"... a fizetős DLSS 3 modot már feltörték ..."
A Videocardz.com oldal mai híre alapján valaki MÁS csinált egy nem fizetős DLSS3 modot, ha jól olvastam még jobban is állítható talán. Gondolom a másik tag örülhet nagyon. :D
Igen, már van egy másik is, ami totál ingyenes. Kár, mert én úgy adtam volna ezt a szép új világot, ahol már nemcsak a peccsekre vársz, hanem arra is, hogy valaki törje a modokat, mert nyerészkedik a modder.
A srácnak mondjuk van még pár DLSS 3 modja pl. az RDR 2-höz, azok is fizetősek, de se törés, se alternatíva, szóval hajrá.
Bírom, hogy minden MK megjelenése után pillanatok alatt jön az ilyen típusú kontent:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PcsCGLNesfQ
Én őszintén szólva már nem értem. Persze, jó lenne egyszer egy olyan MK-játék, ami tényleg komolyan veszi a multiplayert meg a kompetitív dolgokat, de igazából ez nem az a franchise. Pl. most is képesek voltak kiadni úgy a játékot, hogy a Player 1-nak előnye volt a másik játékossal szemben, ami egy ilyen bazi amatőr, kurvára égő szarvashiba egy ilyen játéktól.
Egyértelmű jelzés, hogy nem a kompetitív mód a fókusz, sosem volt az. Igazából nem nagy túlzás azt mondani, hogy az MK szar kompetitív játéknak, mert nem lehet "komoly" bunyós játékot olyan rosterre építeni, aminek a fele simán tud teleportálni és úgy máris lőttek a neutral bunyónak. Emellett az MK mindig tele van nehezen vagy egyáltalán nem reagálható 50/50 tippeldékkel, elcseszettül OP mozdulatokkal és karakterekkel, stb. és ott sem nehéz belátni, hogy ha tippelned kell a helyes választ egy szituációra, akkor itt semmiféle skill sincs, hanem a szerencse fog dönteni.
Ez persze nem baj, mert MK-zni a félőrült MK lore, az atmoszféra, a történet meg a poén karakterek miatt jó, és ezekben szerintem a Street Fighter pl. a nyomába sem érhet. Viszont ha valaki tényleg komolyan bele akar merülni az egészbe, akkor plíz go and play SF instead.
ZakMegrekken írta: Ez persze nem baj, mert MK-zni a félőrült MK lore, az atmoszféra, a történet meg a poén karakterek miatt jó, és ezekben szerintem a Street Fighter pl. a nyomába sem érhet.
Meg lebaszódni a kanapéba pár sörrel és haverokkal zúni egymást csak úgy, míg várjuk, hogy a csajok elkészüljenek a buliba indulásra, ebben is sokkal élvezetesebb mint az SF imho. Talán még a Tekken jó ebben.
És örülök, hogy ez a fókusz + a full őrület single player sztori. Nem tudom mekkora lehet a kompetitív verekedős játékos niche, de nekik meg ott van az SF oszt' kész.
Meg lebaszódni a kanapéba pár sörrel és haverokkal zúni egymást csak úgy, míg várjuk, hogy a csajok elkészüljenek a buliba indulásra, ebben is sokkal élvezetesebb mint az SF imho. Talán még a Tekken jó ebben.
hu meg mi volt az a szornyekke alakulos ize? primal rage? a tok tuggya. mi avval melegitettunk buli elott amig a feleseket dobaltuk be. a gyoztes mindig tovabb ment es a a tobbiek meg a kihivok voltak szep sorban. a pojjen persze az, hogy elobb utobb mindenki elb@ssza, akarmilyen jo benne, hiszen beallt mint a szog.:D
Miközben a gamerek a "Concorde sírján táncolnak", a Black Myth Wukong éppen most termelte ki az első milliárd dollárt. De mint tudjuk a single player játékok halottak. Én már nem kívánom, hogy a "nyugati" kiadók felébredjenek és megtérjenek. Tűnjenek el a bús francba a történelem szemétdombján és jöjjön egy új generáció.
Komoly, még ha gyanítom a hazai kínai eladások ezt eléggé megtolták, annyira, amennyire tippre egy nyugati játéknak nem lenne esélye ilyen jót menni Kínában.
