Én még nem próbáltam, nemrég fejeztem be az első poklos pályát, hát ott azért már voltak húzós szituációk. A pokol design, habár hasonló, de nekem jobban tetszik, mint amilyen a doom3 - ban volt. (A pinkyktől viszont agyfaszt kapok főleg lőszer nélkül :D )
A pokol design, habár hasonló, de nekem jobban tetszik, mint amilyen a doom3 - ban volt.
Egyetértek, legjobb Hell evör, ráadásul a Tech 6 ott mutatja meg igazán, hogy mit tud. A megatexture-rel a bámulatos art designt egy az egyben sikerült átültetni a játékba ugyanúgy, mint annó a RAGE-ben, csak sokkal nagyobb a felbontás, a dinamikus fények és a részecske effektek meg a csúcsra repítik. Iszonyú hangulatos, lemászik a képernyőről.
Ja, mellesleg itt egy eszméletlen nagy SPOILER, csak az nézze meg, aki már túl van az első Hell pályán, és ott begyűjtötte a codex oldalakat:
ShowHide spoiler #
Annyira mégsem reboot a játék, ugyanis az első Hell pályán kiderül: az itteni "DOOM Marine" bizony a régi játékokból ismerős Doomguy. :D Sokan nem értik, hogyan lehetséges ez, hiszen a Doom 2 végén szépen elpusztítottuk az Icon of Sint a Földön, a No Rest for the Living extra epizódban pedig a földi démoni hordák maradékát irtottuk ki... szóval mégis hogy kerül Doomguy abba a szarkofágba, amiben a UAC megtalálja a Pokolban?
Hát úgy, hogy a régi játékok "kánonja" nem a Doom 2-vel, hanem a Midway által fejlesztett Doom 64-gyel ér véget. Ebben Doomguy egy ismeretlen bolygón osztja az áldást, a végén pedig lecsapja a "Mother Demon" nevű izét a Pokolban és ott is marad:
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/-sU5tD3MH5Y/hqdefault.jpg
Valószínűleg innen veszi fel tehát a fonalat az új játék a még távolabbi jövőben, ami mindjárt meg is magyarázná, hogy a miért nincs senki meglepődve a játékban a démonok létezésén, meg hogy látszólag miért van a teljes UAC komplexum úgy tervezve, hogy tulajdonképpen reális lehetőség a démonok elszabadulása. Az id persze ezen még változtathat, mert simán lehet, hogy kapunk majd valami Old Blood szerű DLC-t, ami összeköti a második részt a mostanival és elmagyarázza, pontosan hogyan is került Doomguy a szarkofágba.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Valahol bevallották hogy ezek a glory killek a brutal doomból lettek nyúlva?
Remélem küldtek a srácnak egy dedikált CE-t :-)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Én a 6. pályán járok, és kb. egy secretet se találtam meg, térképet is ritkán használom, codexeket se nagyon olvastam, csak fight like hell van :D
ShowHide spoiler #
Az 5. percben azt a következtetést vontam le, hogy annyira doom lett, hogy felvezetés sincs benne, egyből belecsapunk a lecsóba, mint E1M1 idején. Egyébként van benne valami, hogy lehet egy már létező előzmény eseménysorozat, aminek a következménye az a szituáció amivel az új doom indít.
Pedig megéri secretet keresni mert weapon upgrade jár érte. Az ott talált cuccokról nem is beszélve
Én először a secret jelzőt meg a full mapot fejlesztettem ki a ruhán
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
brianaspirin írta: Pedig megéri secretet keresni mert weapon upgrade jár érte. Az ott talált cuccokról nem is beszélve
Én először a secret jelzőt meg a full mapot fejlesztettem ki a ruhán
Pedig az automap stationök általában szem előtt vannak, onnantól, hogy az megvan a kapcsolókat és az aktiválható konzolokat leszámítva igazából egy kis térképhasználattal elég könnyű megtalálni mindent. Egyébként érdeme nyitott szemmel járni, mert sok az easter egg, sőt, még egy minijátékot is találtam (igaz, ez a Doom 3-ban már volt, de asszem van még másmilyen is :)).
