Hozzászólások

2019.10.29 - 17:38,k Játékok holdudvara Rohadt Blizzard!! ugrás a hozzászólásra

szoval
-diablo frencsajz rip
-scarcraft frencsajz rip
-egyuttal az RTS is rip vegulis, es az izometrikus hack n slash is (utobbi ha csak nem mobil es csingi)
-esportot izombol mindenbol az activision papusnak es a csingi piacra, ha addig elunk is
-fizetescsokkentesek es kirugasok mindenhol, felmondott veteranok helyett hulye egyetemistakat "exposure"-ert dolgoztatnak akik allandoan kerdezgetnek hogy mivan, asztal alatt alvasok, moral a beka segge alatt.
-Reaper buzi

Nem olvastam semmit ami nem vallana Blizzard-ra, szoval akar legit is lehet. :)

2019.10.28 - 23:29,h Általános csevejfarm Mi jut eszedbe? ugrás a hozzászólásra

tipikusan a bal felso sarokban szokott lenni.

2019.10.28 - 21:32,h Technika HQ Technikai hírek ugrás a hozzászólásra

Jo osszefoglalo.

Nem emliti itt meg, de security/anonimity szempontjabol btw amugy is inkabb hasznalnek Tor-t (erre fejlesztette ki az amcsi katonasag ugye), mintsem barmifele VPN-t.

VPN fo elonye, hogy szignifikansabb sebessegvesztes nelkul tudod atjatszani a geolokacios blokkokat.

Tor-ral amugy szintugy lehet kezelni a geolokacios blockokat is (kontrollalod hogy melyik orszagban szeretned kerni az exit node-ot), de lassabbsag fuggetlen ettol megmarad, mert az adatod utjaban random valogatott node layerek leglasabbjatol fog fuggeni minden esetben.

VPN egyetlen elonye igy elveszhet majd a jovoben idovel, ahogy egyre gyorsul az overal hasznalt technologia es netsebesseg a vilagon.

2019.10.28 - 20:07,h Bugok kattintós ugrás a hozzászólásra

En is epp kerestem a bugtopikok kozott hogy melyik is volt a legutobbi ezzel kapcsolatos, de nem talaltam egyelore toled (lefty) frissebbet.

Ugy emlekeztem hogy valamiert ki van kapcsolva a funkcio, es csak a klasszikus textualis link formajaban muxik, de mondom a rak tudja mar hol alltam meg, jo regen foglalkoztam vele.

Mindegy maradhat itt ez a bugtopik emlekeztetonek, ugy is van jo par rancfelvarando dolog beagyazas teren is, koszi Tno. Egyelore a kozeljovoben "deal with it" szitu marad szerintem, ha valamiert rendetlenkedik a kepes-likeles.

2019.10.28 - 03:38,h Általános csevejfarm Plíz help! (Csak úgy ömlesztve...) ugrás a hozzászólásra

Nem, hanem alapból meg sem jelent, mint igény.

nekem meg a kezdeti PCs idoszakbol maradt fent valtozatlanul mondjuk, de siman ertem a perspektivat ha nem is volt sohasem jelen valakinel.

Nem is mondtam hogy invalid a perspektivad, csak hogy en szemelyesen nem tamogatom a perspektivat.

Te amúgy használtad már valaha is?

Spotify-t emlekezetem szerint soha (vagy igy jobban belegondolva anno amikor meg ingyenesen lehetett hasznalni, akkor probaltam parszor). Elvbol nem hasznalok havidijas szolgaltatasokat. Amugy ismerem es lattam/hasznaltam a legtobb popularisat, mint a Netflixet es hasonloakat. Nem vagyok persze kozel expert vagy reszletesebben ismert bennuk vagy a piacon levokben, a popularisokon kivul szerintem.

