Örülök hogy Dontnod nem lett a WC-ben lehúzva mert a Remember Me-nél sem a storyval volt a baj meg az art settinggel.
A storyhoz kapcsolódóan a végső csavar kicsit meglepett, jól volt kivitelezve. Az egész Life is Strange nagyon jól van mind tálalva mind felépítve viszont ugyanaz a bajom vele mint a Walking Dead játékkal. Inkább interaktív történet mint játék, teljesen úgy érzem hogy igazából scak azért vagyok a monitor előtt hogy klikkeljek a progressért....
RE@L írta: Inkább interaktív történet mint játék, teljesen úgy érzem hogy igazából scak azért vagyok a monitor előtt hogy klikkeljek a progressért....
M(ost a videojátékokkal szemben támasztott tradicionális elvárásokat a műfaj fejlődése/szerteágazása kedvéért figyelembe nem véve, m)ennyiben különbözik ez attól, hogy olvasásnál "csak azért van a kezedben a könyv, hogy lapozz a progressért"? :] Mert hogy inkább interaktív történet, az szvsz nyíltan bevallottan és immár mindenki számára világosan feature, nem bug. Én pl. ugyanazon képzeletbeli polcra halmozom az ilyen játékokat a fajtatiszta visual novel cuccokkal, mint az Ace Attorney és társai.
A Dead Space mindig is ilyen akart lenni! Mindamellett mondom ezt hoy a Dead Space 1-2 minden idők legjobb Space horror játékai. ( nekem ugyan a harmadik is bejött ) Ez bizony a nagybetűs Alien játék végre. Az atmoszférája, a grafika és a hangok! Úr isten a hangok, már azoktól berosáltam. Kellett majdnem egy év hogy végigjátszam az tény, de ez inkabb az erénye a játéknak hiszen olyan hangulatot teremtett hogy azt csak egy tökös s erős Ripley tudja kibírni. ( én kevésbé :) )
Tény ami tény a játék nem tökéletes. Az Alien egy idő után idegesítő mintsem félelmetes.
ShowHide spoiler #
Főleg mikor már több is van belőle..
. Amíg nincs lángszóród addig viszont fosat rendesen mivel semmis sincs amivel kezelni tudnád, kivéve a lopakodas es az eszközeid amiket egy ido utan kiismer. Leggyengébb fokozaton is kihívás a játék, de ez lehet h az én érdemem s nem a játéké... Az androidok végig idegesítőek, nem is kicsit. A story kicsit újrahasznosítottnak tűnik, de cserébe full fanservice. Egyértelműen az általam játszott vajmi kevés játékok közül 2014 év játéka!
Én is most fejeztem be. Szerintem is nagyon eltalálták az első rész nyomasztó hangulatát. Nagyon jól adagolták, alien elől bujkálás, android szerelős pályákat. Egymás után sok lett volna alien elől a bujkálás.
Az idegrendszeremet azért rendesen kikezdte, annó én sem akartam átélni, hogy elkapjon az alien, és szüneteltettem is az első találkozás után. Aztán rászántam magam, és az elején még rendesen égett tőlem a bele kis barátunknak, annyiszor elkapott.
A legérdekebb elhalázásom, az úgy történt, hogy egy robi elől bújtam a műtős asztal alá. Egyszer csak hallom, hogy nyög Amanda, oldalra nézve látom, hogy a droid rugdossa a lábával. :D Elővettem a shotgunt, lőttem egyet. Erre a másik oldalról megérkezett xeno, és kikapott az asztal alól...
Negatívumnak az jut eszembe, amit említettél az újrahasznosított sztorit, valamint, hogy a térkép néha egy kalap szart ér.
EverIce írta:
Negatívumnak az jut eszembe, amit említettél az újrahasznosított sztorit, valamint, hogy a térkép néha egy kalap szart ér.
Az nagyon is tudatos félrevezetés a játékban, mint ahogy az is hogy mind a hangok mind a motion detector is félrevezet elég gyakran!
Én gyakran vettem észre magam hogy egy-egy ráparázásnál csak úgy lövelltem a lángokat feleslegesen és később meg szívtam a fogamat miatta mert nem volt üzemanyag hozzá :)
Több kis részletben játszottátok, vagy nem érződött túl hosszúnak? Horrorrajongóként izgatja a fantáziámat, de elég meggyőző kritikának hangzanak a hossz ellen hozott érvek, azaz hogy 15+ óra után valamennyire immunissá válik az ember a xenomorph sokadik jelenésére.
igazából a vége felé az ember elő sem veszi a motion detectort mert hangokból leszűri hogy mi van, kiismeri az AI logikát, ha zajt csapok lespawnol a közelben, aztán egy asztal körül el lehet sasszézni vele 2-3 kört is úgy hogy nem vesz észre stb. azt bánom, hogy csak mediumon játszottam nem hardon.
Minden percét imádtam, nálam a vége felé sem vált unalmassá, csak kevésbé volt kihívás. Tervezem valamikor hardon, kíváncsi vagyok mennyivel lesz nagyobb a kihívás.
Tényleg nagyon jól fut a játék.
