Jelenlegi hely

Civilization VI – közzététetett a gépigény

Utolsó bejegyzés

Civilization VI – közzététetett a gépigény

A Firaxis engine kóderei úgy tűnik, elég jó munkát végeztek, lévén annak ellenére, hogy a legendás frencsájz legújabb része teljesen új motort használ, még az ajánlott rendszerkövetelményeket is meglehetősen ésszerű keretek közt tartja. A minimális elvárások egy több, mint fél évtizedes konfigot is elegendőnek minősítenek. Persze érdekes kérdés, hogyha a design nem a könnyedebb, rajzfilmesebb vonulatot képviselné, akkor milyen mértékben módosulnának a követelmények. 
 
 
DirectX-et tekintve mindkét oszlopban csak a 11-es verzió van feltüntetve, ám korábbi hírek alapján a 12-es iteráció is támogatva lesz, sőt. A játék nemcsak az aszinkron compute-ra van felkészítve, hanem az explicit multi-adapter képességet is belekódolták. Utóbbi gondoskodik majd arról, hogy különbőző videókártyák (elméletileg akár AMD és NVIDIA is) egyszerre legyenek használhatók – elvileg akár IGP és DVGA is együttműködhet ilyen esetekben egymással, de korábbi, más játékból szerzett tapasztalatok szerint ez pont nem szerencsés, lévén a gyengébb eszköz visszafogja az erősebbet, harmatosabb összteljesítményt produkálva. Lesz a játékban benchmark is, ez pedig valószínűleg arra predesztinálja majd a játékot, hogy a DirectX 12 tesztek egy stabil főszereplője lehessen a jövőben, dacára az egyébként alacsony gépigénynek.
Szerkesztette: Strato - 2016 okt 02


Remélem 30-40 kör után is használható sebességű marad a játék az 5. résszel ellentétben és nem kell 2 perceket várni a többi nemzetre. Nekem ez volt a legnagyobb bánatom benne.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Legnagyobb térképméret mellett az ajánlott 8 GB RAM-mal? Azt még akkor is kétlem, ha tényleg szemmel láthatóan barátságos gépigényre gyúrnak, mert így vélnek minél nagyobb bázist elérhetőnek.

Sors bona, nihil aliud.



Jah, az V ráadásul még 290X-szel is kurvaszar élmény volt amíg be nem töltötte a térkép minden egyes apró részletét. Ezek után 1 gigás bármi DX11-es kártyát megadni minimumnak, és 2 gigásat ajánlottnak minimum parasztvakításnak tűnik.



Elfelejtetted bekapcsolni a DX11 módot? :) DX11-ben nagyon szépen fut a Civ 5, én ezért nem vagyok meglepve a mostani alacsonyabb gépigényen sem, és simán lehet, hogy az esetleges DX12 támogatás sokat segít majd a Civ 6-on is.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


gid képe
gid

Cheesy írta: Remélem 30-40 kör után is használható sebességű marad a játék az 5. résszel ellentétben és nem kell 2 perceket várni a többi nemzetre. Nekem ez volt a legnagyobb bánatom benne.

Nem kellett ott sem annyit várni, csak valami nevetséges módon a gép lelépte az összes játékos egységeinek animációját is, akkor is ha nem látszottak.
Ez egy huge mapon elég komoly idő volt főleg a vége felé.
A megoldás egy rajongói patch vagy kikapcsolni az animációkat és hirtelen brutálisat gyorsult.
Ezt azóta sem javították ki egyébként hivatalosan.



Multiplayerben 100 kör után amúgy is borzasztó sokáig szinkronizált a játékosok között. De szerencsére ezt (is) a Beyond Earthbe azóta javították.

Ja és igen, az animációkat kötelező kikapcsolni.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!