Jelenlegi hely

CRPG-k orrba-szájba-vájtfülbe

Utolsó bejegyzés

CRPG-k orrba-szájba-vájtfülbe

A reneszánsz fényében szükség van egy ilyenre, ha saját topicot nem is kap minden egyes régi-új oldschool/innovatív klasszikus/szárnypróbálgatás.

rwurl=https://youtu.be/ho5Ye6FDisk

Szerkesztette: Strato - 2017 szep 01


Ebben nincsen túl sok bizodalmam, de idefér:

rwurl=https://youtu.be/wdbhp2vzpIE

ibi amentia latet



Itt az alapötlet szerintem igen jó - ráadásul hiánypótló lenne -, ám a megvalósítás elég gyenge, főként annak mainstream jellege miatt.

Non serviam



ibi amentia latet



tl;dw változat?

Non serviam



"jók, játsszátok!"

ibi amentia latet



Nem hiszek neked.

Non serviam



Nem hiszel nekik?!

ibi amentia latet



ibi amentia latet



Sword Coast Legends Delayed Again

The co-op-y D&D action-RPG was due to launch on September 8th, then September 29th, and now… October 20th.

“The decision to delay the launch of Sword Coast Legends was not an easy one to make, but after receiving feedback from our dedicated community, it became clear that a few more weeks of polish would provide our customers with the best possible experience at launch,” game director Dan Tudge said

ibi amentia latet



Őszintén, jól tették. Hétvégi headstarton próbálgattam, szerintem még kevés is lesz ez az idő. Az alapokkal nincs gond egyébként, kellemes old-school RPG lesz, de:
- a multi használhatatlan kb, sync errorok garmadája pár óra alatt
- ha nem volt sync error, akkor lag volt
- a dungeon editor még elég harmatos
- loot! a sok majom egészen nevetséges módon vitta az összes lootot, kb. azé volt a cucc, aki gyorsabban kattintott :-D

Ezzel együtt nagyon ígéretes egyébként a cucc!



Hmm, szóval ígéretes játék annak ellenére, hogy multizni technikai problémák miatt nem lehet vele (jóllehet ez lenne a lényeg benne), a loot és a dungeon editor pedig szar...?

Sounds legit.

Non serviam



A multi annyira nem érdekelt (nem az a lényeg benne szerintem, de mindegy is), csak kipróbáltam, én a potenciálját a felhasználók által legyártott classic modulokban látom, akár single playerként is.

A dungeon editor nem szar, hanem harmatos. Nem teljes még, ami megvan, teljesen jó, de kell bele még pár dolog, hogy tényleg jó modulok születhessenek.



Nekem az eddigi videók alapján az jött le a játékból, hogy azt az óriási űrt próbálná betölteni, ami a Neverwinter Nights óta ásítozik: egy kvázi PnP RPG-szimulátorét, ahol van egy hús-vér emberekből álló DM és egy parti. Ha ezt nem tudja igen jól megvalósítani, akkor nem is érdekel.

Non serviam



Shadows of Hong Kong Mini-Campaign
The Shadowrun writing, design, and art teams are moving full speed ahead on the upcoming Shadowrun: Hong Kong mini-campaign. Set in the weeks following the events of SR:HK, the mini-campaign will give you - and your team - the opportunity to turn the tables on the corrupt cops who once hunted you. Through layers of corporate greed and urban strife, you will contend with powerful enemies, uncover a deadly conspiracy, and cement your reputation as a Prime Runner... assuming that you survive, of course. The SR:HK mini-campaign is due to launch early in 2016, and will be free to all Kickstarter backers at the $15 level and up.

ibi amentia latet


Tno képe
Tno

Ilyenkor mindig elmondom, hogy Arelith. Igaz, ez a honlap már nem aktuális.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



ibi amentia latet



ibi amentia latet



No, azt hiszem, a Wasteland 2 DC-be belevágok majd.

Non serviam



ibi amentia latet



Ez valami ótvar köpedelem egy videó. :D

Non serviam



Mekkora zavart fog vajon okozni ez az egész Effort-rendszer az eredetit nem ismerő – és valami D&D-sen szimplisztikusat váró – kocajátékosokban?

