Félreértés ne essék, én a múltkori "unalmas az Eternal, otthagytam 1 pálya után" beszélgetés után én innen senkinek sem ajánlom a Dark Agest. :D
Egyébként meg nem kell itt ügyeskedni, vegyétek meg Steamen, nagyon olcsó, csak 80 euró, nem is értem, miért nem verdesnek rekordokat a játékosszámok Valve-éknél.
A, inkább az epicről ingyenes dead island 2vel kezdtem el játszani. A választható 6 karakterből kb. 3, v 4 irritáló külsejű. A harc kicsit változott, jópofa a sok környezeti sebzési lehetőség de még szoknom kell.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nem ez nincs benne. Mivel még csak 4. szintű vagyok és egy rakás combat card nincs meg, amikkel customizálni lehet a harcot csak annyit mondhatok a jelenlegi tuti kombó az az ugrásból fejberúgás, majd heavy a fekő fejébe. XD
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A végére már nagyon megszerettem a harcrendszert, a végső Boss harc azért meglepett, ilyen könnyen még nem adott győzelmet Doom game. De a pályák nagyon jók voltak, élveztem felkutatni a vackokat, és a történet sem bántotta az agyamat, bár kiemelkedő sem volt. A nehézség viszont nem mérhető az Eternalhoz, sőt más Doom-okhoz sem, igazából csak a 18as fejezetben emlékszem olyan részre ahol megizzasztott igazán a játék. Az overall élmény mégis nagyon jó volt, nagyon lekötött végig és szórakoztatott. Kifejezetten várom a kieget.
Egyébként ha nehezebbre vágysz, a sliderek elég durvák és nemcsak a sebesség emelésével lehet plusz szívás a játék. Pl. a pickup-értékek sincsenek a legalacsonyabb szinten nightmare-en, még annál is van egy gázabb.
Érdekes módon bár megengedőbb a nightmare, mint az Eternalban, így is nagyon sokszor haltam meg hirtelen pont úgy, mint a 2016 nightmare módjában (ott olyankor általában eltalált egy imp azzal a kurva OP aimbot megalövéssel, ami 75 hp-t sebez :D), míg az Eternalban az esetek többségében meg tudtam magamat menteni a halál széléről.
Aztán a tegnapi kondizáshoz betettem Under the Mayo rivjúját és ő elmagyarázza, hogy mitől van ez:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RoVCtesDkmA
Mindenesetre én kosztümizált ultra nightmare-en tolom éppen, a custom beállításokkal természetesen könnyítve rajta, mert annyira nagyon azért nem akarok meghalni.
Ezekből a "szimulátorokból" mostanában 12 egy tucat, így ezt is csak óvatosan kipróbáltam, mielőtt megvettem. Ez is tipikusan olyan játék, ami mellett lehet hangoskönyvet/híreket/zenét/egyebet hallgatni.
A játék a szokásos "nem emlékszel, hogy ki vagy" klisével nyit, aminek a sztori miatt van jeletősége. Igazából nagyon csumpi kis sztori, a játék nem is igazán igényli, hogy legyen neki, de a fejlesztők beletettek némi erőfeszítést. Két, egymástól jelentősen különböző befejezés is van. A sztoriról nem is írok, mert olyan rövid, hogy el is spoilerezném a felét. :)
A fő játékelem annyi, hogy megbízásokat kapsz telefonon keresztül pénzmosásra. A megbízás mindig megmondja, hogy mennyi pénz kell a megbízónak, és milyen csomagolásban akarja. Időnként vannak egyéb feltételek, hogy például ne legyen a csomagban nedves/koszos/jelölt/hamis bankjegy. Ezután az égből bezuhan egy csomó pénz, ami mindig több, mint amennyit a megbízó kér - így lesz hasznod. A haszonból lehet vásárolni új berendezéseket, mosógépeket, nagyobb pénzszámolót, bútorokat, stb. Nincs time pressure, annyit szöszmötölsz, amennyit akarsz (van pár időkorlátos feladat, de opcionálisak).
A fő játékelem az, hogy átfuttatod pénzszámoló gépen az érkezett pénzt. Ezt sokszor megelőzi pár lépés, például a koszos bankókat ki kell mosni mosógéppel, aztán meg kiszárítani. Magától is kiszárad, de van egy szárítógép is, hogy gyorsabban végezzünk.
