A rendszerváltáskor voltam kemény 1 éves, szóval az nekem minden bizonnyal kimaradt. :D Az imdb-s infó meg meglepő: a 2002 mintha egy kicsit korai lenne (persze a királyi tévé szempontjából nem az, de whatever), legalábbis én úgy emlékszem, hogy a Viasat kezdte el adni és később annál.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Life
Nezheto film, de azert brutalmod tele van faszsagokkal.
Ha talaltok egy idegen letformat, ne piszkaljatok :)
The founder
Ez viszont erdekes volt, a McDonald's sztorija van eleg izgalmas es Keaton is remek volt. (Egy ket jelenetben egy kis Beetlejuice is atsejlett :)
Minden idők egyik legjobb képregényfilmje. Kellett egy kis idő, míg sikerült megemésztenem és átgondolnom a látottakat, hogy megalapozott legyen a véleményem, de most úgy érzem, hogy sikerült magamban összeraknom. Az első ok természetesen a főhősnőt alakító színésznő. Gal Gadot ezzel a filmmel most már biztos, hogy belépett az A kategóriás színészek közé. Az egyik pillanatban bájos naiva, a következőben bombázó, a harmadikban meg már vaddisznó harci gépezet. Ahogy egy csodanőhöz illik! Egyszer se éreztem vontatottnak vagy unalmasnak a filmet, mert egyszerűen öröm volt nézni a játékát. Amihez persze kellett a brutálisan profi rendezés is. Maximális respect Patty Jenkinsnek, de nem csak emiatt.
Végre egy olyan blockbuster, ami szól is valamiről, mert azért lássuk be, a felszín alatt nem is olyan mélyen ez egy pacifista propaganda. A történet minden egyes részlete azt a célt szolgálja, hogy átadja azt az üzenetet, hogy a háború bizony szörnyű dolog. És valóban az is, és egyáltalán nem árt, hogy ha a mai nyugati ifjúság, akinek csak absztrakt és idealizált képe van erről, némi kapaszkodót kap, hogy miről is szól ez a dolog. Ami persze nem csupán egy képregényfilm dolga, de ártani biztosan nem árt.
ShowHide spoiler #
Már a felütés is ezt a célt szolgálja. Ott éldegél Diana a béke szigetén a maga kis buborékjában a hőseivel és olvasmányélményeivel, és egyszer csak megérkezik a háború a maga brutális valóságában.
Most nem csak a nyilvánvaló háborús eseményekre, csatákra és a bemutatott áldozatokra gondolok. A Diana mellé szegődött társak is mind vesztesei a háborúnak. Ki a hivatását, ki a józan eszét, ki a hazáját vesztette el. A forgatókönyvet dicséri az, hogy ezek az üzenetek mindig megfelelően adagolva jutnak el a nézőhöz.
ShowHide spoiler #
Vagy akit még előző nap megmentettél, másnapra hulla lesz, és ehhez elég csak lenyomni egy gombot. Nem nagy ügy? Azt hiszem erről tudnának mesélni a Közel-Keleten.
Érzésem szerint ennek az üzenetnek az átadására ment el az alkotói energia nagy része, és talán a vártnál kevesebb volt az akció, de panaszra nem lehet ok. Mert amikor van, akkor azért rendesen odacsap. Konkrétan bepárásodott a szemem egy-egy jelenet láttán, annyira tökéletes volt a kivitelezés. Általában én is unom már egy kicsit a Snyder féle dárkos kékes-zöld képi világot, de ehhez a világháborús miliőhöz pont illett. Meg kell jegyeznem, hogy amikor kicsit pozitívabbra fordultak a dolgok, a színek is melegebbek lettek. Véletlen lett volna? Aligha hiszem.
A végét kissé biztonsági játéknak éreztem, ott már azért lehetett érezni, hogy mire fog kifutni a dolog, de ennyi még azért belefér. A fordulatot se éreztem olyan erősnek, de bánja kánya.
Számomra minden idők egyik legjobb képregényfilmje.
Tény, hogy Dark Knight után az egyik legjobb a DC-nél MoS, BVS és SS után ez nem nagy dolog...). Gal Gadot egy istennő, szóval passzolt a szerephez. Utólag még az is kiderült, hogy tud játszani is.
Negatívum:
MEGINT SÖTÉTBEN VAN AZ EGÉSZ UTOLSÓ CSATA! MIÉRT?! Drágább világosban renderelni a dolgokat? :D Mert a faluban nem volt ezzel gond és a film egyik leglátványosabb jelenetét tudhatja magának.
Néha mintha a BvS-ből is vettek volna át egy-egy jelenetet...
ShowHide spoiler #
Tűzből kimászó, újra "felerősödő" gonosz, csatában egy nagy áldozat, munka megosztás.
WW
Fasza volt. A bossfightot kivéve. Ott megint ez a túltolt szétmosott szar ment, mint a Dawn of Justice esetében vagy pl a Justice League trailernél. Igazából ki is hagyhatták volna.
A Cure for Welness
A trailer elapján egy Viharsziget klónra számítottam. A képi világát tekintve ez be is jött nagyjából, de ez inkább egy klasszikus drakula film újraértelmezve. Vagy legalábbis valahol a kettő között van. Igazából ez a legnagyobb baja, nem tudja pontosan mi is akar lenni. Mindenesetre nem bántam meg, hogy megnéztem. A képi világ marhajó, a Dane DeHaan is meggyőző, néha tisztára az volt az érzésem mintha DiCaprio-t látnám, érdemes lesz figyelni a srácra.
Nekem ez nagyon nagyon bejött! Iszonyat hangulatos, ennél jobban ezt a szanatóriumos feelinget nem lehet megvalósítani, nekem a Viharszigetnél is jobban sikerült itt. DeHaan teljesen jó, Jason Isaacsot pedig mindig élmény nézni. Nekem nem volt problémám a történettel, egyedül az utolsó kb. 1 perccel. Na ez a Get Outtal ellentétben végig feszültséggel teli volt, nyomasztó, hiába 2 és fél óra, végig lekötött, nem tudtam felállni előle egy percre se. Egy vicc, hogy ezt lehúzták a kritikusok, azt a fost meg agyondícsérték. Ez Verbinski mesterműve, még a vége ellenére is.
most akkor a foghúzással mi volt? Nem vágtam a végét
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Venom előzményfilmnek annyira nem is rossz. Mint 8. utas a halál klón azért kevésbé állja meg a helyét, valahogy a színészvezetés meg a párbeszédek voltak nekem a leggyengébbek. Egyszer meg lehet nézni.
a raw nem hogy nem nevtelen, hanem mar-mar tulhypolt is sztem-kb fel eve volt vmelyik filmfesztivalos bemutatoja, es vele volt tele minden.
amugymeg ja, en is imadom a francia horrorokat, mindig sikerul a leg altalanosabb hollywood- kliseket is szinnel, igazinak tuno, emberi karakterekkel es fordulatokkal megtolteniuk.
kedvenceim: la horde mutants martyrs
ugyehogy? igy talan mar a valerian foszereploje sem olyan semmilyen. akar meg jo is lehet. amugy engem iszonyatmod a fiatal benicio del toro-ra emlekeztet a kolok fejevel es a taskas szemeivel.(ami persze pozitivum)
Úgy értettam a nonamet, hogy számomra ismeretlen rendező, ismeretlen színészek, ismeretlen sztori. Jó volt még a hihgh tension is. A la hordet, meg a mutantst nem láttam még..
igen, a zöldmanó.
a minap jutott eszembe nekem is a cure for wellnesst nézve
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Egynek jó volt. Érdekes műfajon belüli keverék. A film első fele inkább a misztikus, rejtélyes fajta (igen, a Viharsziget nekem is beugrott), a végén meg érdekes slasher motívumokat ölt magára. Nem mondom, hogy rossz kombó, de mindenesetre nekem szokatlan volt.
Nem mondom, hogy a végére 100%-osan összeállt a rejtély teljes képe, de lehet, hogy ez csak azért van, mert bizonyos jelenetek talán csak a hangulat és a misztikum fokozása miatt kerültek bele.
ShowHide spoiler #
-Például nem értem, hogy a tartályos/recskázós jelenetnél valójában mit is akar elérni a báró/igazgató a főhősünknél. Vagy szimplán minden terápia csak arra szolgál, hogy meggyőzze a pácienseket arról, hogy betegek, és ott kell maradniuk kúrálni magukat?
-Vagy az sem teljesen kerek, amikor az angolnákat öntik be a srácnak orálisan, és előtte a báró elmeséli, hogy ezek az angolnák a helyi víztározóban 300 évig is elélnek. Akkor minek párolják le az embereket, nem lenne elég simán a vizet inni nekik is? Mondjuk ezt meg tudom azzal magyarázni, hogy a lepárolt nyugger esszencia töményebb, s így jobban fiatalít/tartósít.
- Meg aztán az sem tiszta, hogyha lent úgy csapnak rá az angolnák a hullákra, mint gyöngytyúk a takonyra, akkor máshol miért nem jelentenek veszélyt senkire? Vagy azok csak hallucinációk?
- Na meg a kiscsaj 200 éve cseperedik, holott a báró végig meg akarta dugni. Nem lett volna egyszerűbb, ha az első 16 évben nem ad neki nyugger-cseppeket, és akkor hamarabb felserdül? Mondjuk ezt próbálták azzal magyarázni, hogy csak a főhőssel történő kiruccanás miatt jött meg neki a Mikulás, csak azt nem értem, hogy a kettőnek mi köze van egymáshoz.
- A film vége eléggé elborult. Ennek egy részét be lehet tudni a művészieskedésnek, de miért lett a páciensekből egy csapásra irányított zombi horda? Hogyan irányítja őket a báró? Minek ez a fene nagy erőfeszítés és teatralitás a részéről, ha csak kufircolni akar egy jót a lányával?
- Aztán meg mi az a sátáni vigyor a legvégén bringázás közben? És a fogai mitől nőttek vissza? Meg, ha már itt tartunk, mi értelme volt kifúrni-kihúzni még egy fogát? Csak a gore miatt kár volt berakni, kínzással meg nyilván senki nem győzhető meg hitelesen arról, hogy beteg. A bárónak mások az eszközei, ez nálam nem illett a képbe.
Mondjuk akkor is oké a film, ha ezek nem csak az én fejem fölött repültek el, és esetleg nincs rájuk válasz. A történet így is kerekded, és a művészi vonal elég erős a filmben, szóval az oltárán ezeket nyugodtan feláldozhatták.
A képi világ, a jelenetek beállítása, a fény-árnyék játékok eléggé rendben vannak. Nagyon szépen van beállítva, fényképezve az egész film.
A helyszín is jó (a medencés-labdás jelenetek nem a Szent Gellért Gyógyfürdőben készültek?), az egész setting birizgálja a szerepjátékos fantáziámat.
Hosszúhétvégén belefutottam egy kis napszúrásba, úgyhogy csaptam pár nap filmezést a kevésbé jónak titulált, mára elfelejtett, de amúgy vállalható filmekből (direkt nem fogok nagy címeket felsorolni). Akinek szintén nincs már mit néznie, annak pár ötlet (spoiler mentesen):
From Paris with Love (2010): Travolta szvsz. indokolatlanul alul értékelt filme. Cím ellenére egy tökös akciófilm, főleg amilyen szinten játssza a trigger happy amerikai ügynököt és még Jonathan Rhys Meyers se tudta teljesen elrontani az egészet.
Super 8 (2011): Spielberg + J.J. Abrams misztikus sci-fi thrillere. Vegyesek az érzelmeim, az a tipikus vállalható, de nem nagy durranás film. Gyerek szereplős sajnos és hát nem egy "The Mist".
John Carter (2012): Kiváncsi lennék hány embernek jut eszébe, hogy volt ilyen film. Látvány miatt simán nézhető sci-fi, ha nincs más. Valószínűleg a Jupiter Ascending is hasonlóan fog a homályba veszni. Pedig olyan sok színes, űrhajós, ufós stb. sci-fi nincs, hogy ne lehetne 1-2 nap alatt mindet végignézni.
R.I.P.D. (2013): Ryan Reynolds + Jeff Bridges + Kevin Bacon + Mary-Louise Parker (Nancy :P) ééés a felsoroltak közül eddig a legrosszabb imdb pontszám (tudom nem mérvadó). Annó még moziban is néztem és nem igazán értettem sose, hogy miért rühellik ezt a filmet ennyien. Akció okés, látványvilág jó, poénok nem kínosak, történet pedig egytucat, de az ennél sokkal jobbra értékelt filmekre is igaz. Lehet sokan a Szellemírtókat várták vagy éppen látták benne, kitudja.
a John Carter lába nyomát se csókolhatja a Jupiter. Az egyik legfaszább/leggyönyörűbb szórakoztató scifi az elmúlt évtizedben, simán alázza az új SW-ket/Marveleket is amúgy sztem. A zene pedig hasonlóan nagy kaliber, Giacchino legjobbja. Instant klasszik.
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától
A rendszerváltáskor voltam kemény 1 éves, szóval az nekem minden bizonnyal kimaradt. :D Az imdb-s infó meg meglepő: a 2002 mintha egy kicsit korai lenne (persze a királyi tévé szempontjából nem az, de whatever), legalábbis én úgy emlékszem, hogy a Viasat kezdte el adni és később annál.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Life
Nezheto film, de azert brutalmod tele van faszsagokkal.
Ha talaltok egy idegen letformat, ne piszkaljatok :)
The founder
Ez viszont erdekes volt, a McDonald's sztorija van eleg izgalmas es Keaton is remek volt. (Egy ket jelenetben egy kis Beetlejuice is atsejlett :)
Wonder Woman
Nem gondoltam volna, hogy "szuperhős" filmet tudok még élvezni valaha is, de meglepően jól szórakoztam.
7/10
Life
WTF is this shit.
3/10
Wonder Woman
Minden idők egyik legjobb képregényfilmje. Kellett egy kis idő, míg sikerült megemésztenem és átgondolnom a látottakat, hogy megalapozott legyen a véleményem, de most úgy érzem, hogy sikerült magamban összeraknom. Az első ok természetesen a főhősnőt alakító színésznő. Gal Gadot ezzel a filmmel most már biztos, hogy belépett az A kategóriás színészek közé. Az egyik pillanatban bájos naiva, a következőben bombázó, a harmadikban meg már vaddisznó harci gépezet. Ahogy egy csodanőhöz illik! Egyszer se éreztem vontatottnak vagy unalmasnak a filmet, mert egyszerűen öröm volt nézni a játékát. Amihez persze kellett a brutálisan profi rendezés is. Maximális respect Patty Jenkinsnek, de nem csak emiatt.
Végre egy olyan blockbuster, ami szól is valamiről, mert azért lássuk be, a felszín alatt nem is olyan mélyen ez egy pacifista propaganda. A történet minden egyes részlete azt a célt szolgálja, hogy átadja azt az üzenetet, hogy a háború bizony szörnyű dolog. És valóban az is, és egyáltalán nem árt, hogy ha a mai nyugati ifjúság, akinek csak absztrakt és idealizált képe van erről, némi kapaszkodót kap, hogy miről is szól ez a dolog. Ami persze nem csupán egy képregényfilm dolga, de ártani biztosan nem árt.