Na, korábban valamelyik témában pont ezt hoztam fel, hogy idővel AI generált lesz minden játék és nem poligonokkal és rt-vel fog dolgozni.
Ez itt nyilván nem egészen az, de látszik, hogy merre fog haladni szerintem. Idővel elég lesz valami ócska alap grafika, és az AI chip majd paraméterek alapján rászámol real time. Tuti errefelé akar az Nvidia is menni. Az alábbi nyilván rögzített videóból, nem real time AI generálás, de akkor is megdöbbentő, hogy ennyire fejlett már egy open source cucc is:
rwurl=https://youtu.be/Z1On077GfnE?si=tYyk89_zvJ4tqrnT
Szvsz elég gyors lesz a fejlődés, egy éve még az AI generált képekre mondtuk, hogy wow, most meg már játékból csinál MAJDNEM hibátlan videókat. Egyébként nekem a legérdekesebb az egészben az, hogy a tukrozodeseket és a fényt \ árnyékot mennyire precízen tudja ráhúzni a videókra. Mindezt ugye RT nélkül, csak minták alapján.
lehet én vagyok az örök negatív de ez max egy lsd tripes játékhoz lenne megfelelő. jó az AI, napi szinten használom, de vannak limitációk is. nem csak a jeleneteken belüli artifactokra gondolok, hanem pl képes lene egy konzisztens látványt generálni egy egész játékon keresztül?
Egyrészt merő artifact az egész, és az image quality az 0 (persze ha HL1 volt az alap, akkor nem is várnék mást, egy Black mesa vagy ahogy látszik is egy legalább RDR2-re kell ráengedni). De az RDR2-nél is kaki szvsz.
Másrészt 1080p/60fps-el olyan, mintha valami 20 éves nokia 3310-el felvett videót néznék... hányás.
Én mobilon néztem, itt nem tűnik fel különösebb probléma, persze "egér mozi"...
De mégegyszer: ez egy év alatt lett ilyen. Amilyen ütemű fejlődés van, pár év múlva ott fog tartani, hogy a hibák amiket írtok (amik persze valóban megvannak, tény), már nem létezők lesznek.
Persze erős a gyanúm, hogy a legnagyobb kihívás a halucinációk (az artifactok is ide számítanak) kiküszöbölése lesz, amit ha nem sikerül meglépni, akkor ki fog pukkadni az egész AI lufi, hiszen nem lesz áttörés az egyik leglényegesebb elemében, nem lesz IGAZÁN használható.
Mondom ezt úgy, hogy nap mint nap használom a ChatGPT-t (Home assistant tippek, programkód segítség, meg ilyenek), Suno-t.
Arra lennék kíváncsi, hogy a sima videó felskálázók on-the-fly mennek már? Amik pld. 360p videóból csinálnak 1080p vagy akár még nagyobb felbontású videót. Annak a minősége már egész vállalható szerintem is, de tudtommal még az sem real time egyáltalán. Gondolom akkor már tele lenne minden új tévé a fícsörrel.
Ez meg ahhoz képest is egy teljesen más szint (mind erőforrásban, mind "tudásban").
nagyon durva, megha nagyon gyerekcipoben is jar.
az itteniek kozul nemtom ki emlexik meg az elso 3D-s videokarik korszakara.
na most az uj genes nvidia mar AI csippel lesz ellatva. sztem egy-ket generacio kerdese es a jatekok is rahangolodnak az uj tech-re es ugy lesznek elkeszitve, hogy osszehangoljak az AI kepszerkesztovel. onnantol minden jatek sztem mozi elmeny szintuve valik-legalabbis latvanyban. a jatek es elmenyminoseg egy total mas teszta, de ha ez lesz az alap es nem a megjelenitesre mennek a milliok akkor az megint azt hozza elo amit az ingyen fejlesztoi endzsinek- a kreativ kis fejlesztok fel fognak torni mint a talajviz es az otletessegel lesoprik az AAA-s cegeket.
többnyire tech dolgok, ahol egyszerűbb mint rákeresni google-ben és megtalálni az értelmes megoldást vagy magyarázatot. vagy megerősítés, hogy ugyanazt válaszolja, amit én gondolok megoldásnak. egy kritikus rendszer megírását nem bíznám rá mert néha baromságokat csinál, de ilyen apró dolgokban ha tudom ellenőrizni meg képben vagyok én is akkor nagyon jól jön. meg egyéb dolgokat is néha megkérdezek.
