Egy dologban tutibiztos vagyok: a checkpoint rendszert sokan nem fogják szeretni. Nem ment minden utcasarkon a játék, inkább csak a pályarészek különböző útvonalait rejtő "csomópontjain", ami szvsz tök jó throwback a régi részek "meghaltam, kezdjük elölről a pályát" mentalitásához + igazán nem érdemes miatta meghalni, így extra izgalom :D, de ugye nem mindenki szereti, ha "vesztegeti az idejét" egy program.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
It might seem like an odd complaint, because I've praised Doom for how old-school it feels, and circle-strafing in kill chambers is an old-school staple. But in the old days rooms like these were products of an era where enemy AI wasn't capable of the surprisingly scary tactics we see in shooters these days. In Doom it seems more like a crutch — if the enemies were more capable of advanced tactics and teamwork the shooting would be more interesting, and I wouldn't need to be locked in a room to want to kill everything in sight. That doesn't mean it's bad, but it's just about the only trick up Doom’s sleeve, and it doesn't take too long before it wears thin.
Mi a bánatos faszról beszélsz, jóember? :D Nem, nem értik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért van baja a játéknak.. Ma kétszer is összeomlott, egyszer közvetlen a logo animok után vágott ki, másodszor meg épp az előbb, játék közben. Plusz én egy dupla monitoros felállással tolom, de játszani meg csak az egyiken szoktam - na, ha valamit vissza kell tölteni, akkor a Windowsos egérkurzor megjelenik, belekattintani a játékba nem tudok, hogy rá kerüljön a fókusz, úgyhogy vagy kikattintok a másik monitor területére, vagy alt-tab, utána vissza a játékba, amire így rákerül a fókusz, és engedi jobb kattintással folytatni...
Azt meg nem tudom, hogy az én hülyeségem, vagy a játéké, de van a dossier, amiben a térkép, a fejlesztések, meg a codex van. Na, én szépen belőttem magamnak a billentyűzet kiosztást, nincs bindolatlan gomb, de ezt a dossiert nem tudom előhozni, mert nincs rá gomb kiosztva, és nem is lehet rá beállítani semmit (mikor pl. vmi új info bekerül a codexbe, azt mondja, view with [none]...)
Nagy doom3 fan vagyok de a 4 óra alapján amit beletoltam eddig ez a doom megért minden petákot, amit az előrendelésre költöttem. Igaz, hogy minimálsztori, de a harcrendszert sikerült úgy eltalálni, hogy simán elviszi a hátán az egész gamet. A grafika nem mérföldkő, mint anno doom3 volt, de korrekt, az upgrade rendszer jó, a trophykillekkel HP farmolás is jó lett, tetszik a megvalósítás is, jók a pályák, szóval szerintem is inkább jó lett mint rossz. De nyilván valami baj biztos lesz, mert olyan nincs, hogy valami jó, sajtó reviewkra kíváncsi leszek.
(760-al 1600x900-ban játszom, úgy ritkán megy 45 FPS alá 3GHz-es i5-el, az viszont gyakorlatilag mindegy, hogy ultra, vagy low FPS szempontból, még az AA minőség se nagyon számít)
Nekem annyi wtf volt eddig, hogy weaponwheelről miért nem lehet a chainsawt kiválasztani?
Mondjuk nekem lőször nem akart elindulni, töltés végén kilépett az asztalra, de újraindítottam a gépet, azóta semmi technikai problémát nem tapasztaltam.
A régi doom pályákkal kapcsolatban nem tudom javították-e (úgy tudom egyébként, hogy igen) eddig egy easteregget se találtam meg :D, majd második végigjátszáskor.
Megvenni én sem fogom, ennyiért meg főleg nem, majd jövőre újság mellékletként.
Alaphangon havi nettó fél millát kéne keresnem minimum, hogy minden szir-szar nekem tetsző játékot megvehessek. Ebben az országban erre esély sincs.
Ezt én is próbálgattam, őszintén szólva kellemetlen volt smoothing nélkül, ahogyan a Wolf is annó. Valószínűleg vmi nagyon minimális simítás lehet a játékban, mert a Wolfosan akadozó kameramozgáson kívül nem éreztem különbséget.
A Steam fórum alapján egyébként tényleg vannak gondok AMD kártyákkal már megint. Ha rosszmájú akarnék lenni, akkor mondanám, hogy business as usual és csodálom, hogy van még, aki AMD GPU-t vesz, de szemétség, na.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ja, vágom, hogy mindig az tudja jobban, aki nem játszik vele. HW-s / RW-s népszokás. :D
Mellesleg a teljesítményen a Vulkan remélhetőleg dob majd egy kellemeset, mert elég sok olyan klasszikus szituáció van a játékban, ahol gyanús a CPU bottleneck.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jah, és driver frissítésnél beírják, hogy a frissítéssel Battlefrontban visszatérhet a terrain eltűnős bug. Life is hard. Mondjuk a 970 belassuló 500 Mega Vramja is amazing lehetett a usernek. :D
Az a sajtónak és az AMD fanoknak volt a legjobb, mert volt min hisztériázni. :D Oké, hogy lassabb az a fél giga ram a kártyán, az Nvidia meg volt olyan ügyes, hogy elhallgassa ezt, csak azt felejtették el sokan, hogy két lehetőségük volt az árkategóriához mérten:
- adnak egy 3 gigás kártyát
- adnak egy 4 gigás kártyát, amin gimpelik az utolsó 500 mb-ot
A második lehetőség a jobbik, és ugye az az 500 mb még így is gyorsabb a rendszermemóriánál, amit egyébként használna a géped, ha nincs elég VRAM a kártyán. Másfél éve van GTX 970-em, 1080p-ben játszom és még sosem lassult le a kártya az 500 mb-nyi lassabb RAM miatt (pl. a Doom is 3-3.5 gb között eszik, cserébe benyel vagy 8 gb-ot a rendszermemóriából is, az árnyékokra és a texture poolra beállítható "nightmare" settinget meg 5 gb VRAM alatt nem engedi bekapcsolni, szóval a 4 giga szupergyors rammal se futna jobban / lenne szebb :D)... mire pedig ez megtörténne, úgyis kiöregszik.
De persze tudom, hogy Alice csodaországában mindenki elment AMD-re váltani, az meg csak humbug, hogy a 970 az Nvidia-történelem egyik legsikeresebb kártyája (egyébként okkal). Az meg a színtiszta igazság, hogy az Nvidia lefizeti az összes fejlesztőt annak érdekében, hogy az ő cuccukra optimalizálják a játékokat... más szcenáriót el sem tudnék képzelni, hiszen az AMD driverei bizonyítottan kiválóak... Ja, hogy a game ready driverükön ugyanúgy fut a Doom, mint a régin? Az is az Nvidia volt, bizony! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Egy dologban tutibiztos vagyok: a checkpoint rendszert sokan nem fogják szeretni. Nem ment minden utcasarkon a játék, inkább csak a pályarészek különböző útvonalait rejtő "csomópontjain", ami szvsz tök jó throwback a régi részek "meghaltam, kezdjük elölről a pályát" mentalitásához + igazán nem érdemes miatta meghalni, így extra izgalom :D, de ugye nem mindenki szereti, ha "vesztegeti az idejét" egy program.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Half Life 3 confirmed. :D
Jó lesz az.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=GhhsmcoYybc
Spoiler: egyik konzol se tudja stabilan tartani a 60fps-t mindenhol, de a ps4 jobban teljesít.
Végigmentem az első két pályán. Zseniális a játék eddig. :)
https://twitter.com/worldlystone/status/731139884291923968
:D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ó shit, kezdődik:
http://www.ign.com/articles/2016/05/13/doom-review-2
Mi a bánatos faszról beszélsz, jóember? :D Nem, nem értik.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért van baja a játéknak.. Ma kétszer is összeomlott, egyszer közvetlen a logo animok után vágott ki, másodszor meg épp az előbb, játék közben. Plusz én egy dupla monitoros felállással tolom, de játszani meg csak az egyiken szoktam - na, ha valamit vissza kell tölteni, akkor a Windowsos egérkurzor megjelenik, belekattintani a játékba nem tudok, hogy rá kerüljön a fókusz, úgyhogy vagy kikattintok a másik monitor területére, vagy alt-tab, utána vissza a játékba, amire így rákerül a fókusz, és engedi jobb kattintással folytatni...
Azt meg nem tudom, hogy az én hülyeségem, vagy a játéké, de van a dossier, amiben a térkép, a fejlesztések, meg a codex van. Na, én szépen belőttem magamnak a billentyűzet kiosztást, nincs bindolatlan gomb, de ezt a dossiert nem tudom előhozni, mert nincs rá gomb kiosztva, és nem is lehet rá beállítani semmit (mikor pl. vmi új info bekerül a codexbe, azt mondja, view with [none]...)
Nagy doom3 fan vagyok de a 4 óra alapján amit beletoltam eddig ez a doom megért minden petákot, amit az előrendelésre költöttem. Igaz, hogy minimálsztori, de a harcrendszert sikerült úgy eltalálni, hogy simán elviszi a hátán az egész gamet. A grafika nem mérföldkő, mint anno doom3 volt, de korrekt, az upgrade rendszer jó, a trophykillekkel HP farmolás is jó lett, tetszik a megvalósítás is, jók a pályák, szóval szerintem is inkább jó lett mint rossz. De nyilván valami baj biztos lesz, mert olyan nincs, hogy valami jó, sajtó reviewkra kíváncsi leszek.
rwurl=http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/800/630/3b0.jpg
(760-al 1600x900-ban játszom, úgy ritkán megy 45 FPS alá 3GHz-es i5-el, az viszont gyakorlatilag mindegy, hogy ultra, vagy low FPS szempontból, még az AA minőség se nagyon számít)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Nekem annyi wtf volt eddig, hogy weaponwheelről miért nem lehet a chainsawt kiválasztani?
Mondjuk nekem lőször nem akart elindulni, töltés végén kilépett az asztalra, de újraindítottam a gépet, azóta semmi technikai problémát nem tapasztaltam.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Nem is tudtam, hogy Reaper már sajtóorgánumnak minősül!
Ciki bajnak egyébként ott van pl. a régi pályák félrefuserált megvalósítása. Vagy már kijavították az unpegged textúrákat és az árnyékok hiányát?
ibi amentia latet
Miért mit mondott Reaper ?
A régi doom pályákkal kapcsolatban nem tudom javították-e (úgy tudom egyébként, hogy igen) eddig egy easteregget se találtam meg :D, majd második végigjátszáskor.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Pedig már Iron is megmondta ezer évvel ezelőtt a HW-n, hogy Zoo-val közösen mi vagyunk a "Hogyan ne örüljünk semminek" c. magazin főszerkesztői.
A DOOM-ot sajnos azért sem tudom fikázni, mert nincs alá vasam. De majd ha valaha feltörik, lehúzom jól, nyugi.
Non serviam
Jah értem. Mondjuk általában bármin lehet fogást találni, meg sokmindennél lehet jobbat csinálni is...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Megvenni én sem fogom, ennyiért meg főleg nem, majd jövőre újság mellékletként.
Alaphangon havi nettó fél millát kéne keresnem minimum, hogy minden szir-szar nekem tetsző játékot megvehessek. Ebben az országban erre esély sincs.
Professional Video Game Journalists
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=d3pQ0oO_cDE
Choose your next words with excpetional care!
Erre mondják azt, hogy "alkotni könnyű, fikázni nehéz!". ;-)
Non serviam
Jaa, meg az alapból ON mouse smoothing, ahogy hallom.
http://pcgamingwiki.com/wiki/Doom_%282016%29#Essential_improvements
Látod, Reaper, lehet ezt vígan fikázni kvázi-látatlanban is. Öregszel, öregem!
ibi amentia latet
Fogadni mernék egy balaton szeletben, hogy az R7 miatt megy szarul.
Ezt én is próbálgattam, őszintén szólva kellemetlen volt smoothing nélkül, ahogyan a Wolf is annó. Valószínűleg vmi nagyon minimális simítás lehet a játékban, mert a Wolfosan akadozó kameramozgáson kívül nem éreztem különbséget.
A Steam fórum alapján egyébként tényleg vannak gondok AMD kártyákkal már megint. Ha rosszmájú akarnék lenni, akkor mondanám, hogy business as usual és csodálom, hogy van még, aki AMD GPU-t vesz, de szemétség, na.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jó, de te kontrollerrel F/TPS-ezel. Majd mi kipróbáljuk. :P
ibi amentia latet
Ja, vágom, hogy mindig az tudja jobban, aki nem játszik vele. HW-s / RW-s népszokás. :D
Mellesleg a teljesítményen a Vulkan remélhetőleg dob majd egy kellemeset, mert elég sok olyan klasszikus szituáció van a játékban, ahol gyanús a CPU bottleneck.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
De hiszen ez nem is fikázás, hanem útmutató...
Non serviam
:D Ezt nem is vitatom.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Jah, és driver frissítésnél beírják, hogy a frissítéssel Battlefrontban visszatérhet a terrain eltűnős bug. Life is hard. Mondjuk a 970 belassuló 500 Mega Vramja is amazing lehetett a usernek. :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Az a sajtónak és az AMD fanoknak volt a legjobb, mert volt min hisztériázni. :D Oké, hogy lassabb az a fél giga ram a kártyán, az Nvidia meg volt olyan ügyes, hogy elhallgassa ezt, csak azt felejtették el sokan, hogy két lehetőségük volt az árkategóriához mérten:
- adnak egy 3 gigás kártyát
- adnak egy 4 gigás kártyát, amin gimpelik az utolsó 500 mb-ot
A második lehetőség a jobbik, és ugye az az 500 mb még így is gyorsabb a rendszermemóriánál, amit egyébként használna a géped, ha nincs elég VRAM a kártyán. Másfél éve van GTX 970-em, 1080p-ben játszom és még sosem lassult le a kártya az 500 mb-nyi lassabb RAM miatt (pl. a Doom is 3-3.5 gb között eszik, cserébe benyel vagy 8 gb-ot a rendszermemóriából is, az árnyékokra és a texture poolra beállítható "nightmare" settinget meg 5 gb VRAM alatt nem engedi bekapcsolni, szóval a 4 giga szupergyors rammal se futna jobban / lenne szebb :D)... mire pedig ez megtörténne, úgyis kiöregszik.
De persze tudom, hogy Alice csodaországában mindenki elment AMD-re váltani, az meg csak humbug, hogy a 970 az Nvidia-történelem egyik legsikeresebb kártyája (egyébként okkal). Az meg a színtiszta igazság, hogy az Nvidia lefizeti az összes fejlesztőt annak érdekében, hogy az ő cuccukra optimalizálják a játékokat... más szcenáriót el sem tudnék képzelni, hiszen az AMD driverei bizonyítottan kiválóak... Ja, hogy a game ready driverükön ugyanúgy fut a Doom, mint a régin? Az is az Nvidia volt, bizony! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
970 valóban jó kártya lett az apró malőrtől eltekintve, én 1070-et tervezek a jövőre nézve FHDre elég lesz egy darabig valószínűleg.
Jah ha már szóbakerült.. :D
rwurl=http://www.legitreviews.com/wp-content/uploads/2015/01/I0FoKMw.gif
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
rwurl=https://zippy.gfycat.com/CreepyPreciousAzurevase.webm
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Vajon Romero csinál majd Doom pályát a snapmappel ? :)
(Bár valószínűleg már a saját projektjére fókuszál, doom3-hoz se csinált..)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
remelem(juk) hogy a sajat jatekara fokuszal 1000L.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Mellesleg így elsőre a SnapMap csalódásnak tűnik, ráadásul nagynak, szóval remélem, hogy csak az id által csinált pályák szarok. :D
Szerk:
rwurl=http://imgur.com/KgRFdrh
:D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.