Hozzászólások
Elsődleges fülek
Happy death day 2
Ez egy kellemes kikapcsolódás volt, akár csak az első része. Nem kell túlspilázni a történetet. Újabb időhurok, újabb gyilkos, de mégis ad egy kis csavart.
Blonde
Rettentően fárasztott, a nő katasztrófa volt, a film meg túl művészi már nekem. 4 részletben se tudtam befejezni. Rángott a szemem a sok apucizástól. Egyébként kinézetre telitalálat volt a szerepre.
Ezzel maxi egyetértek. Ahogy meghozza a döntést és otthagyja a nejét, fut az életéért és mindenhonnan sprintelnek felé.
A csajról akkor tudták meg, hogy fertőzött, amikor már éppen bent volt mellette a "házmester" férje. De igen, ha volt ott több tucat katona, egy állhatott volna az ajtóban.
Az elsőhöz képest sokkal gyengébb lábakon áll a logikája.
Hogy van egy tiszta sziget, betelepítenek újra pár száz embert. Amint egy fertőzött elindít újra lol módon. Összeterelnek mindenkit egy terembe, lekapcsolják a lámpát, mert úgy aztán könnyű kiszúrni a fertőzöttet, aztán rájuk zárják, de nem őrzik. A fertőzött be tud jönni lol. Ezután mindenkit ki kell iktatni az oké, de hogy a jelenetekben le is lövik a fertőzöttek és túlélők java részét, aztán a napalm, ami megint az ábrázolás szerint megöli a java részét.
Ezután gáztámadás, ami megint megöli a fertőzöttek java részét. Ezután a helikopter megöli a fertőzötteket így néztem, hogy mivan mennyien vannak már abból a pár száz emberből. Ezek hogy fogják utána a 3-ban angliát benépesíteni =D
A pilóta meg tökre nem akar felvenni senkit a haverjával, mert para hogy fertőzöttek. De amikor megjelenik a két gyerek a haverja nélkül meg sem nézi őket, hogy harapás van a kissrác nyakán. Ezért mi lehet ebből baj, átrepülök a kontinensre.
A srác meg immunis hordozó volt. Miért lett akkor ebből megint baj? Leköpte a pilótát, smárolt a nővérével? Érted, a 2 azért nem volt egy nagy eresztés a logika terén. Szórakoztató zombi film volt, de ennyi.
Az 1-ben a fertőzőtt kissrác például azt is mondja, hogy "gyűlöllek" Aztán soha többet nem beszéltek a fertőzöttek. A 3-ban az alfa a méteres faszával meg teherbe ejtett fertőzöttet.
A héten néztem újra őket, előtte utoljára még amikor megjelent akkor láttam a 20-as éveim elején. Nem nagyon néztem utána a filmnek akkoriban, mert úgy jó volt, ahogy láttam.
Ma meg gondoltam bőven elég a 2 régit egybe néznem az újjal. Tökre nem ástam bele magam a loreba meg a forgatási titkokba. Annyira nem hagyott bennem mély nyomot mint a T1-2, amiről kb. mindent tudok amit érdemes és még amit nem is =D
Na erről a retconról lemaradtam. Szóval ha úgy nézzük az 1 után 28 évvel jött a 3, 2 meg nem volt máshogy néz ki. Megmarad a járvány Angliában elszigetelve, vannak túlélők a szigeten.
Az egy végén elrepül egy vadászgép a túlélők fölött és bár látja hogy ott vannak baszott nagy betűkkel a népek, azt mondja nincs semmi változás.
Tehát a karantén elmélet szépen megmarad a 3 elejére. És az egyben is voltak már pucéran rohangálók. Bár ott kezdtek éhen halni, a 3ban meg voltak a hájasra zabált csúszómászók akik gilisztákon éltek, how? Na mindegy. Ha a 2t kidobom kevésbé szúrja a szememet.
Köszi a helyreigazítást.
28 nappal, héttel, évvel később
Hm hm. Sokat rontott rajta az újrázás. Régen zombis/fertőzött alapműnek láttam. Most egybe nézve a hármat, hát erősen ingadozik sok helyen a logika.