Szerintem nálam relatíve kevés embernek van szerteágazóbb zenei ízlése. Az elmúlt pár évben, mióta használom a szolgáltatást, két kezemen meg tudom számolni, hogy hány olyan előadó volt, akit nem találtam meg a platformon. (És akkor még figyelembe se vettük a Spotify recommendation algoritmusát, ami valami egészen kiváló, ha elég időt szánsz rá.) Olyankor pedig ott a Bandcamp vagy a YouTube. Na képzeld, azolnak is van appja is, meg még weboldala is. :)

Bandcamp vagy a Youtube nem havidijas szolgaltatas mondjuk, Bandcamp az zenebolt, Youtube meg videomegoszto portal ugye. Nem is az app-al mint fogalommal van a bajom, hanem a DRM-hez es fizetett havi szolgaltatas only-hoz kotessel.

Viszont biztos vagyok benne hogy rakat indie zenesz fuggetlen attol hogy szerteagazo az izlesed, nem feltetlen lesz meg Spotify-on, erre celoztam azzal hogy vegulis ettol meg limital a platform es ha kizarolag ott hallgatod az embereket, akaratlanul is kimaradhat sok mas. Pl jo peldanak, legtobb europai demoscene zenesz, foleg a kisebbek kozul nem feltetlen vannak ezeken a szolgaltatasokon fent, es igy azokrol hasonlo felallasu esetben mind lemaradna az ember. Nem is mondom hogy erdekelnek teged ezek, csak mint perspektivanak hoztam fel.

Te használtad már ezeket az appokat amúgy valaha is? Mindegyik, amelyik egy kicsit is normálisabb, tud alapból offline mentést, nem az hogy pl. a Spotify, de még a patás ördög Apple gyári podcast appja is.

Az offline mentes meg gondolom annyit tesz ki hogy az adott appon kivul nem tudod hasznalni a hanganyagot. Viszont van sajat kedvelt programom amivel le szeretem azokat jatszani (kocsimra be van allitva hogy kulonbozo helyzetekben hogyan reagaljon es viselkedjen automatizaltan), es szeretem ha a masik eszkozeimre is at tudom mozditani kedvemre oket. Amugy meg tudod joval regebbrol is hogy milyen antipatikusan allok a "muh DRM kerdessel".

Amiket írsz, nekem azokból szörnyen úgy tűnik, hogy nálad nagyon keményen az ideológia érvényesül a praktikum felett, meg van bőven tapasztalat nélküli jól megmondás is. Ezt miért csinálod, kinek jó ez? :)

Apszolut ideologiailag ugy allok hozza hogy semmilyen DRM-t nem vagyok hajlando hasznalni ja, hanem maximalisan "muh freedom" parti vagyok. Nekem perszonalisan jobb ha nem kell fuggenem ezektol a szolgaltatasoktol, hanem eldonthetem hogy mikor mit es hogyan szeretnek muvelni az adataimmal. Ertem teljesen a kenyelmi faktort is amugy, de potencialis par extra lepes sohasem zavart a muh freedom megorzese erdekeben, es utobbit sohasem fogom bealdozni ra.

De ha ugy vesszuk, nalam a szabadsag jelenti az abszolut praktikussagot, hogy nem vagyok kotve semmilyen feltetelhez vagy szabalyhoz. Szemben ezzel a DRM szolgaltatasok jelentenek a nehezsegeket es az idegesito limitaciokat.

És ez eddig hányszor fordult elő veled vagy úgy bárkivel is? :)

sok kovetett vloggeremet zartak ki "eletfogytiglanig" a streaming/social platformokrol politikai hozzatartozas miatt. Egyre nagyobb problemanak novi ki ez magat ahogy haladunk elore az idoben. Engem specialisan nem erintett eddig, de ovatos is vagyok, pont ezekbol az okokbol kifolyolag. Ezert is probalok mozdulni ahol csak lehet a decentralizalt es muh freedom platformok fele, mint a Bitchute, Gab es a hasonloak.

2019.10.27 - 21:30,v Általános csevejfarm Plíz help! (Csak úgy ömlesztve...) ugrás a hozzászólásra

Hú, psi, nagyon túlpörgöd ezt. :D Nekem ezek a dolgok (mp3 másolgatás így meg úgy) eszembe se jutnak.

