Tényleg nagyon könnyű lett. Az első pályán vagyok túl és kicsit belenézem a másodikba. UV-n eddig egyszer haltam. Nem mertem Nightmaren inditani, mert a part 1 slayer gatektől PTSD-m lett (az utsót kb 100 próbálkozás után se sikerült lenyomni). Lehet fel fogom tolni a nehézséget.
Ami a játékot illeti : nálam ez a csúcsa az új Doomoknak. Úgy érzem mostanra érett be náluk minden. Valahogy ez áll a legközelebb az eredeti Doomokhoz. Nagyban hozzásegit, hogy valamit nagyon eltaláltak a harcok összeállitásánál. Több ellenfél egyszerre, merték végre telebaszni a pályát zombikkal, stbstb. Élvezet volt az összes harc kb eddig.
És a pályadesing! Az első map... Jézusom micsoda Quake 1-et tudnának összehozni!
Az új ellenféltipusokat nagyon jól kitalálták. Tetszik, hogy több lehetőséget is adnak pl az armored Baronnál, nem kényszeritenek bele egy lehetőségbe.
Egyelőre borzasztóan elégedett vagyok, határozottan sokkal jobb, mint az első DLC.
A slayer gatek most mit adnak, ha mindent végig viszed?
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
kurva gáz ez az egész, de úgy néz ki retroaktívan sikerült kisírni az intereneten, hogy nerfeljék a halálba a játékot. Nem értem miért olyan emberekhez kell igazítani a játékot akik hurt me plenty-n is szenvednek. Nyeh. :( Part1-ben legalább volt fasza kihívás és nehézség nem csak azért mert 3 lövéstől haltál meg. Sikerült úgy kicserélgetni meg kivenni az ellenfeleket, hogy ebből semmi ne maradjon kb. GG
Ez tényleg nevetséges. Tippre én is a célcsoportban vagyok ezzel a nerf-fel, de így se érdekel semmilyen szinten se a DLC, de nem is sírtam érte náluk :)
Sztem is hatalmas mellényúlás ez a készítők részéről.
Nem is áltattam magam különösebben, hogy ezzel valaha játszanék, szóval 2. részt is youtube-on "toltam végig", kíváncsi voltam a sztorira, de az bőven elég is volt belőle, a végső bossfight vmi siralmasan fantáziátlan lett, de az odajutás se győzött meg, hogy nagy dologból maradtam volna ki, a csaták meg tényleg feleolyan keménynek se tűntek, mint a pt1 "végigjátszás" régi nehézségen
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
A második DLCnél olyan érzésem volt, mintha valami grandiózus dolgot akartak volna csinálni, de elfogyott az idő. A pokol fővárosa valami borzalmasan uncsi és lélektelenre sikerült, már alig vártam hogy vége legyen... A főboss meg tényleg röhej volt. Inkább idegesítő, mint nehéz.
A 2. pályát folytattam volna de az ottani aréna annyira felbaszott hogy pihenőre is megy. Zsebkendőnyi hely és sok ellenfél annyit eredményez hogy folyamatosan be vagy ragadva valahova. Nem azért, mert nehéz hanem mert valahol blokkol valami fos mindig. Már kínomban röhögtem mikor harmadjára halok meg mert beszorítanak és nem tudok egyszerűen kijönni. Remélem valami B team dolgozott ezen, mert az eternal még a legrosszabb pillanatában se volt ilyen gyér.
Nem akarok túl kritikus lenni, de remélem aki az utolsó bosst desingolta már nincs a cégnél. Meg az se aki leokézta. Ezt a rakás fost, te jó ég.... Végre a 3. pályán volt 2 darab jó aréna, de ez a boss felteszi a pontot az i-re. Fél óráig megy a keringő és amikor már 92edjére
ShowHide spoiler #áspokgnmdáérgflkndgrfáélk
healeli fel magát
akkor kiléptem, mert egyszerűen ez egy fos. Nem azért, mert nehéz. Hanem mert iszonyatosan irritáló. Az AI akkora fos hogy sok esetben elég ha egy helyben állsz a boss meg körbe körbe mászkál mint valami hülye. Hihetetlen. Az egész dlc az. Part 1 után abba kellett volna hagyni.
