Hozzászólások
Elsődleges fülek
igen, mazda 3-ban tényleg így van a motor. Mondjuk nekem a Sedan verzió sokkal jobban tetszik meg praktikusabb is lenne nekem, de városi használatra jó a hatchback
Japok elkepeszto marhasagokat kepesek tervezni a kocsikba...
23 milliós kocsik 11 vagy 13 misiért mióta borzasztó döntések?
neked is az van most vagy még a Sportage?
Na úgy néz ki, hogy the time has come:
2 opció van terítéken:
1. BMW iX1 eDrive20 elektromos, 204 LE, elsőkerék-hajtás, 490 liter csomagtér, wltp hatótáv: 450 km
Full-full extra, M Sport Edition, HUD, Harman Kardon hang, vonóhorog, adaptív futómű, masszázs ülés, vonóhorog, nyitható napfénytető, minden ami létezik benne van, kivéve üléshűtés, mert olyan opció nincs.
Kompakt SUV, de meglepően jó a hely benne, hátul is kényelmes nekem 194 centivel.
Ár: 11.1 millió, zsír új, 0 km.
2. Tesla Model Y Long Range, összkerék meghajtás, 397 LE, batár nagy 600+ liter csomagtartó, wltp hatótáv: 620 km
Jól felszerelt, van hátsó ülés fűtés, elöl ülés szellőztetés, de pl. napfénytető nem nyitható, se nem takarható, nincs vonóhorog, beltér meg ugye üres, mint a legtöbb Teslánál. Illetve nincs se android auto, se apple carplay.
Nagyobb, összkerekes, és sokkal erősebb, a hatótáv pedig 180 km-rel nagyobb, bár a Tesla inkább túllövi, BMW meg inkább reálisan adja meg elvileg az adatot.
Ár: 13.2 millió, ez is zsír újonnan. Vagy 13.6, ha szép színben akarja az ember.
Egyiknek sincs értelmezhető fenntartási költsége elvileg 3-4 évig.
Nyilván Tesla bikább sokkal teljesítményben, de az a városban, ahol nagyrészt használva lesz nem számít semmit, főleg nem Feleségem kezében. Igazából mi szabályosan szoktunk utazgatni max. 140-150, amikor előzni kell jobban, de ahhoz gondolom elég a 204 lóerő is.
Illetve a Teslára brutál összegű a Casco+KGFB (650-1 misi körül), és ha valamiért szervízbe kell vinni, akkor lehet menni Pestre, ahol több hónapos sorok szoktak lenni...
Nem tom, ti mit választanátok?
Szerintem filmekben azért sokszor egyezik a véleményünk és ez fontosabb kötelék, mint a politikai beállítottság <3
tudom, hogy ignorálod a kommentjeimet, mert sose tudsz rendes ellenérvet felhozni :)
Mert, amikor saját véleményt kellene nyilvánítanod és leszállni a hype vonatról, akkor sajnos system failure van, mert a kritikákban, amit olvastál nem gondoltak ilyen eshetőségekre :(
Meg vannak a hibái a 94-es filmnek, nyilván nagyon is rajta volt Branagh kézjegye, de akkor is sokkal stílusosabb, szórakoztatóbb, és sokkal kevésbé vontatott volt, mint ez az új borefest.
Pl. a Szörny összerakása és életrekeltése ezerszer jobban be volt mutatva és látványosabb volt, itt kb. egy nagy semmi.
Vagy a Blind man és a családja szál is sokkal jobban működött. Frankenstein és a Szörny is sokkal több interakcióba lépett egymással, ezért sokkal izgalmasabban és hitelesebben is jött át a néző számára a kémia közöttük. Isaac iszonyat gyatra karakter, gyatra alakítás mellett, míg Branagh sokkal jobban hozta a megszállott tudóst, aki valóban le akarja győzni a halált.
Mia Goth meg az új filmben :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Borzalmas. Mind ő, mind Isaac, kb. két unott színész, kötelező házifeladat alakítását látjuk (ahogy szinte minden Netflix filmben, amikor leigazolnak egy A listás sztárt).
Senkit sem érdekel, hogy a könyvhöz melyik áll közelebb, mert egyrészt az emberek 90%-a sose olvasta a könyvet, másrészt a könyv is vonatatott és egyáltalán nem akkora mestermű, csak egy jó ötletet dolgozott fel, olyan időszakban, amikor ez egyedivé tette.
Sose fogom ezt a Netflixes Frankensteint újranézni, a 94-est viszont párszor még biztos elő fogom venni.
Semmit nem vesztettetek. Del Toro megint csak ismétli önmagát, és csinált egy Shape of Water 2.0-t ebből a fantasztikus alapműből. Egy lelketlen, csilivili CGI orgia az egész film, Oscar Isaac megint csak egy ripacs (volt egyáltalán jó alakítása az Ex Machinán kívül ennek az embernek?), a teremtményből meg csináltak egy Marvel fugurát.
A Branagh féle verzió nyomába sem ér ez a film, és tudom miről beszélek, mert 2 hete néztem azt újra.