Pl:
Write a scala snippet with spark. I have a dataset[a] and dataset[b]. I want to filter values where a.x is "N/A" or a.x = b.y
how do i get the number of elements in an array in trino?
how do I convert a java map to a scala map?
what does this cron expression mean? "cron_expression": "0 10 * * *"
A Hungarian doctor is called Dr. xxx xxxx. What could be his origins based on the name?
Személy szerint úgy élem meg, hogy a minőségi indie játékok látványra feltörlik a padlót az AAA többségével, mert a technikai izmozáson túl nincsenek mindig a topon, de gyakran abban sem, 6-7 éves nagy nevek meglepően jól tudnak kinézni, nagy szintugrás meg úgy sincs. Cserébe a rombolhatóság FPS-ekben nem hozza a Duke Nukem 3D szintjén, fizikában a 20 éves FPS-ek verik a maiakat, a tükörképeket elhagyták útközben stb. Nagyon jól tud kinézni egy UE5-ös csoda, de annál disszonánsabb, amikor látszik, hogy régi játékokhoz képest spórolni kellett. Közeledünk a moziélményhez a játékélmény rovására.
Egyetértek. Remélem a HL3 megtöri majd ezt a lejtmenetet ami épp folyik. Ami apró infómorzsák jönnek, aszerint ismét korszakalkotó lesz fizikában és AI-ban is. Remélhetőleg jövőre meglátjuk.
Másrész meg szép az UE5, a Silent Hill 2 remake pl. elképesztően néz ki egy 4K tévén, de nagyon sokat artifaktol a motor és bődületesen sokat szaggat. Szóval oké, lumen, nanite meg kisfaszom, de 2024-re odáig nem sikerült eljutni, hogy mondjuk ne égjenek a képernyő szélén az effektek meg sikerüljön szaggatás nélkül bestreamelni a következő szobát. Tim Sweeney-t élve el kéne égetni.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=B1Et12RgWlQ
Jaja, UE-ben már a 4-estől jelen van a travelsal stutter, de még jobb, hogy UE5-ben már animation stutter is van :D
Végül is minek javítanák, hiszen a grafika király. Igaz, hogy egy ordas stutterfest az egész, és a motor core funkcióiban valami nagyon el van baszva, de semmi gond, UE for president!
Jaja, UE-ben már a 4-estől jelen van a travelsal stutter, de még jobb, hogy UE5-ben már animation stutter is van :D
Egy haverommal pont ezen viccelődtünk a minap, hogy már kb. felsorolni is nehéz, hányféle módon szaggat a szerencsétlen motor. :D Shader compilation stutter, travelsal stutter, animation stutter, az UE fps limitere is szar, a vsync is stb.
Ja és bitlueduckra is reagálva: teljesen platformfüggetlen az egész, szóval még a PC portokra sem lehet fogni már, egyszerűen szar az Unreal.
nagyon gáz. hiába a nanite, lumen, meg akármilyen szofisztikált dolgok ha azt nem tudja hogy fél percenként ne legyen egy-két 200msec spike, vagy ha egyes jeletenetben beesik 30fps alá nehezen érthető okokból.
rémlik egy dev blog vagy valami olyanról hogy kitakarították az UE-t, egy csomó komponenst kukáztak ami nem kellett, és akkor már jól ment a játékuk (forrás nincs, bocsi, csak trust meg bro, de tényleg úgy emlékszem olvastam ezt). de azért ez nem elvárható minden csapattól, hogy szükség esetén ilyen mélyen belenyúljanak és buildeljenek egy saját UE verziót, hogy egyáltalán jól fusson.
"... a fizetős DLSS 3 modot már feltörték ..."
