A GameInformer készített egy interjút Sam Lake-kel, a Remedy frontemberével. Elsősorban a Quantum Break-ről esett szó, meg arról, hogy talán jön PC-re is, de a riporter kihasználta az alkalmat, és feltette azt a kérdést is, hogy lesz-e valaha Alan Wake 2. Sam erre egy kurta igennel felelt, amit vehetünk hivatalos megerősítésnek.
Ennél nem is lehet egyelőre sokkal többet tudni a dologról, de az a tény, hogy Lake bevállalta a konkrét választ, jó eséllyel azt jelenti, hogy már nem kell sokáig várni az író újabb kalandjaira.
Forrás: DSOGaming
Thx, Corey!
(Sam) Lake - (Quantum) Brake - (Alan) Wake
Kemény agyalás mehetett a címeken most, hogy ezt így egyben olvastam :P
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Meh. Kevés annál is unalmasabb játékkal játszottam...
Egyelőre a Quantum Break is hasonló kategória, a videók is untatnak belőle. Kezdem úgy érezni, hogy a Max Payne egy egyszeri csoda volt tőlük (Oké, még a Death Rally bevehető mellé).
+1. Viszont azt meg kell hagyni, hogy hangulatot meg helyszínt azt tudtak teremteni abban a játékban. Kár, hogy maga a játék halál repetitív és unalmas volt.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Ajj, de frankó lenne! Az első résznek komoly fenntartásokkal álltam neki anno és ja: elég csúnyán monoton a játékmenet, de a hangulat és a történet nagyon komolyan ütött. Kb. az első játék, ami sikerrel tudta megidézni a Twin Peaks-t hangulatban.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A Max Payne szerintem kétszeri csoda volt a Reemdytől :) A Death Rallyból az ingyenes régit sosem próbáltam, de az újba belenéztem egy inygenes hétvégén, és nem jött be.
Nekem sem lett kedvencem az Alan Wake (nem volt rossz, de nem a zsánerem, és tényleg unalmas tud lenni a változatosság hiánya miatt), viszont a kiegészítő vagy standalone DLC American Nighmare kifejezetten borzalmas lett. Érdemes kipróbálni, ha értékelni akarod az alapjátékot :)
Szerk.: Ahogy Freak és Zaxx is mondja, az atmoszféra nagyon rendben van, azért mindenképpen megérte kezdeni vele, csak a Max Payne 1-2 játékként is bejött.
Sors bona, nihil aliud.
Az American Nightmare-t ugyan még nem fejeztem be, de szvsz kellemes cheesy Alkonyzóna utánérzés. Erősen elüt a komoly alapjátéktól, de érdekes koncepció Alan "B kategóriás" kitérője.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az ősrégi felülnézetes Death Rally kurvajó volt, főleg multiban. Max Payne 1-2 szintén nagyon bejött, polcon itt van azóta is.
Alan wake.... nos, B-kategóriás horrornak nagyon jól elment, és rohadtjól nézett ki, játéknak azonban kevésbé tetszett. Aki szereti a Stephen King cuccokat, annak valszleg megindul tőle a nyálelválasztása.
Fura, nekem az American Nightmare pont, hogy jobban tetszett :) Mivel az alapjátékból sikeresen száműzték a horrort (az első 3-4 összecsapás után szimpla rutinmunkának számít, a jól meghatározható időközönként lepakolt 3-4 zseblámpázandó ellenfél), ezért kifejezetten üdítőnek hatott a valamivel gyorsabb és pörgősebb játékmenet, a több ellenféllel és változatosabb fegyverekkel.
Szerintem pont, hogy jól nyúltak hozzá. Miután valószínűleg ők is érezték, hogy unalmas lett a végtermék, és a horror vonal se élte túl a játékmenetet, ezért teljesen jogos volt egy könnyedebb stílust behozni.
A történetével ugyanaz volt a baj, amitől King, Koontz és társaik olyan unalmassá tudnak válni rövid időn belül: nincs elég kakaó a belsejükben, a körítés pedig sablonossá válik; nincs kielégítő klimax, kifutás, csak rohamosan banalizálódó klisék puffogtatása orrvérzésig. A játékmenet monotonitása erre csak rátett egy lapáttal. Persze ettől még nem feltétlenül volt rossz játék, de olyan se, ami folytatást érdemelne a szememben.
ibi amentia latet
Nekem bejött az AW és az AN is. A kettőt legfeljebb csak a történet köti össze, de az se nagyon, szóval nem is szabad egy lapon kezelni őket.
Ha az AW-t nem félórás-órás etapokban játszom, hanem hosszabban, lehet, hogy én is nyafiznék a játékmenet miatt, de kis adagokban, tévésorozatos ritmusban fogyasztva teljesen jól lekötött a sztori alakulása, és a lövölde sem fulladt unalomba.
Az AN pont fordított arányban keveri a játék összetevőit. Kisebb hangsúly a történeten, nagyobb a lövöldözésen (igen, tudom, hogy ez a gondolat sántít, de aki akarja, az megérti). Mivel rögtön az AW után estem neki, eleinte húztam a számat emiatt, de amikor átfordult bennem a dolog, és a helyén kezdtem el kezelni a változást, akkor teljesen jó szórakozást nyújtott, hogy inkább Rambóként kell itt helyt állnom, mint törékeny íróként. A sztori is inkább a játék közepe felé kezdett el érdekessé válni.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Brake és Break az nem ugyanaz ám :P
Tudtam, hogy ebbe' a nagy kapkodásba' pont rosszul fogom írni. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Stimmt de azért így gyorsan olvasva autocorrect már csak ezt csinálja az agyban :P
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Abban egyetértek - a többiekkel is -, hogy a gördülékenyebb játékmenet kellemes friss váltás volt (ami az alapjátékból nem hiányzott), de a hangulat és a történet nálam nagyon lement B-kategória alá. Lövöldeként meg egyszerűen nem nagy szám, és szerintem annyira nem tudta feldobni az ismétlődéseket, hogy ne váljanak fárasztóvá. Persze a rövidsége miatt fogyasztható volt, de azt hiszem, ebben benne van minden :)
Az alapjátékot is megvágtam volna a felére, pár érdekesebb puzzle-lel. A horrort jól hozta.
Sors bona, nihil aliud.