wars szart nem tolja innen senki? Érdekelne néhány first hand vélemény, bár úgyis viragboltból lesz beszerezve (fura hogy még nincs fenn, Denuvo power?).
Homokos Dragon Age-et tolja vki?
Errol is jo lenne first hand velemeny :D
Nagyon komoly ez az egesz sztori, thx4sharing
Dieta (obviously)
Hideg kola, kikeverve belole a szensav, lassan iszogatva
Este 1 palesz
Brutális :o
Valencia nagyon fasza város.
a kereskedok szovetsege kerte ezt a limitet amugy
egyebkent a visszavaltasok 6 ezreleket (yes, ezrelek) erinti
szoval a meglatasaitok helyesek
csak egy random lipsihiszti az egesz
Mindenestre a STALKER 2-re leszek kíváncsi, milyen állapotban lesz megjelenéskor. Nálam rule of thumb, hogy nagy open world játékokkal, amik tényleg érdekelnek várok fél évet a megjelenés után. Ez a STALKER eseteben a korabbi tapasztalatokból kiindulva + a devek helyzetét nézve (háború) + sanszosan valami korai UE5-tel súlyosbítva most különösen indokolt lehet.
Ugyanakkor most ott az MS pénze mögötte, és lehet nem véletlen csúszott ennyit eleve. Tehat ha az MS ezt nagy game pass selling point exkluzívnak látja, nem lehet egy csiszolatlan fos.
Mi a fene, tényleg, valamiért meg voltam győződve róla, hogy az biza UE5.
A többire +1.
Szerintem túl szigorúak vagytok az UE5-tel. Igenis fontos újdonságokat hozott, és láthatóan kedvelik használni a devek, például olyan kisebb stúdiók tudnak vele egészen szuperül kinéző játékokat csinálni viszonylag "olcsón", mint a Robocop: Rogue City fejlesztői.
És azért láthatóan a stuttert is meg lehet oldani, legalábbis többeknek sikerült, például Helldivers 2, pedig az sem világ a legjobb/legnagyobb fejlesztőcsapata.
Szerintem a fő probléma, hogy egészen egyszerűen még nem állt készen a főműsoridőre, amikor elkezdték használni. Át szoktam bújni a changelogokat, és nekem úgy tűnik, hogy nagyjából az 5.4-es verzióra érett be olyanra, ahonnan eleve indulnia kellett volna. Például ha jól emlékszem a PSO cache-eléssel is itt kezdtek el jobban foglalkozni, hogy megoldják a stutteringet, de itt kezdték a multithreadinget is jóval komolyabban tolni.
Ha jól tudom eddig minden megjelent UE5-ös játék az 5.0 vagy az 5.1 volt. Az egyik dev mondta, hogy fejlesztés közben verziót váltani körülbelül +6 hónapot jelent, szóval ez logikus is.
Ez a képminőség meg pixelszámolgatás egy olyan átok, amit a Digital Foundry hozott ránk, előtte eszébe se jutott senkinek, hogy kikockázva nézegessen valamit, ami soha az életben nem tűnik fel játékmenet közben. Nem mondom, vannak kirívó példák sajnos tényleg, de szerintem valójában a gyakorlatban egyáltalán nem olyan látványos a legtöbb dolog, ami fel van fújva.
Egyebkent elkepeszto tenyleg meg mindig hogy az 1 szalas fő thread teljesitmenye mennyire fontos. Az ember azt gondolna, hogy miutan a devek 8 evig ra voltak kenyszeritve a netbook Jaguar CPU-s konzolokra, viszont abbol 8 mag rendelkezesre allt, mostanra minden az utolso szemig parallel lesz.
Ok értem, hogy ez nem ilyen egyszeru, viszont ahogy láttam még az UE5-nel is csak az utolso update-tel indult el, hogy a main render thread elkezdjen parallel lenni.
4K-ban sanszosan előbb fogysz ki a GPU-ból, ha van egy normális CPU-d. A minél bikább CPU viszont a magasabb FPS-hez kell (120, 144, stb).
Erthetetlen, mit csinál az Intel. A Lunar Lake is vagy 3-4 tile-bol all, különböző gyartosorokrol, es marha draga osszehegeszteni, ha jól tudom. Cserebe nem gyorsabb, de legalabb kicsit kevesebbet fogyaszt, mint az elozo gen.
Intel elmaradt AI gyorsitokban is, a sajat gyarai sehol nincsenek, kenytelenek a TSMC-hez menni, erthetetlen mi történt ott azutan, hogy csomo ideig egyeduralkodok voltak x86 fronton.
Valszeg pont ez, a monopolhelyzet miatt elmaradt az innováció.
Jogos mondjuk, ott van az i3 a maga vekony viszont nagy verziojaval. De az elektronyos autoknal szerintem mar legellenallasbeli gondok is lehetnek, de legalabbis valamit biztos elegge bekavar.
Csinalj egy Model 3 konfigot, meg a hivatalos adatok szerint is levesz vagy 80km-et a nagyobb kerek, gyanitom hogy akkor ez a gyakorlatban meg tobb. Mondjuk egy Model 3 meretu autora eleve nem tudom minek kell valakinek 18-asnal nagyobb felni.
Vajk írta: Ha nincs slip, nincs nagy kopás :)
Meg hát nem is 2+ tonnás SUV, bár nem tudom ilyen téren mik a tapasztalataid a Lexusszal.
Talán még a Jeremy Clarkson írta egy cikkben, hogy az R8 egy annyira jól sikerült hétköznapokban is jól használható all-rounder supercar, hogy (nyilván a kategóriájához mérten) még a gumival is kíméletes.
Az AAA fenntarthatósága egyre inkább kérdéses, az tuti. Azért amikor ott tartunk, hogy 5-7 évig készül egy játék, irtózatos pénzből... a kiadói oldalon a kockázat egy dolog. De játékosként nekünk mennyire jó, hogy mondjuk régen a Naughty Dog, vagy a Sony Santa Monica egy konzolgenerációban 2-3-4 játékot is ki tudott hozni, most meg _jó esetben_ maximum egyet. Vagy hogy a PS2-re kijött összesen ha jól számolom három GTA (3, Vice City, San Andreas), most meg 10 évente jön egy.
Sajnos tenyleg nem sokan tudnak mar ugy AAA jatekot kesziteni, mint a Sony nagy studioi.
Tolni nem tolom és nem is toltam soha, de nyomon követem, mert elképesztő, hogy milyen mennyiségű kontenttel, grafikai update-ekkel, tengernyi új játékmechanikával, stb. bővült a megjelenése óta, és mindezt teljesen ingyen. A gyenge kezdés után elég alaposan kitettek magukért a fejlesztők, az biztos!
Persze, ahogy te is meg Mikka is mondjátok, idióták minden kasztban vannak.
Csak az autós túl fogja élni, te meg megdöglesz :D úgyhogy nem nagyon lehet mást tenni, mint extra óvatosság.
Jajaja jogos, kevertem!