Nem akarok belemenni, mielőtt Moken vagy Zak magára veszi és szent háborút hírdet. De maradjunk annyiban, hogy külön külön megnézve a hármat, úgy véve, hogy nincs előzmény, folytatásfilm, elfogadhatóbbak.
De egyben kezelve a hármat egy válogatott hülyeség. Konkrétan a WWZ filmet most már feljebb értékelem ezután =D
Van hangulatuk, jók a zenék, de ha Mikkamakka ennyire megakadt az Alienes sorozatban valami számára elfogadhatatlan döntések és logikákon, akkor ezeket a filmeket el se kezdje elemezni =D
Amúgy a 3 önmagában jó film. De a 2 után konkrétan kifordít minden tényt amivel a 2 abbamarad és magyarázat nélkül, faszság az egész =D
Fejlesztett típus vagyok
Fallout: Tactics
Nagy nehezen végigjátszottam újra.
Elképesztően nehéz a közepéig a legnehezebb fokozaton. A fegyverek alap sebzése az ellenfeleknek a duplája, a mienk meg a fele. Viszont ha már legnehezebben kezdtem el, direkt így szenvedtem végig, a legtöbb pálya így bő 2 órás lett a sok töltögetés miatt.
Emlékeztem, hogy gyerekként könnyebben játszottam végig és pár jelenettől eltekintve point and click nobrainer volt a nagyrésze, ezért nem akartam a difficultyt lejjebb venni.
Miután összeáll hogy mi az op build, kb. a random crittelő one shot halálokat kell csak visszatölteni, de az embereink úgy mennek át a legtáposabb ellenfeleken is mint fos a libán. Szóval könnyebb fokozaton el tudom képzelni milyen unalmas játék lenne ez, ha az ember tudja milyen skilleket hogy rakjon össze.
Talán azt tudnám tanácsolni kevésbé elszánt embereknek, hogy kezdjék el közepes nehézségen és ahogy elérnek a közepéig váltsanak át nehezebbe a legvégén meg ha már unalmasan könnyű, akkor a legnehezebbe.
A skillek egy jó része teljesen ignorálható. Lehet hogy lopakodással is meg lehet csinálni egyes pályákat, de van ahol muszáj mindenkit kinyírni és nem segít a lopakodás túl sokat.
Unarmed, melee is csak a játék közepéig adna valamit, de onnantól, hogy a szupermutánsokkal és később robotokkal harcolunk, semmi esélye nincs hogy odarohanj két-három nehézgéppuskás mutánshoz és mindegyiket stunlockoljuk. Darabokra lőnek.
A lopás is felesleges. Nem volt olyan tárgy, amit csak lopással lehetett volna megszerezni és egyéb módon is lehet vagyonosodni.
Zárnyitás, hát hm. a legtöbb zárat fel lehet nyitni alternatív úton, kulcsokkal, illetve extrém epic loot nem sok van. Azt mondanám, hogy 100%-ra elég felvinni egy karakterrel maximum, a fejlesztett álkulcs készlettel ez feljebb megy és a játék legvégén van egy olyan zár, amit 165%-al se tudtam kinyitni, szóval annyit meg nem ér a dolog.
Surviving vagy milyen skill haszontalan, 1 pontot se tegyetek rá.
Van még a kereskedés és a szerencsejáték. A kereskedés elvileg jó lenne, 80%-on toltam egy karival, de így is extrém alacsony áron vettek tőlem mindent és krva drága volt a vásárlás. A játékban minden egyes fadarabot kilootoltam és eladtam, dúsgazdag voltam, a játék végén a power armorokra elment az összes pénzem.
Azt mondanám, hogy megérné valakinek feltolni a bartert, de valszeg jobb exploitolni a szerencsejátékot.
Ugyanis 100% szerencsejátékkal, meg save-load biztonsági játékkal el lehet szedni mindent minden szerencsejátékostól. Vannak akik orvosi cuccokat csencselnek. Azok a játék végéig extrém drágák lesznek eladásban is. Ár-teljesítményben sokkal jobban megéri egy szerencsejátékossal kilootolni mindent és inkább olcsóbban eladni, mint egy jó kereskedővel mindent kicsivel olcsóbban venni és drágábban adni.
Drivingre 0 pont, semmi értelme, repairra sem kell pont. Könyvekből fel lehet tornászni 100% fölé is, bár addigra már semmit sem kell javítani. Amíg meg kell, jó lenne 60% körül lennie, de meg lehet oldani mindent kevés javítással is.
Traps, ez érdekes. A legtöbb csapdát ki lehet lőni és alap traps skillel is meglátják pár méterről. Ha mindent hatástalanítasz fel is lehet szedni és ellenfelek ellen letenni. Jó bulinak hangzik, de nehéz használni. 120%-os trapsel is volt, hogy a lerakás közben felrobbantan és voltak csapdák amiket nem lehetett felszedni halál nélkül. Szóval annyit nem ér. A robotok ellen meg letettem a legerősebb csapdából 4-et, melléjük 4 köteg c4-et, átjött rajta és csak fél élete ment el.
Mondanám, hogy oké, akkor is fele annyit kellett akkor belelőni, de tök körülményes ilyen csapdát előkészíteni és rohadt sok súly is volt. Egy jó sniper meg folyamatosan stunlockolja és a többiek meg kilövik.
tudományos skill. Pár számítógép hackeléséhez kell, végjátékhoz elengedhetetlen. Egy karakternek elég feltolni 100-ra, ha a support fő karaktert választod, könyvből is felmegy.
Na mi marad, harci skillek.
Dobás, érdekes exploit miatt érdemes egy karakternek 100% körülivé gyúrni. Az exploit az, hogy ha egy fal, vagy zárt ajtó mellé áll akarakter, akkor át tud dobni fölötte, akár egy épület alsó szintjén belül is, szóval nincs "tető". Erősebb ellenfeleket is ki lehet így iktatni, hogy a nyitott ajtón megnézni hol állnak, becsukni, aztán teliszórni gránáttal a pontos helyüket. A log kiírja a sebzést akkor is, ha nem látni az eltalált ellenfelet. Azt is, ha meghal, mert jön az xp.
Small arms. 200% fölé csak snipernek kell felvinni. A játék közepétől már alig sebeznek a small armsok, kivéve az auto shotgunt, abból is a legjobbat. Bárhol, bárkinél lehet venni, lopni, lootolni AP shotgun shellt, meg emp-t, azt mindig meg kell venni az összeset. nagyon kevés lesz és csak a végjátékban a robotok ellen kell elővenni. Amúgy az alap shoti shellell is szépen lehet darálni a mutánsokat.
Sniper 1 db. bőven elég. Csak szemre célozzon, elég nagy valószínűséggel fog knock outot okozni, 0 vagy ahhoz közeli sebzéssel a robotokon is. Game changer egy folyamatosan KO-zott pacificator dög, amit 2 percig az összes ember mindennen lő mire megdöglik.
Heavy weapons.
A játék elején nem lesz heavy fegyver, vagy ha találsz is, nem lesz hozzá lőszer. A közepén dömpingel, a végén meg ritkán lesz hozzá lőszer, de akkor krva sok, amit alig bírsz elcipelni.
Viszont a robotokra már csak a rakéta és az M2-es nehézgéppuska sebez, meg a gauss. Minden más eladható, 0 sebzést okoz néha becrittel egy durvát, de semmi értelme. Gauss lőszert mindig meg kell venni, nagyon kevés lesz belőle.
Szóval max. 2 embernek érdemes a heavyt tolni, lehetőleg úgy, hogy egyik lehet pure, 200% fölött is, de a másiknak ott legyen alternatívának az energy is 100% fölött. Végjátékban energia lőszer mindig dugig lesz, soha nem kell venni. Rakétát is lehet tornyokból lootolni százasával. De a nehézgéppuska lőszer az rare lesz, a sima meg szart se sebez a végjátékban. Mutánsok ellen még jó.