Na ez mocskosul jó volt. Leszámítva a végét mert az menjen a faszba. :D Mármint a "sztori" vége. Meglepően hosszú is lett. Nem számítottam 9 óra körüli kampányra.
pár secretet találtam, de nem igazán keresgettem őket. A térképet egyszer se használtam, mert egyrészt fos is, másrészt meg fasznak se kell. Mondjuk a fegyverupgradek egy résznének semmi értelme sincs úgyhogy annyira rohangálni a drone-ok után nem érdemes. Az érdemi fejlesztéseket össze lehet szedni azokból is amik szembejönnek. Ugyanez igaz a ruha fejlesztésekre is. Mondjuk jópofa, hogy van, de soknak gyakorlati haszna nincs. A fegyver fejlesztéseknél tetszett a mastery challange, jó ötlet és jópofa kihívás megcsinálni őket.
Úgy érzem sokszor végig fogom még játszani, mert baromi élvezetes volt az egész. Egy percet nem untam benne. Így kell igazi modern retro shootert csinálni! Kár, hogy a multija fos.
Sőt a hell pálya után visszavettem a nehézségből is az kb. olyan, mintha beírtam volna a god módot-t. Részemről ott már átlépte a játék a kihívás/frusztráló határt. Túl lassú a karakter és nincs elég lőszer :) Meg megcsináltam az első challenget is a glorykill ad armort. Remélem a fejlesztések megmaradnak a következő végigjátszásokra, akkor lehet, hogy játszhatóbb a fejlesztett karakterrel.
Valaki tudja esetleg, hogy van permanent speed upgrade, vagy csak haste powerup ? Elvileg lennie kellene, gondolom valamilyen rúna.
Akkor ez mindent megmagyaráz. :D Nem tudom, hogy feltűnt-e, de ha a láncfűrésszel kinyírsz valakit, kapsz egy rakás lőszert. Keresgéléssel és jó erőforrás-menedzseléssel egyébként ritkán kell használni, én főleg a summonerekre és a baronokra szoktam tartogatni inkább.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Elkezdtem azon filózni, hogy mikor tetszett utoljára ennyire szingli FPS, és egyre visszább jutok az időben, ahogy fogynak a pályák... már a Bioshock 1-nél tartok. :D Igazából tökre nem értem, hogy most, hogy az összes név elment a cégtől, mégis hogyan sikerült ezt összehozni az idnél. Talán Tim Willits fogta vissza őket?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Elkezdtem új saveben ultra-violence fokozaton. Így már okés a kihívás. Megnéztem a Nightmare-t is, de az már az elején túlfrusztrált úgyhogy maradt a 3. fok. :D Most megkeresek mindent a pályán és hát így már azért elég időigényes minden pálya. Egyelőre az első három van meg, az egyiknél sajnos kimaradt egy challange mert elbaszarintottam, de majd visszamegyek megcsinálni külön. Így most pályánként lehet legalább 1 órát számolni ha az ember nem guide alapján megy (ha már van egyáltalán). Némelyiket nagyon eldugták, de azért nem lehetetlenség map meg a fejlesztések nélkül megtalálni őket.
Azt mondjuk nem teljesen értem miért nem lehet 1 save-en belül újrakezdeni a kampányt más fokozaton. Persze lehet pályákat külön-külön kiválasztani, de akkor már megvan minden fegyver, minden mod stb. Úgy nem az igazi.
Azt mondjuk nem teljesen értem miért nem lehet 1 save-en belül újrakezdeni a kampányt más fokozaton.
Arra ott van akkor a new game
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Én még nem próbáltam, nemrég fejeztem be az első poklos pályát, hát ott azért már voltak húzós szituációk. A pokol design, habár hasonló, de nekem jobban tetszik, mint amilyen a doom3 - ban volt. (A pinkyktől viszont agyfaszt kapok főleg lőszer nélkül :D )
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Egyetértek, legjobb Hell evör, ráadásul a Tech 6 ott mutatja meg igazán, hogy mit tud. A megatexture-rel a bámulatos art designt egy az egyben sikerült átültetni a játékba ugyanúgy, mint annó a RAGE-ben, csak sokkal nagyobb a felbontás, a dinamikus fények és a részecske effektek meg a csúcsra repítik. Iszonyú hangulatos, lemászik a képernyőről.
