Hozzászólások
Elsődleges fülek
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=qMQjmmmTbdk
Szakadok a röhögéstől, ilyen nincs, még a doot revenantot is belerakták. :DDD
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WVry84ACu0k
A videó alapján manapság is hasonló problémák vannak az autóversenyes játékokkal, mint annak idején. Tizenéves normiekként mi vadul headbangeltünk a Need For Speed Most Wantedra, miközben az online diskurzus már akkor is kb. az volt, hogy "hüümmmm rohadt sínautós szar, nem értem, hogy miért nem szimulátoroznak a kölykök!!!"
Talán azért, mert a sínautós árkádjáték actually nem a realizmusra ment rá, hanem arra, hogy 150 mph-val baszod szét a városi rendőrséget, miközben bömböl a Decadence??? Mégis ki gondolná, hogy az szórakoztatóbb az emberiség számára, mint ideális íveket tanulni? :DD
Én két hónapja:
rwurl=https://i.imgur.com/fqQOLgw.jpeg
Jaj istenem elképesztő, hogy ebből rendszeresen pottyan újabb és újabb, remélem hogy nem utálják már egymást :D :
https://x.com/romero/status/1895538233800605835
https://x.com/airbagged1/status/1895553582101119433
Fú ez nagyon üt
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=QPMqA-qqfWo
Hát több szempontból is nagyon kíváncsi lennék a végeredményre. Szerintem az AoE 2 alapján (ami szintén egy nagyon szép játék volt, a remaster meg hatványozottan szebb) nagyon szépen fel lehetne húzni azokat a játékokat, viszont ott vannak a voxelekből álló egységek, vagyis az összes jármű. Na, arra kíváncsi lennék, hogy mit tudnának kezdeni azokkal.
Tippre 3D modellekkel helyettesíthetnék őket, persze megint csak az AoE 2 remasterből indulok ki, ami technikailag már nem egy 2D-s stratégiai játék, mert kidobja az eredeti terepmegjelenítést egy hardveresen gyorsított normál 3D-s megoldásért cserébe. Amit persze a játékos észre sem vesz.
Yep + Steam workshop supportot kap a C&C 3 és a RA3 + kiadtak egy ilyen videót is korábban nem látott cuccokból:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=qN2gryZYz6g
Extrán vicces, hogy majdnem minden játék érintett, kivéve a TS-t és a RA2-t... remaster when?
Aham, de a home office-t éppen most nyírják ki a pont ilyen cégek...
Wolfenstein RPG... for PC!
https://www.doomworld.com/forum/topic/151475
És a maradék értelmesebb arcok majd Washingtonból átköltöznek Angliába a Rocksteadyhez? I mean come on.
Igazából száz évig fejlesztésban volt a WW játék, ahogyan a Suicide Squad is, szóval biztos, hogy nem volt ott minden rendben, de én inkább abban látom az indokot, hogy a Warner kurva nagy szarban van anyagilag, ezért nagyon durván meg kell húzni a nadrágszíjat, a DCU filmek pedig erősen hanyagolni fogják Wonder Womant. Nem illik bele a mostani lineupba, úgy meg épp értéktelen volt nekik a Monolith is, szóval mentek a levesbe.
Amúgy meg elég sok régi arc volt még ott a Monolithban, abszolút megvolt a kontinuitás a "régi" stúdióval.
Hát nézzük: a Blood abszolút meghatározó gyerekkori FPS, a No One Lives Forever 1-2 szintén. A A Claw az egyik legjobb klasszikus 2D platformer, amivel valaha játszottam. Condemned? Holy shit! FEAR? Az első játék AI-ja páratlan volt a maga idejében... sőt, igazából most is az.
Persze ott van a fekete leves is kezdve a Blood 2-vel, ami sajnos félkész állapotban, kritikán aluli állapotban jött ki. Szintén gáz a Contract JACK, ami a NOLF-játékok szánalmas megcsúfolása volt, a FEAR folytatásai meg említésre sem méltóak.
Összességében egy legendás stúdió lett kicsalogatva a hátsó kertbe egy fejlövésre, ráadásul úgy, hogy a Wonder Woman-játékuk kaszát kapott, tehát még az esélyét se kapták meg annak, hogy legalább "harcban" vesszenek el egy kiadós bukással.
Hozzájuk képest pl. a Rocksteady 200 millió dolláros veszteséget generált a Warnernek + tudni lehet, hogy nincs már ott említésre méltó fejlesztő sem, egyszerűen mindenki lelépett onnan, aki ért valamit. Mégsem szántják be őket. A Netherrealm meg a Mortal Kombat 1-gyel mutatta a súlyos kiégés jeleit, de nope, őket sem küldik haza, inkább csinálnak még egy MK-t, ami biztosan nagyon jó lesz az 1 után lol.
Szóval na, értelmetlen döntés nagyon, de oké, first world problem, mert nem tom, egészséges vagyok, nincs anyagi problémám meg párkapcsolati krízisem sem, de attól még ez egy csúnya nagy first world problem lesz sok 90-es években felcseperedett PC gamernek. :)
A WB bezárja a Monolith Productions-t. Fuck, ez egy szar nap.
The Brutalist
Nagy tisztelet a készítőknek a 15 perces film közepi szünetért, tök jó volt két óra után kimenni a moziból kicsit nyújtozni meg pisilni. Én már régóta sírtam a szünetekért kurva hosszú filmek esetén, szóval props és remélem, követni fogják a példát Hollywoodban.
Ezt leszámítva viszont nagyon nem jött be ez a film. Túl sok mindenről akar szólni és ezért végeredményben kevés a mondanivaló, a cselekmény meg kb. olyan, hogy várod a konfliktust meg a bonyoldalmat, de mire megérkezik, vége a filmnek és elsatnyul a fenébe. Ráadásul simán ki lehetne belőle vágni vagy egy órát és szerintem semmit sem veszítene, szóval a terjengősséggel is bajom volt.
A színészek egyébként remekelnek benne, szóval aki jó alakításokat akar látni, annak megérheti beülni rá. Nekünk magyaroknak meg a téma és a forgatási helyszínek miatt pluszban is érdekes film ugye.
Na, pont így állok én is hozzá: a klasszikus Guru egy generációt tájékoztatott félre és kurva szar volt, de tényleg volt benne egy lelkesedés, amitől felül tudott ezen emelkedni és szórakoztatóvá vált.
Mai szemmel pl. sokkoló, amikor egy kritika (na jó, játékleírásnak nevezték, mert nem nárcisztikus hülyék voltak, hanem magukat is reálisan látták azért) úgy kezdődik, hogy az író kitörő lelkesedéssel teli tudatlansággal pötyög bekezdéseket arról, hogy "basszus srácok kimentünk az EA-hez tesztelni az új Command & Conquert mekkora királyság már!!!!!!" Ezt nyilván annyira lehetne lefordítani, hogy "lefizettek minket aprópénzzel, egy szavunkat se higgyétek el", de leszarod, mert magától értetődő, hogy rajongói beszámoló.
Éééés aztán úgy 20 év alatt a színvonal semmit sem fejlődött, találkozott az mélyebb anyagiakkal meg a céges marketinggel és lett belőle az a lelketlen, buta fos, amit a magyar IGN-en is megtalálsz. Annak persze sok oka van, hogy miért nem fejlődött a színvonal (a Gurut pl. a teljes játékokért vették, az védte meg őket attól, hogy valami értékeset kelljen gyártani magába az újságba), igazából hatalmas igény se volt rá.
Hatalmas siker.
https://x.com/DDayCobra/status/1891578685666295921
Kicsit azért is osztom meg, mert hát mégiscsak emberekről van szó...
https://hu.ign.com/ign-hungary/102625/news/kozerdeku-bejelentes-bajba-kerult-az-ign-hungary
...de ezeknek fizetni? :DD
rwurl=https://i.imgur.com/mkMo4xX.jpeg
Micsoda gerinc, ha perkálsz, akkor ejtik a bant. :D
Tehát hogy te fizess egy alapvetően értéktelen reklámoldal fenntartásáért azért, mert nem tudnak olyan tartalmat előállítani, ami érdekelné az embereket, csak a licenc tartja őket életben meg az azzal járó "access media" tartalom, ami gyakorlatilag fordítói munka. A való világban ez úgy néz ki, hogy a licenc hivatott volna bevételt generálni, de nem generált, szóval az elengedése a logikus lépés ahelyett, hogy Amerikába gurítjuk a magyar közösségi dollárokat. Like... are you actually retarded?
Ja, a Hurt megvan, de a poén az, hogy én annó tökre azt hittem, hogy Johnny Cash szám. :D Johnny Cash-t amúgy egy időben nagyon sokat hallgattam, szóval ő elég alaposan megvan.
Bowie-t már nem ismerem annyira, mmint a legtöbb híres számát hallottam már meg érdekes módon a késői lemezeit nagyon bírtam (a The Next Day meg a Blackstar is sokat ment nálam), de óriási az a diszkográfia és nagy lyukaim vannak benne.
Viszont azóta már rájöttem, hogy az I'm Afraid of Americans NIN-mentes változata jobban tetszik, talán a videó alatti egyik komment a válasz arra, hogy miért:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5UDkRpqO-b0
This sound something you'd expect playing in the background of a Command & Conquer game from the 90s.
Yep, szintén. Ugyanakkor nem sok jó van néhány reviewban:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6VGD1qJ9a1k
Hát, sosem gondoltam volna azt, hogy valaha azon fogok röhögni, hogy ilyeneket posztol a világ leggazdagabb embere:
https://x.com/elonmusk/status/1888584202573988235
A "játékújságírás" (ez biztos beszélő kifejezés egyébként) ~30 éves története összefoglalható a "fuck around and find out" mémben. :DD
De ha Nosferatu túlművészkedett, akkor a Midnight Mass miért nem? Egy 7 órás monstre karakterdráma, amiben van olyan egy órás rész, amiben a két főszereplő konkrétan nem csinál mást, csak egy fotelben ülve beszélget egymással. Én imádom mindkettőt, a Midnight Masst jobban is, mint a Nosferatut, de az átlagprolinak az is csak egy köldökvakarás lesz és beszól, hogy mi ez az unalmas szar.
Mellékzöngeként jegyezném meg, hogy baszki elképesztő, hogy az utóbbi 10 évben mennyire igénytelen lett az Eurogamer a kultúrharcos hevületben. Tök érdekes a woke-ban az, hogy istenigazából a minőséget sikerült beáldozni vele, ami pont azt az üzenetet közvetíti az egyszerű felhasználónak, hogy itt aztán tényleg csak a kocka fehér férfiak tudnak játékot fejleszteni. :D
A kedvencem mondjuk továbbra is a Kotaku, ahol olyanok ragadtak tollat, mint az Alyssa Mercante nevű világtalan, aki szerintem játszani még életében semmivel sem játszott, csak és kizárólag politikai cikkeket írt a videójátékos oldalra és a jobberek annyira jogosan kurvázzák le, hogy az újságírói karrier előtt konkrétan webcam showkat csinált. És te meg így nézel, hogy oké, hogy csak gyökerek mennek el játékújságírni, de azért mégis honnan faszomból lehet odáig süllyedni, hogy egy kurvával írass cikkeket egy vezető gamer oldalra?
És akkor annó én ilyeneken mérgelődtem, hogy nem tom, csontig benyalnak a nagy kiadóknak és szarok a kritikák. Ma meg nincsen kritika, csak politikai cikk, amit kurvák írnak. :DD Beszántani, felsózni, legyen csöves és haljon éhen az összes.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=LT3cERVRoQo
Én nem is tudtam, hogy van egy olyan videó, amiben Trent Reznor kergeti David Bowie-t. :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=NKoV4zKCsHo