A komolyabb pénzszámolók automatikusan kiszűrik a hamis pénzt, így ezzel nincs külön dolgunk. Jelenleg az egyik "legnehezebb" feladat a jelölt pénzek kiválogatása, mert még nincs rá gép (a developer roadmap szerint hamarosan lesz). Szóval ezt kézzel kell csinálni és kell UV lámpa hozzá, különben a jelölések nem látszanak. Napközben még így is nehéz látni, hacsak nem a speciális munkaasztalt használod. Ott jól látszik, de ott is nehézkes a dolog. A másik nehéz feladat, a pénz tintátlanítása. Időnként a beeső pénz banki pénzszállító zsákokban van. Ha ezt ész nélkül kinyitjuk, akkor egy tintapatron felrobban, és beteríti a pénzt lila tintával. Ezt a mosógép nem hozza ki, csak a munkaasztalon, egyesével, manuálisan tudjuk letakarítani. Csak pár másodperc egy bankót megtisztítani, de amikor akár többezer van, akkor látható, hogy ez egy igen időigényes feladat. Szerencsére kis odafigyeléssel ez elkerülhető.
Miután átment a pénz az előző lépéseken, csak becsomagolod, és elküldöd. Érdemes valódi pénzt és pontos összeget küldeni, mert bónusz pontokat/pénzt kapsz az értékelésnél.
Steamen elérhető a demo már egy ideje, és nemsokára a játék is megjelenik.
Érdekesség, hogy pár segédprogrammal (főként az uevr kell) át lehet tenni a játékot VR-be, és így játszani. Mivel nem VR-re tervezték, az engine mozik bénák, mert olyan dolgokat is látunk, amiket nem kellene. Megjelennek/eltűnnek assetek (elvileg kamerán kívül), karakter pozícionálások, stb. Szóval ezeken ront a VR, de magán a fő játékon meg sokat segít. Például sokkal könnyebb körülnézni, hogy hol vannak az ellenfelek. Az immerzió is sokkal erősebb, hogy ott sétálsz az omladozó városban. Még érdekesebb lenne, ha lenne 1st person kamera is, de az nincs, valahogy el kell viselned, hogy mindig látod a 3d modellt... ;)
Persze a VR-nek ára is van, erős vas kell hozzá, hiszen duplán kell mindent renderelni, szemenként. Első kísérletre nem is volt igazán játszható, alig volt FPS. Kis konfigolással sikerült elérni, hogy vállalhatóan fusson és jól is nézzen ki a 3080Ti kártyán, Pico4 headseten. Remélem a teljes játék is tudja majd tartani ezt az FPS-t.
Néhány óra után ez really fucking good??? A játékmenet egy teljesen jó árkád FPS-t takar, a történet meg rengeteg vicces baromságot. És ő, lehet találni egy mozit, amiben levetítenek egy teljes filmet, amit a RedLetterMedia kommentál wtf??? :DD
rwurl=https://i.imgur.com/idK5Pcp.jpeg
Elkezdtem a The Alters -et. Két óra után azt mondom, hogy ez egy kurva jó játék, existential crysis to the max :D
Mondjuk ez is a szokásos UE flop, tipikusan homályos, életlen képminőség, de legalább marha jól fut. Egyébként érdekes, hogy a Death Stranding 1 és most már a 2 is mennyivel jobb képminőséget ad, kb. ugyanaz az art-direction, azért hozom fel.
A játék minőségét illető kötelező köröket gyorsan le is tudom mindjárt az elején, because it's RDR, persze hogy kurva jó. Szerintem nagyon keveset öregedett a megjelenés óta eltelt 15 év alatt néhány 2010-ben még divatos, manapság már gáz fícsört leszámítva. A regen health nem jó ötlet, a Rockstaros A gomb mashelős sprintelés sem, fedezékrendszerből is könnyedén csinálnak ma sokkal jobbat, ez van, ettől még mestermű.
Magánál a játéknál is érdekesebb dolog, hogy ez a 14 évet késett, nevetségesen túlárazott PC port nevetségesen jó is. Megfogták az ezer éves játékot, az új árnyékrenderelést meg a HDR-támogatást leszámítva a világon semmi új látványelemet nem adtak hozzá és csináltak egy remek portot a modern PC-k által támogatott platformokra. DirectX 12-ben fut, támogatja a magas felbontásokat és képfrissítéseket, a DLSS-DLAA-t / FSR-t és szépen skálázódik sokmagos rendszereken. És úgy fut mint egy álom, nálam kimaxolva 4K-ban DLAA-val szerintem 50% körül volt a GPU kihasználtság 60 fps mellett.
Az alacsony GPU-igény nem feltétlenül találkozik alacsony CPU-igénnyel, mert a max draw distance beállítás a régebbi processzorokat állítólag öli rendesen, cserébe tényleg brutálisan felhúzza a draw distance-t, annyira, hogy érzékelhető pop-in néhány "ha nagyon figyelsz akkor kiszúrhatod" elemet leszámítva gyakorlatilag nincs. Ez egyébként baromi sokat ad hozzá az élményhez, totál remaster feeling, elsőre szinte fura volt azt látni, hogy egy ilyen régi játék nem rajzolja ki előtted a fákat meg a bokrokat és a távolba elnézve is normális látvány fogad.
Tényleg csak annyi negatívumot tudok mondani az egészről, hogy hozzáadhattak volna egy kis quality of life-ot, mert pl. a GTA Definitive Edition Trilogy-ban kikapcsolhatod a gombnyomkodós sprintet. Ugyanakkor itt a lovaglás is épít arra, szóval nem tudom, mennyire lenne mechanikailag konzisztens kivenni, de a GTA 5-ből is "kipeccselték" sok idő után (jött egy peccs alternatív control layoutokkal), az RDR 2-ben meg alapból is kikapcsolható, szóval talán meg lehetett volna oldani itt is.
Ha már felhoztam a GTA DE Trilogy-t, akkor ha választani lehet a két modernizálási metódos közül (csak új port a régi játékból vs. Unreal Engine alapú remaster felskálázott grafikával), egyértelműen az RDR-hez használt megoldásra szavazok. Persze már a GTA DE sem rossz hála a tavalyi nagy peccsnek, de egyszerűen transzformatív élmény egy régi open world játékot tűéles grafikával és csutkára húzott draw distance-szel látni. Csinálják meg így a GTA 4-et is, nagyon fasza lenne, bár gondolom ott a távoli elemek láthatóságát meg kéne szaszerolniuk egy kicsit, mert akkor még nagyon rosszak voltak a lodok és olyan alacsony felbontáson futott a játék konzolon, hogy leszarták, úgyse láttál volna belőlük semmit.
Btw egyébként faszomat a mostani játékiparba, mert a méreteit illetően az RDR teljesen egyértelműen egy letűnt műfaj képviselője. Olyan jó volt kb. 20 óra alatt végigérni a történeten egy olyan nyílt világban, ahol a térkép nincsen telebaszva félmillió ikonnal és a fejlesztők még arra is képesek voltak, hogy ne húzzák a játékidőt valami Farmville szerű szarral, ahol John Marstonnal kell kapálnod és kötelezően level 10-re kell húznod a farmodat ahhoz, hogy megnyíljon a játék utolsó harmada. A "mi a geciért tart ez ilyen sokáig?" betegségben sajnos komolyan szenved az RDR 2 is, maga a Rockstar meg annyira elcseszett cég lett, hogy a GTA Online fejlesztése mellett - jelenlegi állás szerint - 13 évig tart folytatást gyártani a GTA 5-nek, ami valami egészen elképesztően nevetséges teljesítmény. Manhunt vagy Bully szintű kísérletezgetős, kisebb projectekről ráadásul álmodni sem lehet már, esetleg 2030-ra összehoznak egy RDR 3-mat. Szomorú, hogy ha játékipar, akkor régen tényleg minden jobb volt.
Ja és az milyen már, hogy az Undead Nightmare DLC, ami egy teljesen új kampány 10 dollárba került annak idején, most meg több mint fél évet várok arra, hogy sale-ben legyen a PC port, mert 50 eurót elkérni egy 15 éves játék portjáért barbarizmus? :D
Jó, azért az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy nem értem, mi került 100 millió dollárba az RDR 1-ben meg híresen életnyomorító crunchban csinálták ezt a játékot is, szóval 2010 sem volt hibátlan, not saying that.
Félreértés ne essék, én a múltkori "unalmas az Eternal, otthagytam 1 pálya után" beszélgetés után én innen senkinek sem ajánlom a Dark Agest. :D
Egyébként meg nem kell itt ügyeskedni, vegyétek meg Steamen, nagyon olcsó, csak 80 euró, nem is értem, miért nem verdesnek rekordokat a játékosszámok Valve-éknél.
A, inkább az epicről ingyenes dead island 2vel kezdtem el játszani. A választható 6 karakterből kb. 3, v 4 irritáló külsejű. A harc kicsit változott, jópofa a sok környezeti sebzési lehetőség de még szoknom kell.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
elovettem a kb-t, letoltam a legendet, most az armored princess megy.
Parizer forever.
Na de van-e benne charge rocket parry bash cancel???
rwurl=https://youtu.be/lMa3x9DiGSk?si=-5cxgKU1A6oLjuzp
Nem ez nincs benne. Mivel még csak 4. szintű vagyok és egy rakás combat card nincs meg, amikkel customizálni lehet a harcot csak annyit mondhatok a jelenlegi tuti kombó az az ugrásból fejberúgás, majd heavy a fekő fejébe. XD
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
DOOM Dark Idők
A végére már nagyon megszerettem a harcrendszert, a végső Boss harc azért meglepett, ilyen könnyen még nem adott győzelmet Doom game. De a pályák nagyon jók voltak, élveztem felkutatni a vackokat, és a történet sem bántotta az agyamat, bár kiemelkedő sem volt. A nehézség viszont nem mérhető az Eternalhoz, sőt más Doom-okhoz sem, igazából csak a 18as fejezetben emlékszem olyan részre ahol megizzasztott igazán a játék. Az overall élmény mégis nagyon jó volt, nagyon lekötött végig és szórakoztatott. Kifejezetten várom a kieget.
vaaaa ennyi jó beszamolót, nem bírom, rohadt Denuvo :((((
Chief Exorcist
Egyébként ha nehezebbre vágysz, a sliderek elég durvák és nemcsak a sebesség emelésével lehet plusz szívás a játék. Pl. a pickup-értékek sincsenek a legalacsonyabb szinten nightmare-en, még annál is van egy gázabb.
Érdekes módon bár megengedőbb a nightmare, mint az Eternalban, így is nagyon sokszor haltam meg hirtelen pont úgy, mint a 2016 nightmare módjában (ott olyankor általában eltalált egy imp azzal a kurva OP aimbot megalövéssel, ami 75 hp-t sebez :D), míg az Eternalban az esetek többségében meg tudtam magamat menteni a halál széléről.
Aztán a tegnapi kondizáshoz betettem Under the Mayo rivjúját és ő elmagyarázza, hogy mitől van ez:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RoVCtesDkmA
Mindenesetre én kosztümizált ultra nightmare-en tolom éppen, a custom beállításokkal természetesen könnyítve rajta, mert annyira nagyon azért nem akarok meghalni.
Cash Cleaner Simulator
Ezekből a "szimulátorokból" mostanában 12 egy tucat, így ezt is csak óvatosan kipróbáltam, mielőtt megvettem. Ez is tipikusan olyan játék, ami mellett lehet hangoskönyvet/híreket/zenét/egyebet hallgatni.
A játék a szokásos "nem emlékszel, hogy ki vagy" klisével nyit, aminek a sztori miatt van jeletősége. Igazából nagyon csumpi kis sztori, a játék nem is igazán igényli, hogy legyen neki, de a fejlesztők beletettek némi erőfeszítést. Két, egymástól jelentősen különböző befejezés is van. A sztoriról nem is írok, mert olyan rövid, hogy el is spoilerezném a felét. :)
A fő játékelem annyi, hogy megbízásokat kapsz telefonon keresztül pénzmosásra. A megbízás mindig megmondja, hogy mennyi pénz kell a megbízónak, és milyen csomagolásban akarja. Időnként vannak egyéb feltételek, hogy például ne legyen a csomagban nedves/koszos/jelölt/hamis bankjegy. Ezután az égből bezuhan egy csomó pénz, ami mindig több, mint amennyit a megbízó kér - így lesz hasznod. A haszonból lehet vásárolni új berendezéseket, mosógépeket, nagyobb pénzszámolót, bútorokat, stb. Nincs time pressure, annyit szöszmötölsz, amennyit akarsz (van pár időkorlátos feladat, de opcionálisak).
A fő játékelem az, hogy átfuttatod pénzszámoló gépen az érkezett pénzt. Ezt sokszor megelőzi pár lépés, például a koszos bankókat ki kell mosni mosógéppel, aztán meg kiszárítani. Magától is kiszárad, de van egy szárítógép is, hogy gyorsabban végezzünk.
A komolyabb pénzszámolók automatikusan kiszűrik a hamis pénzt, így ezzel nincs külön dolgunk. Jelenleg az egyik "legnehezebb" feladat a jelölt pénzek kiválogatása, mert még nincs rá gép (a developer roadmap szerint hamarosan lesz). Szóval ezt kézzel kell csinálni és kell UV lámpa hozzá, különben a jelölések nem látszanak. Napközben még így is nehéz látni, hacsak nem a speciális munkaasztalt használod. Ott jól látszik, de ott is nehézkes a dolog. A másik nehéz feladat, a pénz tintátlanítása. Időnként a beeső pénz banki pénzszállító zsákokban van. Ha ezt ész nélkül kinyitjuk, akkor egy tintapatron felrobban, és beteríti a pénzt lila tintával. Ezt a mosógép nem hozza ki, csak a munkaasztalon, egyesével, manuálisan tudjuk letakarítani. Csak pár másodperc egy bankót megtisztítani, de amikor akár többezer van, akkor látható, hogy ez egy igen időigényes feladat. Szerencsére kis odafigyeléssel ez elkerülhető.
Miután átment a pénz az előző lépéseken, csak becsomagolod, és elküldöd. Érdemes valódi pénzt és pontos összeget küldeni, mert bónusz pontokat/pénzt kapsz az értékelésnél.
Gameplay
Stellar Blade Demo
Steamen elérhető a demo már egy ideje, és nemsokára a játék is megjelenik.
Érdekesség, hogy pár segédprogrammal (főként az uevr kell) át lehet tenni a játékot VR-be, és így játszani. Mivel nem VR-re tervezték, az engine mozik bénák, mert olyan dolgokat is látunk, amiket nem kellene. Megjelennek/eltűnnek assetek (elvileg kamerán kívül), karakter pozícionálások, stb. Szóval ezeken ront a VR, de magán a fő játékon meg sokat segít. Például sokkal könnyebb körülnézni, hogy hol vannak az ellenfelek. Az immerzió is sokkal erősebb, hogy ott sétálsz az omladozó városban. Még érdekesebb lenne, ha lenne 1st person kamera is, de az nincs, valahogy el kell viselned, hogy mindig látod a 3d modellt... ;)
Persze a VR-nek ára is van, erős vas kell hozzá, hiszen duplán kell mindent renderelni, szemenként. Első kísérletre nem is volt igazán játszható, alig volt FPS. Kis konfigolással sikerült elérni, hogy vállalhatóan fusson és jól is nézzen ki a 3080Ti kártyán, Pico4 headseten. Remélem a teljes játék is tudja majd tartani ezt az FPS-t.
Tango
"Lagging is a lifestyle."
High On Life
Néhány óra után ez really fucking good??? A játékmenet egy teljesen jó árkád FPS-t takar, a történet meg rengeteg vicces baromságot. És ő, lehet találni egy mozit, amiben levetítenek egy teljes filmet, amit a RedLetterMedia kommentál wtf??? :DD
rwurl=https://i.imgur.com/idK5Pcp.jpeg
Btw a "játék a játékban" tutorial zseniális:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=FhJn5fFKf10
Szerintem az egész játék rohadt jó lett. Kreatív, vicces és jól felépített. Valahogy a régi időket idézte nekem.
Elkezdtem a The Alters -et. Két óra után azt mondom, hogy ez egy kurva jó játék, existential crysis to the max :D
Mondjuk ez is a szokásos UE flop, tipikusan homályos, életlen képminőség, de legalább marha jól fut. Egyébként érdekes, hogy a Death Stranding 1 és most már a 2 is mennyivel jobb képminőséget ad, kb. ugyanaz az art-direction, azért hozom fel.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Red Dead Redemption PC
A játék minőségét illető kötelező köröket gyorsan le is tudom mindjárt az elején, because it's RDR, persze hogy kurva jó. Szerintem nagyon keveset öregedett a megjelenés óta eltelt 15 év alatt néhány 2010-ben még divatos, manapság már gáz fícsört leszámítva. A regen health nem jó ötlet, a Rockstaros A gomb mashelős sprintelés sem, fedezékrendszerből is könnyedén csinálnak ma sokkal jobbat, ez van, ettől még mestermű.