Frankenstein
Sajnos ez is szokásos Netflixes csalódás. A régi DeNiros sokkal jobb és hangulatosabb volt.
Shane black féle borzalomban van a pucér Olivia Munn? Mert már azért megérte a film ;)
+1
Szerintem ez a sorozat egy hatalmas fail volt már Cavillel is, aki egyébként sztem nem is passzolt Geraltnak, csak a fanboyok, fangirlök felszopták érte.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=9eIqufWkyi0
Dallas Buyers Clubnál arról beszél, hogy amikor iszonyat lefogyott a szerep miatt, akkor mennyivel kevesebb alvásra volt szüksége és mennyivel élesebb volt az elméje, jobban vágott az agya. Cserébe ingerlékenyebb volt az éhségtől.
Alapból az emberek sose tartják be a szabályos követési távolságot. Eső esetén valamennyire azért bekapcsol az ösztön és jobban odafigyelnek erre, illetve a látási viszonyokat is rontja jelentősen az eső, ehhez nem is kell nagy vihar, elég ha beborul, leesik egy kis eső és a felfestéseket már nem nagyon lehet látni, ami főleg a helyismeret nélküli embereknek nagyon zavaró lehet.
Dieselnél is milyen jól működik a kipufogó gáz megkötése...
Mire ez a tech kiforrna, addigra olyan rossz híre lesz a sok lerohadó motor miatt...
Amúgy is a benzin véges számban van, áram meg végtelen. Semmi értelme már bármi másnak az EV hajtáson kívül.
Inkább az új chiphiánnyal foglalkozzatok. Most kell venni autót, mert ha megint beragad az ellatasi lánc, akkor menni fog fel durván ismét az új és vele együtt a használtautók ára.
Majd meggyulladtunk a temetőben ma. Gyerekkoromban meg az rémlik, hogy szétagytunk. Brutál ez a klimaváltozás.
Na közben kiderült, hogy tényleg túl szép volt hogy igaz legyen a Bömbi.
Vagy -2.8 milla alapárból vagy -3.5 milla extrákból. A villany támogatás jöhetne le belőle 4 milla. 12.5 helyett a 15.3 már koránt sem akkora deal :(
A Mazda 6 a legszebb szedán volt, és lenne a mai napig, ha nem állították volna le a gyártását a belső égésű változatnak...
Mazda sokáig tartotta magát, pl. a legújabb CX80 és CX60 beltere is felüdülés a fizikai gombokkal meg ízléses, letisztult dizájnnal, a nem túl hivalkodó képernyővel.
Ehhez képest az új CX-5-ben már ugyanolyan a beltér, mint bármilyen más modern autóban, egy nagy tablet középen és hello.
Szal beálltak sajnos ők is a sorba.
Sztem amúgy a 6e külsőre és belsőre is rendben lenne, ha nem egy hulladék akkumulátor lenne benne, illetve nem ennyire kicsi lenne a csomagtartója. Ennyi pénzért hülye lenne ezt választani bárki is.
Elektromos Zoé nem játszik amúgy Gabikának? Az Yaris kategória, nem?
Jah tenyleg itt nem kell. De onmagaban meg nem sokat er.
neked olyan skilled van, ami az autótulajok 1%-nak kb... de lehet sokat mondtam.
Kend már rám, ha félreérthetően írsz :DD
Olvasom, hogy a Megánt már elvitték. Én ha kis fogyasztású autót szeretnék, amiben mégsem érzem olyan fapadosan magam, mint amúgy a kisautókban, Lexus CT-t vennék.
Elég direkt összefüggés van aközött, hogy elvitték a megant, és aközött, hogy te mit vennél, ha ilyesmiben gondolkodnál. Máskülönben minek írnád a 2. mondatot, ha nem ajánlás céljából?
veszel egy 1 millás kocsit. Rá fogsz költeni pár év alatt legalább ugyanennyit, talán többet is. Aztán megy az egész a roncstelepre vagy kapsz esetleg majd pár százezret érte.
vs.
veszel egy 7.5 millás Lexust, amire csak alapvető állagmegóvási kiadásaid lesznek, majd eladod évek múlva 2-3 millával kevesebbért, mint vetted.
Cserébe végig egy megbízható, kényelmes, fejfájástól mentes, minőségi cuccban ültél az idő alatt, és kb. ugyanannyi pénz ment ki a zsebedből.
milyen gyakran is használsz egy sportautót? milyen gyakran viszed ki a mazdádat a garázsból? Gondolom eleve csak nyáron.
Miért jó egy filléres beater? Lerohad rajta mindig valami, akkor bütykölheted magad, vagy viheted szerelőhöz, általában pont a legrosszabbkor áll meg valami benne, stb. Amennyivel nyugodtabban hagyod ott a parkolóban, hogy rányitják az ajtót, annyival többet kell rajta izgulni, hogy mikor mi szivárog vagy zörög rajta éppen. Nem?
spoiler: hogy mit csináltál???