Energy weapons. A játék közepéig nem lehet találni energia fegyvert, akkor meg lőszer nem lesz hozzá. Utána meg már annyi lesz, mint a szar. Venni sem nagyon kell.
A 6 főből ideálisan azt mondom, hogy az elején mindenki tudjon small armsot, aztán szépen kezdjük el lecserélgetni a srácokat ahogy jönnek a rankban jobbak. Heavy-energy párosra, vagy heavy-small arms és akkor ő legyen később a kizárólag heavy. Meg heavy-doki esetleg.
A végjátékban 1 small arms sniper, 1 small arms-heavy, shoti/M2 géppuska. Ahogy kifogy a shoti, jöhet az m2, ha mind a kettő kifogy akkor addigra lesz elvileg gauss géppuska. 1 Heavy-energy, Rakéta, plazma. 3 csak energia fegyveres. Plazma minigun, meg a kisérleti plasma fegyverek.
A fő karakterre különböző buildek lehetségesek. Lehet support roleos, meg fő arató.
Support roleban érdemes az IQ-t 10-re nyomni, erő 5, perception 5, luck 6, agility 6. Felvenni mihamarabb az olvasós skillt, amitől több skillt kap könyvekből. Minden könyvet vele olvastatni el.
Fő skillnek megjelölni a small arms, doktort, meg amit még gondolunk 100%ra gyorsan felhúzni.
Könyvekből be fog jönni 150-160% környékéig a szerelés, first aid, survival, driving, még a small arms is, csak későn, traps is valamennyire, tudományok is 100% fölé fognak menni.
Így minden más karaktert szépen lehet pure harcosnak gyúrni.
Vagy a fő karakter legyen mészáros és a segéd karakterekből legyen egy orvos/specialista.
Ami fontos, hogy a perkekből a 90%-a szar. Amit érdemes felszedni az a quick shot (sniperen kívül), 1-el olcsóbb lövés, de nem lehet célozni. Kamikaze, többet sérülünk, többet sebzünk. Az ellenfél így is instant kinyír kb. Teljesen mindegy nekik, de nekünk az a 15% damage nagyon kell.
Minden ami olcsóbbá teszi a lövést/gyorsabbá, minden ami növeli a sebzést rangedben.
Előtte fallout wikin meg kell nézni melyik perknek mi az előfeltétele és olyan karakterre rászállni akinek ez megvan. Teszem azt 6 agility, 6 luck, 6 perception kell a legtöbb erős perkhez, esetleg 5-6 int.
Olyan perk nem kell, amitől többet cipelhetsz, erősebbet üthetsz, bármi melee, nagyobb százalékot kapsz bármelyik skillre.
Van még egy hack. Amikor mindenki ki van már nyírva, sok cucc lesz a pályán és nem bírják el a karakterek. Ilyenkor szépen fel kell szedni mindent amíg nem lesznek alig mozgó túlterheltek. Ki kell gyalogolni a kijárathoz egy karakterrel, de csak a zöld határára állva. Aztán a többi adja át a cuccait annak aki éppen a zöldön belül áll. Tökig lehet terhelni tonnányi cuccokkal is, nem tud megmozdulni de nem is kell neki többet. Szépen több fordulóval lootoljatok ki mindent az utolsó kavicsig. Majd menjetek ki a zöldbe a többiekkel is. El lehet menni a bázisra, ott egy ember lesz mozgásképtelen. A legjobb barteres skillű álljon a kereskedőhöz, a többiek több fordulóval hordják oda a lootot és kész.
Amúgy ha lesz jármű, akkor a járműben korlátlan cuccot lehet a "földre" dobni. Csak az a gond, hogy nem minden pályán lesz bent ingame a jármű. Szóval ilyen végjátékra spórolós cuccok, felesleges gyógyszerek lőszerek legyenek benne, mert a bázison, meg az úton a két küldetés között mindig elérhető a jármű és annak a padlója.
4 ending van, mind a négyet el is tudtam érni, igazából csak 1 döntés a 2 ending és egy extra tárgy és azzal megint 1 döntés a másik két ending.
Jól szórakoztam vele, de azért elég nyögvenyelős volt sok helyen. Egy fasza remake jó lenne neki.
Végső állomás 4
Eléggé ráfeküdtek a CGI 3d-re, ami így 16 évvel később, 2D-ben nézve nem annyira jött át =D
Egynek elment, még van hátra 2
Supernem
Eeeeeeeeeeh, el sem kezdem sorolni, nekem kibaszta a biztosítékot egy csomó jelenettel. Valami szuperhősös filmnek tuti jobb lenne, mint Supermannek.
Bandidóval és Mokerrel értek egyet. Marhára happy vagyok, hogy a moziban kihagytam. Megjegyzem asszonyon kívül senkinek nem jött be, egy képregényfilmzabáló haverommal együtt néztük, ő is többször felhördült. Hagyjuk.
Most már van mozi DLC is?
rwurl=https://youtu.be/voGQFk_ZdhA
Airsoft panzerfausttal tankra vadászni nehéz ügy, de szórakoztató! =D
Hellboy 1-2, 2019 Remake
Teljesen eltérő vélemények vannak a családban. A fiamnak az első Hellboy, a lányomnak a második, nekem meg a 2019-es remake tetszett a legjobban. Teljesen vállalhatóak voltak most is.
Így neveld a sárkányodat élőszereplős
Az alapból zseni rajzfilmet tökéletesen átvette, a karakterek perfektül hasonlítanak a mesebeliekre, szerintem krva jó volt. Aki még soha nem látta az elsőt, vagy nagyon régen és újrázná, azoknak tökéletesen élvezhető ez is.
Nekem valami a4tech szkriptelhető extra gombos faszom egerem van a bf3 óta. Ami nem jó rajta az a középső mouse3 görgős gomb, hol megy, hol nem, hol duplán. Illetve az oldalán a gumirozás lehalt.
Eközben a régi hp, meg dell egerek, amiket vagy 20 éve nyúltam a miniszterelnökiből gond nélkül mennek, max. a bal klikk rugója döglik meg. XD
rwurl=https://youtu.be/PcVKBw4Mirs
Elkészült a vasárnapi mise! Ne maradjatok le ti se!
rwurl=https://youtube.com/shorts/QZU61_xivkE
Ez meg a camo part 2
Kb. ugyanez. Simán meghalhatott volna Simon Pegg is, meg TC is. Most komolyan, 10mp alatt lefutotta a 20m-t a bunkerig a kövér öreg inuit nő és az IT-s öreg férje is, meg a feka is?
Legalább a feka betolta volna őket maga előtt és ott állt volna az ajtóban mosolyogva, majd eldől mint a zsák és a háta összeégve.
Igen, az egész család egyszerre nyögte ki, hogy de megöregedett mind a film elején amikor a három férfi szereplő egyszerre volt látható.
Fantastic four 1-2, 2015 reboot
Az első 2 rész jobban bejött, mint a reboot, sokkal. Viszont az Endgame érás Marvel filmekhez képest nagyon lassú lefolyásúak és vérszegények.
King Richard
Félbe kellett hagynom, mert annyira unszimpatikus apát alakít benne Will Smith, aztán erőt vettem magamon és pár nappal később befejeztem. Egész jó kis életrajzi filmje a két tenisz legendának, de az a fater te jó ég.
Mission Impossible utolsó - remélem
Nem volt rossz, persze a szokásos 1 mp van a világ végéig és még egy vakondtúrást is csak 30 MT-s atommal lehet csak felrobbantani.
Hellboy 1
Ez tök jó volt még mindig! Most meg fogjuk majd nézni az összeset szépen sorban. A Fantasztikus 4est rajtam kívül már senki sem akarja folytatni, pedig most jönne a mozifilm.
Király! Egyébként a hülye short nem tud 1080P-nél jobbat és a felbontás is limitált. Majd teszek fel olyat, ahol jobban látni hogy milyen.
rwurl=https://youtu.be/429onRO-HRY