Hozzászólások
Elsődleges fülek
A hasonló évjáratú 4es BMW-re a múltkor 250k/év casco+kötelező ajánlatot kaptam egy fél éve.
Már említettem ezt a videót, meg hogy mennyire félrevezető ez a fajta teszt.
Végre valaki konstruktív hozzászólást írt :)
Igen, azt láttam, hogy a csomagtartó laposabb, ahogy az a pheveknél szokott lenni, de asszem még a fedő le is vehető róla és akkor kicsit mélyebb lesz, pl. babakocsit úgy lehet már jobban elnyeli.
Ma megyek megnézni, akku állapotára leszek kíváncsi, mert annak a cseréje biztos van vagy 2 misi, illetve nem tom, hogy a 9.2 kw helyett a 12-est bele rakják-e azóta.
batár nagy az XC90, azzal én is izzadnék itt Debrecenben parkoláskor :D
XC60 volt a régi céges kocsink, megmondom őszintén nekem se kívülről se belülről nem jött be a dizájn annyira (XC90 tetszik nagyon), és én a 194 centimmel beszorítva éreztem magam kicsit.
nem váltó a hangos, hanem a motorhang, amikor felpörgeti. Az RX-ben sokkal jobb a hangszigetelés, mint a sima toyokban, ezért.
De, fapados, kényelmetlen, műanyag, hangos CVT, cserébe nem olcsóbb annyival.
Amúgy mi a baj pl. egy Mazda CX-5-tel?
mert nagyon túlárazott? mert rozsdásodhat? mert annyiba kerül kicsit kevesebb kilométerrel használtan, mint egy Lexus NX?
Lett volna amúgy egy jó CX-5, de sajnos manuális váltóval, az meg kizáró tényező.
Főnököm eladta volna felesége Vitaráját jó árban, de Feleségem azt mondta, hogy Suzuki nem kell :D
Geci nagy forma vagy, hogy a nőt egy lefingott, akár 200e pluszos kocsiba akarod ültetni. :D
a saját álmaidat próbálod
A Porsche az ettől független, azt csak úgy találtam nézelődés közben, és megtetszett a gondolat, meg tényleg jó állapotónak tűnik, nem olyannak, amivel falusi cigók szaladgáltak...
igen, azt akar. De régi Lexusok mind kulák, az újat meg nem engedte Vajk, meg Apósom se :)
miért lennék csóró? Mindenem megvan, csak a bevételem átlagos.
A gyereknek nem pont az a jó, ha az anyja egy német prémiummal furikázza, nem egy régi japánnal? Biztonság, komfort, stb. szempontból is.
Nehogy már le kelljen mondani az embernek minden élvezeti faktorról 38 évesen... Pont, amikor végre megteheti, hogy él igazán.
A gömb fagyi meg a benzinkutas kávé árrésétől azért még így is messze van :)
Egy vezérlés csere kb. 1 milla. Nem jön ki a matek.
presztízse pont addig tart, amíg a pay wall. Onnantól, ha már bárki megveheti, bárki ülhet benne. Ők is. - de erről később.
Na pont ezért vallottam mindig, hogy egy prémium csak annak való, aki megengedheti magának újonnan. De sztem ezt az életben elég 1x unlockolni :Đ
Hallod Gabika ne idegelj! Múltkor linkeltem a fullos luxus Renault 6.5 misiért és arról is mindenki lebeszélt.
Komolyan mondom nem tudom milyen kocsira mondaná itt Vajk vagy bárki, hogy vegyük meg. De egyszer emlékszem Vajk linkelt valamit, hogy na AZ egy jó vétel. Aztán 5 perc után valaki felhívta a figyelmet valami tök egyértelmű fail dologra a kocsival kapcsolatban... :D
a használt prémiumok pörgetik a használtautó piacot. A legnépszerűbb verdák.
De egyébként én "kincset" keresek :) Ha már mindenki lebeszélt az új autóról, akkor legalább egy kis risk a dologban. Unalmas, de biztos vétel nem kell.
Itt ajanlgattad eddig a 10+ eves RX-eket :D de az 50k-s bmw se volt jo :D Amugy a kor is sokat szamit, nem csak a km, pl. a belter allapotaban sokkal meghatarozobb az auto eletkora, mint a futasmennyiseg. Motort lehet javitani meg futomuvet, de a kifakult, osszeasszott belteret senki sem fogja rendbe tenni
Egy R18-as gumiszett azért nem hiszem, hogy hazavágna bárkit.
Miert akarod az én vesemet is leepiteni? :(
Igazából valamit nagyon akarok venni, idegesit ez az otthon startos porges mindenki reszerol, egyszeruen hianyzik az erzes, amikor valami olyat veszek, ami kicsit is megmozgat. Nagy anyagi kockazat meg vegulis nincs benne, max a gyerek majd nem fog legozni :D
Milyen típushiba? Ha meg rendszeresen szervizelték, akkor azokat valszeg kijavították már.
A motor felújításnak viszont itt 260-nál jön el az ideje, nyilván azzal szamolni kell emiatt, amit felsoroltam, de kibírható. Varga Tibi is nemrég vett szinte ugyanilyet, ugyanilyen futással, azt mondja videóban, hogy 2 misiből atlagjóska is ki tudja hozni a fontosabb dolgokat.
Évente futott átlagban 16k kilit, szép állapotban van, ez alapján nem kéne, hogy elhanyagolt legyen. A váltóról jókat írnak a neten.
Porscheval járni mégis csak nagyobb flash lenne, mint egy NX-el. Pláne ilyen bagóért. Igazából vagy rejtett kincs vagy egy szép kis bukta, dehát te mondtad h még az új Lexus ertékvesztése is nagyobb, mint ennek a javítással együtti ára...
Ez nagyon igéretesnek néz ki.
Nyilván attól függ mit cseréltek rajta (uccsó szervíz 2024), de ha fékeket, vezérlést, vizpumpát meg tömítéseket kell is, 2-3 misi és van egy prémium utazó autója az embernek.
Tehát van esély! Miért, mi baj van vele? Dízel botrány előtti motor, amikor még jókat építettek. Képek alapján meg kívül-belül nagyon patent. Teljesítményben veri a zsír új lexus suvok nagy részét is, fogyasztásban is valszeg.
Mert lehet nem volt rá szükség az adott vizsgálat során?
A szervezet romlásának nyomonkövetése mégis hogyan történik anélkül, hogy előveszed és összehasonlítod a korábbi értékeket?
Neked biztos csinálnak tumormarkereket is, na azok is a vérképhez tartoznak sokszor és azokat tuti visszanézik legalább 1 évre visszamenőleg, mert tendenciát vizsgálnak.
De ott a koleszterin, a máj betegségek, a koleszterin, a pajzsmirigy, stb. ahol ezek relevánsak lehetnek.
Egyébként a biztosítós srác is meglepődött hogy milyen kedvező árat dobott ki. Sztem ez az 5os valahol 400 körül lenne inkább.