Basszus, valaki megcsinálta az új Doom marine design-t fanartban, és érdekes módon jobb lett, mint az eredeti:
rwurl=http://i.imgur.com/rye8MTt.jpg
Egy picit szélesebb lett a sisak, így sokkal jobban emlékeztet a 93-as verzióra.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Valakinek volt eddig olyan problémája, hogy töltés esetén nagy eséllyel keményre fagy a gém? (új pálya, vagy halál esetén is)
A google csak annyiban segített, hogy másoknak is van ilyen problémája, de az egyetlen komolyabban vehető megoldási javaslat; a game fileok újraellenőriztetése nem segített.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Lehet, hogy hülyén hangzik, de a géped újraindításával próbálkoztál? Elég sok mindent otthagy valahol a játék a gyorsabb töltéshez (HDD-n? RAM-ban? nem tom) és - ahogy eddig észrevettem - ezeket csak a következő újraindítást követően tölti be újra. Emiatt ha valami ott van elcseszve, egy sima reboottól helyrejöhet: nálam az egyik pályán 3x egymást követően crashelt a játék mindig ugyanott, aztán az újraindítás megoldotta.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Durva 1 órás interjú Marty Strattonnal és Hugo Martinnal, az első néhány perc alapján sok érdekes dolgot mondanak a törölt verzióról meg az új játék fejlesztéséről is: https://www.twitch.tv/gamesradar/v/70151367
Szerk: Kurva jó, amikor megkérdezik tőlük, hogy ez a Doom Marine a Doom 64-ben utoljára látott csávó-e. A válasz kb.: "Nem mondhatjuk meg, túl sok dolgot tenne tönkre." :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem hinném én sem, mert össz-vissz 1 gb-ot kér a rendszermeghajtódból a játék ugyanúgy, mint a RAGE meg a Wolfi tette (a különbség, hogy a Doom legalább ezt automatikusan lefoglalja és nem neked kell az iniből szarakodnod :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Telepítés előtt mondta is, hogy allokál még helyet. Lényeg a lényeg, hogy most helyet szabadítottam fel, és a probléma kop*kop* megszűnt.
Viszont oltott egy olyannal, hogy egyszer csak kidobott a desktopra Win, és mondta, hogy elfogy a (8Gb) memória, adatvesztés lehetséges! Mondom; hülye maga? Bezártam a firefoxot a 3-4 tabjával, aztán visszaléptem a játékba, de nem volt semmi gond...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nálam ultrán kb. 6 gb ramot eszik a játék, szóval ha hozzáveszed a Windows-t is, akkor lehet, hogy tényleg kevés neki a 8. Szerintem ha ultrán van a texture pool beállítás, akkor vedd eggyel lejjebb: a textúrák nem lesznek tőle rondábbak, csak több pop-int fogsz látni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Tegnap baratomnal kiporgettem a jatekot. 13 oraba telt. Rovid benyomas:
En a harmadik resszel ismertem meg a sorozatot ezert igazabol nem tudtam azt hogy mi az az igazi Doom eleterzes. Hat most megkaptam. Arena felepitesu palyak, non stop henteles, rengeteg demon es kivalo mestersedes intelligencia. A tortenet mint olyan kb. nincs es sokszor ismetlodnek helyszinek es jatekelemek. Ennek ellenere mocskos mod elveztem az utolso percig de ennek az egyik legnagyobb oka hogy igazi kihivast jelentett a jatek. Regen jatszottam ennyire nehez fps-el.
A latvany gyonyoru a harcrendszer dinamikus es elvezetes a palyak (foleg a pokol) pedig gyonyoruek. Osszesegeben ez a 13 ora gyorsan elrepult es amint befejeztem elolrol akartam kezdeni. Szoval remek jatek lett aminek allando jelleggel a gepen a helye!
