Hozzászólások

2024.11.17 - 18:41,v Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

Nem tudom ez mennyire konteó, de én erősen kétlem, hogy a Valve hobbiból ad ki kövér peccseket meg csináltat 3+ órányi dokfilmet a régi játékaihoz. Teljesen egyértelműen előpromóznak valamit, csak az a kérdés, hogy VR-e vagy rendes játék.

2024.11.16 - 23:35,szo Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

Ja és még annyit tennék hozzá, hogy amúgy meg igenis elbírt volna még ez a franchise pár jó kis Valve fejlesztésű FPS-t, mert azért a modder community két évtized alatt megértetett velünk valamit: senki sem tud olyan jó szingi HL-játékot csinálni, mint a Valve. Ha összehasonlítod mondjuk a Black Mesát bármelyik hivatalos HL-játékkal, hát közelében sincs annak a minőségnek, amit a Valve tudott hozni ezekkel a játékokkal. Még a fanmade Xen is jelentősen szarabb annál, mint amit a Valve összefingott két hét alatt az első játék végére, pedig majd egy évtizedet elbasztak rá a rajongók, csak túlgondolták és csináltak belőle egy walking simulatort FPS helyett.

2024.11.16 - 22:53,szo Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

Hát őőő... konkrétan meg. :D Három epizódra volt betervezve a sztori, az Ep2 cliffhangerrel ér véget, szóval konkrétan olyan a helyzet, mintha sosem lett volna Jedi visszatér a Birodalom visszavág után.

És igen, az az érvelés nekem is 1000 sebből vérzik, hogy az innováció hiánya miatt nem lett Ep3. Azt megértem, hogy az epizódok nem ütöttek akkorát, mint a HL2, de nem is kellett nekik és szerintem ugyanolyan érték lehet egy jó iteratív folytatás, mint egy innovatív. Nekem a HL2 Ep2 a kedvenc HL-játékom, mert tökéletes benne a pacing és szerintem abban benne van az is, hogy egy tapasztalt csapat csinálta, ami addigra már mindent tudott a HL2-ről meg a Source-ról.

A HL2-t meg totál lehetett volna "iterálni" is szerintem, pl. az első két epizódban egy darab új fegyver nincs meg új helyszínt is abszolút be lehetett volna hozni. A "winter HL2" is erős alapkoncepciónak tűnik egy Ep3-hoz, szóval röviden és velősen: hülyék voltak a Valve-nél, túl magasra rakták maguknak a lécet és azt hitték, hogy az emberek csodát várnak egy jó FPS meg a történet folytatása helyett.

Azt meg elutasítom, hogy az Alyx jelenti az innovációt, mert ott sokkal inkább műfajváltásról van szó. Ha egy RTS-ből körökre osztott stratégiát csinálsz, azzal nem oldottad meg az innováció problémáját, hanem megkerülted.

2024.11.16 - 20:48,szo Játékok holdudvara Steam (Valve) ugrás a hozzászólásra

Yay, kint van a HL2 20th Anniversary Update egy kellemes honlap és egy 2 órás dokfilm kíséretében:
https://www.half-life.com/en/halflife2/20th
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=YCjNT9qGjh4

2024.11.14 - 22:24,cs Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

Hát ő, ezt egy kicsit elkiabáltam: megvettem a War 1 és 2 remastert és egyik sem indul el. :D My bad, tudom, hogy a Blizzard egy szar, de azért arra még számítottam, hogy legalább alapszinten működni fog az, amit kiadnak.

Milyen cég lett ezekből baszki, hogy már másodjára fogok refundolni egy szaros remastert tőlük. Ezek a játékok egyszer már készen voltak, mégis mi a kurva gecit csináltok ti ott manapság Irvine-ban vagy hol a faszomban, hát dolgoznak ott egyáltalán emberek? A videóban látott Brad az egyetlen ember, aki az RTS teamen van, a többi meg AI meg patkánymajom? Komolyan nem értem. Már nem is az van, hogy valami minőségi kiadót kéne megugrani mint lécet, de nem tom, mondjuk a Focus Home Interactive-nál lehetne jobbat hozni, vagy nem, már az is sok? :D Egy remastert még az Atari meg a Konami is ki tud adni olyan szinten, hogy elindul, srácok.

2024.11.14 - 19:19,cs Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

Lol a Rogue PoP-ban megpeccselték az art style-t:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=EAeRM7fJ2S0

2024.11.13 - 22:42,sze Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

Ezt vajon nézi valaki?

Mindenesetre van egy ismerősöm, aki majdnem végig benne volt a TV2-s honvédségi propaganda valóságshow-s részében, aminek elvileg Kiképzés vagy mi a tököm lesz a címe. Borzalmas ember kurvára irritáló személyiséggel, szerintem már miatta bukni fog. :DD

2024.11.13 - 22:06,sze Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

Kint van már mind a három játék, csak még nem mindenhol érhetőek el, mert a Battle.net egy ósdi rakás szar. But soon.

Amúgy itt a stream a Directről, az elején vannak az RTS dolgok, érdemes megnézni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0rEfOTxr59o
Szerintem a lényeg kb. annyi, hogy megint van egy RTS csapat a Blizzardnál, látszólag fanokból verbuválva. Tehát MS féle Forgotten Empires 2.0-nak tűnik a dolog és akkor innentől csepeg majd az RTS, ha nem buknak meg ezek a projectek.

Szvsz nehéz dolguk lesz, mert a Reforged egy jó nagy fos volt és ez a 2.0-s peccs sem az a termék, amit annó bereklámoztak, mint nagy remake-et. Annyit nyilván nem fognak rá költeni már, hogy az legyen belőle, de végre egy jó remasternek tűnik, remélhetőleg ezzel megbékél a közösség is.

2024.11.13 - 21:05,sze Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

Videó a War 3 Refunded 2.0-ról, egész menő lett:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uO9A4VKC3tw

2024.11.13 - 20:15,sze Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

Rohadt Blizzard we're so fucking back:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ryZ2jiW95qo
Köszi, Microsoft!

2024.11.13 - 06:40,sze Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

ubis belső fejlesztésű HoMM sosem volt, sőt még a Clash of Heroes is és bármilyen Might and Magic akármi bérmunka volt

Ez igaz, de sosem csinálhattak a fejlesztők azt, amit akartak, mindig a franciák határoztak meg egy csomó dolgot. Az Olden Era ezzel szemben olyan, mint a The Rogue Prince of Persia, vagyis az Ubi adja ki, de egyébként semmi közük nincs hozzá, az Unfrozen azt csinál, amit akar. Ennek a hátránya, hogy early access lesz, ami nagy kiadónál nyilván nem néz ki jól, de legalább nem mondják meg, hány nyersanyag legyen, hogyan változzon a játékmenet meg mi legyen a történet és a setting.

2024.11.12 - 17:04,k Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

Na, holnap jön valami WarCraft Direct nevű esemény, ahol a WarCraft 3 Refunded is kap valami nagyobb update-et + gondolom bejelentik a már szivárgott War 2 remastert is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=7ewHkINq8Sw

2024.11.11 - 22:49,h Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

Nem tudom, kövezzenek meg ezért, de szerintem manapság a Heroes 3 art style elég fura lenne egy modern játéktól és valószínűleg rohadtul nem úgy nézne ki, ahogyan elképzeljük a fejünkben.

Az Olden Eráról meg a legtöbb videó még nagyon basic meg egyáltalán nem félnek work in progress dolgokat mutogatni (ugye 2025 Q2-ben jön... az early access). Az egyik shoton baromi jól néz ki, a másikon meg vakarod a fejedet, de majd összeérik. Nekem mondjuk istenigazából az számít, hogy ez egy normális Heroes lesz abszolút a régi részekből kiindulva (hexa grid, madöfaka + Enroth), ráadásul nem az Ubisoft fejlesztésében pont egy olyan fejlesztőtől, amilyenhez illik egy ilyen játék.

2024.11.11 - 21:37,h Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

Én arra tippelnék, hogy egy kompetens / piacképes szingli FPS talán túl drága lett volna a HL-hez hasonló stílusban, ezek a szarok meg ilyen kici-olcó-kínaiak, aztán ha bukik, akkor sincs vége a világnak, megpróbálták. Csak nyilván bukni fog, mert nézzél már rá, szóval értelme az nulla van.

A poénon kívül nem tartom túl nagy veszteségnek a Crowbar Collective-et, mert szerintem a Xennel bebizonyították, hogy tudnak ők nagyon rosszat is. De még így is jobban örültem volna mondjuk egy Industria szerű cuccnak tőlük.

2024.11.11 - 20:18,h Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

Húúú, hááá, végre bejelentették a Black Mesa fejlesztőinek új játékát, biztosan fantasztikus lesz!!!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=IYskrAYh31I

will be a rogue-lite tactical co-op shooter

Hát akkor basszátok szájba az édes kurva anyátokat a róglájt koop fosgecitekkel, köszönjük, Blekméza.

2024.11.09 - 18:11,szo Játékok holdudvara Ki milyen videojátékkal játszott a héten? ugrás a hozzászólásra

lájtimájti

Bese Gergő would be proud

2024.11.07 - 16:57,cs Oldalügyek Hírek a Rewired figyelmébe ugrás a hozzászólásra

Chiller írta: https://www.reddit.com/r/wow/comments/1gkk5fb/warcraft_ii_remastered_lea...
Azt csiripelik, nov. 13-án lehet lesz valami bejelentés a 30 éves évfordulóra.

Na, lassan elindul a Microsoft-henger Blizzardéknál. Remélhetőleg ez az RTS csapat újraépítésének az első nyoma lesz és nagyjából úgy állnak hozzá a War 2 remasterhez, ahogyan az Age of Empires 1 DE-hez: valami kisebbel elindulni a nagyobb projectek felé, fokozatosan felhúzva egy minőségi stúdiót.

Bízom abban, hogy minden jól sül el, csak azért picit nehéz úgy, hogy az MS-nél kb. az AoE az egyetlen igazi sikertörténet manapság.

2024.11.07 - 16:50,cs Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

Teljesen hülyeség valvetól HL2 : Ep3-at vagy rendes HL3-at várni.

Lehet, de egy évtized óta most van a legnagyobb esély arra, hogy ettől függetlenül valóban lesz igazi HL-folytatás.

Mindenesetre a HL2 20. születésnapja is érdekes lesz, remélem hogy sikerül olyan jó minőségben felújítani, mint ahogyan tavaly rendbe rakták az első részt.

2024.11.05 - 09:56,k Játékok holdudvara Ki milyen videojátékkal játszott a héten? ugrás a hozzászólásra

Modern Bioware-t nem nagyon játszó, nem igazán kedvelő emberként kérdezem: a Dragon Age mikor nem volt homokos? Az ilyen RPG-kben nem lehet egyébként is baszni mindenkivel, beleértve a buzulást is egy-két "hey, wanna fuck?" párbeszédopcióra klikkelés után? Emlékeim szerint konkrétan az első Dragon Age volt az, ahol először volt ugyanannyi meleg opció, mint heteró.

A játék biztos rosszabb, mint a régiek, mert hát modern Bioware, de nem most lett woke hirtelen, hanem mindig is baromira az volt.

Egyébként meg éppen 25k concurrent van Steamen, szóval a válasz a kérdésedre: ja, tolják a valakik. Meg biztos egymást is.

2024.11.01 - 23:38,p Játékok holdudvara Ki milyen videojátékkal játszott a héten? ugrás a hozzászólásra

Alone in the Dark 2024

Well fuck, egyik szemem sír, a másik meg nevet. Alapvetően nagyon bejött az új AitD, mert a harmadik rész óta először éreztem úgy, hogy tényleg egy AitD játékkal játszom valami más helyett. A New Nightmare a klasszikus Resit nyúlta le, a 2008-as reboot / folytatás (hiszen nagyon hülye fordulatként kiderül, hogy a fuckokak eregető, Carnby-ra kicsit sem emlékeztető főhős valójában az első három rész Carnby-ja) simán csak fos volt, az Illuminationnel meg sosem játszottam és soha nem is akarok.

Ez a játék viszont úgy modern survival horror, hogy visszahozza a Derceto mansiont és Lovecraftot is az első részből, a játékmenet hangsúlyait meg úgy tologatja, hogy valóban az 1992-es játék néz vissza belőle. A lényeg a felfedezésen és a fejtörőkön van, a harc és az erőforrásmenedzsment teljesen másodlagos és gyakran erősen háttérbe is szorul. Sokat futkározol a házban és az onnan megnyíló pályákon, rengeteg olvasnivalót találsz, gondolkodsz és néha picit lövöldözöl meg csapkodsz: nagyszerű, igazából már csak a párbeszédfák hiányoznak ahhoz, hogy inkább kalandjátékként kelljen hivatkozni az AitD 2024-re survival horror helyett.

A történet meg zseniális, bár kicsit túl van írva és tele van fordulatokkal is, ezért a töménysége sokak gyomrát megfekheti (nem véletlenül ajánlott végigvinni Carnbyval és Emilyvel is). Meg szeret össze is zavarni, ami megint nem a legközönségbarátabb dolog, de egyszerűen szükség van rá ahhoz, hogy vérbeli kozmikus horror legyen a dologból. És az lesz, minden perce arany és tele van olyan apróságokkal, amik érdekesen reflektálnak az eredeti első részre.

ShowHide spoiler #

Nagyon frankó a játék hangulata is, a New Orleans-i vibe-ok engem nagyon a Gabriel Knight 1-re emlékeztettek.

Kb. ennyi az igazán pozitív része a mondandómnak, mert sajnos mindezek ellenére szedett-vedett hatást tud kelteni a játék és nagyon érezni rajta a nagyobb költségvetés hiányát. A főbb fájdalmaim:

- A harc pont olyan rossz, amennyire kevés van belőle, kevés az ellenféltípus, nem valami jók az animációk, a lövöldözésből hiányzik az "umph", a melee meg jobb lenne, ha nem lenne.

- A fejtörők jók, de sok közöttük az ismétlődő és az esetek többségében valami számkombinációt kell kitalálni, szóval kicsit híján van a játék az érdekesebb feladványoknak.

- A mellékkarakterek poénosak, de nem nagyon jut idő kifejteni őket, szóval kicsit lógnak a levegőben. Ez azért baj, mert nagyon érdekes koncepció egy benépesített házba tenni a survival horror-játékodat, nem is nagyon jut eszembe másik cím, ami ezzel próbálkozott volna, de így megvalósítva nem ad sokat hozzá semmihez.

- Derceto-t nagyon fun felfedezni, de a játék hajlamos chapterről chapterre bezárni egy csomó nyitott ajtót mindenféle magyarázat nélkül. Emiatt sosem jön el az a Resident Evil-ös zen pillanat, amikor már profin tájékozódsz a házban és használod ezt a tudást, pedig a lehetőség abszolút adott lett volna ehhez.

- Alig van különbség Emily és Carnby kampányai között. Az átvezető videók teljesen mások és a két karakter kicsit máshogyan viselkedik játék közben (Carnby lassabb, de erősebb, Emily gyorsabb, de gyengébb), de egy pályát leszámítva maga a játékmenet teljesen azonos.

- A játék lehetne úgy 2-3 órával hosszabb. A pacing nagyon jó ellentétben pl. a Silent Hill 2 remake-kel, ahol kifejezetten fájt a 18 órás végigjátszás a végére, de egy-két pálya szinte nyúlfarknyi hosszúságú.

- Rohadtul szaggat néhol. Unreal Engine 4-től ilyet még nem láttam, pláne nem egy olyan cucctól, ahol a játékidő felében szobáról szobára haladsz egy házban hosszú ajtónyitogató animációk kiséretében. Itt aztán kurvára lett volna idő mindent jól betölteni.

Nagyon szerettem, de sajnos azt is megértem, hogy miért bukott meg: a fejlesztők óriási ambíciói nem találkoztak a megfelelő költségvetéssel a kiadó részéről. Kurva Embracer / THQ Nordic, de ez van, szerintem igazán megéri végigvinni legalább kétszer és megpróbálni megfejteni a cselekmény apróságait. Csak bele ne őrüljön az ember.

2024.10.26 - 20:17,szo Játékok holdudvara Elmélkedjünk játékokról! ugrás a hozzászólásra

Szerintem a fő probléma, hogy egészen egyszerűen még nem állt készen a főműsoridőre, amikor elkezdték használni.

Ezzel az érveléssel az a gond, hogy maga a probléma az UE3 óta létezik, csak basztak rá és idővel rosszabb lett. Nem kellett volna baszni rá és akkor 5.0-ban is jó lehetett volna.

2024.10.26 - 14:25,szo Játékok holdudvara Elmélkedjünk játékokról! ugrás a hozzászólásra

Jaja, UE-ben már a 4-estől jelen van a travelsal stutter, de még jobb, hogy UE5-ben már animation stutter is van :D

Egy haverommal pont ezen viccelődtünk a minap, hogy már kb. felsorolni is nehéz, hányféle módon szaggat a szerencsétlen motor. :D Shader compilation stutter, travelsal stutter, animation stutter, az UE fps limitere is szar, a vsync is stb.

Ja és bitlueduckra is reagálva: teljesen platformfüggetlen az egész, szóval még a PC portokra sem lehet fogni már, egyszerűen szar az Unreal.

2024.10.26 - 13:15,szo Játékok holdudvara Elmélkedjünk játékokról! ugrás a hozzászólásra

Másrész meg szép az UE5, a Silent Hill 2 remake pl. elképesztően néz ki egy 4K tévén, de nagyon sokat artifaktol a motor és bődületesen sokat szaggat. Szóval oké, lumen, nanite meg kisfaszom, de 2024-re odáig nem sikerült eljutni, hogy mondjuk ne égjenek a képernyő szélén az effektek meg sikerüljön szaggatás nélkül bestreamelni a következő szobát. Tim Sweeney-t élve el kéne égetni.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=B1Et12RgWlQ

2024.10.26 - 12:33,szo Moziguru HQ Készülő filmek, melyek érdekelnek! ugrás a hozzászólásra

Így felrúgni a lore-t...

Mmint az Alien lore felrúgásán vagy kiborulva 2024-ben? :DDD

Nézd én imádtam a Romulust a kissé túltolt fanszervízzel meg a végkifejlettel együtt is, de az Alien lore-t legkésőbb a Covenantnál el kellett volna engedni szerintem.

2024.10.23 - 13:49,sze Játékok holdudvara Ki milyen videojátékkal játszott a héten? ugrás a hozzászólásra

Hozzáteszem, a The Lost Crown első trélere számomra lehűtő volt a kvázi fekete rapperes hangulatával (nem arról beszélek ezzel, hogy Sargon fekete lenne, vagy hogy hófehérnek kellene lennie, hanem hogy az elvárt PoP-os miliőtől zavaróan elütő volt, és első benyomásként könnyű lehetett az arra érzékenyeknek kultúrharcos célpontot is belelátni), és aligha a legjobb bekezdés volt általában is, viszont ettől még a játék jónak tűnik.

Amúgy igen, az egy borzasztó előzetes volt sajnos a zeneválasztás miatt és meg is éri leragadni rajta kicsit. Erről a számról van szó:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5Z31ZmuKVKs
Első hallgatásra egyértelmű, hogy a játékhoz írták (több is van amúgy, csak azok már nem szerepeltek az előzetesekben for obvious reasons), tehát kemény pénzeket sikerült költeni arra teljesen fölöslegesen, hogy valami rappergroup zenét írjon csak a marketinghez, mert a játéknak saját soundtrackje van. Ami amúgy 100x jobb, mint a hip-hop.

És biztos vagyok benne, hogy a költségvetésben még akad pár ilyen pénzkidobás, ami tutira hozzájárul ahhoz, hogy bukás legyen a vége.

De nem én fogom eltartani a Ubit, minden vélt vagy valós woke-tól függetlenül kiégettek már logójukra nézéstől is

Ez meg az átfogó probléma a céggel, igen. Az Immortalsnak azért nem álltam neki évekig, mert Ubisoft + open world és kb. le voltam sokkolva, hogy egy csomó dolgot megold, ami a többi Ubisoft játékban gond szokott lenni. Pl. a szokásos AC-s toronymászogatás remekül van benne streamline-olva, a felfedezgetés nem content copy-paste, tényleg kell benne gondolkodni, van kihívást jelentő platforming stb.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!