Az meg, hogy UV nehézségen csak az ad nehézséget, hogy épp mikor tudnak beszorítani egy szűk folyósón alapból vicc. Baromira látszik hogy a 3. pályás arénát végre olyan rakta össze aki ért is a dolgához. Faszán voltak keverve az ellenfelek, jó ütemben jöttek, hely is volt. A többi viszont vicc. A Part 2 nekem egy erős 3/10 a Part 1 és az Eternal 10/10-e mellé.
Ezt most nem húztam be megjelenéskor, belenéztem VR-ék streamjébe, és úgy vagyok vele, hogy nem biztos, hogy megveszem. A sztori az oke, doom szinten, de minden más nekem valahogy olyan kihagyhatónak tűnik. Kérdés,
ShowHide spoiler #
hogy lezárult a Doom sztori egyelőre, hogy visszapakolták a Slayer a szarkofágba ? Nagyon úgy tűnik.
igaz, így lett kerek a sztori. Szarkofágból kimászással kezdődött, szarkofágba zárással végződött. Mondjuk ugyanígy jöhet másik fenyegetés amihez kell egy problémamegoldó. Egy új faj amelyik mondjuk megszállná a Földet a pokol segítségével..
Mindenesetre sztem ha valamit varázs pecséttel zárt szarkofágba teszel és éjjel-nappal őrizteted, arról nem hiszed, hogy igazán halott...
Szerintem ez egyértelműen utalás az legelső részre.
ShowHide spoiler #SZPOJLER
Ott is azzal kezdődik, hogy egy szarkofágból kelsz ki, hogy megakadályozd a démoni inváziót. A DoomSlayer elvégezte a feladatát és most újra megpihenhet. A végtelen dühe nem jönne túl jó egy "békés" démon nélküli világban.
Ha majd valamikor a jövőben ismét gebasz lesz, akkor majd újból lesz valaki, aki felébressze hősünket és akkor aztán újra jöhet Rip and Tear!
Szerintem ezt tökéletes lezárása a kalandnak.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Game Ready for DOOM Eternal
This new Game Ready Driver provides support for the latest new titles and updates, including the latest patch for DOOM Eternal which introduces ray-trace reflections and NVIDIA DLSS technology.
Elég faszán néz ki, de nem állejtős és nem is kihagyhatatlan az RTX Doom Eternalban. Viszont ez is durván optimalizált, 1440p-nél 200-250FPS 3090-el natív RTX-el. DLSS valószínű bepöccenne 4K-n de 1440p-nél észre se vettem ha bekapcsoltam :) Igazán nem értem hogy miért kellett ezt 1+ éven keresztül "fejleszteni" hacsak nem mindenképp Xbox One X és PS5 volt a szűk keresztmetszet....
Pár napja elkezdtem játszani az új résszel, és kissé confused teletabinak érzem magam a sztoryval kapcsolatban. Valami kimaradt volna? A 2016-ban még ott tartottunk, hogy a doki átvágott, és lelépett a dzsedi karddal, most meg ott folytatjuk, hogy Doom Guy megérkezik a föld mellé egy lebegő palotával. WTF?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen ez anno engem érdekelt és bár az új játékban az előzőtől eltérően most töménytelen mennyiségű lore van, de arra hogy mi történt a Doom és a Doom Eternal között nem kapunk választ.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
30 éves a Doom (jaj), szóval volt egy kis stream Romeroval és Carmackkal: https://www.twitch.tv/videos/2000693432
Ja és kint a Sigil 2, az Eviternity 2, Cacowards is van yada-yada-yada.
Ez a kemény... mikor egy 30 éves játékhoz valaki kihoz egy olyan map-et, ami elképesztően összetett és az engine-t is kiforgatja a négy sarkából... :)
rwurl=https://youtu.be/5wAo54DHDY0?si=pHbOcS-nXxPFGoYG
Tényleg nagyon könnyű lett. Az első pályán vagyok túl és kicsit belenézem a másodikba. UV-n eddig egyszer haltam. Nem mertem Nightmaren inditani, mert a part 1 slayer gatektől PTSD-m lett (az utsót kb 100 próbálkozás után se sikerült lenyomni). Lehet fel fogom tolni a nehézséget.
Ami a játékot illeti : nálam ez a csúcsa az új Doomoknak. Úgy érzem mostanra érett be náluk minden. Valahogy ez áll a legközelebb az eredeti Doomokhoz. Nagyban hozzásegit, hogy valamit nagyon eltaláltak a harcok összeállitásánál. Több ellenfél egyszerre, merték végre telebaszni a pályát zombikkal, stbstb. Élvezet volt az összes harc kb eddig.
És a pályadesing! Az első map... Jézusom micsoda Quake 1-et tudnának összehozni!
Az új ellenféltipusokat nagyon jól kitalálták. Tetszik, hogy több lehetőséget is adnak pl az armored Baronnál, nem kényszeritenek bele egy lehetőségbe.
Egyelőre borzasztóan elégedett vagyok, határozottan sokkal jobb, mint az első DLC.
rwurl=https://imgur.com/AR4CV3T
rwurl=https://imgur.com/MRgSwZX
A slayer gatek most mit adnak, ha mindent végig viszed?
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
Most ilyen encounterek vannak. Cosmeticot.
Uff
rwurl=https://youtu.be/ykOKfVZHCjU
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=BqvKVRlc_Ag
kurva gáz ez az egész, de úgy néz ki retroaktívan sikerült kisírni az intereneten, hogy nerfeljék a halálba a játékot. Nem értem miért olyan emberekhez kell igazítani a játékot akik hurt me plenty-n is szenvednek. Nyeh. :( Part1-ben legalább volt fasza kihívás és nehézség nem csak azért mert 3 lövéstől haltál meg. Sikerült úgy kicserélgetni meg kivenni az ellenfeleket, hogy ebből semmi ne maradjon kb. GG
Ez tényleg nevetséges. Tippre én is a célcsoportban vagyok ezzel a nerf-fel, de így se érdekel semmilyen szinten se a DLC, de nem is sírtam érte náluk :)
Sztem is hatalmas mellényúlás ez a készítők részéről.
Nem is áltattam magam különösebben, hogy ezzel valaha játszanék, szóval 2. részt is youtube-on "toltam végig", kíváncsi voltam a sztorira, de az bőven elég is volt belőle, a végső bossfight vmi siralmasan fantáziátlan lett, de az odajutás se győzött meg, hogy nagy dologból maradtam volna ki, a csaták meg tényleg feleolyan keménynek se tűntek, mint a pt1 "végigjátszás" régi nehézségen
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
A második DLCnél olyan érzésem volt, mintha valami grandiózus dolgot akartak volna csinálni, de elfogyott az idő. A pokol fővárosa valami borzalmasan uncsi és lélektelenre sikerült, már alig vártam hogy vége legyen... A főboss meg tényleg röhej volt. Inkább idegesítő, mint nehéz.
A zene viszont továbbra is baba:
rwurl=https://youtu.be/xxQYQLKL6mo
A 2. pályát folytattam volna de az ottani aréna annyira felbaszott hogy pihenőre is megy. Zsebkendőnyi hely és sok ellenfél annyit eredményez hogy folyamatosan be vagy ragadva valahova. Nem azért, mert nehéz hanem mert valahol blokkol valami fos mindig. Már kínomban röhögtem mikor harmadjára halok meg mert beszorítanak és nem tudok egyszerűen kijönni. Remélem valami B team dolgozott ezen, mert az eternal még a legrosszabb pillanatában se volt ilyen gyér.
Nem akarok túl kritikus lenni, de remélem aki az utolsó bosst desingolta már nincs a cégnél. Meg az se aki leokézta. Ezt a rakás fost, te jó ég.... Végre a 3. pályán volt 2 darab jó aréna, de ez a boss felteszi a pontot az i-re. Fél óráig megy a keringő és amikor már 92edjére
akkor kiléptem, mert egyszerűen ez egy fos. Nem azért, mert nehéz. Hanem mert iszonyatosan irritáló. Az AI akkora fos hogy sok esetben elég ha egy helyben állsz a boss meg körbe körbe mászkál mint valami hülye. Hihetetlen. Az egész dlc az. Part 1 után abba kellett volna hagyni.
Az meg, hogy UV nehézségen csak az ad nehézséget, hogy épp mikor tudnak beszorítani egy szűk folyósón alapból vicc. Baromira látszik hogy a 3. pályás arénát végre olyan rakta össze aki ért is a dolgához. Faszán voltak keverve az ellenfelek, jó ütemben jöttek, hely is volt. A többi viszont vicc. A Part 2 nekem egy erős 3/10 a Part 1 és az Eternal 10/10-e mellé.
Ezt most nem húztam be megjelenéskor, belenéztem VR-ék streamjébe, és úgy vagyok vele, hogy nem biztos, hogy megveszem. A sztori az oke, doom szinten, de minden más nekem valahogy olyan kihagyhatónak tűnik. Kérdés,
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ez sajnos minden, csak nem "baba", mármint szvsz.
Ez baba.
Ez is baba.
Már az első DLC-nél is érződött, de szerintem itt ütött igazán, hogy nagyon, nagyon, NAGYON hiányzik Mick Gordon. Jellegtelen a teljes OST.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Csak lenyomtam a végét is, hát... Rohadjon el a keze aki a bosst designolta. Iszonyatosan pocsék fight volt.
Szerintem ez egyértelműen utalás az legelső részre.
Ha majd valamikor a jövőben ismét gebasz lesz, akkor majd újból lesz valaki, aki felébressze hősünket és akkor aztán újra jöhet Rip and Tear!
Szerintem ezt tökéletes lezárása a kalandnak.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
:)
rwurl=https://coub.com/view/2q7t1s
https://videocardz.com/driver/nvidia-geforce-game-ready-471-11-whql
WoW, végre?
Elég faszán néz ki, de nem állejtős és nem is kihagyhatatlan az RTX Doom Eternalban. Viszont ez is durván optimalizált, 1440p-nél 200-250FPS 3090-el natív RTX-el. DLSS valószínű bepöccenne 4K-n de 1440p-nél észre se vettem ha bekapcsoltam :) Igazán nem értem hogy miért kellett ezt 1+ éven keresztül "fejleszteni" hacsak nem mindenképp Xbox One X és PS5 volt a szűk keresztmetszet....
Pár napja elkezdtem játszani az új résszel, és kissé confused teletabinak érzem magam a sztoryval kapcsolatban. Valami kimaradt volna? A 2016-ban még ott tartottunk, hogy a doki átvágott, és lelépett a dzsedi karddal, most meg ott folytatjuk, hogy Doom Guy megérkezik a föld mellé egy lebegő palotával. WTF?
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Igen ez anno engem érdekelt és bár az új játékban az előzőtől eltérően most töménytelen mennyiségű lore van, de arra hogy mi történt a Doom és a Doom Eternal között nem kapunk választ.
- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)
30 éves a Doom (jaj), szóval volt egy kis stream Romeroval és Carmackkal:
https://www.twitch.tv/videos/2000693432
Ja és kint a Sigil 2, az Eviternity 2, Cacowards is van yada-yada-yada.
Aaaand we're back
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=4tk8lkmYGWQ
Ó hé, megint Doom:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=-EIYW_0BZKE
Beszarás, hogy milyen agresszív mixet kapott az új kiadáshoz készült soundtrack remake.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=jGdEF9U5zJc
Doom Eternal modding yay
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=pYDamKc1zc4
Ez a kemény... mikor egy 30 éves játékhoz valaki kihoz egy olyan map-et, ami elképesztően összetett és az engine-t is kiforgatja a négy sarkából... :)
rwurl=https://youtu.be/5wAo54DHDY0?si=pHbOcS-nXxPFGoYG
Ünneprontó leszek és leírom, hogy a MyHouse GZDoom alá készült, aminek manapság már nincs sok köze az eredeti motorhoz, ami a limitációkat illeti.
Ez egy GZDoom játék:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=nUbF8Ytadx0
Ez is egy GZDoom játék:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=L7IITZDBvqE
Attól még a teljes koncepció és kivitelezés megsüvegelendő :)
Ja, zseniális cucc amúgy és még rövid is, szóval megéri végigvinni.