Szvsz az új Shadow Warriorra jobban hajaz, mint a régi doomra, de attól még hatalmas fun. Mondjuk én éppen most jöttem vissza a pokolból, és eddig néha ugyan levertek (mondjuk 5x a közepes nehézségen), de inkább érzem az egész dinamikáját olyan nagyszerűnek, hogy hiába kell sok skúló az ellenbe, a játék elhiteti velem, hogy félisten szinten tolom :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Joda írta: Rájöttek, hogy a multi egy rakás fos és végre helyrehozzák? :D Remek.
De ezt komolyan hogy a faszba nem látták előre? Egy rohadt id+bethesda kombó, komolyan, mintha csak tegnap kezdték volna el a játékgyártást. És még ott volt a béta multi és a hozzákapcsolódó "finom kis" reakciók is. Nem értem minek kell elmenni a falnak. Egyből kukázni kellett volna, és a CA-ból meg kiperelni a pénzt.
Mint a DX:MD előrendelői mizéria. Vagy majd ami majd most várható a Breach játékmód mikrotranzakciói alapján. És folytathatnám a sort.
Hülyék. És még a pénzt is pazarolják, aztán meg persze sírnak. (feleslegesen)
Amúgy remélem ezután a snapmapet is helyrerázzák, és mire befizetek/lesz időm a játékra talán kész is lesz :D
For DOOM’s next game update, we will be releasing the patch notes later this month, which will include several improvements and features. We thought it was important to share some of those improvements with you now:
Added Photo Mode for taking in-game screenshots
Added Classic DOOM weapon placement/view model option (1st person view option)
Added new Snapmap features (including skybox windows) and AI pathing and logic fixes.
Fixed various bugs including players accidentally triggering Dev Mode and Trophy/Achievement bugs (IDKFA, Every Nook and Cranny).
A klasszik viewmodel remélem használható lesz a multihoz is + frankó lenne, ha fegyverenként lehetne variálni, mert pl. a gauss cannon brutális mérete miatt sikerült párszor meghalnom nightmare-en (a nagy fegyver miatt nem látod teljesen a képernyő jobb oldalát, szóval be fogsz kapni néhány projectile-t néha). A photo mode manapság nagy divat, csak csinálják meg jól, egyelőre ennyit közöltek belőle Twitteren:
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/CkmrWx1WUAA1F5D.jpg
@Chiller:
Amúgy remélem ezután a snapmapet is helyrerázzák
Legutóbb azt mondták, hogy kb. egy évig fogják folyamatosan bővíteni.
És még ott volt a béta multi és a hozzákapcsolódó "finom kis" reakciók is. Nem értem minek kell elmenni a falnak. Egyből kukázni kellett volna, és a CA-ból meg kiperelni a pénzt.
Szerintem a multi olyan lett, amilyennek akarták, és igazából mire rájöttek, hogy nem igazán jön be a népnek, már késő volt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nyilván látták előre az open beta után, de akkor részben az előrendelők felé vállalt kötelezettségek miatt, részben még mindig jobb, mint semmi alapon mégis benne hagyták.
Például most képzeld el, hogy mekkora botrány lett volna, ha mondjuk kiadás előtt a Diablo 3-ból kivesznek egy ilyen alapvető jellemzőt, mint a PVP?...
Pedig visszatekertem pár oldalat. :((
@Strato
De ez RICH EVANS, te állat.