Amíg egy Witcher 3 vagy Star Citizen alatt mostanában elég erősen izzad a gépem és video kari újításon gondolkodom, addig a Mad Max úgy megy mint az álom. Mintha csak egy V8 lenne benne.:)
Fanboyként nekem tetszett. Kurvajó a hangulata (hozzáteszem, ennek is valahogy más, mint a többi részé, szóval nem igazi reboot, ez is valahogy elkülönül a többi résztől)
Sajnos sok hibája van, amit még én is elismerek, de játszatja magát, szórakoztat - egyszóval FUN FUN FUN. Címszavakban véleményezve:
- Tetszettek powerupok, (sajnos nagyon hiányzik 1-2 cucc, pld: a pedestrian respawn - ped shows on map-et is csak egy pályán találtam) egyik másik sajnos túl sűrűn van és totál felesleges, csak idegesíti az embert hogy mindig át kell lépnie/el kell lőnie a vakvilágba, mások meg túl ritkák, szóval kicsit inbalanced (ez is). Ettől függetlenül egy csomó rohadt vicces és poénos van, és ha van elég (=rengeteg) kreditünk, akkor akár magunk is vehetünk akármikor pinball modeot (50k kredit), pedestrian electro-bastard rayt (100k), vagy bármi más (értelmes és kevésbé értelmes (opponent ejaculator)) finomságot.
- Frankók a járgányok, szépen törnek, de sok jármű hiányzik (olyan is, amit mutogattak korábban képeken, lehet majd lesznek DLC-ben). 21 normál autó + 3 rendőrkocsi van. Nem túl sok, ráadásul ugye egy pályán csak 6 player lehet. Ez is nagyon szomorú, azért 2015-ben elvártam volna legalább 12-t.
Ami nem tetszett, hogy az ellopott járgányokra külön kell upgrade tokent találni és költeni, ráadásul csak 4 (armor, offensive, speed) szint van, és egy kimaxolt "papucsszerű járgány" (pld az eagle) ((C) PC-X 1997) se ér lóf*szt se a nagy böhömök ellen. De ha szarul találnak el, akkor a bizony akár kedvenc Towmeisterünk is könnyen wasted lesz, aztán fizethetjük a valutát... Lehet színezni a verdákat, sőt, mindegyikhez van egy spéci festés is, sok szerencsét a tokenek megtalálásához, remélhetőleg majd a google segít...
- NAGYON kevés a pálya, összesen van 6 vagy 7 "rendes" pálya (eltérő útvonalakkal) és talán 4 aréna. BORZASZTÓAN KEVÉS. 3x ennyi is édeskevés lenne. Dizájnra azt mondom hogy elmennek, viszont méretre is lehettek volna nagyobbak. Hiába hogy csak 6an vagyunk, valahogy nem lehet olyan szépen "elkóricálni", mint a régi epizódokban, mindig van egy nyavalyás, aki nem hagy békésen teheneket mészárolni. :)
- Maga a karrier mód nem volna rossz, szépen vannak keverve a pályák, általában 3as csoportba vannak szedve, van egy klasszik carma (=zúzás) pálya + 2 extra (fogócska, checkpoint/ped chase illetve deathmatch). Adott pontot összeszedve lehet jutni a következő tierbe (16 tier van). Szóval nem volna rossz, csak mivel csak 7 alappálya van, így azért nagyon nem az igazi. Hiányoltam a C2 spéci szívatós küldetéseit is. Na nem kellett volna atomsilós meg repteres extracumi, de ilyen fixpályás checkpoint, tárgy pusztítós, gyalogosölős jó lett volna. Meghosszabbította volna a szavatosságot és némi átfabrikálással kevés munkával kicsit különbözőbbek lehettek volna a pályák is. Valahogy még nem sikerült rájönnöm, hogy hogy lehet új karriert indítani (vagy a korábbi tiereket újrajátszani), pedig most nem sikerült kilockolni 4 autót (köztük pont a villámost sem), meg egy csomó más acsit/festést/egyebet sem.
- Irányítás. Ez újabb feketepont. Valahogy most nem sikerült jól belőni. A C2 vagy akár a C1 irányítása is nagyságrendekkel jobb. Csúszkál, himbálódzik, borul, de nem mint egy autó, hanem inkább mint egy kocsonya. Nem jó, na.
- AI. Csalnak a gépek (ez valamennyire elfogadható, ha kiesnek a pályáról őket is visszateszik, ez oké, illetve classic carma módon kívül lezúzás után ők is felélednek mint mi, ez is ok - majd megértitek, ha játszotok), viszont az már nem, hogy előszeretettel teszik le magukat pld ped chasenél a célszemély közelébe... Hajlamosak a semmiből előtűnni, és teljes sebességgel lezúzni, persze kell kihívás, de amikor 5-en rádcuppannak, és nem győződ az insertet meg a javítást fizetni, szóval nem az igazi. Viszont (viszonylag) korrekt módon használják a powerupokat, és ezzel néha meg is viccelnek/szívatnak :D
- Hangok, zenék részemről pipa, semmi extra, de megteszi.
- Grafikát már mindenki ismeri, részemről megfelelt, de persze lehetne szebb is. A legfrissebb verzió nálam 40-60 fpsel szalad maxolva FHD-ben, persze ilyen erőgépen el is várom. Akadás/fagyás nem volt. Töltésidő is okés (SSD nélkül is). Komoly bugokkal nem találkoztam.
- 15 óra alatt vittem végig elsőre. Van benne több is, a multiba még bele se szagoltam, de ez a játék még mindig rettenetesen tartalomszegény.
Verdikt? szubjektíven, fanboyként, azt mondanám, hogy 86%.
Objektíven? Inkább olyan 71%.
10-12 dolcsit sztem azért így is megér a JELENLEGI állapotában (ennyi volt ugye féláron márciusban). Remélhetőleg lesz hozzá még (akár fizetős is) tartalom, és főleg nem csődölnek be (ismét) Stainlessék. Fingers crossed.
ui: nemtom van-e igény rá, ha kell kicsit cikkszerűvé átírhatom, aztán linkelek pár képet, és mehet főoldalra. Mondjuk mint látszik (?) olyan nagy írói vénám nincs, max tűrhető helyesírásom. :) Ha nincs érdeklődés, akkor viszont feleslegesen nem strapálom magam :D
ah, mióta nekem kívánságlistán van, azóta nem akciózták le. van 30 ojróért 4in1 bundle is az előző részekkel.
so tempting!
más: én egy jó kis destruction derby remake/reboot-ot is el tudnék viselni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
ui: nemtom van-e igény rá, ha kell kicsit cikkszerűvé átírhatom, aztán linkelek pár képet, és mehet főoldalra. Mondjuk mint látszik (?) olyan nagy írói vénám nincs, max tűrhető helyesírásom. :) Ha nincs érdeklődés, akkor viszont feleslegesen nem strapálom magam :D
igen btw. Ugy is megoldhatjuk hogy ha megvan az anyaga, akkor atdobjuk cikkbe es kicsereljuk a szerzo nevet (az authoring information fulben) Chillerere ja.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Memóriafrissítés gyanánt elővettem a Burial at Sea befejezését követően... röhej, hogy mennyivel jobb az Infinite-nél, a Sander Cohenes pálya pedig még manapság is tökéletes.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=i3DpevT37T0
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerintem tisztább lenne, mert a "Megszavazta a nép:" előtagtól engem még mindig a hideg ráz. Egyrészt mocskos hosszú, másrészt számomra van egy kommunista propaganda feelingje. :)
Mindjárt megnézem, mit tudok tenni az ügyben, hogy Chiller neve alatt jelenjen meg a cikk.
A R6: Siege rengeteget fejlődött az alpha óta. Mostmár nagyjából élvezhető is. Kellemes meglepetés volt azt kell mondjam. Bár továbbra is mindenki fosik az objective-re csak team dm megy...
A rendes első évad megvolt már régebben, ezt a DLC-t csak most szereztem be a nyár végén és most végig is toltam. Túl sokáig nem tartott, de jó volt. Öt különböző szereplő, öt zombiapokalipszisnél előbukkanó szituáció, öt kis epizód és a végén egy közös lezárás. Egy kivételével mindegyik tetszett. Agymunka nem kellett sok hozzá, a feelinget és a történetmesélést viszont jól elkapták. Mintha öt zombis novellát olvasna az ember, csak itt a lapozás helyett kattintani kell.
Nekem tetszett, most már jöhet a második évad.
League of Legends - Az emberiségnek már rég ki kellett volna halnia.
CS:GO - Az összes fejlesztő büdös kurva anyját, hogy 15 év után csak erre képesek. Gondolok itt első sorban az ofisöl szerverek matchmakingjének összes szintjére és elemére, de az 'új pályák' (amik a régiek is) fejlődése is erősen aggályos.
// 15 év CS után (amiből a Steam végig nézett legalább 10 ezer óra játékot és negyedmillió fraget) a játék kiírja, hogy 5 éves veterán vagyok (regisztrációból tudniuk kéne, hogy min. 12, de szarni rá) és arra kényszerít, hogy:
- órákon át rohangásszak publicon, hogy lvl3-as lehessek (!!!), de csakis az ő szavazós szarjaikon, mert csak ott kapsz ám VALÓDI XP-t
- mert akkor mehetek egy competitivet
- ahol tipikusan berak egy ritkán játszott pálya nehezebb oldalára
- és folyamatosan összerak olyan játékosokkal, akik a bombát se tudják lerakni, vagy támadó oldalon kikempelik a köridőket egy sarokból zoomolva (5 'ranked' vs 2 'ranked' elosztások)
- ... (bevallottan) olyanok ellen, akik azért játszanak másik accal, mert csak a láma tunkot élvezik (mármint a fék acca is rankedebb, mint annak akit melléd rak)
- mindezt úgy, hogy sikeresen kényszerítenek simán egy órára a gép elé, pedig három kör után is világos, hogy szégyen gyalázat lesz az egész (sikerült moba-i magasságok fölé emelni a szopatást)
- ami tökmind1, mert a csávók úgyse szavazzák meg, hogy legyen vége, így a legjobb megoldás, ha addig savazod őket, amíg téged rúgnak ki
- mert bármily beteg is mindez, így te simán mehetsz következőt vagy ahova akarsz, míg ők ott maradnak szopni kevesebben
Jah, természetesen magasabb szintű barátaid nem hívhatnak meg játékba, mert túl alacsony a szinted. Takarodj helyedre, ennyi.
Mindehhez csak gratulálni szeretnék.
De az életvonalam akkor enyhén feltöredezett, amikor kiderült, hogy még azt sem választhatom ki, hogy én melyik pályán szeretnék casualkodni. Competitivben igen, DE a public az public, ott apám fegyelem van! (Meg dust2)
Sim City (THE) - Nehéz megmondani, hogy az a kellemetlen, amilyen könnyű és gagyi, vagy hogy ennek ellenére nem boldogulnak vele az emberek...
WH40K DoW II - Érdekes, hogy pár év moba mennyivel feljavította a nem létező 'rts-skillemet' ... közép n00b szintre.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
A beta 24-én kezdődött, de persze csak 24 órával később jutottunk be (nem csak én, sok ismerős) Az első napon elég sok volt az error és lassú betöltés, bosszantó kidobás main menübe, ez kb. a Battlefield 3-4 final hibáinak 10%-át produkálta. :)
Megjelenésre, minden fullon, azt kell mondanom, hogy nem szép, nem ronda, játék közben észre sem veszed pont elég, cserébe amikor valaki a server, meg sem röccen a játék egy mostani vas alatt. (mostani vas alatt értem, hogy nem a csúcs, de még mindenre elég, 8350/8giga ram/290-390 ati)
Indulhattok 5-en botok ellen, egy épületet kell elfoglalni, Terrorist hunt, vagy pvp 5vs5 TDM Secure area, vagy TDM bomb (találd meg a kér bombát), mindkét esetben ugyanaz, ki kell irtani a másikat, mert szinte kizárt, hogy bombát hatástalanítsd és ne tűzharc legyen belőle... ok, ha egy védő elbújik, akkor nem keresed elvben, de amint érzékeltem, mindenki leszarj a bombát és keresi a túlélőt... Pvp-t még alig nyomtam, de vicces, felváltva nyomtok védő/támadó, összese 6 meccset. Védőként megy a kempelés, de annyira sok helyről lehet bejönni, hogy nincs tuti védelem, aki tud csapatban játszani darál, aki nem, az szívni fog... nem érzem még az egyensúlyt, ezt hagynám későbbre, talán ma beleugrok..
Terrorist hunt.
Fasza, 5-en bemegyünk előtte karakterválasztás, van vagy 6 különleges alakulat, FBI, SAS, GSG 9, fegyvereket választasz és hajrá... minden meccsét tp-t kapsz és pénzt, amiből permanensen vehetsz karaktert (ezek fejlettebb, spec cuccal is megáldot karakterek), aminek már fejlesztheted is a fegyvereit, aggathatod rá a kiegészítőt, de nem sokat, csak ízlés szerint, de pont elég, pvp-nél sem drasztikus előny. (azért de :))
A pályák a lehetőségek, MI nekem nagyon bejött, érdemes pár normal után HARD-ra váltani, mert nem annyival keményebb, de mégis okosabbak az ellenfelek és rendes az XP-is (tök jó normálon kevesebbet kapsz). Okosan, egymást fedezve jól ki lehet tisztítani, persze vannak meglepik folyamatosan, de a csapatösszetartás sokat segít, mi ketten dolgoztunk csak folyamatosan össze és sokkal nagyobb arányban éltük túl/oldottuk meg, mint a rohangászógépek, még ha az sem működésképtelen technika, hiszen ha egyedül maradsz....mindenki téged néz :)
Taktikus, okso játéknak tűnik, ami ettől függetlenül eléggé pörög, érdemes kipróbálni, ha ez csak picit még jobb lesz (mondjuk picit lehetne szebb, meg stabilabb), akkor erősen bajban vagyok, mert az év vége nálam már csak SW Battlefrontról-ről szólt volna.
A fegyverek jók és változatosak a pályák átgondoltak, vagy életből vettek, többféle anyagú fal, többféle áátütéssel, rombolható környezet (legalábbis a falak nagy része, ajtók, garázsajtók, asztalok, stb...), iszonyat feeling berobbantani egy garázsagjtót, majd bedobni a flashbang-et és bemenni egy Orosz, egy Német és egy sportcipős FBI ügynökkel és azt kiáltani, Clear! :)
Adom!
Örülök hogy Dontnod nem lett a WC-ben lehúzva mert a Remember Me-nél sem a storyval volt a baj meg az art settinggel.
A storyhoz kapcsolódóan a végső csavar kicsit meglepett, jól volt kivitelezve. Az egész Life is Strange nagyon jól van mind tálalva mind felépítve viszont ugyanaz a bajom vele mint a Walking Dead játékkal. Inkább interaktív történet mint játék, teljesen úgy érzem hogy igazából scak azért vagyok a monitor előtt hogy klikkeljek a progressért....
M(ost a videojátékokkal szemben támasztott tradicionális elvárásokat a műfaj fejlődése/szerteágazása kedvéért figyelembe nem véve, m)ennyiben különbözik ez attól, hogy olvasásnál "csak azért van a kezedben a könyv, hogy lapozz a progressért"? :] Mert hogy inkább interaktív történet, az szvsz nyíltan bevallottan és immár mindenki számára világosan feature, nem bug. Én pl. ugyanazon képzeletbeli polcra halmozom az ilyen játékokat a fajtatiszta visual novel cuccokkal, mint az Ace Attorney és társai.
ibi amentia latet
Alien:Isolation
A Dead Space mindig is ilyen akart lenni! Mindamellett mondom ezt hoy a Dead Space 1-2 minden idők legjobb Space horror játékai. ( nekem ugyan a harmadik is bejött ) Ez bizony a nagybetűs Alien játék végre. Az atmoszférája, a grafika és a hangok! Úr isten a hangok, már azoktól berosáltam. Kellett majdnem egy év hogy végigjátszam az tény, de ez inkabb az erénye a játéknak hiszen olyan hangulatot teremtett hogy azt csak egy tökös s erős Ripley tudja kibírni. ( én kevésbé :) )
Tény ami tény a játék nem tökéletes. Az Alien egy idő után idegesítő mintsem félelmetes.
. Amíg nincs lángszóród addig viszont fosat rendesen mivel semmis sincs amivel kezelni tudnád, kivéve a lopakodas es az eszközeid amiket egy ido utan kiismer. Leggyengébb fokozaton is kihívás a játék, de ez lehet h az én érdemem s nem a játéké... Az androidok végig idegesítőek, nem is kicsit. A story kicsit újrahasznosítottnak tűnik, de cserébe full fanservice. Egyértelműen az általam játszott vajmi kevés játékok közül 2014 év játéka!
Dragon Age: Inquisition
Végre vége. Frankó játék, de azért 140 óra elég volt belőle.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Én is most fejeztem be. Szerintem is nagyon eltalálták az első rész nyomasztó hangulatát. Nagyon jól adagolták, alien elől bujkálás, android szerelős pályákat. Egymás után sok lett volna alien elől a bujkálás.
Az idegrendszeremet azért rendesen kikezdte, annó én sem akartam átélni, hogy elkapjon az alien, és szüneteltettem is az első találkozás után. Aztán rászántam magam, és az elején még rendesen égett tőlem a bele kis barátunknak, annyiszor elkapott.
A legérdekebb elhalázásom, az úgy történt, hogy egy robi elől bújtam a műtős asztal alá. Egyszer csak hallom, hogy nyög Amanda, oldalra nézve látom, hogy a droid rugdossa a lábával. :D Elővettem a shotgunt, lőttem egyet. Erre a másik oldalról megérkezett xeno, és kikapott az asztal alól...
Negatívumnak az jut eszembe, amit említettél az újrahasznosított sztorit, valamint, hogy a térkép néha egy kalap szart ér.
Az nagyon is tudatos félrevezetés a játékban, mint ahogy az is hogy mind a hangok mind a motion detector is félrevezet elég gyakran!
Én gyakran vettem észre magam hogy egy-egy ráparázásnál csak úgy lövelltem a lángokat feleslegesen és később meg szívtam a fogamat miatta mert nem volt üzemanyag hozzá :)
@Alien Isolation
Több kis részletben játszottátok, vagy nem érződött túl hosszúnak? Horrorrajongóként izgatja a fantáziámat, de elég meggyőző kritikának hangzanak a hossz ellen hozott érvek, azaz hogy 15+ óra után valamennyire immunissá válik az ember a xenomorph sokadik jelenésére.
igazából a vége felé az ember elő sem veszi a motion detectort mert hangokból leszűri hogy mi van, kiismeri az AI logikát, ha zajt csapok lespawnol a közelben, aztán egy asztal körül el lehet sasszézni vele 2-3 kört is úgy hogy nem vesz észre stb. azt bánom, hogy csak mediumon játszottam nem hardon.
Minden percét imádtam, nálam a vége felé sem vált unalmassá, csak kevésbé volt kihívás. Tervezem valamikor hardon, kíváncsi vagyok mennyivel lesz nagyobb a kihívás.
Én vagy 3/4 év alatt játszottam végig. A vége fele inkább rezisztens voltam mintsem immunis, de volt hogy egyébb dolgok jobban rám hozták a frászt ;)
Szavaz ha rajongója vagy az első Alien filmnek akkor ez a legközelebbi és legjobb olyan Alien témájú dolog ami az elmúlt harminc évben volt.
rwurl=https://youtu.be/79EL0QDoJrs
ibi amentia latet
Tényleg nagyon jól fut a játék.
Amíg egy Witcher 3 vagy Star Citizen alatt mostanában elég erősen izzad a gépem és video kari újításon gondolkodom, addig a Mad Max úgy megy mint az álom.
Mintha csak egy V8 lenne benne.:)
Choose your next words with excpetional care!
Carmageddon: Reincarnation
Fanboyként nekem tetszett. Kurvajó a hangulata (hozzáteszem, ennek is valahogy más, mint a többi részé, szóval nem igazi reboot, ez is valahogy elkülönül a többi résztől)
Sajnos sok hibája van, amit még én is elismerek, de játszatja magát, szórakoztat - egyszóval FUN FUN FUN. Címszavakban véleményezve:
- Tetszettek powerupok, (sajnos nagyon hiányzik 1-2 cucc, pld: a pedestrian respawn - ped shows on map-et is csak egy pályán találtam) egyik másik sajnos túl sűrűn van és totál felesleges, csak idegesíti az embert hogy mindig át kell lépnie/el kell lőnie a vakvilágba, mások meg túl ritkák, szóval kicsit inbalanced (ez is). Ettől függetlenül egy csomó rohadt vicces és poénos van, és ha van elég (=rengeteg) kreditünk, akkor akár magunk is vehetünk akármikor pinball modeot (50k kredit), pedestrian electro-bastard rayt (100k), vagy bármi más (értelmes és kevésbé értelmes (opponent ejaculator)) finomságot.
- Frankók a járgányok, szépen törnek, de sok jármű hiányzik (olyan is, amit mutogattak korábban képeken, lehet majd lesznek DLC-ben). 21 normál autó + 3 rendőrkocsi van. Nem túl sok, ráadásul ugye egy pályán csak 6 player lehet. Ez is nagyon szomorú, azért 2015-ben elvártam volna legalább 12-t.
Ami nem tetszett, hogy az ellopott járgányokra külön kell upgrade tokent találni és költeni, ráadásul csak 4 (armor, offensive, speed) szint van, és egy kimaxolt "papucsszerű járgány" (pld az eagle) ((C) PC-X 1997) se ér lóf*szt se a nagy böhömök ellen. De ha szarul találnak el, akkor a bizony akár kedvenc Towmeisterünk is könnyen wasted lesz, aztán fizethetjük a valutát... Lehet színezni a verdákat, sőt, mindegyikhez van egy spéci festés is, sok szerencsét a tokenek megtalálásához, remélhetőleg majd a google segít...
- NAGYON kevés a pálya, összesen van 6 vagy 7 "rendes" pálya (eltérő útvonalakkal) és talán 4 aréna. BORZASZTÓAN KEVÉS. 3x ennyi is édeskevés lenne. Dizájnra azt mondom hogy elmennek, viszont méretre is lehettek volna nagyobbak. Hiába hogy csak 6an vagyunk, valahogy nem lehet olyan szépen "elkóricálni", mint a régi epizódokban, mindig van egy nyavalyás, aki nem hagy békésen teheneket mészárolni. :)
- Maga a karrier mód nem volna rossz, szépen vannak keverve a pályák, általában 3as csoportba vannak szedve, van egy klasszik carma (=zúzás) pálya + 2 extra (fogócska, checkpoint/ped chase illetve deathmatch). Adott pontot összeszedve lehet jutni a következő tierbe (16 tier van). Szóval nem volna rossz, csak mivel csak 7 alappálya van, így azért nagyon nem az igazi. Hiányoltam a C2 spéci szívatós küldetéseit is. Na nem kellett volna atomsilós meg repteres extracumi, de ilyen fixpályás checkpoint, tárgy pusztítós, gyalogosölős jó lett volna. Meghosszabbította volna a szavatosságot és némi átfabrikálással kevés munkával kicsit különbözőbbek lehettek volna a pályák is. Valahogy még nem sikerült rájönnöm, hogy hogy lehet új karriert indítani (vagy a korábbi tiereket újrajátszani), pedig most nem sikerült kilockolni 4 autót (köztük pont a villámost sem), meg egy csomó más acsit/festést/egyebet sem.
- Irányítás. Ez újabb feketepont. Valahogy most nem sikerült jól belőni. A C2 vagy akár a C1 irányítása is nagyságrendekkel jobb. Csúszkál, himbálódzik, borul, de nem mint egy autó, hanem inkább mint egy kocsonya. Nem jó, na.
- AI. Csalnak a gépek (ez valamennyire elfogadható, ha kiesnek a pályáról őket is visszateszik, ez oké, illetve classic carma módon kívül lezúzás után ők is felélednek mint mi, ez is ok - majd megértitek, ha játszotok), viszont az már nem, hogy előszeretettel teszik le magukat pld ped chasenél a célszemély közelébe... Hajlamosak a semmiből előtűnni, és teljes sebességgel lezúzni, persze kell kihívás, de amikor 5-en rádcuppannak, és nem győződ az insertet meg a javítást fizetni, szóval nem az igazi. Viszont (viszonylag) korrekt módon használják a powerupokat, és ezzel néha meg is viccelnek/szívatnak :D
- Hangok, zenék részemről pipa, semmi extra, de megteszi.
- Grafikát már mindenki ismeri, részemről megfelelt, de persze lehetne szebb is. A legfrissebb verzió nálam 40-60 fpsel szalad maxolva FHD-ben, persze ilyen erőgépen el is várom. Akadás/fagyás nem volt. Töltésidő is okés (SSD nélkül is). Komoly bugokkal nem találkoztam.
- 15 óra alatt vittem végig elsőre. Van benne több is, a multiba még bele se szagoltam, de ez a játék még mindig rettenetesen tartalomszegény.
Verdikt? szubjektíven, fanboyként, azt mondanám, hogy 86%.
Objektíven? Inkább olyan 71%.
10-12 dolcsit sztem azért így is megér a JELENLEGI állapotában (ennyi volt ugye féláron márciusban). Remélhetőleg lesz hozzá még (akár fizetős is) tartalom, és főleg nem csődölnek be (ismét) Stainlessék. Fingers crossed.
ui: nemtom van-e igény rá, ha kell kicsit cikkszerűvé átírhatom, aztán linkelek pár képet, és mehet főoldalra. Mondjuk mint látszik (?) olyan nagy írói vénám nincs, max tűrhető helyesírásom. :) Ha nincs érdeklődés, akkor viszont feleslegesen nem strapálom magam :D
ah, mióta nekem kívánságlistán van, azóta nem akciózták le. van 30 ojróért 4in1 bundle is az előző részekkel.
so tempting!
más: én egy jó kis destruction derby remake/reboot-ot is el tudnék viselni
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Szerintem simán tegyünk egy próbát vele.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Rendben, hétvégén megcsinálom pöpecre, aztán akinek van epre, majd kiteszi.
ha megvan a cikkesitett anyag siman segitunk felszavazni hogy a tied legyen a credit, es utana max az apro atalakitgatasokat meglepjuk.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Amúgy más nevében lehet cikket írni/topikot indítani?
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
igen btw. Ugy is megoldhatjuk hogy ha megvan az anyaga, akkor atdobjuk cikkbe es kicsereljuk a szerzo nevet (az authoring information fulben) Chillerere ja.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Company of Heroes, Tales of Valor
Hát ez még mindig iszonyat hangulatos multiban!
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Bioshock
Memóriafrissítés gyanánt elővettem a Burial at Sea befejezését követően... röhej, hogy mennyivel jobb az Infinite-nél, a Sander Cohenes pálya pedig még manapság is tökéletes.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=i3DpevT37T0
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Na hát elkészültem, tessék:
Majd elolvassátok a cikkben. :) - Strato
Játék közben észre se vettem, hogy ez ilyen picsaranda :)
Szerintem tisztább lenne, mert a "Megszavazta a nép:" előtagtól engem még mindig a hideg ráz. Egyrészt mocskos hosszú, másrészt számomra van egy kommunista propaganda feelingje. :)
Mindjárt megnézem, mit tudok tenni az ügyben, hogy Chiller neve alatt jelenjen meg a cikk.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Hát igen, elég erős az áthallás Az emberek döntöttekre.
Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.
A R6: Siege rengeteget fejlődött az alpha óta. Mostmár nagyjából élvezhető is. Kellemes meglepetés volt azt kell mondjam. Bár továbbra is mindenki fosik az objective-re csak team dm megy...
Akkor pont méltó riválisa lehet a Counter-Strike-nak. :)
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Van valami uj aaa jatek mostanaban? Az MGS5 engem nem nagyon erdekel, de jo lenne valami konnyed kikapcsolodas...
The Walking Dead: 400 Days
A rendes első évad megvolt már régebben, ezt a DLC-t csak most szereztem be a nyár végén és most végig is toltam. Túl sokáig nem tartott, de jó volt. Öt különböző szereplő, öt zombiapokalipszisnél előbukkanó szituáció, öt kis epizód és a végén egy közös lezárás. Egy kivételével mindegyik tetszett. Agymunka nem kellett sok hozzá, a feelinget és a történetmesélést viszont jól elkapták. Mintha öt zombis novellát olvasna az ember, csak itt a lapozás helyett kattintani kell.
Nekem tetszett, most már jöhet a második évad.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
League of Legends - Az emberiségnek már rég ki kellett volna halnia.
CS:GO - Az összes fejlesztő büdös kurva anyját, hogy 15 év után csak erre képesek. Gondolok itt első sorban az ofisöl szerverek matchmakingjének összes szintjére és elemére, de az 'új pályák' (amik a régiek is) fejlődése is erősen aggályos.
// 15 év CS után (amiből a Steam végig nézett legalább 10 ezer óra játékot és negyedmillió fraget) a játék kiírja, hogy 5 éves veterán vagyok (regisztrációból tudniuk kéne, hogy min. 12, de szarni rá) és arra kényszerít, hogy:
- órákon át rohangásszak publicon, hogy lvl3-as lehessek (!!!), de csakis az ő szavazós szarjaikon, mert csak ott kapsz ám VALÓDI XP-t
- mert akkor mehetek egy competitivet
- ahol tipikusan berak egy ritkán játszott pálya nehezebb oldalára
- és folyamatosan összerak olyan játékosokkal, akik a bombát se tudják lerakni, vagy támadó oldalon kikempelik a köridőket egy sarokból zoomolva (5 'ranked' vs 2 'ranked' elosztások)
- ... (bevallottan) olyanok ellen, akik azért játszanak másik accal, mert csak a láma tunkot élvezik (mármint a fék acca is rankedebb, mint annak akit melléd rak)
- mindezt úgy, hogy sikeresen kényszerítenek simán egy órára a gép elé, pedig három kör után is világos, hogy szégyen gyalázat lesz az egész (sikerült moba-i magasságok fölé emelni a szopatást)
- ami tökmind1, mert a csávók úgyse szavazzák meg, hogy legyen vége, így a legjobb megoldás, ha addig savazod őket, amíg téged rúgnak ki
- mert bármily beteg is mindez, így te simán mehetsz következőt vagy ahova akarsz, míg ők ott maradnak szopni kevesebben
Jah, természetesen magasabb szintű barátaid nem hívhatnak meg játékba, mert túl alacsony a szinted. Takarodj helyedre, ennyi.
Mindehhez csak gratulálni szeretnék.
De az életvonalam akkor enyhén feltöredezett, amikor kiderült, hogy még azt sem választhatom ki, hogy én melyik pályán szeretnék casualkodni. Competitivben igen, DE a public az public, ott apám fegyelem van! (Meg dust2)
Sim City (THE) - Nehéz megmondani, hogy az a kellemetlen, amilyen könnyű és gagyi, vagy hogy ennek ellenére nem boldogulnak vele az emberek...
WH40K DoW II - Érdekes, hogy pár év moba mennyivel feljavította a nem létező 'rts-skillemet' ... közép n00b szintre.
“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw
Rainbow Six: Siege Beta
A beta 24-én kezdődött, de persze csak 24 órával később jutottunk be (nem csak én, sok ismerős) Az első napon elég sok volt az error és lassú betöltés, bosszantó kidobás main menübe, ez kb. a Battlefield 3-4 final hibáinak 10%-át produkálta. :)
Megjelenésre, minden fullon, azt kell mondanom, hogy nem szép, nem ronda, játék közben észre sem veszed pont elég, cserébe amikor valaki a server, meg sem röccen a játék egy mostani vas alatt. (mostani vas alatt értem, hogy nem a csúcs, de még mindenre elég, 8350/8giga ram/290-390 ati)
Indulhattok 5-en botok ellen, egy épületet kell elfoglalni, Terrorist hunt, vagy pvp 5vs5 TDM Secure area, vagy TDM bomb (találd meg a kér bombát), mindkét esetben ugyanaz, ki kell irtani a másikat, mert szinte kizárt, hogy bombát hatástalanítsd és ne tűzharc legyen belőle... ok, ha egy védő elbújik, akkor nem keresed elvben, de amint érzékeltem, mindenki leszarj a bombát és keresi a túlélőt... Pvp-t még alig nyomtam, de vicces, felváltva nyomtok védő/támadó, összese 6 meccset. Védőként megy a kempelés, de annyira sok helyről lehet bejönni, hogy nincs tuti védelem, aki tud csapatban játszani darál, aki nem, az szívni fog... nem érzem még az egyensúlyt, ezt hagynám későbbre, talán ma beleugrok..
Terrorist hunt.
Fasza, 5-en bemegyünk előtte karakterválasztás, van vagy 6 különleges alakulat, FBI, SAS, GSG 9, fegyvereket választasz és hajrá... minden meccsét tp-t kapsz és pénzt, amiből permanensen vehetsz karaktert (ezek fejlettebb, spec cuccal is megáldot karakterek), aminek már fejlesztheted is a fegyvereit, aggathatod rá a kiegészítőt, de nem sokat, csak ízlés szerint, de pont elég, pvp-nél sem drasztikus előny. (azért de :))
A pályák a lehetőségek, MI nekem nagyon bejött, érdemes pár normal után HARD-ra váltani, mert nem annyival keményebb, de mégis okosabbak az ellenfelek és rendes az XP-is (tök jó normálon kevesebbet kapsz). Okosan, egymást fedezve jól ki lehet tisztítani, persze vannak meglepik folyamatosan, de a csapatösszetartás sokat segít, mi ketten dolgoztunk csak folyamatosan össze és sokkal nagyobb arányban éltük túl/oldottuk meg, mint a rohangászógépek, még ha az sem működésképtelen technika, hiszen ha egyedül maradsz....mindenki téged néz :)
Taktikus, okso játéknak tűnik, ami ettől függetlenül eléggé pörög, érdemes kipróbálni, ha ez csak picit még jobb lesz (mondjuk picit lehetne szebb, meg stabilabb), akkor erősen bajban vagyok, mert az év vége nálam már csak SW Battlefrontról-ről szólt volna.
A fegyverek jók és változatosak a pályák átgondoltak, vagy életből vettek, többféle anyagú fal, többféle áátütéssel, rombolható környezet (legalábbis a falak nagy része, ajtók, garázsajtók, asztalok, stb...), iszonyat feeling berobbantani egy garázsagjtót, majd bedobni a flashbang-et és bemenni egy Orosz, egy Német és egy sportcipős FBI ügynökkel és azt kiáltani, Clear! :)