A reneszánsz fényében szükség van egy ilyenre, ha saját topicot nem is kap minden egyes régi-új oldschool/innovatív klasszikus/szárnypróbálgatás.
CRPG-k orrba-szájba-vájtfülbe
#1 - 2015.08.29 - 08:25,szo
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges
Ebben nincsen túl sok bizodalmam, de idefér:
rwurl=https://youtu.be/wdbhp2vzpIE
ibi amentia latet
Itt az alapötlet szerintem igen jó - ráadásul hiánypótló lenne -, ám a megvalósítás elég gyenge, főként annak mainstream jellege miatt.
Non serviam
rwurl=https://youtu.be/0-yl5diQv3Q
ibi amentia latet
tl;dw változat?
Non serviam
"jók, játsszátok!"
ibi amentia latet
Nem hiszek neked.
Non serviam
Nem hiszel nekik?!
ibi amentia latet
rwurl=https://youtu.be/LcA9_fKZsG0
ibi amentia latet
Sword Coast Legends Delayed Again
ibi amentia latet
Őszintén, jól tették. Hétvégi headstarton próbálgattam, szerintem még kevés is lesz ez az idő. Az alapokkal nincs gond egyébként, kellemes old-school RPG lesz, de:
- a multi használhatatlan kb, sync errorok garmadája pár óra alatt
- ha nem volt sync error, akkor lag volt
- a dungeon editor még elég harmatos
- loot! a sok majom egészen nevetséges módon vitta az összes lootot, kb. azé volt a cucc, aki gyorsabban kattintott :-D
Ezzel együtt nagyon ígéretes egyébként a cucc!
Hmm, szóval ígéretes játék annak ellenére, hogy multizni technikai problémák miatt nem lehet vele (jóllehet ez lenne a lényeg benne), a loot és a dungeon editor pedig szar...?
Sounds legit.
Non serviam
A multi annyira nem érdekelt (nem az a lényeg benne szerintem, de mindegy is), csak kipróbáltam, én a potenciálját a felhasználók által legyártott classic modulokban látom, akár single playerként is.
A dungeon editor nem szar, hanem harmatos. Nem teljes még, ami megvan, teljesen jó, de kell bele még pár dolog, hogy tényleg jó modulok születhessenek.
Nekem az eddigi videók alapján az jött le a játékból, hogy azt az óriási űrt próbálná betölteni, ami a Neverwinter Nights óta ásítozik: egy kvázi PnP RPG-szimulátorét, ahol van egy hús-vér emberekből álló DM és egy parti. Ha ezt nem tudja igen jól megvalósítani, akkor nem is érdekel.
Non serviam
ibi amentia latet
Ilyenkor mindig elmondom, hogy Arelith. Igaz, ez a honlap már nem aktuális.
Monas apó legyintett. Két kézzel is.
rwurl=https://youtu.be/jSvKO-C2y5g
ibi amentia latet
rwurl=https://youtu.be/WU-Hi7xHnSk
rwurl=https://youtu.be/m8Q2Cr04qyQ
ibi amentia latet
No, azt hiszem, a Wasteland 2 DC-be belevágok majd.
Non serviam
rwurl=https://youtu.be/NLkX_s2euRk
ibi amentia latet
Ez valami ótvar köpedelem egy videó. :D
Non serviam
Mekkora zavart fog vajon okozni ez az egész Effort-rendszer az eredetit nem ismerő – és valami D&D-sen szimplisztikusat váró – kocajátékosokban?
Nem mintha annyira hiperbonyolult volna, ám elsőre talán nem a legintuitívabb dolog a világon.
ibi amentia latet
Valamivel ki kell szűrni a plebszet, különben nem lehetne a játék igazán hardkór erpégé. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Frankón bevallom, hogy az eddig áltottak alapján a Torment "2" sem tetszik, pedig az első részt imádtam (tudom, tök más csapat).