Applying Effort in a Crisis

In our Crisis system rules, the player has three Pools - Might, Speed and Intellect. These Pools represent not just health, but also your physical and mental capabilities and resources. When you take damage, you'll receive it to one of your three Pools depending on which one the enemy is targeting. But, Pools can also be expended using the Effort system to power up your attacks and abilities with more damage, accuracy, as well as for lowering the difficulty on other checks, such as in conversations. While your first instinct might be to conserve your Pools, it can often be worthwhile to spend them so you can handle challenges in a Crisis more effectively.

If you'll recall, all skill checks in Numenera are Difficult Tasks, whether that's hitting someone in the face with your fist or talking them out of a fight, and Effort (and your Pools) is how you can lower the difficulty of that task. So, trading off your Pools often becomes a tactical decision in how you want to proceed in a Crisis - either playing more recklessly by hitting faster and harder, or more conservatively by saving your Pools for absorbing incoming damage.

There are other ways you can lower the difficulty of an attack, too. For instance, you can employ various tactical options to gain "Assets". In combat, you'll be able to get these from positioning (i.e.: flanking) as well as from Fettles conferred by abilities (Fettle is the TTON word for status effect).

For example, Aligern's Dazzle esotery showers a target in pyrotechnic sparks that leaves them with the Distracted Fettle for 1 round. This reduces the difficulty of hitting the target by 3. Keep in mind that the enemies will try to employ the same techniques to make your party members easier to hit, as well. When a PC is attacked, that PC makes a defense roll to evade the strike. If a party member gains a Fettle like Distracted, the difficulty of evading incoming attacks is *increased* by 3. Effort allows you to expend resources to compensate for or take extra advantage of the Assets provided by these tactical choices.

rwurl=https://ksr-ugc.imgix.net/assets/004/646/759/0aec11ee3b5a0f62fd9c631c583...

The top row of UI is the Effort Type selection. You can pick between "Accuracy" (which represents likelihood to succeed at a task) or "Damage" (which increases the amount of damage done with an attack *if* successful). Each level of Effort applied to Accuracy reduces the difficulty of the task by 3. Each level applied to Damage increases the total damage by 3, but if used while the chance of success is low, could be a riskier choice. On the other hand, if smart tactics have given you a good chance to hit, pumping up Damage can turn the tide of a fight.

The second row is for selecting the Stat pool from which the cost of Effort is drawn. For many tasks there is only one option but for others you may be able to choose between two or even all three pools. The first level of Effort costs 3 points from the chosen pool, and each additional level costs 2.

The third row is the most important. It allows you to select how much Effort to apply to the task. In C0, Aligern and the Last Castoff can only apply 1 level per task, but Callistege has already taken an upgrade for Tier 2, meaning she can apply up to 2 levels of Effort. You can also clear any Effort you've selected by clicking the pip labeled "0." As you mouse over and select Effort pips, the difficulty updates accordingly.

Applying Effort is optional. At any time you can press the big "check mark" button to attempt the Task. The button to the right of that is the "Sudden Inspiration" feature, which allows you use Discovery Points to automatically succeed at key tasks without spending Effort. The cost in DP depends on the difficulty of the task.

Nem mintha annyira hiperbonyolult volna, ám elsőre talán nem a legintuitívabb dolog a világon.

ibi amentia latet



Valamivel ki kell szűrni a plebszet, különben nem lehetne a játék igazán hardkór erpégé. :)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Frankón bevallom, hogy az eddig áltottak alapján a Torment "2" sem tetszik, pedig az első részt imádtam (tudom, tök más csapat).

Egyrészt elég szar a látvány (túlságosan be van zoomolva, de talán direkt és állítható), másrészt kuuuuurva soknak tűnik a szöveg (nem baj, ha olvasni kell, de azért ne egy Háború és békét...) és végül: a UI valami förtelem: otromba nagy és még csúnya is.

Non serviam



A csapat egyáltalán nem tök más, a játékvilág és -rendszer az. De a megcélzott hangulat is hasonló. Meg az, hogy sokat kell olvasni.

Az UI még nem végleges. Egyelőre szinte semmi sem az.

ibi amentia latet



ibi amentia latet



inXile to develop Autoduel car RPG at new New Orleans studio?

Today, Governor Bobby Jindal and inXile Entertainment founder and CEO Brian Fargo announced the company will establish a video game development studio in New Orleans.
.
Codexer Jedi Master Radek, who discovered inXile's Van Buren trademark last year, has just noticed that inXile trademarked the name Autoduel back in July. The original Autoduel, developed by Origin back in the 1980s, was a Mad Max-like "car RPG" based on the Steve Jackson Games tabletop property Car Wars. Brian Fargo is of course known for his love of Mad Max, having even been in negotiations to develop a Mad Max game at Interplay back in the 1990s, and what better time to announce the development of such a game than after the release of a successful Mad Max film? It seems like a reasonable bet that this is what the new studio is going to be working on.

ibi amentia latet



Én hülye állat, hogy bedőltem a marketingnek, meg bíztam a D&D logóban, és előrendeltem a Sword Coast Legendset... Ráadásul nem is steamen, hogy spóroljak rajta - igaz, így 6k volt csak, viszont nincs refund...



Kicsit részletesebben, hogy miért is? :D



Sorolom :-D Van pár dolog, amit előre lehetett látni, de akkor meg úgy voltam vele, hogy a többi jóság majd feledteti. Nem így lett.

- A grafika ótvar. Még a Pillars of Eternityhez képest is, pedig Unity motor, gagyi shaderek, nevetséges karaktermodellek
- Elindítom, és 2 perc múlva üvölt a hűtés a gépben. Core i7, GTX770.
- Sokat tölt, és néha játék közben belassul, lagol az egér (offline játék közben)
- Inventory is borzasztó
- Csapattag AI borzasztó, és persze taktikákat nem lehet állítani, mint a Dragon Age Originsben

Ezek csak a technikai dolgok voltak, lássuk a D&D részt (elvégre rajta a logó!), gameplayt, kampányt!

- A sztori meglepő módon nem rossz, de nagyon lineáris
- Autoleveleznek az ellenfelek...
- Realtime csaták vannak, oké, megállítható, de közben a skillek cooldownja perc/másodperc alapú
- A 12 D&D classból 6 érhető el (tuti majd külön megvehető DLC lesz a többi)
- Oké, van wizard (sorcerer/warlock nuku), de a necromancy nem elérhető pl.
- Skill/talent treek vannak a rendes fejlődés helyett, nincs multiclass, és némelyik skill teljesen idióta, nem D&D 5E egyáltalán
- Noncombat skilleket el lehet felejteni, kivéve a thief cuccait
- Meghaltál? Semmi gond, gyors first aid a csata végén, és kész, nem kell foglalkozni vele

Na de hagyjuk is ezeket, hiszen a fő erénye a koop játék mellett DM modul, amivel saját kalandokat készíthet bárki! Teljes szabadság, ugye? A lófaszt
- Kezdjük ott, hogy nem scriptelhető... innentől a többi már csak hab a tortán, pl:
- Nem tudsz dungeont készíteni!!!! Kiválasztasz egy tilesetet meg méretet, és GENERÁL egyet neked.
- A loot a szörnyekből teljesen random, nem tudsz quest itemet adni pl. lénynek...
- Semmiképp nem tudsz pl. skill checket kényszeríteni bármire
- Nem tudsz tárgyakat létrehozni, a meglévők közül használhatsz dolgokat!
- Nincsenek elágazó dialógusok, és quest része nem lehet a "beszélj X-szel", csak questet indítani/leadni tudsz így
- A szörnyeken sem igen tudsz módosítani
- D&D játék, és nem tudsz sárkányt lerakni...

Röviden ennyi.



Én is olvasom róla a horrorsztorikat, nem piskóta teljesítmény ["monster scaling (thats right: lvl 1 lich or beholder" stb].
A normális kalandmesterkedős játékmód elbaszarintottsága kiváltképp tragikomikus fejlemény, hiszen ezzel tudta volna magát a legjobban megkülönböztetni pályatársaitól. De hé, legalább az Original Sin 2 is kikickstartolta magának a GM mode-ot, és a Larianban több is a bizodalmam.

ibi amentia latet

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!