Nem. Azt akarom beadni, hogy jobb tanulni a korábbi tapasztalatokból, és elsajátítani egy óvatos, megfontoltabb hozzáállást a következő játék csodához, mint féktelen naivitással rányomni a preorder gombra. És az is jobb, ha az ember vár egy kicsit (vagy sokat addig), amíg kikalapálják a kissé még kiforratlan stuffot, mintha frusztrálja magát. További tudnivalók az "a türelem rózsát terem" c. fejezet alatt. De persze a kurva anyját a CDPR-nek meg persze nekem is, mert kritizálom az attitűdöt. Minden jó, ami segít feloldani a fájdalmat és a csalódottságot. Az ember ne cipeljen magával rossz érzéseket.
Haladóknak meg itt van a Killzone 2 2005-ös "gameplay" trailere. Nem most kezdődött ez.
Mindenki tudja, hogy nem most kezdődött, mindenki látja, hogy a CP is elkövette most ezt, de olyanért oltjátok Jodát, amiben nincs igazatok. Ez a játékok egy kis hányada, és ha számtalan példával is jöttök a CP szitujára, akkor arra sokszor annyi példa van, hogy egy fejlesztő beígért fícsöröket a játékában, és azok be is lettek építve megjelenésre (továbbra sem a bugokról beszélünk, hogy azért óbégatna pl. Joda).
Most őszintén, úgy nem lehet mindenhez hozzáállni, hogy az adott termék minden hirdetése kamu, és palira vesznek fícsörhiánnyal mindenkit, meg a teljes lastgen konzol tulajokat az előbbin felül. Elvégre, lehet olyan CP-s xbox-okat kapni, amin nem indul/nem fut értelmesen a játék, aminek színeiben pompázik az adott gép...
Nem szeretném azt érezni, hogy a falhoz beszélek, csak azt szeretném még egyszer leszögezni, hogy esetleg érdemes legalább 1 napot várni a vásárlással a megjelenés után, és akkor lehet, hogy az ember nem megy lépre. Nem kell magunk alá pisilni, mint egy izgatott kiskutya, csak azért mert olyan szépek a képek, olyan szépek a videók. Én nem akarok savat csöpögtetni senkinek se a sebébe, lévén hogy én is piszkosul vártam a játékot, csak annyi józan eszem van már, hogy arra gondoljak: esetleg, talán - főleg, hogy világjárvány is van - nem biztos, hogy tuti lesz egy ilyen baromi régóta készülő, baromi komplex játék, aminek a megjelenését ennyiszer el kellett halasztani. (Főleg, hogy az előzetes PC-s tesztek is jelezték, hogy bizony bugos lesz a kicsike.) Bízzunk abban, hogy egyszer jobb lesz. Én ebben is biztos vagyok, már csak presztízs okokból se hagyhatják így. Csak ki kell várni. Nehéz lesz, de menni fog.
Lehet várni, én is évente csak 3-4 játékot veszek megjelenéskor. De szerintem mindketten a bugok miatt tesszük ezt, meg mert amúgy se sürgős. Itt viszont továbbra se bugokról van szó, hanem fícsörökről, amik nem bugosak, vagy rosszul működnek, hanem nem kerültek be a játékba, annak ellenére, hogy fennen lettek hirdetve. Mi a különbség? Ezeket a fícsöröket bugvadászattal, patchekkel nem fogják visszarakni a játékba. Visszakerülhetnek még, lasd pl. No Man's Sky, de ezek még évekre vannak (ha egyáltalán). Ez is egy lépremenetel, csak ez egész másfajta. Lehet mondani, hogy miért vette meg az ember megjelenéskor, de erre nem lehet fél év várakozással se felkészülni.
Ha egyszer átvernek az az ő szégyene. Ha kétszer az már a tiéd.
És ez igaz az egyszeri gamer és a játékipar viszonyára is. Részemről kimerítettem a témát, de továbbiakban is nagy érdeklődéssel és maximális nyitottsággal követem ennek a játéknak a sorsát, és amint "hozni fogja a szintet", azonnal lecsapok rá. Addig játszom mással, ha videjójátékozni támad kedvem. Mert megtehetem!
Furcsa hogy nem látod a fát az erdőtől. Joda is tudja ezeket nagyon jól, teljesen jól eldiskutáltunk vele amíg ide nem jöttél ordaliumot végrehajtani piedesztált öndeklarált iudexként. Nem csak Joda pre-orderelte, és igen csipkelődöm vele mert neki megjött a vas hozzá hogy jelenlegi maxon futtassa (1st world problems) de remélem ő is tudja, mivel szeretek vele diskutálni még ha nem is értünk nagyon sokszor sokmindenben egyet, hisz tesszük azt már évek óta.