A Videocardz.com oldal mai híre alapján valaki MÁS csinált egy nem fizetős DLSS3 modot, ha jól olvastam még jobban is állítható talán. Gondolom a másik tag örülhet nagyon. :D
Igen, már van egy másik is, ami totál ingyenes. Kár, mert én úgy adtam volna ezt a szép új világot, ahol már nemcsak a peccsekre vársz, hanem arra is, hogy valaki törje a modokat, mert nyerészkedik a modder.
A srácnak mondjuk van még pár DLSS 3 modja pl. az RDR 2-höz, azok is fizetősek, de se törés, se alternatíva, szóval hajrá.
Bírom, hogy minden MK megjelenése után pillanatok alatt jön az ilyen típusú kontent:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PcsCGLNesfQ
Én őszintén szólva már nem értem. Persze, jó lenne egyszer egy olyan MK-játék, ami tényleg komolyan veszi a multiplayert meg a kompetitív dolgokat, de igazából ez nem az a franchise. Pl. most is képesek voltak kiadni úgy a játékot, hogy a Player 1-nak előnye volt a másik játékossal szemben, ami egy ilyen bazi amatőr, kurvára égő szarvashiba egy ilyen játéktól.
Egyértelmű jelzés, hogy nem a kompetitív mód a fókusz, sosem volt az. Igazából nem nagy túlzás azt mondani, hogy az MK szar kompetitív játéknak, mert nem lehet "komoly" bunyós játékot olyan rosterre építeni, aminek a fele simán tud teleportálni és úgy máris lőttek a neutral bunyónak. Emellett az MK mindig tele van nehezen vagy egyáltalán nem reagálható 50/50 tippeldékkel, elcseszettül OP mozdulatokkal és karakterekkel, stb. és ott sem nehéz belátni, hogy ha tippelned kell a helyes választ egy szituációra, akkor itt semmiféle skill sincs, hanem a szerencse fog dönteni.
Ez persze nem baj, mert MK-zni a félőrült MK lore, az atmoszféra, a történet meg a poén karakterek miatt jó, és ezekben szerintem a Street Fighter pl. a nyomába sem érhet. Viszont ha valaki tényleg komolyan bele akar merülni az egészbe, akkor plíz go and play SF instead.
Meg lebaszódni a kanapéba pár sörrel és haverokkal zúni egymást csak úgy, míg várjuk, hogy a csajok elkészüljenek a buliba indulásra, ebben is sokkal élvezetesebb mint az SF imho. Talán még a Tekken jó ebben.
És örülök, hogy ez a fókusz + a full őrület single player sztori. Nem tudom mekkora lehet a kompetitív verekedős játékos niche, de nekik meg ott van az SF oszt' kész.
Chief Exorcist
hu meg mi volt az a szornyekke alakulos ize? primal rage? a tok tuggya. mi avval melegitettunk buli elott amig a feleseket dobaltuk be. a gyoztes mindig tovabb ment es a a tobbiek meg a kihivok voltak szep sorban. a pojjen persze az, hogy elobb utobb mindenki elb@ssza, akarmilyen jo benne, hiszen beallt mint a szog.:D
"okey-dokey!"
A dragon ball bunyós játékok elég szórakoztatóak még és kompetitivek is.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Miközben a gamerek a "Concorde sírján táncolnak", a Black Myth Wukong éppen most termelte ki az első milliárd dollárt. De mint tudjuk a single player játékok halottak. Én már nem kívánom, hogy a "nyugati" kiadók felébredjenek és megtérjenek. Tűnjenek el a bús francba a történelem szemétdombján és jöjjön egy új generáció.
18 millió 2 hét alatt.
Komoly, még ha gyanítom a hazai kínai eladások ezt eléggé megtolták, annyira, amennyire tippre egy nyugati játéknak nem lenne esélye ilyen jót menni Kínában.
Ettől függetlenül +1.
Chief Exorcist
Pedig maga a harc egyhangú és mégis zabálják
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Kíváncsi vagyok, mi lenne, ha mazsom helyett Micimackóval lehetne nyomulni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Na, korábban valamelyik témában pont ezt hoztam fel, hogy idővel AI generált lesz minden játék és nem poligonokkal és rt-vel fog dolgozni.