Apple telcsi mellett nem is csodalkozok ezen, le lettel nevelve rola.

Zene Spotify

ha meg valami nincs meg Spotify-on akkor le van szarva? Jo dolog hogy egyetlen kulso ceg hatarozza meg a zenei fogyasztasaid lehetoseget es szerteagazasat gondolom.

képek Google Photos, fájlmegosztás OneDrive

imagine hogy pl ket ember telcsije kozotti megosztashoz internetes third party cloud service-et kell hasznalnod. Mi van ha nem akarom hogy se a Google, se MS belekotyogjon abba hogy mikor mit oszthatsz meg es kivel? Barmilyen cloud service-ekbol akkor zarnak ki amikor kedvuk tartja, ha szerintuk nem polkorrekt az anyag.

Nagyon durván réteg igény amire te ráfeszülsz, még pro usereknél is.

a faszt, csomo podcast meg hasonlo cucc streaming opcio mellett letoltheto mp3-ba. Fontos igeny csomo ismerosomnel hogy tudd lokalbol is tolni. Rakat alkalommal akik sokat utaznak es nem csak a nagyvarosokban infrastruktura mellett campelnek, tudjak hogy csomo helyen nem hogy ingyenes netelerhetoseg nincs, de fizetos sem. Kanadaban nagyreszt nincs infrastruktura, csak hegyek, folyok, erdok es javorszarvasok. Kocsikazni, kajakozni mesz valahova vagy turazni, alap hogy nincs sehol net. Csak a telcsid, fulesed, napszemcsid meg a vizi mentomellenyed.

2019.10.27 - 20:35,v Általános csevejfarm Plíz help! (Csak úgy ömlesztve...) ugrás a hozzászólásra

A zartsag nem a biztonsag miatt kedvez az Apple felhasznaloknal, hanem az egymassal kompatibilitas szempontjabol. Basszak a standardokat hasznalni, es igy konnyiteni a terjedesuket.

Az Apple felhasznalok mindenfele Apple specifikus szoftvereket hasznalnak az egymassal kommunikalasnal, ahogy megfigyeltem a felhasznalasi szokasaikat. Apple felhasznalok "just werk" hozzaallassal es igennyel vannak, es mivel USA-ban viszonylag szeleskoruen elterjedtek az Apple termeket, nem veszik tipikusan eszre a problemat a tobbi OS-sel kompatibilitas kerdesben.

Azaz a zartsag csak az Apple-nek kedvez, mert rakenyszeriti hogy Applet vegyen az uj felhasznalo, ha kommunikalni akar az Apple telcsiket hasznalo emberekkel effektiven, mert a tobbi Apple felhasznalo leszarja hogy telepitsen mas appokat, csak hogy "just werk" legyen az uzi/fajl osztogatas azokkal az emberekkel. Ezert nem tud az Apple effektiven betorni elozoleg nem kiepitett piacokra, mivel az emberek nem neveltek ra az Apple only cuccokra, hanem elvezik hogy minden mindennel muxik.

Az Android cuccok is okesak biztonsag szempontjabol, Google appstote hasonloan mint az Apple appstore probalja normalisan vesezni a szoftvereket. Cenzurazni cenzurazik mindketto, de a Google termeknel opcio hogy kulso forrasbol is telepithess barmilyen szoftvert. Megkerdezed amugy egy tipikus Apple vagy akar Google felhasznalot is hogy mi a "biztonsag" azt fogja mondani hogy "lul wat".

Wifi direct (wifi peer to peer filemegosztas telcsiken keresztul pl) pl nyitott technologia amit mar a Blackbery is tamogat out of the box, Xbox is ha jol vagom, Apple persze baszik ezt is megtenni, sajat zart megoldasa van ami csak Apple telcsikkel muxik.

Kizarolag az Apple piacuralasi politikaja miatt nincs normalis tenyleges cross OS megoldas filemegosztasra out of the box, csak ilyen cloud meg third party app faszsagokkal szarakodas.
"""Kenyelmi szempontbol""". Tobbi cuccokon viszont muxik tipikusan.

2019.10.27 - 19:29,v Általános csevejfarm Szobából jöttem ugrás a hozzászólásra

nem követem a face profilodat, de jól értem hogy Krishnás lettél?

2019.10.27 - 19:06,v Általános csevejfarm Plíz help! (Csak úgy ömlesztve...) ugrás a hozzászólásra

Használtam bármennyi Android felületet amikor walkthrough-at és release notes-okat írtam, Android egyáltalán nem arról híres hogy user friendly

hat nem tudom
1) file manager
2) kivalasztod a fajlokat
3) majd "share via" opcio (es valasztod a metodust amelyik tetszik)

szerintem teljesen magatol erthetodo es kenyelmes user friendly megoldas. Nem kell hozza telepiteni semmit.

Lehet mas dolgokban kevesbe felhasznaro barat (biztosan talal az ember olyat amiben az IOs kenyelmesebb) de az nem a file megosztas lesz, az tuti.

2019.10.27 - 18:58,v Általános csevejfarm Plíz help! (Csak úgy ömlesztve...) ugrás a hozzászólásra

igen, en meg masok is ezt ajanlottak neki, hogy hasznaljon kulso cloud szervizeket (mint emlitettem gmail, stb).

Telcsi vs telcsi sharing direktbe nem megoldott, out of the box, ha csak nem Apple telcsikrol beszelunk.

De hogy kuslo cloud szoftverekhez kell folyamodni ezert a sima problemaert, telepitgetni, feliratkozni rajuk, es feltenni a netre az egesz cuccot, majd leszedni masik telcsivel a netrol, az rohadtul nem egy kenyelmes es kompatibilis megoldas es nem utolso sorban nem privat megoldas, mintsem egy direkt phone to phone file sharing.

2019.10.27 - 18:53,v Általános csevejfarm Plíz help! (Csak úgy ömlesztve...) ugrás a hozzászólásra

AirDrop = IOs only kompatibilis = into the trash it goes szinten, ha nem Apple cuccok kozott szeretned hasznalni.

Ismerem az Apple okoszisztemat (nem olvasom a cutting edge friss implementacio hireket rola amugy igazad van), az asszonynak es a csalad felenek kb Apple termeke van. De nem a kompatibilitasarol es a kenyelmerol hires, ha csak nem masik Apple termekek kozott hasznalod. Minden masnal viszont nagyobb es hosszadalmasabb szopas a kapcsolatos megoldani, mintsem az "egy gombos share".

2019.10.27 - 18:49,v Általános csevejfarm Plíz help! (Csak úgy ömlesztve...) ugrás a hozzászólásra

iCloud alap progi Windows 10-re, de meg iTunes is OTA sync-el vagy10 éve.

kell hozza feltelepitett progi = into the trash it goes.

Legújabb iOS meg iPadOS tud external thumb drive-ot.

bravo nekik, elertuk 2019-re. Lehet meg mp3 (transfert) is tamogat majd a telcsi out of the box a vegen.

Sima bluetoothos file share-re meddig kell meg varni? :)

szerk: varj, most latom a cikkben hogy ez csak racsatlakoztatott kulso thumbdrive-rol beszel, nem arrol hogy a telcsi memoriajat elered mint egy passziv thumbdrive-ot, majd masolsz ra tetszes szerint amit akarsz, mp3-akat, kepeket, videokat, feltelepitett progikat, ami tetszik. En errol utobbirol beszeltem, hogy "1 gombos" es mindennel kompatibilis (ami USB kompatibilis) share metodus.

De mar elorelepes ez is amit megoldottak, azert az elismerendo.

2019.10.27 - 18:27,v Általános csevejfarm Plíz help! (Csak úgy ömlesztve...) ugrás a hozzászólásra

Minden elozoleges extra szoftware vadaszat es telepitgetes nelkul, out if the box? Naugye.