ibi amentia latet
Egyik legjobb review amit eddig olvastam
http://www.giantbomb.com/reviews/doom-review/1900-745/
Ez meg csak úgy érdekes:
http://geekz.444.hu/2016/05/31/doom-a-francot-porno-a-sztori-benne-a-legjobb
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jaja ez is tetszett. Meg a fikkeroló kommenteken is jót röhögtem :D
Basszus, valaki megcsinálta az új Doom marine design-t fanartban, és érdekes módon jobb lett, mint az eredeti:
rwurl=http://i.imgur.com/rye8MTt.jpg
Egy picit szélesebb lett a sisak, így sokkal jobban emlékeztet a 93-as verzióra.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Valakinek volt eddig olyan problémája, hogy töltés esetén nagy eséllyel keményre fagy a gém? (új pálya, vagy halál esetén is)
A google csak annyiban segített, hogy másoknak is van ilyen problémája, de az egyetlen komolyabban vehető megoldási javaslat; a game fileok újraellenőriztetése nem segített.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Lehet, hogy hülyén hangzik, de a géped újraindításával próbálkoztál? Elég sok mindent otthagy valahol a játék a gyorsabb töltéshez (HDD-n? RAM-ban? nem tom) és - ahogy eddig észrevettem - ezeket csak a következő újraindítást követően tölti be újra. Emiatt ha valami ott van elcseszve, egy sima reboottól helyrejöhet: nálam az egyik pályán 3x egymást követően crashelt a játék mindig ugyanott, aztán az újraindítás megoldotta.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ki fog derülni.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
http://kotaku.com/how-a-guy-nearly-broke-dooms-snapmap-to-make-a-moba-1780165993
Egyébként egyre jobb pályákkal és játékmódokkal találkozom mostanában. Ha kap egy szép bővítést, akkor nyerő lesz a SnapMap.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Durva 1 órás interjú Marty Strattonnal és Hugo Martinnal, az első néhány perc alapján sok érdekes dolgot mondanak a törölt verzióról meg az új játék fejlesztéséről is:
https://www.twitch.tv/gamesradar/v/70151367
Szerk: Kurva jó, amikor megkérdezik tőlük, hogy ez a Doom Marine a Doom 64-ben utoljára látott csávó-e. A válasz kb.: "Nem mondhatjuk meg, túl sok dolgot tenne tönkre." :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Inkább csak hallgatni érdemes, mert az a kontrolleres gameplay az hihetetlen... :D
Hamarosan update érkezik multihoz és snapmaphoz. \o/
http://steamcommunity.com/app/379720/discussions/0/350532536103226520/
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
(Jah ez kb. ugyanannak a Twitchnek az írásos összefoglalója ami a #1061-ben van :) srry )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Lófasz. Nincs is Ibolya.
Megpróbálok több helyet felszabadítani, hátha valami cash problémába fut bele, bár nem hiszem.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nem hinném én sem, mert össz-vissz 1 gb-ot kér a rendszermeghajtódból a játék ugyanúgy, mint a RAGE meg a Wolfi tette (a különbség, hogy a Doom legalább ezt automatikusan lefoglalja és nem neked kell az iniből szarakodnod :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Telepítés előtt mondta is, hogy allokál még helyet. Lényeg a lényeg, hogy most helyet szabadítottam fel, és a probléma kop*kop* megszűnt.
Viszont oltott egy olyannal, hogy egyszer csak kidobott a desktopra Win, és mondta, hogy elfogy a (8Gb) memória, adatvesztés lehetséges! Mondom; hülye maga? Bezártam a firefoxot a 3-4 tabjával, aztán visszaléptem a játékba, de nem volt semmi gond...
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nálam ultrán kb. 6 gb ramot eszik a játék, szóval ha hozzáveszed a Windows-t is, akkor lehet, hogy tényleg kevés neki a 8. Szerintem ha ultrán van a texture pool beállítás, akkor vedd eggyel lejjebb: a textúrák nem lesznek tőle rondábbak, csak több pop-int fogsz látni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Minden defaulton van. Gondoltam, abból nem lehet baj. Lényeg, hogy szaladjon, mint állat.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Tegnap baratomnal kiporgettem a jatekot. 13 oraba telt. Rovid benyomas:
En a harmadik resszel ismertem meg a sorozatot ezert igazabol nem tudtam azt hogy mi az az igazi Doom eleterzes. Hat most megkaptam. Arena felepitesu palyak, non stop henteles, rengeteg demon es kivalo mestersedes intelligencia. A tortenet mint olyan kb. nincs es sokszor ismetlodnek helyszinek es jatekelemek. Ennek ellenere mocskos mod elveztem az utolso percig de ennek az egyik legnagyobb oka hogy igazi kihivast jelentett a jatek. Regen jatszottam ennyire nehez fps-el.
