Félreértés ne essék, én a múltkori "unalmas az Eternal, otthagytam 1 pálya után" beszélgetés után én innen senkinek sem ajánlom a Dark Agest. :D
Egyébként meg nem kell itt ügyeskedni, vegyétek meg Steamen, nagyon olcsó, csak 80 euró, nem is értem, miért nem verdesnek rekordokat a játékosszámok Valve-éknél.
A, inkább az epicről ingyenes dead island 2vel kezdtem el játszani. A választható 6 karakterből kb. 3, v 4 irritáló külsejű. A harc kicsit változott, jópofa a sok környezeti sebzési lehetőség de még szoknom kell.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Nem ez nincs benne. Mivel még csak 4. szintű vagyok és egy rakás combat card nincs meg, amikkel customizálni lehet a harcot csak annyit mondhatok a jelenlegi tuti kombó az az ugrásból fejberúgás, majd heavy a fekő fejébe. XD
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
A végére már nagyon megszerettem a harcrendszert, a végső Boss harc azért meglepett, ilyen könnyen még nem adott győzelmet Doom game. De a pályák nagyon jók voltak, élveztem felkutatni a vackokat, és a történet sem bántotta az agyamat, bár kiemelkedő sem volt. A nehézség viszont nem mérhető az Eternalhoz, sőt más Doom-okhoz sem, igazából csak a 18as fejezetben emlékszem olyan részre ahol megizzasztott igazán a játék. Az overall élmény mégis nagyon jó volt, nagyon lekötött végig és szórakoztatott. Kifejezetten várom a kieget.
Egyébként ha nehezebbre vágysz, a sliderek elég durvák és nemcsak a sebesség emelésével lehet plusz szívás a játék. Pl. a pickup-értékek sincsenek a legalacsonyabb szinten nightmare-en, még annál is van egy gázabb.
Érdekes módon bár megengedőbb a nightmare, mint az Eternalban, így is nagyon sokszor haltam meg hirtelen pont úgy, mint a 2016 nightmare módjában (ott olyankor általában eltalált egy imp azzal a kurva OP aimbot megalövéssel, ami 75 hp-t sebez :D), míg az Eternalban az esetek többségében meg tudtam magamat menteni a halál széléről.
Aztán a tegnapi kondizáshoz betettem Under the Mayo rivjúját és ő elmagyarázza, hogy mitől van ez:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RoVCtesDkmA
Mindenesetre én kosztümizált ultra nightmare-en tolom éppen, a custom beállításokkal természetesen könnyítve rajta, mert annyira nagyon azért nem akarok meghalni.
Ezekből a "szimulátorokból" mostanában 12 egy tucat, így ezt is csak óvatosan kipróbáltam, mielőtt megvettem. Ez is tipikusan olyan játék, ami mellett lehet hangoskönyvet/híreket/zenét/egyebet hallgatni.
A játék a szokásos "nem emlékszel, hogy ki vagy" klisével nyit, aminek a sztori miatt van jeletősége. Igazából nagyon csumpi kis sztori, a játék nem is igazán igényli, hogy legyen neki, de a fejlesztők beletettek némi erőfeszítést. Két, egymástól jelentősen különböző befejezés is van. A sztoriról nem is írok, mert olyan rövid, hogy el is spoilerezném a felét. :)
A fő játékelem annyi, hogy megbízásokat kapsz telefonon keresztül pénzmosásra. A megbízás mindig megmondja, hogy mennyi pénz kell a megbízónak, és milyen csomagolásban akarja. Időnként vannak egyéb feltételek, hogy például ne legyen a csomagban nedves/koszos/jelölt/hamis bankjegy. Ezután az égből bezuhan egy csomó pénz, ami mindig több, mint amennyit a megbízó kér - így lesz hasznod. A haszonból lehet vásárolni új berendezéseket, mosógépeket, nagyobb pénzszámolót, bútorokat, stb. Nincs time pressure, annyit szöszmötölsz, amennyit akarsz (van pár időkorlátos feladat, de opcionálisak).
A fő játékelem az, hogy átfuttatod pénzszámoló gépen az érkezett pénzt. Ezt sokszor megelőzi pár lépés, például a koszos bankókat ki kell mosni mosógéppel, aztán meg kiszárítani. Magától is kiszárad, de van egy szárítógép is, hogy gyorsabban végezzünk.
A komolyabb pénzszámolók automatikusan kiszűrik a hamis pénzt, így ezzel nincs külön dolgunk. Jelenleg az egyik "legnehezebb" feladat a jelölt pénzek kiválogatása, mert még nincs rá gép (a developer roadmap szerint hamarosan lesz). Szóval ezt kézzel kell csinálni és kell UV lámpa hozzá, különben a jelölések nem látszanak. Napközben még így is nehéz látni, hacsak nem a speciális munkaasztalt használod. Ott jól látszik, de ott is nehézkes a dolog. A másik nehéz feladat, a pénz tintátlanítása. Időnként a beeső pénz banki pénzszállító zsákokban van. Ha ezt ész nélkül kinyitjuk, akkor egy tintapatron felrobban, és beteríti a pénzt lila tintával. Ezt a mosógép nem hozza ki, csak a munkaasztalon, egyesével, manuálisan tudjuk letakarítani. Csak pár másodperc egy bankót megtisztítani, de amikor akár többezer van, akkor látható, hogy ez egy igen időigényes feladat. Szerencsére kis odafigyeléssel ez elkerülhető.
Miután átment a pénz az előző lépéseken, csak becsomagolod, és elküldöd. Érdemes valódi pénzt és pontos összeget küldeni, mert bónusz pontokat/pénzt kapsz az értékelésnél.
Steamen elérhető a demo már egy ideje, és nemsokára a játék is megjelenik.
Érdekesség, hogy pár segédprogrammal (főként az uevr kell) át lehet tenni a játékot VR-be, és így játszani. Mivel nem VR-re tervezték, az engine mozik bénák, mert olyan dolgokat is látunk, amiket nem kellene. Megjelennek/eltűnnek assetek (elvileg kamerán kívül), karakter pozícionálások, stb. Szóval ezeken ront a VR, de magán a fő játékon meg sokat segít. Például sokkal könnyebb körülnézni, hogy hol vannak az ellenfelek. Az immerzió is sokkal erősebb, hogy ott sétálsz az omladozó városban. Még érdekesebb lenne, ha lenne 1st person kamera is, de az nincs, valahogy el kell viselned, hogy mindig látod a 3d modellt... ;)
Persze a VR-nek ára is van, erős vas kell hozzá, hiszen duplán kell mindent renderelni, szemenként. Első kísérletre nem is volt igazán játszható, alig volt FPS. Kis konfigolással sikerült elérni, hogy vállalhatóan fusson és jól is nézzen ki a 3080Ti kártyán, Pico4 headseten. Remélem a teljes játék is tudja majd tartani ezt az FPS-t.
Félreértés ne essék, én a múltkori "unalmas az Eternal, otthagytam 1 pálya után" beszélgetés után én innen senkinek sem ajánlom a Dark Agest. :D
Egyébként meg nem kell itt ügyeskedni, vegyétek meg Steamen, nagyon olcsó, csak 80 euró, nem is értem, miért nem verdesnek rekordokat a játékosszámok Valve-éknél.
A, inkább az epicről ingyenes dead island 2vel kezdtem el játszani. A választható 6 karakterből kb. 3, v 4 irritáló külsejű. A harc kicsit változott, jópofa a sok környezeti sebzési lehetőség de még szoknom kell.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
elovettem a kb-t, letoltam a legendet, most az armored princess megy.
Parizer forever.
Na de van-e benne charge rocket parry bash cancel???
rwurl=https://youtu.be/lMa3x9DiGSk?si=-5cxgKU1A6oLjuzp
Nem ez nincs benne. Mivel még csak 4. szintű vagyok és egy rakás combat card nincs meg, amikkel customizálni lehet a harcot csak annyit mondhatok a jelenlegi tuti kombó az az ugrásból fejberúgás, majd heavy a fekő fejébe. XD
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
DOOM Dark Idők
A végére már nagyon megszerettem a harcrendszert, a végső Boss harc azért meglepett, ilyen könnyen még nem adott győzelmet Doom game. De a pályák nagyon jók voltak, élveztem felkutatni a vackokat, és a történet sem bántotta az agyamat, bár kiemelkedő sem volt. A nehézség viszont nem mérhető az Eternalhoz, sőt más Doom-okhoz sem, igazából csak a 18as fejezetben emlékszem olyan részre ahol megizzasztott igazán a játék. Az overall élmény mégis nagyon jó volt, nagyon lekötött végig és szórakoztatott. Kifejezetten várom a kieget.
vaaaa ennyi jó beszamolót, nem bírom, rohadt Denuvo :((((
Chief Exorcist
Egyébként ha nehezebbre vágysz, a sliderek elég durvák és nemcsak a sebesség emelésével lehet plusz szívás a játék. Pl. a pickup-értékek sincsenek a legalacsonyabb szinten nightmare-en, még annál is van egy gázabb.
Érdekes módon bár megengedőbb a nightmare, mint az Eternalban, így is nagyon sokszor haltam meg hirtelen pont úgy, mint a 2016 nightmare módjában (ott olyankor általában eltalált egy imp azzal a kurva OP aimbot megalövéssel, ami 75 hp-t sebez :D), míg az Eternalban az esetek többségében meg tudtam magamat menteni a halál széléről.
