Bátyáméknál a Roblox pörög most ebben a korosztályban. Aztán mondjuk ennyit is tudok róla, szóval még az is lehet, hogy nem pont ez a kategória... :) Egyszer néztem, ahogy az egyik unokaöcsém játszik vele és ott éreztem először életemben, hogy nem értem, amit a képernyőn videojáték címen látok. Pedig még 30 sem vagyok.
Ha ennyire tág a spektrum, akkor ajánlom még az Overcooked 2-t. Én nagyon régen nem élveztem játékot annyira, mint ezt. (Talán csak a Risk of Rain 2-t, de az nem hiszem, hogy érdekes lehet most. :)) Azért a második részt, mert az első sokkal nehezebb. Bár a DLC-k a másodikban meg még annál is durvábbak. De van elég pálya az alapjátékban is bőven. Négyen is lehet egyszerre tolni, ha jól emlékszem. Van couch co-op is.
Azon szét sztresszelik magukat, próbáltuk már. Kb. 6. pályáig bírják.
Ilyen kis open world trollkodós játékokat szeretik, aminek az irányítása kb wasd, meg +2 gomb plafonon. A totally reliable delivery serviceben sem nagyon foglalkoznak a csomag kézbesítéssel.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
We've reached the point where upscaling is quantifiably cleaner and more detailed - which sounds absurd, but there is an explanation. DLSS replaces temporal anti-aliasing, where all flavors of TAA exhibit softening or ghosting artifacts that Nvidia's AI upscaling has somehow managed to mostly eliminate.
A játékban alapból van egy durva textúra/pixelmosás. Ami miatt részemről undorítóan néz ki. A 2000-es évekbeli első 3dfx-es játékoknak volt ilyen "üveglap mögötti újság" textúra kinézete.
Valószínűsítem, hogy a motor gyárilag használ valami DLSS-hez hasonló kódot, (vagy felkonvertál titokban, akármi) amivel pont ugyanolyan mosott szar kinézete van DLSS-el és anélkül is.
Most pont nem az a lényeg, hogy a játék hogy néz ki alapból meg hogy nem, hanem az, hogy a 4k DLSS jobb képet ad mint a natív anti aliassingolt 4k kép és nyersz is vele vagy 30fps-t. Az, hogy egy mosott szar pár textúra az nyílván konzolos limitáció és a PC verzióra nem szórakoztak vele, hogy jobban nézzen ki. Horizon is valószínű ugyanez lesz.
Szerintem hasonló a render mint pl. Metro Exodusban, ott konkrétan ha console-ban elvágod a TAA-t, megsemmisül a kép, mivel a TAA algoritmusokra épít csomó másik effekt.
Tehát magát az elsimítást ki lehet itt kapcsolni, de az alap render pipeline megmarad.
A masik ds videoban volt nativ 4k+taa osszehasonlitva a dlss keppel. Itt nyilvan azon van a hangsuly, hogy a checkerboardnal is sokkal jobb megoldas.
timestampelve:
rwurl=https://youtu.be/ggnvhFSrPGE?t=1076
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=rijyTtXMd-g
A bejelentés óta nem is láttam ebből semmit, pedig örültem a hírnek. Most juttatta eszembe egy GoG-os hírdetés és utánanéztem milyen.
Nem tetszik az új art-style. Tök elvesztette a tisztán olvasható képregényes jellegét. Hiába van ott a remake-ben is a cellshade. Önmagában kevés.
törvényileg kéne tiltani a tps játékokat. csak fps nézet lehessen, illetve kötelező legyen mint opció.
utálom a tps játékokat. valaki magyarázza már meg hogy mi a jó abban hogy saját magadat látod, kitakarva a látnivalókat?
persze valaki még a való életben is megcsinálja: https://youtu.be/RgBeRP4dUGo?t=36
ja, és hogy miért zavarnak? mert így kevesebb fps játék van. lassan már nincsenek is.
persze értem én hogy a "maifiatalok", azaz a 0-30 évesek a cuki ruhácskájukat akarják látni a karakterükön, amit megvásárolhatnak a játék boltjában :))
Totál nem érdekel a ruhája, a kinézet, a mikrotranzakciós faszságok.