Az Oniról jut eszembe, hogy a Bungie nagyjából mindig is a be nem váltott ígéretek mestere volt, csak szerintem soha senki nem tudott rájuk haragudni, mert a játékaik egyrészt így is gecijók voltak, másrészt meg a Halo egyébként is rendre túlteljesített szerintem a multiplayerrel, pályaszerkesztővel, kooperatívval, meg úgy általánosan mindennel.
Így nem annyira lehetett felróni nekik, hogy a kampánynak a fele eltűnt menet közben és úgy általánosan semmi értelme az egésznek :DD
Ha valahol, hát ott aztán brutál hájp volt. Viszont szerintem a mai napig nem rázott úgy ki a hideg jó értelemben véve, mint akkor az egész Finish the Fightos szlogenes trailerektől, meg az egész stuff hangulatától.
Hinnye de fasza játék volt az, mennyit toltuk osztott képernyőn coopban.
Szerintem a grafikai butítás más kategória, és akkor már stílszerűbb lett volna Witcher 3-asat linkelni, hogy a CDP se ma kezdte. (Jó, jó, értem én, hogy a KZ2-nél eléggé túlkapás volt, de ott egy kész és jó grafikás termék lett a vége. A bugok, a mechanikai hülyeségek és a performance volt zavaró.)
@RE@L
A Remember Me előzetesei azt mutatták, amit kaptunk, legfeljebb több memóriás húzásban lehetett reménykedni. Szerintem elég átlátszó volt a marketing alapján is, hogy súlytalan lesz. Nyilván nem robogott úgy a hype train, hiszen egy új fejlesztő első játékról volt szó, egy közepes méretű kiadó gondozásában.
A Halók marketingjét nem követtem, egyszerűen csalódtam a játékokban, mert mind messzebb állt a számomra jó FPS-től, mint illett volna. Nálam a kapott játékélmény alapján szitokszó a széria neve :) A Destiny 2-től is undorodtam, így azt hiszem, hogy a Myth volt az anomália a Bungie-tól. Viszont az alapján sajnálom, hogy nem maradtak az RTS műfajnál. A Halo Warsokat ugye mások fejlesztették, szódával elmentek, de az Ensemble hattyúdalát jelentő első részben kb. rosszabb volt az útvonalkeresés, mint a WarCraft II-ben, a másodikba meg évekkel a megjelenése után volt egy bug, hogy egérrel játszva CTD. Hónapokra félretettük emiatt a "Cyberpunk-élmény" miatt. De mintha MS-logó buggyárat jelentene mostanában. Remélem, nem veszik meg a CDP-t, mert végzetes kombó sülne belőle ki.
Majd maxra kifejlesztettem a betörési protokollt és a gyorshackelést. Legendary pinggel egyszerűen isteni falakon keresztül átkozni az ellent. Aztán widowmakkerrel szedegetni a maradékot. A csapatok legtöbbjét nem is látom szemtől szemben élve
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Nincs nagyon finomhangolva, de ami biztos:
Legyen high-on:
- Texture quality
- Level of detail
Legyen kikapcsolva:
- Screen space reflections (grafikai bugot okoz)
A többi meg ahogy érzed.
Legtöbbet az számított, hogy áttettem SSD-re a játékot. Addig valami iszonyatosan nézett ki a játék: low texturás, low poly autók/emberek minden fele. Lassan betöltődő, semmiből előugráló környezet. stb.
azt már jó előre írták a sys reg táblában, hogy HDD az csak a minimum beállításokhoz elég, de még ahhoz is inkább SSD a recommended :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
https://hu.wikipedia.org/wiki/Bugris
Micsoda virtus!
Nem. Azt akarom beadni, hogy jobb tanulni a korábbi tapasztalatokból, és elsajátítani egy óvatos, megfontoltabb hozzáállást a következő játék csodához, mint féktelen naivitással rányomni a preorder gombra. És az is jobb, ha az ember vár egy kicsit (vagy sokat addig), amíg kikalapálják a kissé még kiforratlan stuffot, mintha frusztrálja magát. További tudnivalók az "a türelem rózsát terem" c. fejezet alatt. De persze a kurva anyját a CDPR-nek meg persze nekem is, mert kritizálom az attitűdöt. Minden jó, ami segít feloldani a fájdalmat és a csalódottságot. Az ember ne cipeljen magával rossz érzéseket.
Haladóknak meg itt van a Killzone 2 2005-ös "gameplay" trailere. Nem most kezdődött ez.
rwurl=https://youtu.be/b-4HNmuEAKg
Mindenki tudja, hogy nem most kezdődött, mindenki látja, hogy a CP is elkövette most ezt, de olyanért oltjátok Jodát, amiben nincs igazatok. Ez a játékok egy kis hányada, és ha számtalan példával is jöttök a CP szitujára, akkor arra sokszor annyi példa van, hogy egy fejlesztő beígért fícsöröket a játékában, és azok be is lettek építve megjelenésre (továbbra sem a bugokról beszélünk, hogy azért óbégatna pl. Joda).