Aztán a tegnapi kondizáshoz betettem Under the Mayo rivjúját és ő elmagyarázza, hogy mitől van ez:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RoVCtesDkmA
Mindenesetre én kosztümizált ultra nightmare-en tolom éppen, a custom beállításokkal természetesen könnyítve rajta, mert annyira nagyon azért nem akarok meghalni.
Cash Cleaner Simulator
Ezekből a "szimulátorokból" mostanában 12 egy tucat, így ezt is csak óvatosan kipróbáltam, mielőtt megvettem. Ez is tipikusan olyan játék, ami mellett lehet hangoskönyvet/híreket/zenét/egyebet hallgatni.
A játék a szokásos "nem emlékszel, hogy ki vagy" klisével nyit, aminek a sztori miatt van jeletősége. Igazából nagyon csumpi kis sztori, a játék nem is igazán igényli, hogy legyen neki, de a fejlesztők beletettek némi erőfeszítést. Két, egymástól jelentősen különböző befejezés is van. A sztoriról nem is írok, mert olyan rövid, hogy el is spoilerezném a felét. :)
A fő játékelem annyi, hogy megbízásokat kapsz telefonon keresztül pénzmosásra. A megbízás mindig megmondja, hogy mennyi pénz kell a megbízónak, és milyen csomagolásban akarja. Időnként vannak egyéb feltételek, hogy például ne legyen a csomagban nedves/koszos/jelölt/hamis bankjegy. Ezután az égből bezuhan egy csomó pénz, ami mindig több, mint amennyit a megbízó kér - így lesz hasznod. A haszonból lehet vásárolni új berendezéseket, mosógépeket, nagyobb pénzszámolót, bútorokat, stb. Nincs time pressure, annyit szöszmötölsz, amennyit akarsz (van pár időkorlátos feladat, de opcionálisak).
A fő játékelem az, hogy átfuttatod pénzszámoló gépen az érkezett pénzt. Ezt sokszor megelőzi pár lépés, például a koszos bankókat ki kell mosni mosógéppel, aztán meg kiszárítani. Magától is kiszárad, de van egy szárítógép is, hogy gyorsabban végezzünk.
A komolyabb pénzszámolók automatikusan kiszűrik a hamis pénzt, így ezzel nincs külön dolgunk. Jelenleg az egyik "legnehezebb" feladat a jelölt pénzek kiválogatása, mert még nincs rá gép (a developer roadmap szerint hamarosan lesz). Szóval ezt kézzel kell csinálni és kell UV lámpa hozzá, különben a jelölések nem látszanak. Napközben még így is nehéz látni, hacsak nem a speciális munkaasztalt használod. Ott jól látszik, de ott is nehézkes a dolog. A másik nehéz feladat, a pénz tintátlanítása. Időnként a beeső pénz banki pénzszállító zsákokban van. Ha ezt ész nélkül kinyitjuk, akkor egy tintapatron felrobban, és beteríti a pénzt lila tintával. Ezt a mosógép nem hozza ki, csak a munkaasztalon, egyesével, manuálisan tudjuk letakarítani. Csak pár másodperc egy bankót megtisztítani, de amikor akár többezer van, akkor látható, hogy ez egy igen időigényes feladat. Szerencsére kis odafigyeléssel ez elkerülhető.
Miután átment a pénz az előző lépéseken, csak becsomagolod, és elküldöd. Érdemes valódi pénzt és pontos összeget küldeni, mert bónusz pontokat/pénzt kapsz az értékelésnél.
Gameplay
Stellar Blade Demo
Steamen elérhető a demo már egy ideje, és nemsokára a játék is megjelenik.
Érdekesség, hogy pár segédprogrammal (főként az uevr kell) át lehet tenni a játékot VR-be, és így játszani. Mivel nem VR-re tervezték, az engine mozik bénák, mert olyan dolgokat is látunk, amiket nem kellene. Megjelennek/eltűnnek assetek (elvileg kamerán kívül), karakter pozícionálások, stb. Szóval ezeken ront a VR, de magán a fő játékon meg sokat segít. Például sokkal könnyebb körülnézni, hogy hol vannak az ellenfelek. Az immerzió is sokkal erősebb, hogy ott sétálsz az omladozó városban. Még érdekesebb lenne, ha lenne 1st person kamera is, de az nincs, valahogy el kell viselned, hogy mindig látod a 3d modellt... ;)
Persze a VR-nek ára is van, erős vas kell hozzá, hiszen duplán kell mindent renderelni, szemenként. Első kísérletre nem is volt igazán játszható, alig volt FPS. Kis konfigolással sikerült elérni, hogy vállalhatóan fusson és jól is nézzen ki a 3080Ti kártyán, Pico4 headseten. Remélem a teljes játék is tudja majd tartani ezt az FPS-t.
Tango
"Lagging is a lifestyle."