Hozzászólások
Elsődleges fülek
Ingyen HumbleBundle szülinapi gift: Dirt 3 Complete Edition
Nekem a múltból nagyon úgy rémlik, hogy igencsak bugos volt az a verzió. Lehet aztán páran lelkesedésből kijavították utólag, de amikor én nyomtam, tuti, hogy volt olyan állás, amit lehetetlen volt befejezni, mert órákkal azelőtt valamit nem a "megfelelő" sorrendben hajtottam végre..
Nekem ráadásul eddig nem crashelt állandóan, most már de.
Zaxx írta: Ha crashel a játék, akkor minden beállításod megy vissza defaultra, a nehézséget meg visszarakja mediumra mentéstől függetlenül
Akkor lehet mégis hardon indítottam.. :D Bár nekem nem vót crash (hacsak a return to windows nem tolt egyet 'titokban'), de akkor is utólag csodálkozva néztem, hogy medium a nehézség, mert tutira emlékeztem, hogy nem azon indítottam..
Zaxx írta: Egy bugot azért kijavítottak az eredetiből: Neptune's Bounty-ban már nem lehet eggyel több little sistert lootolni, mint amennyit egyébként a játék engedne...
Ebben te biztos vagy? Nekem sikerült négyet lenyomnom ott, és elvileg csak három van. Tolhatok róla screenshotot, mert jelzi a pause screenen mind a négyet..
Úgy van. Nálam is nagyon betalált annak idején, bár voltak vele technikai gondjaim, úgy emlékszem. De azok ellenére is nagyon.. 'szerethető' játék, ha ez jelent egyáltalán valamit.
Régi karaktert betöltve el van csesződve az inventory-ja nálam.. Új karinál jónak tűnik. Lehet, hogy csak nálam van probléma, vagy esetleg patch később.. passz.
Gondolom az, hogy jövő kedden itt a GOTY edition belőle.
Egy full kiadásnak van ideje, ha még picit csiszolnak is rajta, hát hajrá.
Tinta még nem száradt meg saját cikkeden, amiben elmeséled, hogy miért is nem rendelünk elő videojátékokat :D
Jaaa, most már visszajött, tényleg volt ilyen rendszer. Hát maga a misszióra vezetés nem különösebben idegesített (nem emlékszem, hogy ezt a skipet egyszer is használtam volna), inkább az, hogy az egész sandbox maga értelmetlen és üres volt. (Mint a Mafia 2-ben, de mint írtam feljebb, ott valamiért ugyanez meg nem zavart.)
Valószínűleg ma még kevésbé zavarna ugyanez, mert szinte teljesen kiégtem az egész AAA vidámparksandbox koncepcióból - nem látom jelenleg, hogy mi fogja előrelendíteni, hogy elkezdjen jól működni. Melyik lesz az a stúdió, aki meg tudja reformálni jól ezt a műfajt? Hangsúlyozom itt nem pl a survival-ökben, vagy rpg-kben működő megoldásról beszélek - azok köszönik, de jól vannak. Itt kifejezetten a GTA által meghonosított vonal izgatna, bár a Read Deadtől az Assassin's Creedekig, vagy a Maffiáktól a Far Cry-okig valahogy mindent ide értek.
Azt most hirtelen nem vágom, melyikre gondolsz (mindkét játékot 3+ éve toltam), mintha a Noire-ban tényleg lett volna ilyen opció, de azért az rémlik, hogy mindkettőben dumáltak a misszióra menet a kocsiban - az ilyet meg utálom kihagyni, bármilyen csacskaságokat is mondanak.
Érdekes, én egyszer így vagyok vele, egyszer úgy. A Mafia 2-nél nem zavart, hogy a sandbox tök felesleges, de pl az L.A.Noire-nál meg idegesített valamiért. Sose jöttem rá, hogy mi az oka ennek a kettősségnek, pedig mindkettőben élveztem a történetet végig.
"Free-to-Play from 24/08/2016." Akkor most egy napig free, aztán 2 hétig nem, aztán megint free, de akkor már örökre? Ennek így mennyi teteje van? :)
Joda írta: A Deus Ex nyilvan nagyobb peldanyszamban keszul majd
Engem is jobban izgat a DX, de attól még meglepődnék, ha ez a feltevésed igaz lenne. Számaim persze nincsenek alátámasztani, de pl Steamen hosszú hetek óta kirobbanthatatlan a NMS a top sellers éléről, a DX jelenleg a 48. Ok, a DX még 2 hét, mire megjön, nyilván lesz ennél jóval feljebb is (remélhetőleg az élen is), de meglepődnék, ha legalább launchkor ne lennének pariban, nyomott példányszám tekintetében.
Nem az volt, mint a Factorionál, hogy az alfa/early access verziót még a saját honlapján lehetett megvenni, aztán amikor felkerült Steamre is a játék (valamikor a múlt héten, pedig ez már egy ismert név volt régóta), akkor kaptak az early adopterek steam kulcsot?
Joda írta: Viszont megalkották a világ legantipatikusabb játékfőszereplőjét.
Aiden Pearce-nél azért bőven szimpatikusabb.
Amúgy mouseover az ikonra és megmutatja. :)
Az 80 days-t annó sokan imádták mobilokon, a műfaj miatt akár PCn is lehet jó.
Azért az óriási különbség a hack'n'slash-ek és a Soulsok között, hogy a játékstílust alakítja maga a karakterfejlesztés is. Nyilván a block/dodge/parry-t egyáltalán nem a Soulsok találták ki, mint kötelező mechanikát, de azt, hogy ez mennyire harmóniában van a fejlesztett karakterrel, builddel és viselt tárgyakkal, abban egészen újszerűnek hathat az olyan emberek számára, akik alapvetően az RPGsebb vonal felől jöttek. DMCben is vannak persze játékstílusok a player habitusától függően, de ott jobban érzem a reaktív harcot hangsúlyosabbnak, ellentétben a jóval taktikusabb Soulsokat. Még olyan alapvetően béna gémer is, mint én, át tudtam verekedni magam az első két DS-on, extra nehézség nélkül (bár millió halállal), ezt jópár klasszikus hack'n'slashnél tuti nem tudnám megtenni - ott már ténylegesen a reakcióidő dominál javarészt.
A gond elsősorban azzal van, hogy a Mass Effect DLC-k pár darabja egyáltalán nem a jópofa side story, ha szeretnél még egy kicsit nyomulni, hanem kvázi kötelezőek, ha teljesen meg akarod érteni, hogy mi is történik. Például miért is kerül börtönbe Shepard a ME3 legelején? A játék sose magyarázza el, a DLC igen. A prothean faj kihalt? Igen, teljesen... kivéve azt az felvehető karaktert, akit megvehetsz külön, sokpénzért. A megkapod az ingyért az alapot, az extrákért fizess pluszban még esetleg elmenne (egy másik stílusban), de itt sem erről van szó. Arról nem is beszélve, hogy egy 4 éve lezárt (:D) sorozathoz a DLC-k 60-80 ? euro összesen, ha a multit nem veszed ide? Ennél még az Activision is nagylelkűbb.. :)
Ettől még mindig fel tud forrni a vérem. Valaki árulja el nekem, hogy miért, azon kívül, hogy a greed statjuk ki van maxolva..
Áh, akkor ez se az én játékom lesz. :)
Én is így vagyok vele, mint mikkamakka, a X nálam az érthetetlenül túlhájpolt kategóriában van (bár azért botrányosan rossz semmiképp nem volt), a XII viszont talán a kedvenc részem. Nem is értettem sose, mi a gondja vele a népeknek. (Viszont a topicra visszatérve, a IX viszont nálam számít az egyik legrosszabbnak, pedig sokaknak meg ez a kedvence.. Ahány ember, annyi FF.)
Paypal, de amikor regisztráltam 2 éve, még nem volt ilyen ID meg telefonszám téma és azóta sem kérték, pedig vásároltam idén is már.
Ha már D3, a Reaper of Souls kieg kulcsom pont az instantgaming-től van, semmi gond nem volt vele.
Oké ezek világosak, de míg a kanapéról játszás részét PC-vel is meg lehet teremteni (még ha átlagban bonyolultabb is valamivel), az exkluzív játékok és a 'haverokkal nem tudok multizni, ha nem konzolt veszek' része innentől nem focizik, ha jól értem. Azért ezek elég nagy előnyök voltak...
Nem tudom sokadszorra sem értelmezni ezt. Ha ezentúl minden UWA-n keresztül megy, ami ugye futtatható PC-n is, akkor innentől mi értelme xboxot venni PC helyett? (Eltekintve a szokásos mantrától, hogy mert egyszerűbb/rögtönTV/kövéramcsi, etc)
Lehet, hogy a Bagoly által felhozott demo neked irreleváns, de az biztos, hogy nem ő volt az egyetlen, aki a demón keresztül találkozott először a játékkal, és az igen, nekem is meghatározó élmény volt, és azonnal akartam a többit, pedig pont az általad kritizált rész volt benne. Én amúgy évekkel később játszottam végig a játékot (vagy 3-4 éve?), de az akkori élmény olyan erős volt, hogy még akkor is élveztem az elejét. Nosztalgia? Nyilván benne van, csak ne csodálkozz, hogy hirtelen neked esett mindenki. (Úgy értve, hogy a szokásosnál is jobban. :>)