Hozzászólások

2025.10.29 - 15:57,sze Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Úgy tudom nem vagy a traktorok híve, így akkor benzines.
Olyan amiből sok fut az utakon, alkatrész van hozzá. Azért nem írom, hogy 'olcsón', mert olyan ma már nincs. Lehessen bele pakolni a kölkök szekrényét ha majd költözni kell.
Sima szívó benzines kéne mi?
Franciát nem veted meg, nálunk 23 évet szolgált egy 0km-től birtokolt Xsara Picasso 1.6i.
Ezt a típust is tudom javasolni, alul a rohadásokat nézni kell.

VW csoportnál ekkoriban az Audi A4 B5-B6 teljes galvánfürdőt kapott. Apám A4 B5 1.6i 2000-es évjáratú példányán egy kanyi rohadás sincs.
Öreg japánnál figyelni kell megintcsak a rozsdára.

Merészebbeknek: Passat B6 1.6 TSI, Skoda Superb 1.8T

Most így hirtelen.

2025.10.29 - 15:07,sze Negatív HQ Világvégehangulat és üvöltőszoba ugrás a hozzászólásra

Az összes faszom a MÁVba már tényleg. Feltűően akkor lett vele több baj, mióta a Lázerhez került. Nem tudom mi lehet az összefüggés, nem is érdekel, de egy kalap szar az egész.

Kedves Feleségem Abony-KÖKI, illetve Bp Nyugati-Abony közötti vasúti szakaszon ingázik heti 2x, az ország egyik legfontosabb vasútvonalának része. Gyakorlatilag nem telik el úgy utazása, hogy ne késne a vonat. Bármely irányba. Betartja a munkaidőt, amennyivel később érkezik, annyival tovább marad. Tegnap pl. ez 40 percet jelentett. 40 percet basszák meg. Beülök az autóba és 50 perc alatt Kispesten vagyok. De mi van, ha valakinek pontosan, időre kell érkeznie és a kibaszott MÁV miatt a sorozatos késések miatt mondjuk elveszti a munkáját?
Büdös paraszt módon erre lehetne reagálni, hogy akkor induljon el hamarabb. Miért induljon hamarabb, ha normálisan 15 perccel munkaidő előtt érkezne, ha a vonatok pontosak lennének?

Mindegy volt már ilyen és még lesz is. Tegnap emiatt jóval később ért volna haza, ezért vettem neki a legközelebbi vonatra helyjegyet (IC). Elmentem érte Ceglédre, ahol ilyenkor átszállna normál esetben (IC nem áll meg Abonyban, csak személyvonat), elmentünk bevásárolni utána itthonra. De az feltette az egészre a koronát, hogy meg akarták büntetni a vonaton 25k-ra (végül nem szívóztak vele), mert vármegye bérlettel nem vehet igénybe IC-t, még úgy se hogy van az adott járatra érvényes helyjegye. Milyen rendszer ez már? Kurva anyját aki kitalálta.

2025.10.28 - 16:49,k Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Jaj a kedvencem a nagytestű hibrid suv :D Elég nagy ahhoz, hogy a csajok ne tudjanak parkolni vele, elég keveset megy akksiról ahhoz, hogy városon kívül belsőégésű motorját használja és elég nagy a "hagyományos" motorja és a súlya ahhoz, hogy azzal meg ne fogyasszon jól :D
Már mióta vetyengesz rajta, lóvé van, látszik hogy suv lesz ebből, vegyél egy random felsőkategóriást. Majd úgyis meghirdeted 4 év múlva nagyszerviz előtt ;)

2025.10.26 - 17:37,v Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

A hangulat nagyon ott van! Olyan Judge Dredd + Blade Runner + Cyberpunk és elég dárkos is.
Talán még Mick Gordon is tud csiholni bele egy kis muzsikát. Bár a videó alatt nem hallottam egetverő emlékezetes riffeket...

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Wr-kLx-ZPhM

2025.10.26 - 09:39,v Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Ha a világgazdaság pörgetésére továbbra is a fogyasztói társadalom fenntartása a cél, miért is feltételezzük, hogy tartós termékeket kapunk?
Most láttam egy videót, ahol egy jobb első ajtóban lévő kilincs mechanikája tört el és az egész ajtóbelsőt lehet csak cserélni, mert a kilincs és az egyetlen ablakemelő gomb köré nyomták/préselték/fújták/mittomén a műanyagot. Ez mondjuk épp egy Chevy modell.
Vagy az eletromos autókkal kéz a kézben bevezetett, erőltetett tapi-nyali óriás kijelzők, amik felváltották a nyomógombokat és a mechanikus kapcsolókat-tekerőket. Hiba esetén 1:1-ben cserélhetők, csak egy csatlakozó van az autó agyához. Inkább, mint javíthatóvá tenni, mint egy ujjnyi gomb és annak az elektronikája. A telefonoknál is sokkal egyszerűbbé vált a gyártók dolga azzal, hogy az egész telefon 1 db kijelző és mögé zsúfoljuk a modulokat. Na de legalább a prémium kategóriában hozzák vissza a kapcsolókat, tekerőket, gombokat. Így csak egy kb. 25 éves idősáv az, amit ha szerencsés az ember kihagy az autókból, mire meg tudja venni ezeket használtan :Đ