Ez itt nyilván nem egészen az, de látszik, hogy merre fog haladni szerintem. Idővel elég lesz valami ócska alap grafika, és az AI chip majd paraméterek alapján rászámol real time. Tuti errefelé akar az Nvidia is menni. Az alábbi nyilván rögzített videóból, nem real time AI generálás, de akkor is megdöbbentő, hogy ennyire fejlett már egy open source cucc is:
rwurl=https://youtu.be/Z1On077GfnE?si=tYyk89_zvJ4tqrnT
Illetve ez jobb példa a fentire (low poly alap, raeresztve AI-t):
rwurl=https://youtu.be/XBrAomadM4c?si=j0VMoDwM6Vry6-CN
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
This is the way. Brutál lenne még a mai fos játékokat is ilyen graffal játszani :O
Szvsz elég gyors lesz a fejlődés, egy éve még az AI generált képekre mondtuk, hogy wow, most meg már játékból csinál MAJDNEM hibátlan videókat. Egyébként nekem a legérdekesebb az egészben az, hogy a tukrozodeseket és a fényt \ árnyékot mennyire precízen tudja ráhúzni a videókra. Mindezt ugye RT nélkül, csak minták alapján.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Hát még a régieket. Egy jó kis klasszikus Blood ezzel megtolva. Vagy Terminator: Skynet
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
lehet én vagyok az örök negatív de ez max egy lsd tripes játékhoz lenne megfelelő. jó az AI, napi szinten használom, de vannak limitációk is. nem csak a jeleneteken belüli artifactokra gondolok, hanem pl képes lene egy konzisztens látványt generálni egy egész játékon keresztül?
Off: mire használod napi szinten?
Egyetértek. Ez borzasztó még ebben az állapotban.
Egyrészt merő artifact az egész, és az image quality az 0 (persze ha HL1 volt az alap, akkor nem is várnék mást, egy Black mesa vagy ahogy látszik is egy legalább RDR2-re kell ráengedni). De az RDR2-nél is kaki szvsz.
Másrészt 1080p/60fps-el olyan, mintha valami 20 éves nokia 3310-el felvett videót néznék... hányás.
Én mobilon néztem, itt nem tűnik fel különösebb probléma, persze "egér mozi"...
De mégegyszer: ez egy év alatt lett ilyen. Amilyen ütemű fejlődés van, pár év múlva ott fog tartani, hogy a hibák amiket írtok (amik persze valóban megvannak, tény), már nem létezők lesznek.
Persze erős a gyanúm, hogy a legnagyobb kihívás a halucinációk (az artifactok is ide számítanak) kiküszöbölése lesz, amit ha nem sikerül meglépni, akkor ki fog pukkadni az egész AI lufi, hiszen nem lesz áttörés az egyik leglényegesebb elemében, nem lesz IGAZÁN használható.
Mondom ezt úgy, hogy nap mint nap használom a ChatGPT-t (Home assistant tippek, programkód segítség, meg ilyenek), Suno-t.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Később ez biztos jobb lesz, persze.
Arra lennék kíváncsi, hogy a sima videó felskálázók on-the-fly mennek már? Amik pld. 360p videóból csinálnak 1080p vagy akár még nagyobb felbontású videót. Annak a minősége már egész vállalható szerintem is, de tudtommal még az sem real time egyáltalán. Gondolom akkor már tele lenne minden új tévé a fícsörrel.
Ez meg ahhoz képest is egy teljesen más szint (mind erőforrásban, mind "tudásban").
nagyon durva, megha nagyon gyerekcipoben is jar.
az itteniek kozul nemtom ki emlexik meg az elso 3D-s videokarik korszakara.
na most az uj genes nvidia mar AI csippel lesz ellatva. sztem egy-ket generacio kerdese es a jatekok is rahangolodnak az uj tech-re es ugy lesznek elkeszitve, hogy osszehangoljak az AI kepszerkesztovel. onnantol minden jatek sztem mozi elmeny szintuve valik-legalabbis latvanyban. a jatek es elmenyminoseg egy total mas teszta, de ha ez lesz az alap es nem a megjelenitesre mennek a milliok akkor az megint azt hozza elo amit az ingyen fejlesztoi endzsinek- a kreativ kis fejlesztok fel fognak torni mint a talajviz es az otletessegel lesoprik az AAA-s cegeket.
"okey-dokey!"
Ha jól rémlik Nvidia-nak már van jó ideje video felskalazoja beépítve driverbe, youtube-on megy is, bár nem túl látványos ahogy nézem.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
többnyire tech dolgok, ahol egyszerűbb mint rákeresni google-ben és megtalálni az értelmes megoldást vagy magyarázatot. vagy megerősítés, hogy ugyanazt válaszolja, amit én gondolok megoldásnak. egy kritikus rendszer megírását nem bíznám rá mert néha baromságokat csinál, de ilyen apró dolgokban ha tudom ellenőrizni meg képben vagyok én is akkor nagyon jól jön. meg egyéb dolgokat is néha megkérdezek.
Pl:
Hát az elég szar, igen, de nem olyanra gondoltam :)
Olyan van a tévékbe/projektorokba is, de minek ugye.
Hanem amikor vintage 50+ éves felvételeket közel mostani FHD+ minőségre felkonvertálnak. Még egyelőre az se megy realtime :(
Személy szerint úgy élem meg, hogy a minőségi indie játékok látványra feltörlik a padlót az AAA többségével, mert a technikai izmozáson túl nincsenek mindig a topon, de gyakran abban sem, 6-7 éves nagy nevek meglepően jól tudnak kinézni, nagy szintugrás meg úgy sincs. Cserébe a rombolhatóság FPS-ekben nem hozza a Duke Nukem 3D szintjén, fizikában a 20 éves FPS-ek verik a maiakat, a tükörképeket elhagyták útközben stb. Nagyon jól tud kinézni egy UE5-ös csoda, de annál disszonánsabb, amikor látszik, hogy régi játékokhoz képest spórolni kellett. Közeledünk a moziélményhez a játékélmény rovására.
Sors bona, nihil aliud.
Egyetértek. Remélem a HL3 megtöri majd ezt a lejtmenetet ami épp folyik. Ami apró infómorzsák jönnek, aszerint ismét korszakalkotó lesz fizikában és AI-ban is. Remélhetőleg jövőre meglátjuk.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Másrész meg szép az UE5, a Silent Hill 2 remake pl. elképesztően néz ki egy 4K tévén, de nagyon sokat artifaktol a motor és bődületesen sokat szaggat. Szóval oké, lumen, nanite meg kisfaszom, de 2024-re odáig nem sikerült eljutni, hogy mondjuk ne égjenek a képernyő szélén az effektek meg sikerüljön szaggatás nélkül bestreamelni a következő szobát. Tim Sweeney-t élve el kéne égetni.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=B1Et12RgWlQ
Jaja, UE-ben már a 4-estől jelen van a travelsal stutter, de még jobb, hogy UE5-ben már animation stutter is van :D
Végül is minek javítanák, hiszen a grafika király. Igaz, hogy egy ordas stutterfest az egész, és a motor core funkcióiban valami nagyon el van baszva, de semmi gond, UE for president!
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Pc vagy konzolon tolod? Mert ps-en is szarul megy, egy barátom panaszolta hogy lehet ezekért vesz majd pro-t
Egy haverommal pont ezen viccelődtünk a minap, hogy már kb. felsorolni is nehéz, hányféle módon szaggat a szerencsétlen motor. :D Shader compilation stutter, travelsal stutter, animation stutter, az UE fps limitere is szar, a vsync is stb.
Ja és bitlueduckra is reagálva: teljesen platformfüggetlen az egész, szóval még a PC portokra sem lehet fogni már, egyszerűen szar az Unreal.
nagyon gáz. hiába a nanite, lumen, meg akármilyen szofisztikált dolgok ha azt nem tudja hogy fél percenként ne legyen egy-két 200msec spike, vagy ha egyes jeletenetben beesik 30fps alá nehezen érthető okokból.
rémlik egy dev blog vagy valami olyanról hogy kitakarították az UE-t, egy csomó komponenst kukáztak ami nem kellett, és akkor már jól ment a játékuk (forrás nincs, bocsi, csak trust meg bro, de tényleg úgy emlékszem olvastam ezt). de azért ez nem elvárható minden csapattól, hogy szükség esetén ilyen mélyen belenyúljanak és buildeljenek egy saját UE verziót, hogy egyáltalán jól fusson.