WRATH: Aeon of Ruin bejelentés
Fórum:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=CgrLN9Wl4xU
Módosítások persze történtek a kompatibilitás és a modern fícsörök érdekében, így nem a motor eredeti verzióját, hanem a Darkplaces nevű source portot fogjuk a játék alatt találni. A pályák is a mai PC-k képességeinek megfelelően készülnek, így három hubon belül 15 óriási helyszínen barangolhatunk majd, amelyek mindegyike egy-másfél órás játékidőt ígér. A Hexenből ismerős pályaszerkezet mellé egy másik ottani sajátosság, a tárgyhasználatra szolgáló inventory is visszatér, de hogy milyen formában, azt egyelőre még homály fedi.
A történetet és a körítést illetően egyértelműen a Quake 1 szolgált mintául: magányos utazóként egy idegen, lovecrafti elemekkel átszőtt világban találjuk magunkat, feladatunk pedig mi más lenne, mint annak megtisztítása egy jó nagy adag monsztertől. A készítők gazdag lore-t és rengeteg ősi titkot ígérnek jó sok kozmikus rettenettel.
A fejlesztést a KillPixel nevű csapat végzi, amelynek tagjai az Arcane Dimensons című Quake-modifikáció elkövetői közül kerültek ki, a zenéért pedig Anrdew Hulshult (Quake Champions, DUSK, Amid Evil, Rise of the Triad 2013) és Bjorn Jacobson (Cyberpunk 2077, Hitman, EVE Online) felelnek. A 2019 nyarán esedékes "első vérig" (ami valószínűleg korai hozzáférést takar) jó munkát nekik!
Még több infó és Steam-oldal erre.