Most nem csak a nyilvánvaló háborús eseményekre, csatákra és a bemutatott áldozatokra gondolok. A Diana mellé szegődött társak is mind vesztesei a háborúnak. Ki a hivatását, ki a józan eszét, ki a hazáját vesztette el. A forgatókönyvet dicséri az, hogy ezek az üzenetek mindig megfelelően adagolva jutnak el a nézőhöz.
Érzésem szerint ennek az üzenetnek az átadására ment el az alkotói energia nagy része, és talán a vártnál kevesebb volt az akció, de panaszra nem lehet ok. Mert amikor van, akkor azért rendesen odacsap. Konkrétan bepárásodott a szemem egy-egy jelenet láttán, annyira tökéletes volt a kivitelezés. Általában én is unom már egy kicsit a Snyder féle dárkos kékes-zöld képi világot, de ehhez a világháborús miliőhöz pont illett. Meg kell jegyeznem, hogy amikor kicsit pozitívabbra fordultak a dolgok, a színek is melegebbek lettek. Véletlen lett volna? Aligha hiszem.
A végét kissé biztonsági játéknak éreztem, ott már azért lehetett érezni, hogy mire fog kifutni a dolog, de ennyi még azért belefér. A fordulatot se éreztem olyan erősnek, de bánja kánya.
9/10
WW
Javítok:
Tény, hogy Dark Knight után az egyik legjobb a DC-nél MoS, BVS és SS után ez nem nagy dolog...). Gal Gadot egy istennő, szóval passzolt a szerephez. Utólag még az is kiderült, hogy tud játszani is.
Negatívum:
MEGINT SÖTÉTBEN VAN AZ EGÉSZ UTOLSÓ CSATA! MIÉRT?! Drágább világosban renderelni a dolgokat? :D Mert a faluban nem volt ezzel gond és a film egyik leglátványosabb jelenetét tudhatja magának.
Néha mintha a BvS-ből is vettek volna át egy-egy jelenetet...
7/10
egyfelől igen:) másfelől szvsz volt egy titkos záradék a rendezői szerződésben miszerint "szabad kezet kapsz, de az utolsó csatát Zack csinálja:)
WW
Fasza volt. A bossfightot kivéve. Ott megint ez a túltolt szétmosott szar ment, mint a Dawn of Justice esetében vagy pl a Justice League trailernél. Igazából ki is hagyhatták volna.
A Cure for Welness
A trailer elapján egy Viharsziget klónra számítottam. A képi világát tekintve ez be is jött nagyjából, de ez inkább egy klasszikus drakula film újraértelmezve. Vagy legalábbis valahol a kettő között van. Igazából ez a legnagyobb baja, nem tudja pontosan mi is akar lenni. Mindenesetre nem bántam meg, hogy megnéztem. A képi világ marhajó, a Dane DeHaan is meggyőző, néha tisztára az volt az érzésem mintha DiCaprio-t látnám, érdemes lesz figyelni a srácra.
Jó lesz az.
A Cure for Welness
Nekem ez nagyon nagyon bejött! Iszonyat hangulatos, ennél jobban ezt a szanatóriumos feelinget nem lehet megvalósítani, nekem a Viharszigetnél is jobban sikerült itt. DeHaan teljesen jó, Jason Isaacsot pedig mindig élmény nézni. Nekem nem volt problémám a történettel, egyedül az utolsó kb. 1 perccel. Na ez a Get Outtal ellentétben végig feszültséggel teli volt, nyomasztó, hiába 2 és fél óra, végig lekötött, nem tudtam felállni előle egy percre se. Egy vicc, hogy ezt lehúzták a kritikusok, azt a fost meg agyondícsérték. Ez Verbinski mesterműve, még a vége ellenére is.
Verbinski vizuálisan mindig odabasz. Én is élveztem a Wellness-t, örülök h anno moziban néztem.
Mire gondolsz?
Jó lesz az.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nekem az a jelenet valahogy teljesen a Vampirok Baljat juttatta eszembe :D kicsit hirtelen jött nekem a váltás.