Ja, mellesleg itt egy eszméletlen nagy SPOILER, csak az nézze meg, aki már túl van az első Hell pályán, és ott begyűjtötte a codex oldalakat:
Hát úgy, hogy a régi játékok "kánonja" nem a Doom 2-vel, hanem a Midway által fejlesztett Doom 64-gyel ér véget. Ebben Doomguy egy ismeretlen bolygón osztja az áldást, a végén pedig lecsapja a "Mother Demon" nevű izét a Pokolban és ott is marad:
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/-sU5tD3MH5Y/hqdefault.jpg
Valószínűleg innen veszi fel tehát a fonalat az új játék a még távolabbi jövőben, ami mindjárt meg is magyarázná, hogy a miért nincs senki meglepődve a játékban a démonok létezésén, meg hogy látszólag miért van a teljes UAC komplexum úgy tervezve, hogy tulajdonképpen reális lehetőség a démonok elszabadulása. Az id persze ezen még változtathat, mert simán lehet, hogy kapunk majd valami Old Blood szerű DLC-t, ami összeköti a második részt a mostanival és elmagyarázza, pontosan hogyan is került Doomguy a szarkofágba.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Valahol bevallották hogy ezek a glory killek a brutal doomból lettek nyúlva?
Remélem küldtek a srácnak egy dedikált CE-t :-)
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
BTW csak nálam szar a steam és tökre nem látszik a Doom se a profilomban se sehol? Achievementeket se lehet megnézni meg semmi. O.o Nagyon fura.
Én a 6. pályán járok, és kb. egy secretet se találtam meg, térképet is ritkán használom, codexeket se nagyon olvastam, csak fight like hell van :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Nálam sem, ismerősöknél sem, szóval ja, ez bug lesz.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Pedig megéri secretet keresni mert weapon upgrade jár érte. Az ott talált cuccokról nem is beszélve
Én először a secret jelzőt meg a full mapot fejlesztettem ki a ruhán
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nekem olyat csinált csak, hogy töltés uán kidobott az asztalra, de újraindítás után megjavult.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Harkór vagyok, nincs szükségem cuccokra és upgradekre :D Secret jelző nekem csak lvl1 asszem legutóbb azt fejlesztettem a ruhán.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Secret jelző... damn casuals!
Non serviam
Pedig az automap stationök általában szem előtt vannak, onnantól, hogy az megvan a kapcsolókat és az aktiválható konzolokat leszámítva igazából egy kis térképhasználattal elég könnyű megtalálni mindent. Egyébként érdeme nyitott szemmel járni, mert sok az easter egg, sőt, még egy minijátékot is találtam (igaz, ez a Doom 3-ban már volt, de asszem van még másmilyen is :)).
FIGHT LIKE POLYGON!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=spcbuq-6crA&feature=share
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na ez mocskosul jó volt. Leszámítva a végét mert az menjen a faszba. :D Mármint a "sztori" vége. Meglepően hosszú is lett. Nem számítottam 9 óra körüli kampányra.
pár secretet találtam, de nem igazán keresgettem őket. A térképet egyszer se használtam, mert egyrészt fos is, másrészt meg fasznak se kell. Mondjuk a fegyverupgradek egy résznének semmi értelme sincs úgyhogy annyira rohangálni a drone-ok után nem érdemes. Az érdemi fejlesztéseket össze lehet szedni azokból is amik szembejönnek. Ugyanez igaz a ruha fejlesztésekre is. Mondjuk jópofa, hogy van, de soknak gyakorlati haszna nincs. A fegyver fejlesztéseknél tetszett a mastery challange, jó ötlet és jópofa kihívás megcsinálni őket.
Úgy érzem sokszor végig fogom még játszani, mert baromi élvezetes volt az egész. Egy percet nem untam benne. Így kell igazi modern retro shootert csinálni! Kár, hogy a multija fos.
Sőt a hell pálya után visszavettem a nehézségből is az kb. olyan, mintha beírtam volna a god módot-t. Részemről ott már átlépte a játék a kihívás/frusztráló határt. Túl lassú a karakter és nincs elég lőszer :) Meg megcsináltam az első challenget is a glorykill ad armort. Remélem a fejlesztések megmaradnak a következő végigjátszásokra, akkor lehet, hogy játszhatóbb a fejlesztett karakterrel.
Valaki tudja esetleg, hogy van permanent speed upgrade, vagy csak haste powerup ? Elvileg lennie kellene, gondolom valamilyen rúna.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
WAT?? :D Használtad-e már a chainsaw-t?
Láncfűrész.
Secretekhez még: tök jó kis meghajlás az elődök felé, hogy a fegyvereket secretvadászattal korábban is meg tudod szerezni.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Láncfűrész ? Nagyon ritkán, talán 5 killem lehet láncfűráésszel :)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Akkor ez mindent megmagyaráz. :D Nem tudom, hogy feltűnt-e, de ha a láncfűrésszel kinyírsz valakit, kapsz egy rakás lőszert. Keresgéléssel és jó erőforrás-menedzseléssel egyébként ritkán kell használni, én főleg a summonerekre és a baronokra szoktam tartogatni inkább.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Huh. Hát jó. Használd. Instant kill bármire és kb minden lőszerfajtát feltölt a drop.
Milyen fokozatról váltottál vissza amúgy, mert hurt me plenty-n én végig kurva könnyűnek éreztem. =/
Elkezdtem azon filózni, hogy mikor tetszett utoljára ennyire szingli FPS, és egyre visszább jutok az időben, ahogy fogynak a pályák... már a Bioshock 1-nél tartok. :D Igazából tökre nem értem, hogy most, hogy az összes név elment a cégtől, mégis hogyan sikerült ezt összehozni az idnél. Talán Tim Willits fogta vissza őket?
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hurt me plentyn játszottam. Ráadásul most még el is akadtam... :)
(De megvan miért..)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Sőt a SteamSpy sem látja, ott sem lehet még kukkolni az eladásokat. Nyilván összefüggnek ezek a dolgok, és rövidesen rendezik.
Sors bona, nihil aliud.
Milyen a multija?
Well.... f*ck. o.O
Ennél van most jobb ár?
http://www.cdkeys.com/pc/games/doom-pc-cd-key-steam
Jó lesz az.
http://www.allkeyshop.com/blog/buy-doom-4-cd-key-compare-prices/
nem
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Köszi!
Jó lesz az.
DOOM láncfűrészre vóttmá?
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uZqjrvAOBm4
Elkezdtem új saveben ultra-violence fokozaton. Így már okés a kihívás. Megnéztem a Nightmare-t is, de az már az elején túlfrusztrált úgyhogy maradt a 3. fok. :D Most megkeresek mindent a pályán és hát így már azért elég időigényes minden pálya. Egyelőre az első három van meg, az egyiknél sajnos kimaradt egy challange mert elbaszarintottam, de majd visszamegyek megcsinálni külön. Így most pályánként lehet legalább 1 órát számolni ha az ember nem guide alapján megy (ha már van egyáltalán). Némelyiket nagyon eldugták, de azért nem lehetetlenség map meg a fejlesztések nélkül megtalálni őket.
Azt mondjuk nem teljesen értem miért nem lehet 1 save-en belül újrakezdeni a kampányt más fokozaton. Persze lehet pályákat külön-külön kiválasztani, de akkor már megvan minden fegyver, minden mod stb. Úgy nem az igazi.
Arra ott van akkor a new game
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
New game plusz király lenne legnehezebb fokozaton :)
Én is a végére értem, és kieg azonnal vevős lesz :D
Imádtam minden percét