Androidnal ez megvan, ugy is tud viselkedni mint egy passziv thumbdrive ha kell. Le/fel tudsz mp3akat es jpgeket nyomni ra.

2019.10.27 - 18:05,v Általános csevejfarm Plíz help! (Csak úgy ömlesztve...) ugrás a hozzászólásra

>Egygombos share kulonbozo telcsiken keresztul
>Apple
Pick one.

Apple csak apple dolgokkal 1gombos kompatibilis, tobbi minden mas meg "old meg magad" szitu (tetszes szerinti ekezet kombinacioval). Kompatibilitas es kenyelem kell mindenfele kulonbozo OSeken keresztul, akkor nem azt valasztja az ember.

2019.10.23 - 22:57,sze Oldalügyek Hírek a Rewired figyelmébe ugrás a hozzászólásra

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=qbc8tdWe6lY
"It's pretty cool that they decided to make an anime in Garry's mod"

2019.10.23 - 01:31,sze Oldalügyek Hírek a Rewired figyelmébe ugrás a hozzászólásra

Marmint mi?

Youtube evek ota vetkozi le az indie kreatorokat es proppolja fel a mainstream TV csatornakat. Ugyanezt teszi demonetizacioval a reklamozoktol az indie csatornakra, es ad kb korlatlan mozgasterek veluk a mainstream csatornakra. Gyakorlatilag probaljak felallitani mindazt a szorosan iranyitott status quo-t amit a TV reprezentalt es kepviselt, mivel a fiatalok vonulnak at a TV-rol Youtube-ra (igy a brutalis mennyisegu zseton is amit halmoznak a figyelmukkel).

Ujdonsag e? Nem az, mint emlitettem csomo alkalommal kezdtek mar az indie csatornakat levetkozni. Csak az elejen a right wing iranyzatu youtuberekkel tettek, irtottak oket a platformjukrol emberesen. Rakat lawsuit es invesztigacio megy mar ellenuk ebbol az iranybol is, PragerU pl kb 2016 ota pereskedik veluk (Google/Youtube) ha jol emlekszem, Crowder-ek is egy ideje, amcsi szenatorok is, stb stb.

Akkor orultek a left wing youtuberek es rohogtek rajtuk, hiaba hivatkoztak a masik oldalon teljesen igazsagtalan es egyoldalu cenzurara es ban-vonalra, nem alltak ki mellettuk, azaz a szolasszabadsaguknal. Mas esetben siman conspiracy theory-nak allitottak be ezeket a jelenteseket.

Mostanaban egyre inkabb belefurnak a Youtube-on viszont a left wing oldalakba is, es ekkor kezdtek feleszmelni azok az indie youtuberek hogy "oh shit, a szolasszabadsagot egyre inkabb gatolo cenzura nem csak ellentetes ideologiat kepviselo emberek iranyaba ut, hanem ellenunk is!!4". 4chanon pl "useful idiot"-oknak hivjak oket, akiket miutan megcsinaltak a kinevezett melojukat (ertsd sikeresen csabitanak eleg fiatalt a Youtube-re egy csomo belealdozott energiaval es evekkel), mozgo kocsibol dobjak ki oket az autosztradan haladva a meme-ekben. Majd a mainstream TV csatornak beleulnek a helyukre.

Szoval amikor latom az ilyesfele felhaborodott/elcsodalkozo hireket, mindik az jut eszembe: "welcome to the club". :)

2019.10.18 - 02:34,p Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

Csakhogy incel vonal nincs a Jokerben, azt a mainstream media hazudta be mint emlitettem. Mondom ugy hogy ismerem a 4chanos meg reddites incel kulturat is. Egy incel kijelentest sem tett Joker az egesz film alatt.

Mi lenne az incel vonal peldaja? Elliot Rodgers kovetok/balvanyzok. Az incelek gyulolik hogy senki nem akar dugni veluk, supreme gentlemen-ekkel (azoknak nevezik magukat) csak a taho Chad-ekkel, es el akarjak pusztitani ezert a rossz dontesukert a noket buntetesbol.

Joker sima marxista. A gazdagokat utalja, az eredeti hozzaszolasban spoilerben elmondott okok miatt.

ShowHide spoiler #Joker

A csajokat nem utalja mert pl nem akarnak vele dugni es nem is akarja buntetni oket (ertsd kinyirni), nem is hiszi magat supreme gentlemennek, tudja hogy semmirekello garbage ember, azert taplal sokszor nihilista erzelmeket, de mellette allandoan fantazial arrol milyen lenne szocialisabbnak lenni es az altal sikeresebbnek a jelenleginel.

ShowHide spoiler #Joker

Abban viszont igazad van hogy a marxizmus egyre popularisabb ideologia sok nyugati fiatalnal, es ezt viszont sikeresen meglovagolta a film. Antifa nedvesalom a film lenyegeben.

Szóval igazából ezért fura az egész, különösen így hogy közben sikeres - akármelyik szempontból nézed, van nála jobb film; sőt még az egészet egybe véve is van jobb film.

mostanarol is? Ketlem. A legtobb filmben teljesen sekelyesek a karakterek, es/vagy tipikus bevett unalmas karaktereket hasznalnak, a hos azert hos mert valakinek karikaturas hosnek kell lenni, a gonosz azert gonosz mert valakinek karikaturas gonosznak. A jokerben nincsenek hosok, mindenki szar, illetve sok oldalrol hibas, hetkoznapi ember, es barki perspektivajaval siman lehet azonosulni, nem "kenyszeritenek" ra hogy kit szeress es kit utalj.

2019.10.17 - 23:29,cs Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

Az a helyzet hogy a Fightclubos kommentek a Jokerrel kapcsolatos osszehasonlitasok legtobbszor, ami onmagaban is mini spoiler vegulis, szoval annak tudataban nyisd meg azokat. Probaltam szetszedni oket ezen az oldalon, amelyek ezzel vagy azzal, vagy mindkettovel kapcsolatosan diskuralnak.

2019.10.17 - 23:15,cs Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

ShowHide spoiler #Joker & Fight Club
2019.10.17 - 20:45,cs Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

ShowHide spoiler #
2019.10.17 - 17:53,cs Általános csevejfarm Mi jut eszedbe? ugrás a hozzászólásra

5 perc az viszonylag egy realis kitartasi ido, ha jol csinalja a csaj.

2019.10.17 - 00:39,cs Nagybetűs játékok CRPG-k orrba-szájba-vájtfülbe ugrás a hozzászólásra

no truce with the furies!

2019.10.17 - 00:22,cs Negatív HQ Világvégehangulat és üvöltőszoba ugrás a hozzászólásra

Ahogy a magyar kutató megemlíti, célszerű az állatokat minél alacsonyabb stressznek kitenni, hisz maga a stressz is negatívan befolyásolja a vizsgálatokat.

Ez lehet kozel nem szamit minden teszthelyzetnel, virus, baci vagy hasonlo mergezes vegez veled ha kulonosebben stresszelsz rajta, ha nem. Vannak amelyeknel befolyasolo tenyezo lehet nyilvan.

Ha már ezen szerencsétleneknek ezt a sorsot szánja valaki, akkor az a minimum, hogy tényleg az ő áldozatukért cserébe, minél humánusabban járjon el. Az élet és áldozat tisztelete megkívánja.
A leírás alapján, amit ott és ahogy művelnek, simán kijárna a szívlapát pár embernek...

Ja, siman ertheto a humanusabb modszerekekel valo kiserletezes kivanata.

A videot megnezve, nem csak a leirasra hivatkozva viszont kozel nem katasztrofalisak a szituaciok a kerdeses laborban, azon felul hogy siman van tobb helyen mit javitani rajta. A szovegben amikor irjak hogy odavagja az ajtokerethez a majmot a doki, gondolhatna az ember hogy meregbol megfogja a labanal pl es nekizuditja. Holott a videoban latszik hogy epp emeli ki a ketrecbol, es sietve fordul ki vele az ajton, igy megfordulva hozzautodik a feje valamelyest az ajtoszelhez. Lehet szandekosan tette, lehet viszont veletlen esett ugy, de kozel nem vagta oda a majmot azert a szoszoros ertelemben. Hasonloan a "a kutatók fémeszközökkel döfködik a nyakuknál kikötözött állatokat" szituacional, ja injekcios tubol vett vervetelnek hivjak azt es a fembol keszult testmerevites arra szolgal ne izegjenek mozogjonak es seruljenek jobban a kellonel az adott allatok az adott kiserlet alatt (eteladagolas, stb), nem kikotozve vannak a nyakuknal fogva.

BTW sima allatfarmokon a csirkek/tehenek joval kevesbe tisztan vannak tartva, gorombabban vannak kezelve sokszor (fiu csibek szuletesuk utan mennek bele a daraloba azonnak, stb). Es ekkor meg nyugaton vagyunk, nem is kell keletre neznunk, ahol nincsenek is ilyesfele vedotorvenyek, es "whatever it takes" szitu megy, allatokkal valo kiserletezesnel is, barmennyire is kemeny lenne az.

Egyik sem whatabout-ism akar lenni termeszetesen, vagy felmentes a kevesbe elonyosen megvalasztott megoldasokra a beszelt nemet laboratoriumi kiserletezeseknel, csak perspektiva.

2019.10.16 - 23:40,sze Negatív HQ Világvégehangulat és üvöltőszoba ugrás a hozzászólásra

Konkrétan van számítógépes modell ami arra hivatott, hogy ahol lehet, kiváltsa az állatkísérletet. Egyelőre nem sok helyen lehet, de fejlesztik.

szurkolunk is nekik hogy kelloen effektivek legyenek egy nap, es kivalthassak a klasszikusan bevett modszereket.

Amúgy meg ja, amikor rákgyógyszer lesz belőle, akkor sajna pozitív mérleg hogy meghalt X db hörcsög/majom/armadillo.

sajna?

2019.10.16 - 23:34,sze Negatív HQ Világvégehangulat és üvöltőszoba ugrás a hozzászólásra

Szimulálják, erre vannak a szuperszámítógépek.

kerdeses az effektivitasuk jelenleg is, csomo mindennel nem kalkulalnak, ami viszont beszamithat a valo eletben. Nezd csak meg a evtizedek alatt felvonultatott katasztrofalis klimavaltozas elorejelzes modelleket, egytol egyig mind befuccsoltak.

Az ember/allat/noveny mint potencialis jovobeli beteg, szeretned ha minel pontosabb megoldasokkal lassanak elo. Az orvostudomanynak meg sokat kell fejlodnie, de mar eddig is sokat fejlodott, csomo embert/allatot/novenyt ment meg, amit azelott nem volt kepes es biztos halal varta.

Vagy csak szimplán fogadjuk el, hogy meghalnak a gyerekeink vagy egyéb embertársaink.

umm, no thanks.

Ez az élet rendje.

Viszont azert vagyunk emberek hogy formaljuk az "elet rendjet", hogy egyre kevesebben szenvedjunk ahogy haladunk elore az idoben.

Túlfejlődte magát az emberiség. Bibliában most kezdem megérteni a Bábel tornya példát. Ne akarjunk istent játszani, mert nem vagyunk rá méltóak. Kb. 150 évvel ezelőtti szinten kellett volna megállnunk a fejlődésben. Elkorcsosítottuk az egész világot.

Ne tulozzunk. Az emberiseg fejlode most sem allt meg valamifele csucsponton, hanem tovabbra is halad. Nyilvan nem tokeletes, lehet sohasem lesz az, de sokkal elorehaladottabb a legtobb overall szinten mint akar csak a kozelmultban.

Par helyen lehet korcsosodott a vilag, masik sok helyen meg fejlodott viszont. A korcsosodott reszt meg felismeri az emberiseg es levetkozi, javitja azt, mint a sok dologgal tette a tortenelmunk soran is. Overall az egesz emberiseg jobban el mint akar csak par szar evvel ezelott is. Nem is olyan reg, az orvostudomany normalisabb kifejlodese elott majdnem kihalt az egesz nyugati tarsadalom a feketehimloben. Ez manapsag mar megfekezett jelenseg, es a tobbi pusztito betegseggel is ez a tervunk.

2019.10.16 - 23:02,sze Negatív HQ Világvégehangulat és üvöltőszoba ugrás a hozzászólásra

Kulon lehet valasztani a sima ertelmetlen allatkinzast es az allatokkal valo tudomanyos kutatasokat gyogyszerek, mergek es egyeb anyagok tesztelesere.

Az utobbira eszencialisan szuksegunk van, vagy elleneben nincsenek modszereink az emberek es az allataink gyogyitasara, illetve kulonfele mergezesek es betegsegek megelozesere, biztonsagos dozisok felmeresere. Elso dolga minden embernek, szeretteinek, vagy a tartott allatanak ha megbetegedett, es immunrendszer kepesseget meghalado gyogyszeres kezelesre szorulna az elete megmenteseert, hogy megkeresi es hasznalja ezeket az eletmento gyogyszereket.

A kerdeses laboratoriumban kevesebb figyelmet forditottak az allatok emberseges kezelesere, ezt lehet kritizalni es javitani, de ezzel egyutt a masik oldalat, a hasonlo laboratoriumok pozitiv erdemeit figyelmen kivul hagyni abszolut nem egy elonyos hozzaallas.

A videot megfigyelve pl az allatok sokszor felvetett, kevesbe stresszes teszt korulmenyei megalopozottak es megvalosithatoak is lehetnek, mindemellett jogosak is.

Viszont pl a mergezesi/felgyogyulasi ratat figyelo teszteket nem tudom hogyan lehet "humanusabban" levezetni. Azt vizsgaljak bennuk ugye, hogy mekkora dozis lehet halalos, vagyis mekkora az amibol meg felgyogyulhat az allat, vagy epp milyen keves eleg a gyogyszer dozisbol hogy hasson a felgyogyulashoz. Itt siman megvan az esely hogy szenvedni fog es/vagy belehal az adott tesztallat, amig harcol a teste sikeres felgyogyulasert.

2019.10.16 - 20:22,sze Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

ShowHide spoiler #

az a resze nekem sem imponalt, igy szerintem ezt jol latod. Sokkal normalisabban is bemutathattak/levezethettek volna a

ShowHide spoiler #

Sebaj, a siker örömére úgyis jönni fog a folytatás

amugy why tho? :D

A Joker az origin tortenet, es megvan a vege is a filmben amit direkt lehet csatolni a tobbi Batman filmekhez onnantol kezdve. Nem ertem hova "kell" vinni meg ezutan az egeszet.

Persze ha "folytatas" illetve "Phoenix alomszerepe" szempont azt jelentene, hogy a sikerre felbatorodva komediak helyett tovabbra is hasonlo filmeket is rendez majd a jovoben, pl akar Phoenix-szel foszerepben, akkor azt viszont szivesen varom.

2019.10.16 - 19:37,sze Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

Hogy erted hogy mindent? Ebben az esetben azert tettem, mert a hirekben hallottam mindenfelol a filmrol elsosorban, a rendori felkeszulesekrol, az incel mivoltarol, stb stb. Ha nem proppoljak fel a mediaban, meg sem nezem valoszinu, mert nem nezek kepregenyfilmeket. Igy meg kivancsi voltam arra hogy mire ez a nagy felhajtas? Mint kiderult ugye, hoax volt (gondolom csak remeltek hogy elindit egy incel shooting vonalat a valo vilagban, amire tovabb hozhatjak a kapcsolatos hireket). A film amugy teljesen normalis kemenyvonalas hollywoodi film. Fuggetlen attol hogy jo film.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!