A latvany gyonyoru a harcrendszer dinamikus es elvezetes a palyak (foleg a pokol) pedig gyonyoruek. Osszesegeben ez a 13 ora gyorsan elrepult es amint befejeztem elolrol akartam kezdeni. Szoval remek jatek lett aminek allando jelleggel a gepen a helye!
Szvsz az új Shadow Warriorra jobban hajaz, mint a régi doomra, de attól még hatalmas fun. Mondjuk én éppen most jöttem vissza a pokolból, és eddig néha ugyan levertek (mondjuk 5x a közepes nehézségen), de inkább érzem az egész dinamikáját olyan nagyszerűnek, hogy hiába kell sok skúló az ellenbe, a játék elhiteti velem, hogy félisten szinten tolom :D
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Wow:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=XtrAgeclpnU
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Well Played :)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Mekkora k*rva jó játék ez!!!! OMG. 2 napja nem tudok róla leszállni!
Legszívesebben lemondanám a ma kezdődő bringatúránkat :D
Már nem a Certain Affinity, hanem az id fejleszti a multit, jön egy csomó új nyalánkság is hozzá (pl. botok, meccs-beállítások, privát meccsek stb.):
http://www.eurogamer.net/articles/2016-06-09-id-takes-back-control-of-doom-broken-multiplayer-on-pc
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Rájöttek, hogy a multi egy rakás fos és végre helyrehozzák? :D Remek.
Ma jön egy kis multi okosítás:
https://community.bethesda.net/thread/23942
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Bázmeg ez tényleg 12óráig települ?
Mér nincs alaplapba égetett, unlock-olható Doom?:D
De ezt komolyan hogy a faszba nem látták előre? Egy rohadt id+bethesda kombó, komolyan, mintha csak tegnap kezdték volna el a játékgyártást. És még ott volt a béta multi és a hozzákapcsolódó "finom kis" reakciók is. Nem értem minek kell elmenni a falnak. Egyből kukázni kellett volna, és a CA-ból meg kiperelni a pénzt.
Mint a DX:MD előrendelői mizéria. Vagy majd ami majd most várható a Breach játékmód mikrotranzakciói alapján. És folytathatnám a sort.
Hülyék. És még a pénzt is pazarolják, aztán meg persze sírnak. (feleslegesen)
Amúgy remélem ezután a snapmapet is helyrerázzák, és mire befizetek/lesz időm a játékra talán kész is lesz :D
Nagyjából ez lesz a következő peccsben:
https://community.bethesda.net/thread/23941
A klasszik viewmodel remélem használható lesz a multihoz is + frankó lenne, ha fegyverenként lehetne variálni, mert pl. a gauss cannon brutális mérete miatt sikerült párszor meghalnom nightmare-en (a nagy fegyver miatt nem látod teljesen a képernyő jobb oldalát, szóval be fogsz kapni néhány projectile-t néha). A photo mode manapság nagy divat, csak csinálják meg jól, egyelőre ennyit közöltek belőle Twitteren:
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/CkmrWx1WUAA1F5D.jpg
@Chiller:
Legutóbb azt mondták, hogy kb. egy évig fogják folyamatosan bővíteni.
Szerintem a multi olyan lett, amilyennek akarták, és igazából mire rájöttek, hogy nem igazán jön be a népnek, már késő volt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nyilván látták előre az open beta után, de akkor részben az előrendelők felé vállalt kötelezettségek miatt, részben még mindig jobb, mint semmi alapon mégis benne hagyták.
Például most képzeld el, hogy mekkora botrány lett volna, ha mondjuk kiadás előtt a Diablo 3-ból kivesznek egy ilyen alapvető jellemzőt, mint a PVP?...
OOOOOOOH WAIT... ;)