Egyrészt elég szar a látvány (túlságosan be van zoomolva, de talán direkt és állítható), másrészt kuuuuurva soknak tűnik a szöveg (nem baj, ha olvasni kell, de azért ne egy Háború és békét...) és végül: a UI valami förtelem: otromba nagy és még csúnya is.
Non serviam
A csapat egyáltalán nem tök más, a játékvilág és -rendszer az. De a megcélzott hangulat is hasonló. Meg az, hogy sokat kell olvasni.
Az UI még nem végleges. Egyelőre szinte semmi sem az.
ibi amentia latet
http://www.escapistmagazine.com/articles/view/video-games/goodoldreviews...
Jó látni a lávot.
ibi amentia latet
inXile to develop Autoduel car RPG at new New Orleans studio?
ibi amentia latet
Én hülye állat, hogy bedőltem a marketingnek, meg bíztam a D&D logóban, és előrendeltem a Sword Coast Legendset... Ráadásul nem is steamen, hogy spóroljak rajta - igaz, így 6k volt csak, viszont nincs refund...
Kicsit részletesebben, hogy miért is? :D
Sorolom :-D Van pár dolog, amit előre lehetett látni, de akkor meg úgy voltam vele, hogy a többi jóság majd feledteti. Nem így lett.
- A grafika ótvar. Még a Pillars of Eternityhez képest is, pedig Unity motor, gagyi shaderek, nevetséges karaktermodellek
- Elindítom, és 2 perc múlva üvölt a hűtés a gépben. Core i7, GTX770.
- Sokat tölt, és néha játék közben belassul, lagol az egér (offline játék közben)
- Inventory is borzasztó
- Csapattag AI borzasztó, és persze taktikákat nem lehet állítani, mint a Dragon Age Originsben
Ezek csak a technikai dolgok voltak, lássuk a D&D részt (elvégre rajta a logó!), gameplayt, kampányt!
- A sztori meglepő módon nem rossz, de nagyon lineáris
- Autoleveleznek az ellenfelek...
- Realtime csaták vannak, oké, megállítható, de közben a skillek cooldownja perc/másodperc alapú
- A 12 D&D classból 6 érhető el (tuti majd külön megvehető DLC lesz a többi)
- Oké, van wizard (sorcerer/warlock nuku), de a necromancy nem elérhető pl.
- Skill/talent treek vannak a rendes fejlődés helyett, nincs multiclass, és némelyik skill teljesen idióta, nem D&D 5E egyáltalán
- Noncombat skilleket el lehet felejteni, kivéve a thief cuccait
- Meghaltál? Semmi gond, gyors first aid a csata végén, és kész, nem kell foglalkozni vele
Na de hagyjuk is ezeket, hiszen a fő erénye a koop játék mellett DM modul, amivel saját kalandokat készíthet bárki! Teljes szabadság, ugye? A lófaszt
- Kezdjük ott, hogy nem scriptelhető... innentől a többi már csak hab a tortán, pl:
- Nem tudsz dungeont készíteni!!!! Kiválasztasz egy tilesetet meg méretet, és GENERÁL egyet neked.
- A loot a szörnyekből teljesen random, nem tudsz quest itemet adni pl. lénynek...
- Semmiképp nem tudsz pl. skill checket kényszeríteni bármire
- Nem tudsz tárgyakat létrehozni, a meglévők közül használhatsz dolgokat!
- Nincsenek elágazó dialógusok, és quest része nem lehet a "beszélj X-szel", csak questet indítani/leadni tudsz így
- A szörnyeken sem igen tudsz módosítani
- D&D játék, és nem tudsz sárkányt lerakni...
Röviden ennyi.
Én is olvasom róla a horrorsztorikat, nem piskóta teljesítmény ["monster scaling (thats right: lvl 1 lich or beholder" stb].
A normális kalandmesterkedős játékmód elbaszarintottsága kiváltképp tragikomikus fejlemény, hiszen ezzel tudta volna magát a legjobban megkülönböztetni pályatársaitól. De hé, legalább az Original Sin 2 is kikickstartolta magának a GM mode-ot, és a Larianban több is a bizodalmam.
ibi amentia latet