Vhogy 100x jobban tudok bármilyen platforming/ügyességi akciót jól kivitelezni, ha nem FPS nézetben vagyok, hanem látom a karaktert, és azt is, hogy honnan ugrik, hova, mekkora a távolság. FPS nézetben hozzá kell adnom tippelve a talpamig lévő nem látható részt, és pl Doom-ban rohadt nehezen sikerült hozzászoknom, hogy ez az összeadás jól sikerüljön. Doom Eternal-t emiatt egyelőre meg se veszem inkább, majd ha 10 EUR környékén lesz, mert félő, hogy abban rengeteget fogok bénázni
Még egy személyes indok:
Hajlamos vagyok simulation sickness-re, vagyis hogy egy idő után fizikailag rosszul leszek, ha túl kicsi FOV, túl billegő mozgás, stb, stb van egy játékban. Agy érzékeli, hogy mozgok, fül azt mondja márpedig nem, agy azt mondja, ajjajj, vszleg megmérgeztek, hát akkor kezdjünk el hányingert generálni, hogy megszabaduljunk a méregtől. Nagy móka.
FPS-ek sokszoros eséllyel váltják ki ezt nálam, már csak ezért is preferálom a TPS-eket. De persze sok mástól is függ, TPS-ben is simán elő tud jönni, ha megfelelő a "holdállás"
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
kismalacka hey hay írta: törvényileg kéne tiltani a tps játékokat. csak fps nézet lehessen, illetve kötelező legyen mint opció.
utálom a tps játékokat. valaki magyarázza már meg hogy mi a jó abban hogy saját magadat látod, kitakarva a látnivalókat?
persze valaki még a való életben is megcsinálja: https://youtu.be/RgBeRP4dUGo?t=36
reeeeeeeeeee, nekem nem tetszik tehát senkinek se lehessen!
Étteremben is előadod ezt? :D
Egyébként +1 az ugrabugrás részekre. Teljes AssCreed sorozat bukta lenne FPS-ből, ahogy PoP is.
...és a sim sickness-re is, TSP-ben sokkal kevésbé jön elő, FPS-t már kellett abbahagynom emiatt nem egyszer.
Motion sickness lesz az, nem? A tünetek alapján kb. nekem is ez van, a VR-től ezért hányok sugárba. Konkrétan, nem átvitt értelemben. Legutóbb a Skyrimet próbáltam PSVR-rel, fél órán át bírtam, utána egy órán keresztül okádtam, aztán még vagy négy óráig úgy fájt a fejem, mint az állat.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Skyrim vr pc-n is problémás, eléggé nyögvenyelős tudtommal, szóval nem biztos, hogy teljesen veled van a gond. Ugyanakkor PSVR maga se a legjobb technikailag, és van, aki érzékenyebb a kis inkonzisztenciára amit az olcsóbb tech magában hordoz.
REEEE!!! Stop liking, what I don't like!
Fullba nyomod.
Ne játsz crpg-vel se, mert látod a karaktered! Sőt filmet se nézz, mert az se a főszereplő szemszögéből van!
egy időben én is azt hittem, aztán mikor próbáltam tanácsokat találni, hogy hogyan lehet csökkenteni a hatását, későbbre tolni az előjövetelét, akkor találkoztam a helyes terminológiával
"It is similar to motion sickness in many ways, but occurs in simulated environments and can be induced without actual motion."
mondjuk ahogy nézem helyesen simulator sickness-nek hívják, de nálam vmiért simulation-ként ragadt be
Simulator sickness is a subset of motion sickness that is typically experienced by aircraft pilots who undergo training for extended periods of time in flight simulators.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
idősebb ismerőseim nem hogy egy sima bármilyen játéktól, de a böngészéstől is rosszul lesznek, hányingerük lesz... úgyhogy ne gondoljuk hogy a köv. generációnál ez gond lesz.
van enemy mentes módja.
meg olyan módja is ahol minden material meg item rögtön a rendelkezésedre áll.
Choose your next words with excpetional care!
Köszi!
Néztem még a lego worldot is, de az erősen küldetés orientált.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Bátyáméknál a Roblox pörög most ebben a korosztályban. Aztán mondjuk ennyit is tudok róla, szóval még az is lehet, hogy nem pont ez a kategória... :) Egyszer néztem, ahogy az egyik unokaöcsém játszik vele és ott éreztem először életemben, hogy nem értem, amit a képernyőn videojáték címen látok. Pedig még 30 sem vagyok.
Talán még a sims.
A totally reliable deliveryvel meg a Totally accurate battle simulatorral szoktak játszani egymás ellen. Nomeg dyna blasterral.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Ha ennyire tág a spektrum, akkor ajánlom még az Overcooked 2-t. Én nagyon régen nem élveztem játékot annyira, mint ezt. (Talán csak a Risk of Rain 2-t, de az nem hiszem, hogy érdekes lehet most. :)) Azért a második részt, mert az első sokkal nehezebb. Bár a DLC-k a másodikban meg még annál is durvábbak. De van elég pálya az alapjátékban is bőven. Négyen is lehet egyszerre tolni, ha jól emlékszem. Van couch co-op is.
Azon szét sztresszelik magukat, próbáltuk már. Kb. 6. pályáig bírják.
Ilyen kis open world trollkodós játékokat szeretik, aminek az irányítása kb wasd, meg +2 gomb plafonon. A totally reliable delivery serviceben sem nagyon foglalkoznak a csomag kézbesítéssel.
"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése
Akkor a megoldás a World of Warcraft lesz.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=9ggro8CyZK4
DLSS 2.0 eleg brutal. Egy kepben osszefoglalva:
rwurl=https://i.imgur.com/BvTWQsE.png
Future is here. Esz megall...
rwurl=https://i.imgur.com/abCGXBN.png
TAA eléggé zavaró a játékban, én rögtön ki is kapcsoltam, annyira szétmosta motion blur-szerűen a képet.
Én is be akartam linkelni, csak más miatt.
A játékban alapból van egy durva textúra/pixelmosás. Ami miatt részemről undorítóan néz ki. A 2000-es évekbeli első 3dfx-es játékoknak volt ilyen "üveglap mögötti újság" textúra kinézete.
Valószínűsítem, hogy a motor gyárilag használ valami DLSS-hez hasonló kódot, (vagy felkonvertál titokban, akármi) amivel pont ugyanolyan mosott szar kinézete van DLSS-el és anélkül is.
Szóval erről ennyit.
Most pont nem az a lényeg, hogy a játék hogy néz ki alapból meg hogy nem, hanem az, hogy a 4k DLSS jobb képet ad mint a natív anti aliassingolt 4k kép és nyersz is vele vagy 30fps-t. Az, hogy egy mosott szar pár textúra az nyílván konzolos limitáció és a PC verzióra nem szórakoztak vele, hogy jobban nézzen ki. Horizon is valószínű ugyanez lesz.
Szerintem hasonló a render mint pl. Metro Exodusban, ott konkrétan ha console-ban elvágod a TAA-t, megsemmisül a kép, mivel a TAA algoritmusokra épít csomó másik effekt.
Tehát magát az elsimítást ki lehet itt kapcsolni, de az alap render pipeline megmarad.
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Hol hasonlítja a natívhoz? Nem a checkerboard 4K-hoz hasonlítja? (Nem tudtam még megnézni a videót, és időt se csesznék el rá.)
Sors bona, nihil aliud.
A masik ds videoban volt nativ 4k+taa osszehasonlitva a dlss keppel. Itt nyilvan azon van a hangsuly, hogy a checkerboardnal is sokkal jobb megoldas.
timestampelve:
rwurl=https://youtu.be/ggnvhFSrPGE?t=1076
Kösz, akkor gondolom, a TAA miatt mosottabb a natív.
Sors bona, nihil aliud.
Talán ide:
rwurl=https://youtu.be/Wb84Vi7XFRg
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=rijyTtXMd-g
A bejelentés óta nem is láttam ebből semmit, pedig örültem a hírnek. Most juttatta eszembe egy GoG-os hírdetés és utánanéztem milyen.
Nem tetszik az új art-style. Tök elvesztette a tisztán olvasható képregényes jellegét. Hiába van ott a remake-ben is a cellshade. Önmagában kevés.
Choose your next words with excpetional care!
Ráadásul ott van élő ellenpéldának a Borderlands 3, hogy lehet megcsinálni szépen.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=mI-OEhJXPng
Choose your next words with excpetional care!
törvényileg kéne tiltani a tps játékokat. csak fps nézet lehessen, illetve kötelező legyen mint opció.
utálom a tps játékokat. valaki magyarázza már meg hogy mi a jó abban hogy saját magadat látod, kitakarva a látnivalókat?
persze valaki még a való életben is megcsinálja: https://youtu.be/RgBeRP4dUGo?t=36
ja, és hogy miért zavarnak? mert így kevesebb fps játék van. lassan már nincsenek is.
persze értem én hogy a "maifiatalok", azaz a 0-30 évesek a cuki ruhácskájukat akarják látni a karakterükön, amit megvásárolhatnak a játék boltjában :))
Totál nem érdekel a ruhája, a kinézet, a mikrotranzakciós faszságok.
Vhogy 100x jobban tudok bármilyen platforming/ügyességi akciót jól kivitelezni, ha nem FPS nézetben vagyok, hanem látom a karaktert, és azt is, hogy honnan ugrik, hova, mekkora a távolság. FPS nézetben hozzá kell adnom tippelve a talpamig lévő nem látható részt, és pl Doom-ban rohadt nehezen sikerült hozzászoknom, hogy ez az összeadás jól sikerüljön. Doom Eternal-t emiatt egyelőre meg se veszem inkább, majd ha 10 EUR környékén lesz, mert félő, hogy abban rengeteget fogok bénázni
Még egy személyes indok:
Hajlamos vagyok simulation sickness-re, vagyis hogy egy idő után fizikailag rosszul leszek, ha túl kicsi FOV, túl billegő mozgás, stb, stb van egy játékban. Agy érzékeli, hogy mozgok, fül azt mondja márpedig nem, agy azt mondja, ajjajj, vszleg megmérgeztek, hát akkor kezdjünk el hányingert generálni, hogy megszabaduljunk a méregtől. Nagy móka.
FPS-ek sokszoros eséllyel váltják ki ezt nálam, már csak ezért is preferálom a TPS-eket. De persze sok mástól is függ, TPS-ben is simán elő tud jönni, ha megfelelő a "holdállás"
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
reeeeeeeeeee, nekem nem tetszik tehát senkinek se lehessen!
Étteremben is előadod ezt? :D
Egyébként +1 az ugrabugrás részekre. Teljes AssCreed sorozat bukta lenne FPS-ből, ahogy PoP is.
...és a sim sickness-re is, TSP-ben sokkal kevésbé jön elő, FPS-t már kellett abbahagynom emiatt nem egyszer.
Motion sickness lesz az, nem? A tünetek alapján kb. nekem is ez van, a VR-től ezért hányok sugárba. Konkrétan, nem átvitt értelemben. Legutóbb a Skyrimet próbáltam PSVR-rel, fél órán át bírtam, utána egy órán keresztül okádtam, aztán még vagy négy óráig úgy fájt a fejem, mint az állat.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Skyrim vr pc-n is problémás, eléggé nyögvenyelős tudtommal, szóval nem biztos, hogy teljesen veled van a gond. Ugyanakkor PSVR maga se a legjobb technikailag, és van, aki érzékenyebb a kis inkonzisztenciára amit az olcsóbb tech magában hordoz.
REEEE!!! Stop liking, what I don't like!
Fullba nyomod.
Ne játsz crpg-vel se, mert látod a karaktered! Sőt filmet se nézz, mert az se a főszereplő szemszögéből van!
Choose your next words with excpetional care!
A Hardcore Henry lehet a kedvenc filmje. Ha már Bulizósfiatal Henry nincs.
Sors bona, nihil aliud.
egy időben én is azt hittem, aztán mikor próbáltam tanácsokat találni, hogy hogyan lehet csökkenteni a hatását, későbbre tolni az előjövetelét, akkor találkoztam a helyes terminológiával
"It is similar to motion sickness in many ways, but occurs in simulated environments and can be induced without actual motion."
mondjuk ahogy nézem helyesen simulator sickness-nek hívják, de nálam vmiért simulation-ként ragadt be
Simulator sickness is a subset of motion sickness that is typically experienced by aircraft pilots who undergo training for extended periods of time in flight simulators.
https://en.wikipedia.org/wiki/Simulator_sickness#:~:text=It%20is%20simil....
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
idősebb ismerőseim nem hogy egy sima bármilyen játéktól, de a böngészéstől is rosszul lesznek, hányingerük lesz... úgyhogy ne gondoljuk hogy a köv. generációnál ez gond lesz.
:D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök