Doom

Utolsó bejegyzés

Lou képe
Lou
Donator

nohát, alig másfél hónapja jelent meg, de már 25%-os akció van rá Steam-en meg még pár oldalon.

https://isthereanydeal.com/game/doometernal/info/

korrekt
részemről kivárom az 5-10 €-t, mert még az első részt se játszottam végig, de tán vannak, akik már ennek is örülnek

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



így is 15k :S

ha jól rémlik az előző részt 10 körül vettem lemezes formában a megjelenés hetében

ennyit romlott a pénzünk, vagy ennyit drágultak a játékok?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


Lou képe
Lou
Donator

ha lehet hinni az árukeresőnek (persze sok bolt vszleg hiányzik az adatokból), akkor 12300-ról indult megjelenéskor a dobozos verzió, és fél évre rá esett először 10k-ra

https://www.arukereso.hu/jatekprogram-c3255/bethesda/doom-pc-p323169877/

szóval igen, sokat romlott a forint, de azért nem ennyit (még), max egy +10-12%-os ár lenne indokolt. valóban fura, hogy most az Eternal 18-19k-ról indult és most is csak 17k legolcsóbban a bolti

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King




Rohadt drága még mindig. :( Bevallom őszintén, de először warezban töltöttem le, de olyan mocskosnak éreztem magam, hogy letöröltem. Öreg vagyok én már ehhez, meg egy mestermű a játék, csak épp most nem akarok 15 rugót (se) költeni videjójátékra, jó nekem Xbox Pass for PC. Ha lemegy 30 euróra, akkor megveszem azonnal. (Az előzőt 15 euróért zsákoltam be, de akkor már rég kint volt.)



Attila1234 írta: Bevallom őszintén, de először warezban töltöttem le, de olyan mocskosnak éreztem magam, hogy letöröltem.

rwurl=https://i.pinimg.com/originals/47/e3/1b/47e31b1e9291f6068dcf9b447beee6a4...

:D

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Pontosan!: D




dettó, én is szemezgettem a warezzal, de nem akarom önnön szórakozásomat elrontani vele. majd rendesen

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



A DLC az Etermal eseményei után játszódik majd?

- Na akkor most mi lesz? Megadod magad, vagy pedig megnyomom ezt a gombot és kis Stacey-t csak zárt koporsóban lehet majd eltemetni?
- Úgysem mered!
- Ki? Én? A gonosz?" :)
(Bomb Queen)



Senki nem tudja.



Mintha bármit is számítana imho.... :D





Sok ertelme volt belerakni. :D



"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése


Boz képe
Boz

Éljenek a videojátékok!


LY képe
LY
Donator


Kicsit megkésve, de szembejött és csodák csodájára, még nincs sóval behintve.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=aam9VvzFuI0

"Basically, there were two things that bothered me about the official release: mixing and ordering. The 2016 soundtrack told the story of the game in musical form. It was divided into chapters which began with an excerpt from the Slayer's Testament and the tracks were laid out in chronological order (with a few liberties). Eternal's soundtrack on the other hand, is ordered seemingly randomly.

I therefore set out to rectify this. I replayed the game with every sounds other than music off and carefully listened to the motifs and matched them with songs from the soundtrack. I then made a rough ordering and then tried to have it make sense in the larger picture. Having the songs just end with a fade out (like many of those mixed by Mossholder do!) is kinda lame, especially when some tracks are thematically connected (a good example is "A Slayer City" and "Meathook" - "A Slayer City" being essentially a prelude to "Meathook"). So I edited nearly all the tracks to make them link to each other as seemlessly as I was able to.

This brings me to the second point and that's mixing which is, to say it mildly, not perfect in the official release. The biggest offender imo is "Super Gore Nest", or to be more precise, "Slayer Gore". This track contains the music which plays in game in level Super Gore Nest as a build up to the "shredding" music which we know as the "Super Gore Nest" track. In the official OST, this track is incredibly long, it's 4 minutes of buildup with no payoff. For my version, I trimmed it down, added a drop and seemlessly continued into "Super Gore Nest" proper. Another example would include the tracks "Armored Response Coalition" and "The Baron of Hell" which are actually two slightly different alterations of the same musical motif, including 90 seconds of music which is literally identical. So what I did, is I identified the point of convergence and combined the two tracks into a single, longer track which is, in my opinion, more satisfying. A final example of the changes I did would be in the track "Final Sin", mixed by Chad Mossholder, which includes the brass piece which you can hear when the Icon of Sin collapses. However, the same piece is also included in the track "Icon of Sin" which was mixed by Mick Gordon. It makes no sense to have the same motif play twice within the space of 40 seconds, so I removed the duplicate from the Chad track and used the Mick version (which is slightly higher quality) and then had the rest of the "Final Sin" track emerge from that.

I hope this explains a bit of what I did with this version and why I'm very passionate about it being superior experience as an album than the official release."




Akkor a DLC-k soundtrackjét már nem Mick Gordon hegeszti ?

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Nope.




Ímé az első Eternal DLC előzetese:

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0KqsTyDHV5A

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Lehet coomolni, Andrew Hulshult lesz az új zeneszerző a DLC-hez.
https://twitter.com/AndrewHulshult/status/1301544395729186818



Oh nice!

Choose your next words with excpetional care!



zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Valaki megveszi a DLC-t írjon majd már róla picit. Köszi!



Soon. Addig is launch trailer baszo zenevel!
rwurl=https://youtu.be/u8oDDsWKYPU



Röviden. Átlagmátyás/noob FPS player skillel HMP-n elég jól játszható, nem eséskelés feszt, Első pálya (azt csináltam még meg csak) industrial setting, tetszetős. Minden maxon (HP/Armor) kezdesz, de érdemes átnézni a beállításokat, meg a weapon modokat és rúnákat, mert azok asszem defaulton vannak. Baromi sűrű, de ugye endgame után az várható volt, hogy nem zombikat kell majd durrogtatni alap shotival :D Egy új ellenféltípust véltem eddig felfedezni, amit nem spoilerezek el. Egy kb.6.-ra abszolvált platforming rész is emlékezetes volt még (ami nem hiányzott volna, ha kimarad), van egy plusz platforming elem, de azt se spoilerezem el. Szóval szerintem hozza az elvártat. De másnak lehet, hogy más.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!