Most őszintén, úgy nem lehet mindenhez hozzáállni, hogy az adott termék minden hirdetése kamu, és palira vesznek fícsörhiánnyal mindenkit, meg a teljes lastgen konzol tulajokat az előbbin felül. Elvégre, lehet olyan CP-s xbox-okat kapni, amin nem indul/nem fut értelmesen a játék, aminek színeiben pompázik az adott gép...
Nem szeretném azt érezni, hogy a falhoz beszélek, csak azt szeretném még egyszer leszögezni, hogy esetleg érdemes legalább 1 napot várni a vásárlással a megjelenés után, és akkor lehet, hogy az ember nem megy lépre. Nem kell magunk alá pisilni, mint egy izgatott kiskutya, csak azért mert olyan szépek a képek, olyan szépek a videók. Én nem akarok savat csöpögtetni senkinek se a sebébe, lévén hogy én is piszkosul vártam a játékot, csak annyi józan eszem van már, hogy arra gondoljak: esetleg, talán - főleg, hogy világjárvány is van - nem biztos, hogy tuti lesz egy ilyen baromi régóta készülő, baromi komplex játék, aminek a megjelenését ennyiszer el kellett halasztani. (Főleg, hogy az előzetes PC-s tesztek is jelezték, hogy bizony bugos lesz a kicsike.) Bízzunk abban, hogy egyszer jobb lesz. Én ebben is biztos vagyok, már csak presztízs okokból se hagyhatják így. Csak ki kell várni. Nehéz lesz, de menni fog.
Lehet várni, én is évente csak 3-4 játékot veszek megjelenéskor. De szerintem mindketten a bugok miatt tesszük ezt, meg mert amúgy se sürgős. Itt viszont továbbra se bugokról van szó, hanem fícsörökről, amik nem bugosak, vagy rosszul működnek, hanem nem kerültek be a játékba, annak ellenére, hogy fennen lettek hirdetve. Mi a különbség? Ezeket a fícsöröket bugvadászattal, patchekkel nem fogják visszarakni a játékba. Visszakerülhetnek még, lasd pl. No Man's Sky, de ezek még évekre vannak (ha egyáltalán). Ez is egy lépremenetel, csak ez egész másfajta. Lehet mondani, hogy miért vette meg az ember megjelenéskor, de erre nem lehet fél év várakozással se felkészülni.
Meg hát amúgy is, minek kifizetni teljes árat egy játékért, amikor ezeket egyértelműen G2A-re tervezik debütálás után két hónappal 10 usd-ért?
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
És ez igaz az egyszeri gamer és a játékipar viszonyára is. Részemről kimerítettem a témát, de továbbiakban is nagy érdeklődéssel és maximális nyitottsággal követem ennek a játéknak a sorsát, és amint "hozni fogja a szintet", azonnal lecsapok rá. Addig játszom mással, ha videjójátékozni támad kedvem. Mert megtehetem!
Cyberpunk 2077 PS1 Edition
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Ez kurvajó! :D
Take2 igazán vissza adhatná a pénzem hiszen Oniból is kimaradt a beígért multiplayer fícsör de hiányolom a Bioshock Infinite beígért be nem váltott feature-eit is
https://www.pcgamesn.com/the-witcher-3-wild-hunt/false-promises-the-game-trailers-that-lied-to-us
Vagy 1886 és tsai: https://www.thegamer.com/15-video-games-that-promised-the-world-then-pro...
Furcsa hogy nem látod a fát az erdőtől. Joda is tudja ezeket nagyon jól, teljesen jól eldiskutáltunk vele amíg ide nem jöttél ordaliumot végrehajtani piedesztált öndeklarált iudexként. Nem csak Joda pre-orderelte, és igen csipkelődöm vele mert neki megjött a vas hozzá hogy jelenlegi maxon futtassa (1st world problems) de remélem ő is tudja, mivel szeretek vele diskutálni még ha nem is értünk nagyon sokszor sokmindenben egyet, hisz tesszük azt már évek óta.
Az Oniról jut eszembe, hogy a Bungie nagyjából mindig is a be nem váltott ígéretek mestere volt, csak szerintem soha senki nem tudott rájuk haragudni, mert a játékaik egyrészt így is gecijók voltak, másrészt meg a Halo egyébként is rendre túlteljesített szerintem a multiplayerrel, pályaszerkesztővel, kooperatívval, meg úgy általánosan mindennel.
Így nem annyira lehetett felróni nekik, hogy a kampánynak a fele eltűnt menet közben és úgy általánosan semmi értelme az egésznek :DD
Chief Exorcist
Azaz Finish the fight! Cliffhanger!!! :D
Igen :DD
Ha valahol, hát ott aztán brutál hájp volt. Viszont szerintem a mai napig nem rázott úgy ki a hideg jó értelemben véve, mint akkor az egész Finish the Fightos szlogenes trailerektől, meg az egész stuff hangulatától.
Hinnye de fasza játék volt az, mennyit toltuk osztott képernyőn coopban.
Chief Exorcist
Heh, én máig emlékszek az Apple(!!!)-ös trailerre amit lenyomtak.
Az RTS-re? :), még Steve konfolta be klasszik fekete turtleneckben, 21 éve geez... még mindig!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6eZ2yvWl9nQ
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=MM1RXPazRzg&feature=emb_logo
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Szerintem a grafikai butítás más kategória, és akkor már stílszerűbb lett volna Witcher 3-asat linkelni, hogy a CDP se ma kezdte. (Jó, jó, értem én, hogy a KZ2-nél eléggé túlkapás volt, de ott egy kész és jó grafikás termék lett a vége. A bugok, a mechanikai hülyeségek és a performance volt zavaró.)
@RE@L
A Remember Me előzetesei azt mutatták, amit kaptunk, legfeljebb több memóriás húzásban lehetett reménykedni. Szerintem elég átlátszó volt a marketing alapján is, hogy súlytalan lesz. Nyilván nem robogott úgy a hype train, hiszen egy új fejlesztő első játékról volt szó, egy közepes méretű kiadó gondozásában.
A Halók marketingjét nem követtem, egyszerűen csalódtam a játékokban, mert mind messzebb állt a számomra jó FPS-től, mint illett volna. Nálam a kapott játékélmény alapján szitokszó a széria neve :) A Destiny 2-től is undorodtam, így azt hiszem, hogy a Myth volt az anomália a Bungie-tól. Viszont az alapján sajnálom, hogy nem maradtak az RTS műfajnál. A Halo Warsokat ugye mások fejlesztették, szódával elmentek, de az Ensemble hattyúdalát jelentő első részben kb. rosszabb volt az útvonalkeresés, mint a WarCraft II-ben, a másodikba meg évekkel a megjelenése után volt egy bug, hogy egérrel játszva CTD. Hónapokra félretettük emiatt a "Cyberpunk-élmény" miatt. De mintha MS-logó buggyárat jelentene mostanában. Remélem, nem veszik meg a CDP-t, mert végzetes kombó sülne belőle ki.
Sors bona, nihil aliud.
rwurl=https://youtu.be/stlfQNzKdbc
Majd maxra kifejlesztettem a betörési protokollt és a gyorshackelést. Legendary pinggel egyszerűen isteni falakon keresztül átkozni az ellent. Aztán widowmakkerrel szedegetni a maradékot. A csapatok legtöbbjét nem is látom szemtől szemben élve
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Valaki próbálta már 4-5 éves Radeon RX 480-on (8Gb VRAM) játszani vele? Vagy teljesen reménytelen a dolog ?
Próbáltam, ráadásul 4gb-oson + Rx 570 4gb-on is. FHD mid-high-on elmegy simán 60 körüli FPS-el.
Ezek a beállításaim:
rwurl=https://i.imgur.com/ba86CMn.jpg
Nincs nagyon finomhangolva, de ami biztos:
Legyen high-on:
- Texture quality
- Level of detail
Legyen kikapcsolva:
- Screen space reflections (grafikai bugot okoz)
A többi meg ahogy érzed.
Legtöbbet az számított, hogy áttettem SSD-re a játékot. Addig valami iszonyatosan nézett ki a játék: low texturás, low poly autók/emberek minden fele. Lassan betöltődő, semmiből előugráló környezet. stb.
azt már jó előre írták a sys reg táblában, hogy HDD az csak a minimum beállításokhoz elég, de még ahhoz is inkább SSD a recommended :)
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Nem kell elhinni minden hülyeséget... (voltam vele, majd csendben újratelepítettem ssd-re) :D
https://hu.ign.com/cyberpunk-2077-stadia/63256/feature/cyberpunk-2077-a-...
rwurl=https://youtu.be/SNqWPtcXk5w
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
Nyócbit-cyberpunk 2077! :D
"Fight steel Die honor"
"I eat resistance for breakfast"
Mr. Conan
Az a Neuromancer C64.
https://www.cyberpunk.net/en/news/37214/hotfix-1-06
Jó lesz az.
Na, még néhány patch és lassan ki is lehetne adni.. :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök