Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


925k és megegyezés szerint kapható hozzá téli gumi alufelnin



800

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Sajnos ilyen árkategóriában vannak dolgok amiket lejjebb kell adni. Ez a mitsu esetében a kaszninál jöhet elő, hiszen hirhedten nem örök. Én 2 éve csinaltattam a 2 hátsó sárvédőt, de rendesen kivagva és új darabot raktak be, nem csak csiszolgattak amíg át nem lyukad. A motorhazteton már látni ég kis puklit, plusz a motor alatti részt már jó lenne lefujni alvazvedovel, csak nem akarok vele baszakodni, de ha te kéred megcsinálom :D.
Amúgy nekem a 3 év alatt sose állt meg, elvitt még télen zakopaneba is, pedig az alacsony tatraban akkor hóvihar volt, hogy az út szélén álltak a kocsik, de mi akkor is mentünk :D A motor nem csöpög, olajat nem zabálja, meg pakolva autópálya 110-120 között 6,5 l/100km evett. Egyszerű szerkezet, könnyű javítani. Nálam cserélve volt az első lengés csillapító (magyar utak yeeeee) meg fékcső, fektarcsa, fekbetet és a kormányon az abs jel továbbító. Szóval lehet rajta mit csinálni, és én meg is csináltam, mert szerettem, mindenhova elvitt, és még élvezet is volt vezetni.



900 alatt nem igazán akarom, viszont akkor mellé már adok téli gumi szettet alufelnire szerelve



850 + a szett?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Ez már átgondolandó. Tényleg érdekelne?



Nokedlire már látom így esélyét, hogy rá tudd melegíteni, mert nem számolt téli szettel, így indokolható lehet. + 50 guriga.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Ha ő benne van akkor én is. 12 éves autó után legalább kevesebb a súlyadó :D



súlyadó

Ne idegesíts te is

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Gépjárműadó :)
Szerintetek utólag beépített tolató kamera képét, valaki ki tudja vetíteni a beépített navigációs kijelzőre?



Parizer forever.



Nem. Még mindig teljesítményadó.

Amúgy meg ilyet max akkor, ha eleve a rendszerhez kérhető komponens a kamera, bár akkor sem feltétlenül lehet ez egyszerű. Ha utólagos kamera, általában egy saját középső tükröt adnak hozzá, amelyen megjelenik a képe tolatáskor.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Valamit azért biztos elmond a megbízhatóságukról, ha a népítélet párszáz véleménye alapján a Toyotáé 4-es osztályzat, a Megané pedig 3 egy ötös skálán.

Igen, nem véletlenül drágább a Totoya ;)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



A dízel miatt. A benzinesek rendben vannak.




nezzuk ezt a velemenyt

https://www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/velemeny/33920/

ket pontot adott, mikozben ezt irja:

mióta az első renaultot megvettem, nem akarok másik márkát. most a harmadiknál tartok

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása:

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem
...
Megérte-e az árát? igen

Parizer forever.



Na várjá'!

Ezzel most azt akarod mondani, hogy a Renaultnak azért rosszabbak a pontjai, mert ez az ürge hülyén pontozott a 200 többi közül? Vagy azt sejteted, hogy ez egy trend az értékeléseknél? De akkor ez nem kellene, hogy igaz legyen a Toyotásokra is?

Elképzelhető, hogy a Renaultosok kognitív képességei szerényebbek, ezért rosszabbak az értékeléseik? Vagy lehet, hogy pont ezen okból kifolyóan vesznek francia szutykot? :D

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Benne van a dologban, hogy a japán fanboyság jóval népszerűbb(nek tűnik számomra), mint a francia. Ennek persze lehet az egyik oka, hogy jobbak a japánok.



Szerintem mondjuk, ha valakinek adott márkájú autója van, akkor nem lehet rávetíteni az értékelések különbségére, hogy bizonyára a Renaultosok is lélekben japán fanboyok...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Amúgy tök jól mérhető egy adott ország gépjárműgyártásának minősége a következő szerint:

Meg kell nézni, hogy az ország kocsijai a klasszikus economy kategóriában milyen messze jutnak el az anyaországtól. Ilyenekre gondolok, mint a Corolla, a Golf vagy a Megane. A drágább kocsikat nem érdemes belevenni, mert ezek jellemzően tudnak valami olyan speciálisat, amely miatt egy szűk réteg vásárolja őket, pl Mustang világmodell izomautó vagy Merga S class.

Na, most. Japánban járva japán kocsikat látsz ebben a kategóriában, lényegében semmi mást. Mi van ezzel szemben németben? Ott azért futnak rendesen a Corollák. Amcsiba eljut a Golf? Igen, sikerült neki, de ide a bökőt, hogy Corollából sokkal több van!

Francia autók? :D EU-ban itt-ott megtalálhatóak a földrajzi közelség okán, de messze nincs annyi belőlük, mint németből vagy japánból. Világ többi része? Amerika? Japán? Kb az ex-gyarmataikon, aztán meg egy-két fura országban, és heló. :)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



nem. azt akarom mondani, aki tularazott japan rizsraketat vesz (ahol meg 2000 utan gyartott autonal is elofordul rohadas (rohej pasztmek)), annal mukodni fog a kognitiv disszonancia.

a nepiteleten amugy 37db megane3 ertekeles van, 4 csillagos atlaggal (7.81)

ezzel szemben a totoja 63 itelet, 4 csillagos atlag (7.79 pont)

szoval fogalmam sincs amugy mirol beszelsz :)

ezek szerint a tulajok szerint is rosszabb, mint a megnae :)

epic fail baratom, epic fail...

Parizer forever.



Amikor dojtsban voltam kinn, meglepődtem,hogy kb minden második autó renault vagy peugeot... Ezt magyarázd meg :D

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Két világháborút is elveszítettek.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Arról nem tehetek, hogy te külön vadászol generációkat azon reményben, hogy ott nem tér el úgy a pontozás, mint az egész típussorozat esetén átlagban. A kocsikról is jellemzően beszéltünk, nem úgy, hogy egy-egy modellt miként értékelnek.
Most akkor az a helyzet, hogy a japán fanboyok túlértékelik a kocsijukat, de még így is kevéssé tetszik nekik, mint a másik bandának a Megane 3? Seems legit. Keep on :D

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."


LY képe
LY
Donator

Toyotából Camry van inkább, meg 2 éve iszonyat sok aktuális Honda Civic volt, de csak 4 ajtós.
Audit, Mercit, BMW-t is sokat látni a nem SUV kategóriában, legalábbis LA-ben. SUVból meg leginkább akkora amcsi modellek vannak hogy a Q7 reszketve lapít mellette.



Pont ezért a Hyundai, ami elég nagy iramban ível felfele és végül is egy-két modelltől eltekintve agyonüthetetlen autókat adtak ki. Kasztnik is elég jól bírják.
Vannak amúgy jó francia autók, mint ahogy olasz is (bár jóval kevesebb), de nagyon könnyen kifoghatsz egy elbaltázott szériát. Aki újonnan vesz franciát azt nem is értem...:D



az olvtars 10 ev koruli autot keresett, a vita targyat kepezo markabol ezek a 10 eves verziok.

Parizer forever.



vettem, 17 ev, 400k km, kulonosebb gond nelkul.de most lehet, hogy egy kia ceed, vagy i30 lesz, meg nezelodom

Parizer forever.



Látom szeretsz veszélyesen élni.



Nem is erre utaltam. Inkább arra, hogy a japán autó tulaj meggyőződésesebb, mint egy francia.
Lehet hasznos egy ilyen közösségi értékelés, de nem mint tényszerű mutatóként tekintenék rá. Te is lefosod, hogy mit gondol a többség, ha mobilról van szó.
Sokat nem foglalkoztam a témával, de kb. 5 éve belebotlottam egy szervízek adatai alapján összeállított megbízhatósági listába, ahol az audi A3 tök elöl szerepelt, a Q7 meg a legvégén (~30 modell közül). Egy autókereskedőnek érdekes lehet, hogyan viszonyulnak átlagban a japán és a francia gyártmányok, de a végfelhasználó kenheti a hajára, ha még márkán belül is óriási eltérések vannak.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!