2025.10.26 - 09:31,v Nagybetűs játékok Készülő játékok ugrás a hozzászólásra

Szerintem azért lehet fura, mert nem annyira színes-kontrasztos mint anno az első xbox kiadás, ahol a grafikai részletezettséget az előbbiekkel tudták kompenzálni.
Artfifactok nem a YT video tömörítés eredményei? Vagy melyekre gondolsz?

2025.10.25 - 18:40,szo Negatív HQ Szánalom, bulvár, kaka ugrás a hozzászólásra

Elolvastam a leírást, de ha jól értettem ugyan oktatási célú, mégis valós esemény. Vagy valósnak beállított esemény? Szerintem pedig vannak ilyen trükkös Karenek :)

2025.10.17 - 07:42,p Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Úgy tudom nem a fix üvegezésű panorámatetőkkel lehet gond, mert azt ugyanolyan ragasztóval rögzítik és tömítik, mint a szélvédőt. Amelyik nyitható, ott szokott vetemedni és repedezni a gumi idővel.

2025.10.16 - 09:18,cs Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Majd beépül a szóbeszédbe, hogy "hazaviszlek, de van otthon töltőd?"

2025.10.15 - 15:06,sze Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Az elején engem viccelt már meg az üresen 1,5 tonna vas, amikor nedves aszfalton kellett satuznom a villanypózna mögött megbúvó és hirtelen kitörő gyalogos miatt. Szépen csúsztam tovább. ABS és alig használt, évszaknak megfelelő gumival. Mivel a zebra közepén állt volna meg az autó, inkább gázt adtam és elriasztottam a további lépésektől a gyalogost, mindketten jobban jártunk.
Megjegyzem, hogy szerintem a karosszéria kialakításától függetlenül ez történt volna suv ide suv oda.

Hmm... a jövőben 2,0-2,5 tonna tömegek fognak gyorsítani-lassítani, a villanymotorok és a magyar virtus miatt gyors egymásutánban. Állítom, hogy a városokban a turbólyuk miatt lehet még emberi reakcióidők mellett hirtelen helyezkedni. De ha mindenkinek a jelenlegihez képest többször erősebb, nyomatékosabb gép lesz a segge alatt, akkor kíváncsi leszek "az egymást legyorsuljuk az M0-s dugóban, hogy átsoroljunk" manőverekre.
A burzsuj geciknek mi lesz vajon a következő lépés, ha átlagjózsi bidéje is ugyanúgy fog gyorsulni a pirosnál? :D

A zösszes autógumi gyártó- és forgalmazó + gumis műhely likes this!

2025.10.14 - 21:21,k Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Moken altal emlitett xiaomi auto kinai ara.

2025.10.14 - 16:06,k Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Izgalmas lesz látni, hogy alakul a használt EV piac, mert 20-25M-ért még mindig csak a burzsoázia vesz ittHUN autót. A nép egyre növekvő kintlévőségét tekintve pedig nem tartom valószínűnek ittHUN az EV boomot.
Bár a Xiaomi szereti rázárni a bent ülőkre az ajtókat, amíg porig ég. Ez is egyfajta felső-középosztály ritkítás.

2025.10.14 - 10:51,k Technika HQ Windows ugrás a hozzászólásra

Ha ez így van, akkor az pont megfelel. Elég nekem a win10.

2025.10.14 - 06:26,k Technika HQ Windows ugrás a hozzászólásra

Ma jar le a win10 support de elvileg EUn belul kapunk +1 evet. Nagy valoszinuseggel 1 ev mulva sem akarok valtani win11-re. Egyreszt nem latom ertelmet, masreszt meg miazhogymarohaggyonmegabillgetz. Ha ezaltal idovel sokasodni fognak a biztonsagi lyukak, melyik az a layer ami a leghatekonyabban ved? Ugy ertem third party tuzfal pl?

2025.10.11 - 08:21,szo Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

De az mar old tech nem? Sodium-ion az uj tech a bidé szerint.
Sos viz van boven, nem is kell kulfoldre menni erte a csajnizoknak, csak bedobnak egy nagy buvarszivattyut. Vagy majd az egyik kozelebbi megvasarolt oceanparti afrikai allamban meg fizetnek is erte, hogy a bidé adja a raepitett technologiaval a sotlanitott ivovizet az adott orszagnak a rabszolgakert cserebe, hogy legyen itthun mindenkinek evje 😂

2025.10.09 - 19:43,cs Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Mi fog történni akkor, ha exponenciálisan nő azok száma akik rácuppantják a hálózatra a porszívójukat és 10-20-100-1000+ KW-al töltik, mert 5 perc alatt kell a 400km reklámozott hatótáv? Hmm...
20 éve: a napelem jó, tegyetek fel sokat, jópénzért veszik vissza a delejt, tokremegeri.png.
5 éve: a napelem jó, de már nem éri meg annyira, mert nem veszik vissza olyan jópénzér, de még mindig királyság, mert független leszel áramügyileg!
jelen: a napelem bizniszben érdekelt ismi által már egy másik topicban említett közeljövőbeni napelem-adó várható, valószínűleg rendszerterhelésre fogják építeni a magyarázatot. Még inkább nem éri meg átlagjózsinak felrakni a napelemet, mert a büdös életben nem térül meg.
jövő: mégis mit csinálna az adott állam, ha a jármű-infrastruktúra működéséhez szükséges áramot tőle kell majd venni? :D Nincs az a lakossági tetőfelület ami elég lesz ezekre.

ja látom, közben a szegedi rambó már hasonlót írt.

Más:
Most műszakizik az autóm és mint megtudtam idén januártól a vizsgaállomásoknál az egy főre eső fosások száma jelentősen megugrott. Az új rendszerbe bármikor nyomhatnak remote egy pauset, az ellenőrnek 2 órája van odaérni (+ a vizsgát elölről kell kezdeni az adott autónál). A beszámoló alapján elég húzós büntetéseket és több napos bezárásokat osztogatnak.
A 16 éves átlagéletkorú autók országában :) Ráhúzva ezt arra, hogy csúúúnya sok csalás van, meg átengednek minden romot! 0.05 egység a tolerancia a max határ felett a CO-nál.

2025.09.30 - 14:46,k Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Vagy aki szereti a termeszetes szelloztetest de nem akarja, hogy bevagjon a huzat. Ismerek ilyen elvetemultet :) Bonus: ez a feature mukodik esoben is. Autoban dohanyozni suxx mert az oledbe kerul a hamu, raadasul ezekben a mai kocsikban nincs hamutarto se.

2025.09.30 - 12:45,k Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Az tobbnyire csak egy shell, az ablak felso kavajabol ki kell huzni es volt-nincs.

2025.09.24 - 09:38,sze Technika HQ Robotika és MI ugrás a hozzászólásra

Ha rászánod az időt a kódod megismerésére és nem csak a gépre hagyatkozol, akkor pl. összehozhatsz egész jó kis projekteket. Hardverben is sokat tud segíteni az AI.
Nekem május óta működik jól a kaptármérlegem pl.

2025.09.23 - 19:33,k Technika HQ Robotika és MI ugrás a hozzászólásra

Vibe coding 🤭

2025.09.20 - 17:12,szo Negatív HQ Szánalom, bulvár, kaka ugrás a hozzászólásra

Elvileg hazasok voltak. Tehat ha felrekur mar nem tart be egy fontos igeretet.

Mas:
Neha elcsabulok a fb feeden a short videokra es megnezek 10-et 20-at. Ma lattam a 33%-os rettenetet. Ket dolog jutott utana az eszembe: beszaras, hogy az ai mar ilyen minosegnel tart (torta meggyujtasanal a lang, a szoba es a szereplok minosege (de a torta szetesese, MP arca kozelebbrol elarulja) es hogy a fidesz ezt barkivel megteheti buntetlenul. A kikarikarurazott plakatok ahol raraktak pozokra fejeket az egy dolog. De a fake video nekem mar valahogy tulzas.

2025.09.19 - 12:22,p Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

Ezt mondjuk pont nem feltételeztem, de úgy legyen!
Lesz egy csomó táplálékkiegészítő gyártó aki ennek nem fog örülni, lobbiról meg hallottunk már.

2025.09.19 - 09:59,p Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

Ne aggódj, az árazása miatt úgysem fog jutni annak a rétegnek akinek az egyre drágább élelmiszerárak miatt egyre gyengébb minőségű ételekre telik.

2025.09.17 - 08:59,sze Technika HQ Technikai hírek ugrás a hozzászólásra

Massive “Great Firewall of China” data leak reveals surveillance tech Silk Road

"The leak confirmed international deployments in Kazakhstan since 2019, Ethiopia since 2021, Pakistan since 2023, and Myanmar since 2024. An additional unknown country is also mentioned only by the codename A24."

Az biztos, hogy itthon is tudnának hozzá ideológiát gyártani. A netadóval szemben ezt be sem kell jelenteniük, legfeljebb annyit, hogy fejlesztettek az ország kibervédelmén. 10/9 ember ittHUN az e-mailjeit sem képes kezelni, pont leszarják ezt.

2025.09.10 - 21:45,sze Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Insura?

2025.09.10 - 11:41,sze Sport HQ Autómánia ugrás a hozzászólásra

Pont ez az, hogy az utakon jellemzően több osztállyal lentebb lévő járművek között cikázik a versenypályára való fékekkel, teljesítménnyel. Ha meg az átlagjóska a KIA-jával nem tudja lekövetni és megijed tőle, belecsúszik, stb, akkor megéri?

A szerb út előtti este Abonyban megtankoltam, majd Galambócon az Adam Petrolnál tankoltam a visszaút előtt közvetlenül. 5,89 lit/100km 5 személlyel, csomagokkal, klímával egy üresen 1555kg suvtól. Szerintem nem rossz. Ha már valaki ekkora homlokfelületű autót hajt, ne várjon olyan fogyasztást mint egy alacsonyabb felépítményűtől (C osztály pl) kap. A fogyasztás másik fele majd akkor jön ki ha tankolok legközelebb.

2025.09.10 - 11:21,sze Általános csevejfarm Utazás ugrás a hozzászólásra

Hisz tudod milyen vagyok, de ez már lassan feature, nem bug :D
A biztonság miatt voltak komoly fenntartásaim, de a többiek lenyugtattak. Tényleg nem tudtam hogy hova kerülünk, 20 éve itt még háború volt, Belgrádban már szinte lövik az embereket, .hu külföldi megítélése is aggasztott, ha meglátják a .hu rendszámot nem-e lesz belőle baj. De nem foglalkoztak vele, angolul tudtunk kommunikálni. A határtól kb. 20 km után 1 darab magyar rendszámot nem láttunk egész úton. Galambócon volt egy magyar csoport, de ők Székelyföldről jöttek busszal és átkompoltak Romániából.

Kedves feleségem találta ki, hogy a barátainkkal nézzük meg a galambóci erődöt. Ezt a 16. századi erődöt kb. 8M EUR-ból újították fel (érdekes, hogy nem EU tagok és mégis EUR-ban adták meg) 2016-tól kisebb-nagyobb megszakításokkal.
Tényleg szép lett, igényesen kialakítva. Tetszik, hogy 4 nehézségi szint van, szívesen felmentem volna a feketén is, mert direkt vittem a fasza túrabakancsomat, de ezek a mai negyvenesek... :) Meg hát gyerekkel voltunk és az alap zöld útvonalon kívül a többi az 18+-os.
Sétáltunk a parton, nagyon jót vacsiztunk a Nana-ban. Vasárnap megnéztük a közeli Tumane monasteryt, nahát ez kőkemény. Olyan komolyan megcsinálták a komplexumot, hogy bármelyik országnak becsületére válna. Borzasztó jó minőségű anyagokból csinálták meg, a fő-zarándok-szállás főkapuját barátommal közelről néztük meg, annyira szép illesztések voltak a tömör fában. Megnéztük volna a méhészetet is, de oda nem engedik fel az embereket :/
Ezután indultunk haza.

Az autópálya jó minőségű náluk (130 km/h), kapus megoldás van, tehát ha ráhajtasz, kapsz egy kártyát, rajta a rendszámoddal, behajtási idővel, majd ha kilépsz, akkor fizetsz cashel vagy kártyával bódénál embernél. Vagy ha van ilyen kütyüd, akkor automatice működik. A pályán nem tolakodnak, de néhány nyugatnémet márka jellemzően osztrák rendszámmal haladósabbra fogja, de a GPS szerint 130-ra beállva tempomattal inkább én előzgettem. Ezeket az osztrák rendszámos mercis cigányokat meg a kihajtó után már intették is le a rendőrök. Sebességmérő kamerák vannak (alig lehet észrevenni, mert az elválasztó térben vannak) minden ki-be hajtónál, de a Waze ezeket tudja. Azért ilyenkor lementem GPS szerint 125-re :D
Pályán kívül 80 km/h a sebességhatár, itt már azért rusztikusabb az utak állapota, de aki a magyar úthálózathoz szokott, nem veszi fel. Ballonos gumi ajánlott.

A szállásunk is jó volt, szinte új volt benne minden.

Mivel én szeretem az aktívabb kikapcsolódást és a barátaink is, ezért remélem még idén kilátogatunk a szlovén Alpokba velük is.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!