Low-level, hardverközeli API, ami csökkenti a driver overheadet és optimalizálja a CPU használatot, így valamivel jobb teljesítményre képes. Olyasmi, mint a DirectX12, csak annál lényegesen szabadabb, ha platformokról van szó.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Érdekes, pedig elméletileg AMD kártyákon még az async compute is megy, szóval még jobban is kéne futnia, mint Nvidián. Vannak gyermekbetegségei jócskán egyébként, szóval simán lehet bug.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Záros határidőn belül érkezik a teljes lemez, ami az első epizódos albumhoz hasonlóan elérhető lesz modként is, meg néhány, egyelőre meg nem nevezett extra cucc is jár majd hozzá.
Ha már képes voltam kitúrni az infót a net bugyraiból, talán másnak is jól jön:
Utálom, hogy ha multizni vagy snapmapezni akarok, akkor el kell indítanom a játékot, majd a megfelelő opcióra rábökve meg kell várnom, amíg a DOOM méltóztatik újraindulni multiplayer vagy SnapMap módban, duplájára növelve ezzel a töltési időt... de van megoldás!
- Csinálsz egy shotcutot a steam.exe-ről
- Jobb klikk a parancsikonra --> tulajdonságok
- a cél mezőbe odabiggyeszted az eddigiek mögé, hogy "-applaunch 379720 +com_gameMode 2", így egyenesen indul a multiplayer.
- A SnapMap elindításának ugyanez a menete, csak "-applaunch 379720 +com_gameMode 3"-at kell bepötyögni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Eszebe volt keresni rá valami megoldást csak elfelejtettem/lusta voltam:D
Gyün a Lazarus Labs, de eddig egy classic mapot sem találtam, pedig nagyon túrista-tempóban mászkálok a pályákon. Youtube nélkül sikerült valakinek egyáltalán?
Pokolpályán találtam az elsőt, aztán nem győztem rácsodálkozni az állításra, hogy minden egyes pályán van egy. Utána, aktív kereséssel azért nem volt olyan nagy ördöngösség felkutatni őket.
Ez a löncstréler egyre érdekesebb: belebotlottam Youtube-on a UK verzióba, és tök máshogyan van masterelve benne a hang (szvsz faszábban, főleg a végén a mini gitárszóló kurvajó):
Érdekes: az új Nvidia driver optimalizálva van a Doom Vulkan verziójára, de a Doom Vulkan verziójának se híre, se bűze. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Röviden nekem valaki összefoglalja mi ez a kurva nagy vulkán őrület? Láttam már cikkeked, de bealszom rajtuk. Mi a lényeg?
Low-level, hardverközeli API, ami csökkenti a driver overheadet és optimalizálja a CPU használatot, így valamivel jobb teljesítményre képes. Olyasmi, mint a DirectX12, csak annál lényegesen szabadabb, ha platformokról van szó.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az igazi tl; dr: tobb fps. Tobbet tudni tok felesleges :D
Az id összeesküvés-elméletek garmadájának engedett teret ezzel a sztorival. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
'Vulkan Support Now Live' Elvileg optionsből állítható hogy OpenGL vagy Vulkan API-n fusson..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Vótmá? Gyurma Doom.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Ejha, kurva jól fut a Vulkan, általánosan +20-30 fps.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
id Software Dev Puzzled By Devs Choosing DX12 Over Vulkan
ibi amentia latet
Lol nálam meg -20+30 fps AMD
Érdekes, pedig elméletileg AMD kártyákon még az async compute is megy, szóval még jobban is kéne futnia, mint Nvidián. Vannak gyermekbetegségei jócskán egyébként, szóval simán lehet bug.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nálam (AMD) eddig 100-130 között volt, most Vulkannal 140-150.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Írtam a főoldalra egy cikket telepítéshez, gondokhoz, egyebekhez:
http://www.rewired.hu/content/doom-kitort-vulkan
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
https://twitter.com/AndrewHulshult/status/752658289117114370
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pedig AMD karikon elvileg Vulkan>>>>OpenGL . (Jah írták már..)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Még egy új Hulshult-szám:
Záros határidőn belül érkezik a teljes lemez, ami az első epizódos albumhoz hasonlóan elérhető lesz modként is, meg néhány, egyelőre meg nem nevezett extra cucc is jár majd hozzá.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy konzolgémer roppant jó és érdekes elemzése arról, hogy konzolon miért friss és fantörpikus a Doom multija:
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha már képes voltam kitúrni az infót a net bugyraiból, talán másnak is jól jön:
Utálom, hogy ha multizni vagy snapmapezni akarok, akkor el kell indítanom a játékot, majd a megfelelő opcióra rábökve meg kell várnom, amíg a DOOM méltóztatik újraindulni multiplayer vagy SnapMap módban, duplájára növelve ezzel a töltési időt... de van megoldás!
- Csinálsz egy shotcutot a steam.exe-ről
- Jobb klikk a parancsikonra --> tulajdonságok
- a cél mezőbe odabiggyeszted az eddigiek mögé, hogy "-applaunch 379720 +com_gameMode 2", így egyenesen indul a multiplayer.
- A SnapMap elindításának ugyanez a menete, csak "-applaunch 379720 +com_gameMode 3"-at kell bepötyögni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
http://www.rewired.hu/content/vasarnapi-csemege-claycats-doom
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Zsír!
Eszebe volt keresni rá valami megoldást csak elfelejtettem/lusta voltam:D
Gyün a Lazarus Labs, de eddig egy classic mapot sem találtam, pedig nagyon túrista-tempóban mászkálok a pályákon. Youtube nélkül sikerült valakinek egyáltalán?
Szerintem a többségnek igen. Nézegesd a térképet. Ott egyértelműen látszanak azok a részek, ahol még nem jártál.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Pokolpályán találtam az elsőt, aztán nem győztem rácsodálkozni az állításra, hogy minden egyes pályán van egy. Utána, aktív kereséssel azért nem volt olyan nagy ördöngösség felkutatni őket.
ibi amentia latet
Igen. Konnyebb mint gondolnad.
Ez a löncstréler egyre érdekesebb: belebotlottam Youtube-on a UK verzióba, és tök máshogyan van masterelve benne a hang (szvsz faszábban, főleg a végén a mini gitárszóló kurvajó):
Összehasonlításnak itt az eredeti US verzió, ami a főoldalon is kint volt anno:
Nyilván ugyanakkor lőtték fel mindkettőt, szóval dafuq?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Brexit confirmed!
Így lett a glory kill:
https://www.rockpapershotgun.com/2016/07/15/doom-glory-kills-mechanic/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Már bizonyított tény: a Digital Foundry-nál imádnak a Doomról dumálni:
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A tech interview is elég jó lett
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tech-interjú Sousával és Gneitinggel:
http://www.dsogaming.com/interviews/id-software-tech-interview-dx12-vulkan-mega-textures-pbr-global-illumination-more/
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.