RAW 7.8/10
Kezdem azt gondolni, hogy a noname francia horrorfilmeket érdemes megnézni...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Alapszabály. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Life
Venom előzményfilmnek annyira nem is rossz. Mint 8. utas a halál klón azért kevésbé állja meg a helyét, valahogy a színészvezetés meg a párbeszédek voltak nekem a leggyengébbek. Egyszer meg lehet nézni.
a raw nem hogy nem nevtelen, hanem mar-mar tulhypolt is sztem-kb fel eve volt vmelyik filmfesztivalos bemutatoja, es vele volt tele minden.
amugymeg ja, en is imadom a francia horrorokat, mindig sikerul a leg altalanosabb hollywood- kliseket is szinnel, igazinak tuno, emberi karakterekkel es fordulatokkal megtolteniuk.
kedvenceim:
la horde
mutants
martyrs
"okey-dokey!"
ugyehogy? igy talan mar a valerian foszereploje sem olyan semmilyen. akar meg jo is lehet. amugy engem iszonyatmod a fiatal benicio del toro-ra emlekeztet a kolok fejevel es a taskas szemeivel.(ami persze pozitivum)
"okey-dokey!"
Egyáltalán nem szar. Sőt. És a legutóbbi Valerian trailer is biztató volt. Remélhetőleg lesz lehetősége játszani is.
Jó lesz az.
mondjuk arra sok eselyt nem latok -a trailerek alapjan iszonyat durva latvanyfilm lesz, de legalabb rajta nem mulik majd.
"okey-dokey!"
Akkor inkább úgy fogalmazok, hogy remélem nem bukik hatalmasat a Valerian és nem rántja magával a kölköt.
Jó lesz az.
Úgy értettam a nonamet, hogy számomra ismeretlen rendező, ismeretlen színészek, ismeretlen sztori. Jó volt még a hihgh tension is. A la hordet, meg a mutantst nem láttam még..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Azt mar a spiderman megtette neki, de egyelore kitart. :)
Ja abban is ő volt? Annyira fos volt, hogy már el is felejtettem.
Jó lesz az.
igen, a zöldmanó.
a minap jutott eszembe nekem is a cure for wellnesst nézve
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A fekete trutyis arcot játszotta.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
nem nem, szerintem összekevered őt
rwurl=https://i.imgur.com/ooHpvIH.jpg
vele
rwurl=https://i.imgur.com/fZ8hL0f.jpg
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Ja, hogy volt új pókszar is. Ráadásul akadt, aki megnézte :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
A Cure for Welness
Egynek jó volt. Érdekes műfajon belüli keverék. A film első fele inkább a misztikus, rejtélyes fajta (igen, a Viharsziget nekem is beugrott), a végén meg érdekes slasher motívumokat ölt magára. Nem mondom, hogy rossz kombó, de mindenesetre nekem szokatlan volt.
Nem mondom, hogy a végére 100%-osan összeállt a rejtély teljes képe, de lehet, hogy ez csak azért van, mert bizonyos jelenetek talán csak a hangulat és a misztikum fokozása miatt kerültek bele.
-Vagy az sem teljesen kerek, amikor az angolnákat öntik be a srácnak orálisan, és előtte a báró elmeséli, hogy ezek az angolnák a helyi víztározóban 300 évig is elélnek. Akkor minek párolják le az embereket, nem lenne elég simán a vizet inni nekik is? Mondjuk ezt meg tudom azzal magyarázni, hogy a lepárolt nyugger esszencia töményebb, s így jobban fiatalít/tartósít.
- Meg aztán az sem tiszta, hogyha lent úgy csapnak rá az angolnák a hullákra, mint gyöngytyúk a takonyra, akkor máshol miért nem jelentenek veszélyt senkire? Vagy azok csak hallucinációk?
- Na meg a kiscsaj 200 éve cseperedik, holott a báró végig meg akarta dugni. Nem lett volna egyszerűbb, ha az első 16 évben nem ad neki nyugger-cseppeket, és akkor hamarabb felserdül? Mondjuk ezt próbálták azzal magyarázni, hogy csak a főhőssel történő kiruccanás miatt jött meg neki a Mikulás, csak azt nem értem, hogy a kettőnek mi köze van egymáshoz.
- A film vége eléggé elborult. Ennek egy részét be lehet tudni a művészieskedésnek, de miért lett a páciensekből egy csapásra irányított zombi horda? Hogyan irányítja őket a báró? Minek ez a fene nagy erőfeszítés és teatralitás a részéről, ha csak kufircolni akar egy jót a lányával?
- Aztán meg mi az a sátáni vigyor a legvégén bringázás közben? És a fogai mitől nőttek vissza? Meg, ha már itt tartunk, mi értelme volt kifúrni-kihúzni még egy fogát? Csak a gore miatt kár volt berakni, kínzással meg nyilván senki nem győzhető meg hitelesen arról, hogy beteg. A bárónak mások az eszközei, ez nálam nem illett a képbe.
Mondjuk akkor is oké a film, ha ezek nem csak az én fejem fölött repültek el, és esetleg nincs rájuk válasz. A történet így is kerekded, és a művészi vonal elég erős a filmben, szóval az oltárán ezeket nyugodtan feláldozhatták.
A képi világ, a jelenetek beállítása, a fény-árnyék játékok eléggé rendben vannak. Nagyon szépen van beállítva, fényképezve az egész film.
A helyszín is jó (a medencés-labdás jelenetek nem a Szent Gellért Gyógyfürdőben készültek?), az egész setting birizgálja a szerepjátékos fantáziámat.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Hosszúhétvégén belefutottam egy kis napszúrásba, úgyhogy csaptam pár nap filmezést a kevésbé jónak titulált, mára elfelejtett, de amúgy vállalható filmekből (direkt nem fogok nagy címeket felsorolni). Akinek szintén nincs már mit néznie, annak pár ötlet (spoiler mentesen):
From Paris with Love (2010): Travolta szvsz. indokolatlanul alul értékelt filme. Cím ellenére egy tökös akciófilm, főleg amilyen szinten játssza a trigger happy amerikai ügynököt és még Jonathan Rhys Meyers se tudta teljesen elrontani az egészet.
Super 8 (2011): Spielberg + J.J. Abrams misztikus sci-fi thrillere. Vegyesek az érzelmeim, az a tipikus vállalható, de nem nagy durranás film. Gyerek szereplős sajnos és hát nem egy "The Mist".
John Carter (2012): Kiváncsi lennék hány embernek jut eszébe, hogy volt ilyen film. Látvány miatt simán nézhető sci-fi, ha nincs más. Valószínűleg a Jupiter Ascending is hasonlóan fog a homályba veszni. Pedig olyan sok színes, űrhajós, ufós stb. sci-fi nincs, hogy ne lehetne 1-2 nap alatt mindet végignézni.
R.I.P.D. (2013): Ryan Reynolds + Jeff Bridges + Kevin Bacon + Mary-Louise Parker (Nancy :P) ééés a felsoroltak közül eddig a legrosszabb imdb pontszám (tudom nem mérvadó). Annó még moziban is néztem és nem igazán értettem sose, hogy miért rühellik ezt a filmet ennyien. Akció okés, látványvilág jó, poénok nem kínosak, történet pedig egytucat, de az ennél sokkal jobbra értékelt filmekre is igaz. Lehet sokan a Szellemírtókat várták vagy éppen látták benne, kitudja.
a John Carter lába nyomát se csókolhatja a Jupiter. Az egyik legfaszább/leggyönyörűbb szórakoztató scifi az elmúlt évtizedben, simán alázza az új SW-ket/Marveleket is amúgy sztem. A zene pedig hasonlóan nagy kaliber, Giacchino legjobbja. Instant klasszik.
Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától