A brutal azért elég kemény volt az SC2-ben, mondjuk én csak a kampány után álltam neki a multinak, szóval lehet, hogy az ott begyűjtött tapasztalatokkal most simán végig tudnám vinni, de őszintén szólva ebben erősen kételkedem. Biztos meglenne az a 3-4 küldetés, ahol komolyabban szenvednék, főleg a HotS-ban, mert elég sok a különbség a multis és a kampányos zerg között.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
WoL-ban kezdtem el normálisabban multizni. Mikor kijött a HotS, nekültem a kampánynak és a multis tapasztalatok miatt a hard fokozat nevetségesen könnyű volt, de a brutal móddal is simán meg lehetett bírkózni.
Nem is tudom, szerintem a Brood War zergekkel konkrétan picsanehéz, akinek nem állnak kézre, és nincs hova levenni a nehézséget. Az első rész meg új szintre emelte az RTS-ek sztorivezetését, ütős élmény volt hajdanán, de még pár éve újrajátszásva is. Utána a WoL során mindig azt éreztem, hogy belógatják a közönségnek (azaz nekem), hogy mikor lesz vicces vagy drámázós vagy "mélyértelmű". A StarCraft hajdan felnőttebb lett a kor mezőnyéhez képest, de a WoL meg sem próbált már feljebb lépni.
Amúgy még végig se játszottam, mert hardon is feladta a leckét egy-két pálya (persze a jó sorrend sokat segíthet), és az, hogy már egyszerűen nem szeretem a műfajt, régen pedig még a multi is érdekelt. Összességében nagyon hullámzónak éreztem a kihívást, valami hardon is instant win volt, a másikon meg izzadtam rendesen (a brutaltól félnék rendesen). Most már viszont csak neki kéne ugrani meg HotS-nak is. Egyébként nem mondom, hogy nem tetszett, de a tapasztalatok alapján más a státusza nálam, mint az első résznek, és nem a - jó, inkább csak bénázva - többórás bázispusztító formula hiányzik.
Nálam a SC2 a nonpluszultra RTS. Már régóta nem vagyok oda a műfajért, de ezzel rengeteg időt töltöttem, a WoL kihívásokat 100%-ra megcsináltam, s bár a HotS-ban még nincs meg minden pálya brutalon, de majd pótolom a Voidig. Mindez persze csak a single kampányra és challenge-ekre vonatkozik, soha egyetlen multis meccset se játszottam, az a része nem érdekel.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Blizz intrók rég kimentek a divatból, ha szabad ilyet mondani. Ugyanarra a béna klisére épít mindegyik, unalmas és kész sorry. Nekem 2 percet nehezemre esik végignézni. Látványosat már bárki tud csinálni, szóval már az se igaz, hogy legalább minőségben verhetetlenek.
Valóban ráférne a blizzard teamre egy jó alapos vérfrissítés, dizájn és lore fronton is.
Én nem érzem azt, hogy az SC2-nek feladata lett volna a sztorivezetés továbbfejlesztése: kellemes, látványos űropera és szerintem ennyi elég is. A dolog másik részét tartom fontosnak: az interaktívabb missziók között átvezetéseket, a fő- és melléküldiket, a választható fejlesztéseket és speciális egységeket stb. Nekem ezek miatt kb. legjobb RTS kampányélményem evör és a HotS is csak egy pöppet maradt el ettől (a kötöttebb pályák miatt, de persze valakinek meg pont a "szkripteltséggel" egyenes arányban növelt látvány miatt jött be jobban).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem is kell továbbfejleszteni, elég lett volna ha az előd szintjét hozza... SZVSZ a hots is épphogy csak megütötte a 'kötelezően' elvárható szintet, de a wol... hát szóval egy blizzardtól édeskevés.
Nem feltétlen megújult eszköztárt vártam, ha emiatt hátrányból is indul anagyot szóló elődökkel szemben. A rágógumididaktika ami belengi az egészet, viszont sokat rombol rajta. Nem játszottam végig, 10 órát tettem a kampányba, de addig minden momentumát ez jellemezte. Nem rossz, de bizonyos szempontból elmarad az elődtől is vagy a WC3-tól. (Ez utóbbi mondjuk a csavarok kedvéért már a WoW előtt végképp szappaoperává vált, de azért király volt.)
Az interaktívabb átvezetéseket üdvözöltem, de többet szerettem volna, és több is volt az eredeti terv, nagyon visszanyeste a "kalandjátékot" a Blizzard. Persze nyilván erre számítottam, már előre keseregtem miatta a HW-n. Egy Wing Commander-féle szintet szerettem volna.
A stratégiai választások, fejlesztgetések kampányszinten viszont nekem is nagyon tetszettek, bár spanyoklviaszról azért nincs szó. Nemcsak azért, mert más jellegű stratégiákban ez alap már ezer éve, de például a C&C Generalsban is lehetett tábornokként fejlődni és bónuszokra gyúrni. Nem mondom persze, hogy a spanyolviasz feltalálása az alapelvárás.
A fő bajom vele mondjuk továbbra is az, amit írtam: eltávolodtam a hagyományos RTS-ektől, melyekbe éppen a Blizzard tudott bevonzani, illetve ott tartani.
A brutal azért elég kemény volt az SC2-ben, mondjuk én csak a kampány után álltam neki a multinak, szóval lehet, hogy az ott begyűjtött tapasztalatokkal most simán végig tudnám vinni, de őszintén szólva ebben erősen kételkedem. Biztos meglenne az a 3-4 küldetés, ahol komolyabban szenvednék, főleg a HotS-ban, mert elég sok a különbség a multis és a kampányos zerg között.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
WoL-ban kezdtem el normálisabban multizni. Mikor kijött a HotS, nekültem a kampánynak és a multis tapasztalatok miatt a hard fokozat nevetségesen könnyű volt, de a brutal móddal is simán meg lehetett bírkózni.
Nem is tudom, szerintem a Brood War zergekkel konkrétan picsanehéz, akinek nem állnak kézre, és nincs hova levenni a nehézséget. Az első rész meg új szintre emelte az RTS-ek sztorivezetését, ütős élmény volt hajdanán, de még pár éve újrajátszásva is. Utána a WoL során mindig azt éreztem, hogy belógatják a közönségnek (azaz nekem), hogy mikor lesz vicces vagy drámázós vagy "mélyértelmű". A StarCraft hajdan felnőttebb lett a kor mezőnyéhez képest, de a WoL meg sem próbált már feljebb lépni.
Amúgy még végig se játszottam, mert hardon is feladta a leckét egy-két pálya (persze a jó sorrend sokat segíthet), és az, hogy már egyszerűen nem szeretem a műfajt, régen pedig még a multi is érdekelt. Összességében nagyon hullámzónak éreztem a kihívást, valami hardon is instant win volt, a másikon meg izzadtam rendesen (a brutaltól félnék rendesen). Most már viszont csak neki kéne ugrani meg HotS-nak is. Egyébként nem mondom, hogy nem tetszett, de a tapasztalatok alapján más a státusza nálam, mint az első résznek, és nem a - jó, inkább csak bénázva - többórás bázispusztító formula hiányzik.
Sors bona, nihil aliud.
Nálam a SC2 a nonpluszultra RTS. Már régóta nem vagyok oda a műfajért, de ezzel rengeteg időt töltöttem, a WoL kihívásokat 100%-ra megcsináltam, s bár a HotS-ban még nincs meg minden pálya brutalon, de majd pótolom a Voidig. Mindez persze csak a single kampányra és challenge-ekre vonatkozik, soha egyetlen multis meccset se játszottam, az a része nem érdekel.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Hol a libabőr? Blizznél elmentek otthonról. Mondjon le.
Blizz intrók rég kimentek a divatból, ha szabad ilyet mondani. Ugyanarra a béna klisére épít mindegyik, unalmas és kész sorry. Nekem 2 percet nehezemre esik végignézni. Látványosat már bárki tud csinálni, szóval már az se igaz, hogy legalább minőségben verhetetlenek.
Valóban ráférne a blizzard teamre egy jó alapos vérfrissítés, dizájn és lore fronton is.
Én nem érzem azt, hogy az SC2-nek feladata lett volna a sztorivezetés továbbfejlesztése: kellemes, látványos űropera és szerintem ennyi elég is. A dolog másik részét tartom fontosnak: az interaktívabb missziók között átvezetéseket, a fő- és melléküldiket, a választható fejlesztéseket és speciális egységeket stb. Nekem ezek miatt kb. legjobb RTS kampányélményem evör és a HotS is csak egy pöppet maradt el ettől (a kötöttebb pályák miatt, de persze valakinek meg pont a "szkripteltséggel" egyenes arányban növelt látvány miatt jött be jobban).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Azért a Lich King trailer még jó volt, és egy kicsit el is tért a klisétől. Igaz annak már hat éve vagy több.
Nem is kell továbbfejleszteni, elég lett volna ha az előd szintjét hozza... SZVSZ a hots is épphogy csak megütötte a 'kötelezően' elvárható szintet, de a wol... hát szóval egy blizzardtól édeskevés.
Naigen, a brood war magasra tette a lécet.
Nem feltétlen megújult eszköztárt vártam, ha emiatt hátrányból is indul anagyot szóló elődökkel szemben. A rágógumididaktika ami belengi az egészet, viszont sokat rombol rajta. Nem játszottam végig, 10 órát tettem a kampányba, de addig minden momentumát ez jellemezte. Nem rossz, de bizonyos szempontból elmarad az elődtől is vagy a WC3-tól. (Ez utóbbi mondjuk a csavarok kedvéért már a WoW előtt végképp szappaoperává vált, de azért király volt.)
Az interaktívabb átvezetéseket üdvözöltem, de többet szerettem volna, és több is volt az eredeti terv, nagyon visszanyeste a "kalandjátékot" a Blizzard. Persze nyilván erre számítottam, már előre keseregtem miatta a HW-n. Egy Wing Commander-féle szintet szerettem volna.
A stratégiai választások, fejlesztgetések kampányszinten viszont nekem is nagyon tetszettek, bár spanyoklviaszról azért nincs szó. Nemcsak azért, mert más jellegű stratégiákban ez alap már ezer éve, de például a C&C Generalsban is lehetett tábornokként fejlődni és bónuszokra gyúrni. Nem mondom persze, hogy a spanyolviasz feltalálása az alapelvárás.
A fő bajom vele mondjuk továbbra is az, amit írtam: eltávolodtam a hagyományos RTS-ektől, melyekbe éppen a Blizzard tudott bevonzani, illetve ott tartani.
Sors bona, nihil aliud.