Hozzászólások

2025.11.13 - 17:10,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

Ami Xbox vs. Steam szinten mondjuk érdekes, hogy egyébként a Steamnek legalább az alapja megvan arra, hogy valami értelmes PC-konzolt csináljon, csak ugye konzolos jelenlétük nincs, mert a Valve már játékot sem fejleszt konzolra. PC-s cégként ez nem akkora probléma, mert senki sem fog azon háborogni, hogy miért nem fut x konzolexkluzív játék a Steam masinán, viszont az Xboxnál teljesen jogos sirám az, hogy az Xbox logóval rendelkező ROG Ally-on miért nem futnak az Xbox-exkluzív játékok. És ott ez a probléma kb. egy megoldhatatlan rémálom, mert van egy csomó backcompatos third party cím, ami remekül elfut Xboxon, viszont a PC-s futtatásuknak akár csak az emuláció szintjén való megoldása is súlyos szerzői jogi akadályokba ütközik.

Szóval talán nem hatalmas őrültség sikert feltételezni a PC-konzol piacon a Valve-től az Xboxhoz képest, ahol kb. magát a brandet kéne megölni a piacváltáshoz.

2025.11.13 - 17:16,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

Taktikai Konzerv írta:

HyperSpace írta:
Szerintem is futni fog rajta, mert futnia kell. Nincs apelláta.
Hiába a Steam végtelennek tűnő játékkínálata, a GTA VI-ot nem lehet ignorálni, túl sok potenciális vásárlót zárnának ki vele, és ki tudja mikor lesz a jövőben egy ugrade-elt Steam Machine 2.0, mert ezt a játéktörténeti mérföldkövet most nem hagyhatják ki.

Na várj, attól hogy adott esetben a GabeCube nem boldogul vele, magára a Steam platformra még megjelenik minden más PC-s user számára.

Az alap, hogy a Steamen meg fog jelenni a GTA VI - pozitív, hogy most már Social Club sem kell -, de a Steam Machine sem engedheti meg magának, hogy kihagyja ezt a húzócímet.
Ennél sokkal ambiciózusabbak a Valve-nél, de szerintem könnyen kevés lehet a masina teljesítménye a pc verzióhoz, és pl. nálam ez egy döntő szempont lesz a rendelés leadásakor.

Bár persze, ahogy a Deck esetében, gyanítom, hogy a GabeCube-nál sem az az elsődleges cél, hogy (főleg a jövőben) zökkenőmentesen menjenek rajta az új AAA-címek, hanem egy kényelmes plug & play megoldás annak, aki egy tévére köthető "konzol" PC-n szeretné behozni a Steames backlogját, illetve ellenni a Steam kínálatának túlnyomó többségét adó (és egyébként a népszerűségi listákat is többnyire vezető) A/AA-kategóriás és indie címekkel.

Mondjuk én néha simán vinném magammal notebook helyett, plusz az új controllert is, mert szinte mindig van kijelző a közelben, amire rá tudnám tenni, és a Steam Deckhez képest tényleg izmosabb lesz.

2025.11.13 - 16:57,cs Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Moken írta:
Nyilván Tesla bikább sokkal teljesítményben, de az a városban, ahol nagyrészt használva lesz nem számít semmit, főleg nem Feleségem kezében. Igazából mi szabályosan szoktunk utazgatni max. 140-150, amikor előzni kell jobban, de ahhoz gondolom elég a 204 lóerő is.

Illetve a Teslára brutál összegű a Casco+KGFB (650-1 misi körül), és ha valamiért szervízbe kell vinni, akkor lehet menni Pestre, ahol több hónapos sorok szoktak lenni...

Nem tom, ti mit választanátok?

ezek alapján bmw.
tesla élményt meg letudhatod, befizetsz egy plaid élményvezetésre versenypályán, 15-100k között vannak opciók.

2025.11.13 - 16:54,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

Igen, én is ezt érzem reálisnak, hogy ez egy ilyen menekülő útvonal arra az esetre, ha a Microsoftnál tényleg megőrülnének és egy zárt Apple-rémálmot csinálnának a Windowsból. A nagy hódítás alapfeltétele célhardver helyett inkább az lenne, ha a SteamOS tényleg minden gépen el tudna futni, de arra még talán a Valve-nek sincs elég erőforrása, partnere meg főleg nincs (fuck you Nvidia elsősorban). Szvsz ha tényleg létezne a játékra dedikált és optimalizált operációs rendszer, ami mindennel kompatibilis és abszolút előnyös a használata, akkor nagyon sokan hajlandóak lennének dual bootolni vele Windows mellé. A Steam így is akkora szelettel bír egy PC-s életében, hogy olyan hatalmas nagy változás sem lenne.

Viszont a hardverre visszatérve én erős túlzásnak érzem még akár azt is, hogy ezzel a hardverfelhozatallal a Valve meg tudja roppantani az Xbox hibrid PC-s terveit, pedig ott aztán tényleg a balfaszság teteje megy mostanában. Az ilyesmihez széles elérhetőség meg kultusz kell és bár a Steamnek kultusza nyilván van, maga a masina nem tűnik kiemelkedőnek.

A Steam Frame is hasonlóan csak "szolidnak" tűnik, kb. egy kicsit jobb Quest 3 néhány előnnyel és néhány hiányossággal. Utóbbiak között akadnak furcsák is, pl. szerintem a színes passthrough hiánya nem a legjobb ötlet egy olyan headsetnél, aminél a marketing arról is szól, hogy a sima 2D-s játékaidat is tolhatod vele. Na, az elég poén lenne úgy, hogy a saját szobádba kivetít egy jó nagy képernyőt (bár ez is elképzelve jobb, mint a gyakorlatban, mert a headset felbontása ahhoz még alacsony, hogy ez igazán jól nézzen ki).

Persze egyértelműen sokkal jobb ez a cuccos, mint az Index, az ára is biztosan normálisabb lesz, csak nem teljesen alkalmas arra a "Steamdeck a fejedben, bro" dologra, ami a reklámban van. Ez annyiból gáz, hogy a VR-játékfejlesztésből egyértelműen kiszállt a Valve (igen, az Alyx ebből a szempontból sajnos bukás volt, nem meglepő módon messze a legrosszabb eladásokkal a HL szériából), szóval tényleg arra építenek ezzel a headsettel, hogy "2D-s cuccok VR-ban", ez akar lenni a selling point.

A szintén passthrough deficit miatt lehetetlen mixed reality hiányát meg már nem is említem, mert az a Metánál is csak egy gimmick.

2025.11.13 - 16:47,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

HyperSpace írta:
Szerintem is futni fog rajta, mert futnia kell. Nincs apelláta.
Hiába a Steam végtelennek tűnő játékkínálata, a GTA VI-ot nem lehet ignorálni, túl sok potenciális vásárlót zárnának ki vele, és ki tudja mikor lesz a jövőben egy ugrade-elt Steam Machine 2.0, mert ezt a játéktörténeti mérföldkövet most nem hagyhatják ki.

Na várj, attól hogy adott esetben a GabeCube nem boldogul vele, magára a Steam platformra még megjelenik minden más PC-s user számára.

HyperSpace írta:
Ha viszont az előző GTA-t nézzük, az először Xbox 360-ra és PS3-ra jelent meg, egy évvel később a következő konzolgenerációra és újabb fél évre rá jött a Windows verzió. Amennyiben hasonló termékstratégiát feltételezünk most is, akkor a 2027 év végén jöhet az 'Enhanced' változat a pletykált PS6 egyik nyitócímeként, majd ugyanez lesz várható a rákövetkező évben PC-re is.
Ekkor válik majd érdekessé a történet, hogy a teljesítményét tekintve az Xbox Series S-nél nem sokkal erősebb GabeCube hogyan fog boldogulni a feladattal, és hogy mennyire lesznek majd motiváltak a Rockstar fejlesztői az optimációt illetően.
Ahhoz nagyságrenddel többet kellene eladnia a Valve-nek, mint a Steam Deckből, pedig éppen az sem fogyott rosszul...

Valóban, keveredett a fejemben a timeline... valamiért úgy emlékeztem, hogy PS3 -> PC -> PS4 volt a sorrend.

Specifikus optimalizálásra én sem számítok, legfeljebb dedikált előre belőtt beállításokra, mint most a Decken. Ha valóban a next-gen verziót kellene futtatnia, ott már tényleg akadhatnak gondok. De ezzel együtt, ha máshogy nem, egy 720p nagyon low beállítások 30fps-sel csak elzötyög.

Bár persze, ahogy a Deck esetében, gyanítom, hogy a GabeCube-nál sem az az elsődleges cél, hogy (főleg a jövőben) zökkenőmentesen menjenek rajta az új AAA-címek, hanem egy kényelmes plug & play megoldás annak, aki egy tévére köthető "konzol" PC-n szeretné behozni a Steames backlogját, illetve ellenni a Steam kínálatának túlnyomó többségét adó (és egyébként a népszerűségi listákat is többnyire vezető) A/AA-kategóriás és indie címekkel.

2025.11.13 - 16:41,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

Taktikai Konzerv írta: A GTA VI még Xbox Series S-re is megjelenik, és persze, a konzol más tészta, de meglepődnék ha a GabeCube egyáltalán ne boldogulna vele. Persze, a konzolosnak megfelelő 30fps-sel és nem túl acélos grafikai beállítások mellett.

Szerintem is futni fog rajta, mert futnia kell. Nincs apelláta.
Hiába a Steam végtelennek tűnő játékkínálata, a GTA VI-ot nem lehet ignorálni, túl sok potenciális vásárlót zárnának ki vele, és ki tudja mikor lesz a jövőben egy ugrade-elt Steam Machine 2.0, mert ezt a játéktörténeti mérföldkövet most nem hagyhatják ki.

Ha viszont az előző GTA-t nézzük, az először Xbox 360-ra és PS3-ra jelent meg, egy évvel később a következő konzolgenerációra és újabb fél évre rá jött a Windows verzió. Amennyiben hasonló termékstratégiát feltételezünk most is, akkor a 2027 év végén jöhet az 'Enhanced' változat a pletykált PS6 egyik nyitócímeként, majd ugyanez lesz várható a rákövetkező évben PC-re is.
Ekkor válik majd érdekessé a történet, hogy a teljesítményét tekintve az Xbox Series S-nél nem sokkal erősebb GabeCube hogyan fog boldogulni a feladattal, és hogy mennyire lesznek majd motiváltak a Rockstar fejlesztői az optimációt illetően.
Ahhoz nagyságrenddel többet kellene eladnia a Valve-nek, mint a Steam Deckből, pedig éppen az sem fogyott rosszul...

2025.11.13 - 16:32,cs Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Mit lehet tudni, mennyire megbizhato a konstrukcio? Mit tudtal meg esdig rola?

2025.11.13 - 16:12,cs Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

Nem arról van szó, hogy tetszenie KELL és hasonlók, de én voltam lusta, hogy nem fejtettem ki normálisan. Most ez ilyen nagyon hülyén tudományosan fog hangzani, de azért használtam erős kifejezést kifejezetten Moken és mikka kommentjeire, mert a felhozott érveik belső logikája szar. Ezek nem őszinte, hanem inkább performatív kommentek, amikben csak annyi a lényeg, hogy jól megmondják.

Moken különösen ilyen, neki rendszeresen szétcsúsznak a "kritikái" és saját magát is ellentmondásokba tudja üldözni akár egy kommenten belül is. Hogy mi a mögöttes motivációja ennek, azt lehet hogy ő sem tudja, de az eredménye nagyon vicces annyiban, hogy nincs olyan kommentje, amiben egy filmet a saját kontextusában értelmezne. Mindig van valami mögöttes ember vagy cég, aki vagy ami elbaszta, egy ideológia, aminek a hibája az egész stb.. Mindenre van egy összeesküvés-elmélet szintű magyarázat, aminek a tetején persze még most, a filmkritika teljes irrelevanciájának korában is a névtelen, alaktalan "kritikusok" állnak, akik elhitetik a butákkal, hogy pl. a Frankenstein egy jó film. Mokennek nincs véleménye, nincs ízlése, egyszerűen látod a lelki szemeiddel, ahogyan skubizza a kritikákat meg a rotten tomatoes pontszámot, hogy lássa, aznap éppen mi ellen kell megküzdenie a senki által el nem olvasott RW-kommentjében. Ez olyan, mint az elméleti rongyrázása meg az elméleti "high life" majmolása, aki találkozott már vetítőgéppel (nem mozissal), pontosan tudja, hogy mire gondolok.

Nem vagyok pszichológus, de mikkánál is egyértelműen fáj valami, ami bármi lehet, de nálam jellemzően az a benyomás, hogy nem szereti az új dolgokat. És amúgy annyira én sem, pl. utálom, amikor valamelyik kedvenc szoftverem kezelőfelülete frissül és meg kell szokni, az új Windows megjelenése pedig minden egyes alkalommal rémálomszerű. De más averziókkal rendelkezni, meg megint más zsigerből elutasítani valamit, mert új. És ez is olyan dolog, hogy a napnál is világosabb, hogy ez nála a kontextus, mert ha van két film ugyanolyan hibákkal, de az egyik régi, akkor biztos lehetsz benne, hogy utóbbit wall of textekben képes védelmezni, mert hát régen minden jobb volt.

Szóval nem azért lesz valakiből Negative Nancy, mert nem tetszik neki x film, hanem azért, mert a filmek jelentős többsége nem tetszik neki valamilyen azoktól független személyes motiváció miatt (most kb. leírtam a pesszimizmust is, juhé). És persze lehet erre azt mondani, hogy hát izé, szubjektív vélemény, de erről mindig az egyik negatív értelemben kedvenc Youtube-csatornám jut eszembe, DWTerminator:
https://www.youtube.com/@DWTerminator

Zseniális, a csávónak minden videóban az a szubjektív véleménye, hogy szar. Mindegy, mi az, de szar. :D Számít az akkor? Figyelembe lehet azt venni? Nem igazán, ezek ilyen balfasz dolgok.

Ez ugyanaz a kategória, mint amikor az Eurogamer lehúzza az ARC Raiderst arra hivatkozással, hogy a szinkronhangok egy része AI-generált.

2025.11.13 - 16:02,cs Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

én azt mondom jó film, egyszer meglehet nézni, de nem kiváló

DISZ

2025.11.13 - 15:56,cs Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Nem érdekelnek már a borzasztó döntéseid/álmaid 😚

2025.11.13 - 15:56,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

HyperSpace írta: Mert ha ezt a szintet sem tudja megugrani, akkor a GTA VI PC verzió 2027/2028 környékén egyenesen a totál esélytelen kategória, szóval nem vagyok benne biztos, hogy kell ez most itthonra.

A GTA VI még Xbox Series S-re is megjelenik, és persze, a konzol más tészta, de meglepődnék ha a GabeCube egyáltalán ne boldogulna vele. Persze, a konzolosnak megfelelő 30fps-sel és nem túl acélos grafikai beállítások mellett.

2025.11.13 - 15:36,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

ZakMegrekken írta:

fontosabb GabeN keresztes hadjárata, hogy a gamereket áttolja Windowsról Linuxra?

Van neki ilyen?

Hát a keresztes hadjárat talán túlzás. Ugye annak idején a Windows 8-at kritizálta erősen, amiért az MS akkor elindult az Apple-féle walled garden irányba. Nekem úgy jön le, hogy ő alapvetően tart attól, hogy a PC gaming (és ezért a Steam) teljes mértékben függ egyetlen gigavállalat oprendszerétől, szóval abszolút az az érdeke, hogy ez liberalizálódjon. Persze, az emberek jelentős része a gamingtől függetlenül sem válna meg a Windowstól PC-n (gyanítom én), viszont ha meg veszel egy egy Steam játékgépet, azon meg nem válsz meg a SteamOS-től és teszel a helyére Windowst. Tehát szerintem a Steamnek ezek a dedikált gaming cuccai leginkább arra jók, hogy elkezdjenek egy kis éket beverni, és megmutatni, hogy egyébként ez a linux gaming egy működőképes dolog.

2025.11.13 - 15:18,cs Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

ZakMegrekken írta: a sok kifacsart ízlésű balfasz negative Nancy miatt, akiknek tényleg semmi sem jó, még egy ilyen szintű film sem. :D

mert ha én azt mondom jó film, egyszer meglehet nézni, de nem kiváló akkor gyökér vagyok? Azért ne tegyük már egy Blade Runner, LotR, vagy Shawshank Redemption kategóriába. és nekem nem jött be annyira Oscar Isaac alakítása sem.
De majd térjünk vissza rá 1-2 év múlva, hogy újranézted-e?

2025.11.13 - 13:51,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

fontosabb GabeN keresztes hadjárata, hogy a gamereket áttolja Windowsról Linuxra?

Van neki ilyen? Szerintem teljesen fölösleges ilyenekben gondolkodni, mert eleve onnan indul a dolog, hogy ha bármilyen steames hardvert szeretnél, akkor fel kell menned a Steamre és csak onnan lehet megrendelni, nincs retail, nincs viszonteladó, csak a Steam-kliens. Így mainstreambe futtatni egy terméket egyszerűen lehetetlen és szerintem a Valve nem is erre vágyik, hanem inkább arra, hogy mérsékelt gyártás és terjesztés mellett elszórogasson néhány millió darabot ezekből a kütyükből és hogy keressen velük egy kis pénzt.

A Deckből is becslések szerint "csak" 6 millió darab ment el, ami a maga szintjén kurva jó, de nyilván közelében sincs egy mainstream konzol eladásainak. Szóval szerintem mindegyik darab hardver reálisan lesz beárazva úgy, hogy nekik is megérje.

2025.11.13 - 13:41,cs Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

szines szagos diszletekre/irrealis kosztumokre

Azért hadd jegyezzem meg azt, hogy hihetetlen mértékű korlátoltságra vall ezt negatívumként felhozni egy Frankenstein filmmel kapcsolatban. :D Meg ugye ha pl. olvastad a könyvet, akkor "túldramatizált", mint negatívum (amúgy nincs túljátszva, sőt, jelentősen enyhítették a könyvet és a 94-es filmben is 60x súlyosabb volt az overacting)...

Nekem igazából a ti kommentjeitekből is az jön le, hogy kurva jó a film, csak hát saját magatokon nem tudtok átlépni. Shame, egyszerűen már kedve sincs az embernek erre tévedni a sok kifacsart ízlésű balfasz negative Nancy miatt, akiknek tényleg semmi sem jó, még egy ilyen szintű film sem. :D Nézzetek pornót akkor.

2025.11.13 - 13:07,cs Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

neked is az van most vagy még a Sportage?

2025.11.13 - 12:55,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

herzig kütyü!

2025.11.13 - 12:44,cs Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Tesla. Ebbe a benga csomagtartóba belefér 4 babakocsi 😀
Hogy jön ki ilyen olcsóra az új ára?

2025.11.13 - 12:39,cs Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Na úgy néz ki, hogy the time has come:

2 opció van terítéken:

1. BMW iX1 eDrive20 elektromos, 204 LE, elsőkerék-hajtás, 490 liter csomagtér, wltp hatótáv: 450 km

Full-full extra, M Sport Edition, HUD, Harman Kardon hang, vonóhorog, adaptív futómű, masszázs ülés, vonóhorog, nyitható napfénytető, minden ami létezik benne van, kivéve üléshűtés, mert olyan opció nincs.
Kompakt SUV, de meglepően jó a hely benne, hátul is kényelmes nekem 194 centivel.

Ár: 11.1 millió, zsír új, 0 km.

2. Tesla Model Y Long Range, összkerék meghajtás, 397 LE, batár nagy 600+ liter csomagtartó, wltp hatótáv: 620 km

Jól felszerelt, van hátsó ülés fűtés, elöl ülés szellőztetés, de pl. napfénytető nem nyitható, se nem takarható, nincs vonóhorog, beltér meg ugye üres, mint a legtöbb Teslánál. Illetve nincs se android auto, se apple carplay.

Nagyobb, összkerekes, és sokkal erősebb, a hatótáv pedig 180 km-rel nagyobb, bár a Tesla inkább túllövi, BMW meg inkább reálisan adja meg elvileg az adatot.

Ár: 13.2 millió, ez is zsír újonnan. Vagy 13.6, ha szép színben akarja az ember.

Egyiknek sincs értelmezhető fenntartási költsége elvileg 3-4 évig.
Nyilván Tesla bikább sokkal teljesítményben, de az a városban, ahol nagyrészt használva lesz nem számít semmit, főleg nem Feleségem kezében. Igazából mi szabályosan szoktunk utazgatni max. 140-150, amikor előzni kell jobban, de ahhoz gondolom elég a 204 lóerő is.

Illetve a Teslára brutál összegű a Casco+KGFB (650-1 misi körül), és ha valamiért szervízbe kell vinni, akkor lehet menni Pestre, ahol több hónapos sorok szoktak lenni...

Nem tom, ti mit választanátok?

2025.11.13 - 11:54,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

igen, igen, sorrym :)))

egészen pontosan:

152 mm magas (talpak nélkül 148 mm), 162,4 mm mély, 156 mm széles

2025.11.13 - 10:56,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

Taktikai Konzerv írta: ...nagyon pici, a hivatalos adatok alapján 16 köbcentis kocka...

gondolom 16x16x16 akar ez lenni

2025.11.13 - 10:27,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

Inkább csak hangosan gondolkodom egyelrőe a GabeCube kapcsán. Ez nyers erőben nagyságrendileg a jelenlegi konzolok szintjén van. Valóban kérdés, hogy mennyiért tudják adni, és hogy a Steam Deckhez hasonlóan szubvencionálja-e az árat a Valve? Akar-e effektíve a hardveren keresni, vagy fontosabb GabeN keresztes hadjárata, hogy a gamereket áttolja Windowsról Linuxra?

Akárhogy is, egy 1000 dollár körüli ár nagyon sok lenne ezért a hardverért, én 500-600 dodót tippelnék. Néhányak szerint még ez alá is bemehet a Valve, de egy 299-399$ környéki ár meg már annyira alacsony (több száz dollárral vágna alá a hasonló hardverrel szerelt Dell, Minisforum, stb.) miniPC-knek, hogy simán megérné pl. cégeknek irodai gépnek venni, onnan meg a Valve nem fog pénzt keresni a steames játékeladásai után XD.

Az már inkább ilyen érdekesség szintjén foglalkoztat, hogy vajon miért ez a hardver? A Steam Decknél (Zen2+RDNA2) szerintem meglehetősen sanszos, hogy a defektes Xbox APU-kat veszi meg a Valve, és azokat butítja vissza egységes specifikációra. A GabeCube esetében azt gyanítom, hogy megnézte az AMD, hogy mi az amiből a legtöbb rohad a raktárban, és amit a Valve nagy kedvezménnyel át tud venni.

Korábban még az is felmerült bennem, hogy esetleg upgrade-elhetőek lesznek-e a részegységek, tehát pl, hogy a GPU egy normális PCI-E kártyán kerülhet-e bele. De látva a méreteket, ez egy nagyon pici, a hivatalos adatok alapján 16 köbcentis kocka, szóval erős a gyanúm, hogy ebben egy APU dolgozik.

2025.11.13 - 10:16,cs Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

Szerintem filmekben azért sokszor egyezik a véleményünk és ez fontosabb kötelék, mint a politikai beállítottság <3

2025.11.13 - 10:07,cs Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

az uj frankenstein
hu. ez nekem is faj, de Mokennel ertek egyet. tul dramatizalt, tul jatszott-ripacskodo, kib@szott lassu, unalmas a latvanyelemekre es a szines szagos diszletekre/irrealis kosztumokre es latvanyos beallitasokra epulo almestermu, mint a noszferatu.
jah az emlitett elso unalmas resz ami szerintetek fel ora az egy ora. a szornyet az otvennegyedik percben kezdik osszerakni es az is tele van olyan sok gusztustalan es felesleges gorefest-el, hogy rosz nezni. de a latvanyossag a lenyeg, ahogy minden masban is. es meg utana is marad unalmas-plane ha olvastad az eredetit.
sztori hu? hat qrvara nem. karakterek, tortenetszalak, amik emlitve sincsenek a konyvben-de itt a dramaisag kedveert beleirtak oket. (en minimum haromszor olvastam az eredetit. egyszer meg kolok koromban magyarul (vagy tobbszor) aztan nem is olyan reg ketszer is angolul.)
en nagyon szeretem del torot, de ez egy unalmas, diavetitore irt szines szagos latvanyterv, nem pedig egy jo film.

2025.11.13 - 09:59,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

Nekem bejön a GabeCube letisztult, egyszerű dizájn.

Ha 1000 euró alatt lesz tartva az ára, megy is a kosárba. Az időzítés is elég jó, az xbox mint hardware már nem is létezik kb, a megüresedett piaci rést hellyel közzel be is töltheti.

2025.11.13 - 07:18,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

Hál' az égnek, hogy nem OLED. Nem szerencsés egy olyan kijelzőt a szemed elé tenni pár centire, ami vibrál. Technikailag olyan, mintha egy 120Hz-es CRT-t nyomnál az arcodba. LCD- nél nincs ilyen, az nem PWM dimming.

2025.11.13 - 05:13,cs Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

Érdekesek ezek a cuccok, még nem gondoltam ki a pontos véleményem a Steam Machine-ről. A Valve hardvereit szeretni szoktam, átgondolt cuccok, csak valaki mondja meg, miért ilyen kurva ronda mindig mindegyik? :D

2025.11.12 - 23:46,sze Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

-steam frame: szerintem is lehetett volna oled +1 HyperSpace. rift cv1, gear vr, és quest3 tapasztalatom van, és az oled adja. játékbetöltésnél sokszor brutálisan látszik a quest3-nál ez a gyengeség, mert képesek "fekete" hátteret rakni.

És a loading screennél ugye nagyon számít, hogy szép legyen a fekete. :D Nem mondom azt, hogy nincs igazad, mert az LCD az LCD és annyit tud, amennyit, de valószínűleg pont annyira befolyásolná a gyártási költséget, amennyire nem szeretnék. A PSVR2-ben pl. van OLED és az árához képest egy nagyon fapados headset.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!