Magánál a játéknál is érdekesebb dolog, hogy ez a 14 évet késett, nevetségesen túlárazott PC port nevetségesen jó is. Megfogták az ezer éves játékot, az új árnyékrenderelést meg a HDR-támogatást leszámítva a világon semmi új látványelemet nem adtak hozzá és csináltak egy remek portot a modern PC-k által támogatott platformokra. DirectX 12-ben fut, támogatja a magas felbontásokat és képfrissítéseket, a DLSS-DLAA-t / FSR-t és szépen skálázódik sokmagos rendszereken. És úgy fut mint egy álom, nálam kimaxolva 4K-ban DLAA-val szerintem 50% körül volt a GPU kihasználtság 60 fps mellett.
Az alacsony GPU-igény nem feltétlenül találkozik alacsony CPU-igénnyel, mert a max draw distance beállítás a régebbi processzorokat állítólag öli rendesen, cserébe tényleg brutálisan felhúzza a draw distance-t, annyira, hogy érzékelhető pop-in néhány "ha nagyon figyelsz akkor kiszúrhatod" elemet leszámítva gyakorlatilag nincs. Ez egyébként baromi sokat ad hozzá az élményhez, totál remaster feeling, elsőre szinte fura volt azt látni, hogy egy ilyen régi játék nem rajzolja ki előtted a fákat meg a bokrokat és a távolba elnézve is normális látvány fogad.
Tényleg csak annyi negatívumot tudok mondani az egészről, hogy hozzáadhattak volna egy kis quality of life-ot, mert pl. a GTA Definitive Edition Trilogy-ban kikapcsolhatod a gombnyomkodós sprintet. Ugyanakkor itt a lovaglás is épít arra, szóval nem tudom, mennyire lenne mechanikailag konzisztens kivenni, de a GTA 5-ből is "kipeccselték" sok idő után (jött egy peccs alternatív control layoutokkal), az RDR 2-ben meg alapból is kikapcsolható, szóval talán meg lehetett volna oldani itt is.
Ha már felhoztam a GTA DE Trilogy-t, akkor ha választani lehet a két modernizálási metódos közül (csak új port a régi játékból vs. Unreal Engine alapú remaster felskálázott grafikával), egyértelműen az RDR-hez használt megoldásra szavazok. Persze már a GTA DE sem rossz hála a tavalyi nagy peccsnek, de egyszerűen transzformatív élmény egy régi open world játékot tűéles grafikával és csutkára húzott draw distance-szel látni. Csinálják meg így a GTA 4-et is, nagyon fasza lenne, bár gondolom ott a távoli elemek láthatóságát meg kéne szaszerolniuk egy kicsit, mert akkor még nagyon rosszak voltak a lodok és olyan alacsony felbontáson futott a játék konzolon, hogy leszarták, úgyse láttál volna belőlük semmit.
Btw egyébként faszomat a mostani játékiparba, mert a méreteit illetően az RDR teljesen egyértelműen egy letűnt műfaj képviselője. Olyan jó volt kb. 20 óra alatt végigérni a történeten egy olyan nyílt világban, ahol a térkép nincsen telebaszva félmillió ikonnal és a fejlesztők még arra is képesek voltak, hogy ne húzzák a játékidőt valami Farmville szerű szarral, ahol John Marstonnal kell kapálnod és kötelezően level 10-re kell húznod a farmodat ahhoz, hogy megnyíljon a játék utolsó harmada. A "mi a geciért tart ez ilyen sokáig?" betegségben sajnos komolyan szenved az RDR 2 is, maga a Rockstar meg annyira elcseszett cég lett, hogy a GTA Online fejlesztése mellett - jelenlegi állás szerint - 13 évig tart folytatást gyártani a GTA 5-nek, ami valami egészen elképesztően nevetséges teljesítmény. Manhunt vagy Bully szintű kísérletezgetős, kisebb projectekről ráadásul álmodni sem lehet már, esetleg 2030-ra összehoznak egy RDR 3-mat. Szomorú, hogy ha játékipar, akkor régen tényleg minden jobb volt.
Ja és az milyen már, hogy az Undead Nightmare DLC, ami egy teljesen új kampány 10 dollárba került annak idején, most meg több mint fél évet várok arra, hogy sale-ben legyen a PC port, mert 50 eurót elkérni egy 15 éves játék portjáért barbarizmus? :D
Jó, azért az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy nem értem, mi került 100 millió dollárba az RDR 1-ben meg híresen életnyomorító crunchban csinálták ezt a játékot is, szóval 2010 sem volt hibátlan, not saying that.