Milestoneok nem regisztrálnak.
Falba ragadó, sebezhetetlen démonok, ami miatt ugye tovább nem tudsz haladni.
Masterleveleknél nálam összeomlik a játék és hiba nélkül kilép.
Battlemodeban Triumphok nem regisztrálnak és nem is kapsz XP-t
Nya, belenéztem a jótékonysági-közösségi Bethesda Launcher verzióba (thanks, Todd!)... és ez a játék fantasztikus, viszont felejtsük el azt, hogy ez Doom. :D Nem érdekel az, hogy mi van ráírva, ez egy Quake-játék.
Amúgy meg Ultra-Violence-en nem egy egyszerű menet, már az első pályán sikerült meghalnom egyszer (jó, buktam egy 1up-ot), aminek rohadtul örültem. :D Gondolkodni kell, ha baromságokat csinálsz, büntet érte a játék keményen, az elején konkrétan nehézséget okoz az, hogy fejben tartsd és kiismerd az opcióidat. Kurvára tetszik, hogy egyszerűen nem hagyja a játék, hogy megszedd magadat és tartalékolj, folyamatosan tolni kell mindent, ahogy a csövön kifér és ha belejössz, akkor egy szélsebes, változatos, istentelen dara a játék. Single player Quake 3. :D
ShowHide spoiler #
Btw. a Doom Hunter bossfightnél éreztem először azt, hogy hé, ez a játék most itt könnyű.... de aztán kettőt kell megverned. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem arról van szó, hogy nehéz (nem az), maga a poén jó, hogy
ShowHide spoiler #
azt hiszed, vége van és akkor bumm, verjél meg kettőt.
Amúgy én az elejét éreztem elég trükkösnek egyelőre, mert kicsit az van, mint a 2016-ban, hogy viszonylag korán találkozol olyan ellenfelekkel is, akikre még nincs kontrafegyvered. Emellett persze nyilván ott van az is, hogy tanulod a játékot, de fura volt hell knightokat lőni rakétavető meg super shotgun nélkül.
Viszont onnantól, hogy tudsz dashelni és megvan a super shoti meg elkezdheted a stílusodhoz alakítani a játékot, már igazából a komolyabb ellenállás se nagyon tud megszivatni, ha figyelsz. Pl. én mozogni szeretek meg zongorázni a cuccaim között FPS-ekben, és megfelelő rúnákkal nagyon jól lehet, a glory kill utáni gyorsítás például sokkal durvább, mint a 2016-ban volt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Amúgy érdekes dolog ez a Marauder. Mint boss nem rossz, de mint sima ellenség borzalmas. Sokan kritizálják, hogy "elveszi a harc áramlását". Ebbe igazából nem is gondoltam bele idáig, de igazuk van. Mindig a végére hagyom és akkor is neki kell állni Dark Soulozni hogy éppen mikor világít zölden a szeme és mikor nem. Doom Hunterrel nincsen ilyen gond. Azt simán lövöldözgetheted ugrálás közben is.
Más: Fura ez a cheat kódos dolog. :D Igazából szinte minden teljesíthető vele. Nem láttam még ilyen manapság játékban.
Titkos milestoneokra valaki talált valami leírást mik lehetnek?
Beszorulni én is beszorultam néhányszor, egyszer nem akart vége lenni a wavenek, teleport sehol a zombik meg csak gyüttek, egyszer csak úgy ukmukfukk kilépett desktopra, és a
ShowHide spoiler #
gladiátoros miniboss rész végén
a cinematiknál is kiképett egyszer az asztalra. Így, hogy a vége felé járok, nekem az volt a játék első 1/12-ében, hogy wazze hogy fogom leírni, hogy soso lett az Eternal.. (Aztán rájöttem, hogy megszoktam, hogy a kimaxolt Slayerrel csapatom a 2016-ot, és nem lenne korrekt hibaként felróni, hogy itt újra el kell érni azt a szintet.) Nekem a Hell on Earth setting nem a zsánerem ezért féltem is egy kicsit hogy adja majd, de szerencsére nem volt gond, a játékmenet maradt a régi alapjaiban, viszont nekem a plusz kütyük már sok lett. A dash az oke, mert a platforminghoz muszáj, meg a kombatban is jól jön, aztán ott a lángszóró+1 gomb, ez is oke , hiszen a 2016-ben is volt az equipment kategória, és még a másodlagos vállfegyver + 1 gomb. És amit a 2016-nál hiányoltam, hogy miért kell külön gombra tenni a BFG-t. Hát azért, hogyha sima weaponwheelben van, és auto fegyverváltáson vagy, azaz ha az adott fegyver kifogy automatikusan vált egy másikra, a kombat hevében ne lődd el a BFG skulót 3 impre ami velem természetesen megesett :D . Aztán jónéhányszor előfordult, hogy weaponwheel szándékból dash lett a képernyőn, mert a doom 2016 billentyűkiosztás lett megszokva és néha még a közepe felé is reflexből ment az ugrok+fegyvertváltok. Szóval a kezdeti agállyok mint a lőszerhiány Ultra Violencen eséskelés után ahogy haladt a játék úgy kezdett jobb és jobb lenni, és a második felétől gondoltam azt, hogy oke ez így már egy tök méltó folytatás. Amit hiányoltam az
ShowHide spoiler #
a Cyberdemon2 cinematic felvezetése, amit trailerekben még láttunk.
És amit még ki tudnék emelni az a sztori. Szerintem Doom játéknak ilyen sztorit rittyenteni derék dolog. Amit mondtak még, hogy ha Eternaloztál akkor a 2016 átmegy obsoletebe, nos ebben azért nem vagyok olyan biztos.
Ha röviden kellene valami verdiktet írni azt mondanám Doomereknek ajánlott, de 3 résznyi upgradet ellőttek egy rész alatt, kicsit konzoltrendibb lett a játék, de szállítja az elvárt játékélményt, és megvalósításban is tisztességes iparosmunka.
Kapcsold ki. Érdekes módon nekem soha nem volt gondom a bfg felesleges ellövésével. Egy idő után ha beleszokok az ember kb soha nem fut ki lőszerből. Van annyi fodder, hogy simán _bármikor_ visszakaphatsz mindent és csak egy gombnyomásra van a megoldás. :D A benzin is regenerálódik szóval 1 biztos lesz szinte mindig.
Amit mondtak még, hogy ha Eternaloztál akkor a 2016 átmegy obsoletebe, nos ebben azért nem vagyok olyan biztos.
Én igen, mert minden szempontból sokkal jobb mint a 2016. Idő volt megszokni, főleg a 2016 végigjátszása után közvetlen váltani erre, de _sokkal_ jobb. Én egyedül a Marauder miatt dugnék fel egy supershotit Hugo-ék seggébe, de legalább nincs belőle sok... :D
Nekem egyedül a steam overlay baszta meg a frame rate-et az elején. Viszont valami történt, mert patch után visszakapcsoltam és hibátlan betonstabil 60 fps 1440p/ultra nightmare grafikán. Kijár a taps, pedig azt hittem szopó lesz a gépigény alapján.
Igen, Captain Hindsight nem érti az előre közölt hatalmas gepigenyt... egyedül s gladiátoros résznél volt a durva FPS drop nálam 60-70-re a 120+ ról... (szinten ultra nightmare 1440p)
Amúgy érdekes dolog ez a Marauder. Mint boss nem rossz, de mint sima ellenség borzalmas. Sokan kritizálják, hogy "elveszi a harc áramlását". Ebbe igazából nem is gondoltam bele idáig, de igazuk van. Mindig a végére hagyom és akkor is neki kell állni Dark Soulozni hogy éppen mikor világít zölden a szeme és mikor nem. Doom Hunterrel nincsen ilyen gond. Azt simán lövöldözgetheted ugrálás közben is.
Én a Marauderrel elkövettem azt a hibát, hogy engedelmeskedni akartam a tutorial videónak és a super shotgunnal álltam neki lelövöldözni, az meg pont szarnak tűnik, mert close range fegyver, Marauderhez meg nem lehet közel menni. A ballistával sokkal gyorsabban le lehet szedni.
Amúgy egy tök poén ellenféltípus szerintem, olyan, mint egy jó Unreal bot. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az optimalizációhoz annyit, hogy én is tökre meg vagyok elégedve az öregecske GTX 970-mel, eddig még egyszer sem nézett be 60 alá a játék high preseten (1080p-ben ofkorsz). A dynamic resolutiont bekapcsolva hagytam ugyan, de nem vettem észre, hogy variálná a játék a renderfelbontást, szóval ha kell is csinálnia, nem jelentősen. Good shit, kitettek magukért az idnél, nem is értem, ilyen látvány mellett hogy nem röccen meg.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Aki a végére berakta azt a kibaszot ugrós süllyedő platformos de közben zöld kapcsolólövős szart hogy 10.szer esek le a nyitott ajtó előtt fél méterre. Egy Doomban pont nem ilyen szarokon szeretném az idegrendszeremet túráztatni. A lófasznak is van vége, mikor 3 életet vesztek úgy, hogy démont nem láttam vagy fél órája.. :D
# 1880 Ugye ? :D
Az, hogy béna vagy az nem a játék hibája... :D Komolyan mondom egyszer nem volt bajom az ugrabugri részekkel. =/
Közben befejeztem a játékot. Fasza volt, nagyon fasza. Az endboss mondjuk annyira nem volt nagy kihívás, mert mindenből végtelen mennyiség volt kb. A stáblista utáni videón mindenesetre kurva jót röhögtem. Megéri kivárni. :)
Ez az első alkalom amikor kiakasztott ez a pályadesign, eddig néha szisszentem de átlendültem. Itt viszont számomra "pure speedrunner" szintű a "nehézség"...
2 helyen volt gondom az ugribugrival, de ott nagyon. És pont kibaszottul nem hiányzik ilyesmi egy Doomba szerintem. Ugárlok amúgy ha muszáj de ne az akassza már meg a játékot.
(Most kb. 20x-ra sikerült megcsinálni nem tudom, hogy miért kell ennyire kicentizni ezt egy ilyen játékban.)
Nálam bénább ember FPS-ben kevés van, de én se szoptam egyetlen egy ugrabugrálós részen sem, kész felüdülések voltak, szóval most én sem értem a hisztit.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Baszki hogy tudsz így ugrani, hogy nem is látod hová érkezel ? :D Én kb. a 3. próbálkozástól a kapcsolót is eltaláltam, szóval elvileg mennie kellett volna, csak hiányzott fél méter. És fogalmam nincs 20.ra miért lett meg..
Hát nem tudom, most épp itt voltam, gondoltam felveszem akkor. Nem kell centizni a végén se. Mondjuk segít ha látod is hova készülsz.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=8BETvb17g3w
Nem erről a szakaszról van szó.. Ez annyira nem maradt meg, úgyhogy max 2-3 próbálkozásra sikerült nekem is. Két szakaszon szoptam az ugrálással, az egyik még az első negyedében lehet a játéknak, meg ott amit Real is linkelt. Az jobb lett volna, ha nem kellene külön gombot nyomni a kapaszkodáshoz, de néha az húzza be az utolsó métert, viszont ha dashal érkezel a falra akkor elvileg automatikusan megkapaszkodsz...
rwurl=https://imgur.com/TbmDOLf
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=VCSuqY9d0As
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=UsmqWSZpgJY
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Van azért pár bug...
Milestoneok nem regisztrálnak.
Falba ragadó, sebezhetetlen démonok, ami miatt ugye tovább nem tudsz haladni.
Masterleveleknél nálam összeomlik a játék és hiba nélkül kilép.
Battlemodeban Triumphok nem regisztrálnak és nem is kapsz XP-t
Nya, belenéztem a jótékonysági-közösségi Bethesda Launcher verzióba (thanks, Todd!)... és ez a játék fantasztikus, viszont felejtsük el azt, hogy ez Doom. :D Nem érdekel az, hogy mi van ráírva, ez egy Quake-játék.
Amúgy meg Ultra-Violence-en nem egy egyszerű menet, már az első pályán sikerült meghalnom egyszer (jó, buktam egy 1up-ot), aminek rohadtul örültem. :D Gondolkodni kell, ha baromságokat csinálsz, büntet érte a játék keményen, az elején konkrétan nehézséget okoz az, hogy fejben tartsd és kiismerd az opcióidat. Kurvára tetszik, hogy egyszerűen nem hagyja a játék, hogy megszedd magadat és tartalékolj, folyamatosan tolni kell mindent, ahogy a csövön kifér és ha belejössz, akkor egy szélsebes, változatos, istentelen dara a játék. Single player Quake 3. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Bár csak az lenne a legnehezebb hogy van két doom hunter :D egyszerre ellened....
Egészen jól felsikerült venni a tempót és a plarforming sem zavart. Minden jó volt. Aztán jött a Marauder. Fú de felb@szott...
Azaz!! Pláne amikor beszorít a játék szűk helyre s meg odaspammel 2 doom huntert meg egy cyber mancubust plus pinkyket...
Ajánlom a "Challanget" ahol csak egyet kell leverned, de 30 másodperc alatt. :D
Nem arról van szó, hogy nehéz (nem az), maga a poén jó, hogy
Amúgy én az elejét éreztem elég trükkösnek egyelőre, mert kicsit az van, mint a 2016-ban, hogy viszonylag korán találkozol olyan ellenfelekkel is, akikre még nincs kontrafegyvered. Emellett persze nyilván ott van az is, hogy tanulod a játékot, de fura volt hell knightokat lőni rakétavető meg super shotgun nélkül.
Viszont onnantól, hogy tudsz dashelni és megvan a super shoti meg elkezdheted a stílusodhoz alakítani a játékot, már igazából a komolyabb ellenállás se nagyon tud megszivatni, ha figyelsz. Pl. én mozogni szeretek meg zongorázni a cuccaim között FPS-ekben, és megfelelő rúnákkal nagyon jól lehet, a glory kill utáni gyorsítás például sokkal durvább, mint a 2016-ban volt.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az egyetlen challenge amit otthagytam.
Amúgy érdekes dolog ez a Marauder. Mint boss nem rossz, de mint sima ellenség borzalmas. Sokan kritizálják, hogy "elveszi a harc áramlását". Ebbe igazából nem is gondoltam bele idáig, de igazuk van. Mindig a végére hagyom és akkor is neki kell állni Dark Soulozni hogy éppen mikor világít zölden a szeme és mikor nem. Doom Hunterrel nincsen ilyen gond. Azt simán lövöldözgetheted ugrálás közben is.
Más: Fura ez a cheat kódos dolog. :D Igazából szinte minden teljesíthető vele. Nem láttam még ilyen manapság játékban.
Titkos milestoneokra valaki talált valami leírást mik lehetnek?
Beszorulni én is beszorultam néhányszor, egyszer nem akart vége lenni a wavenek, teleport sehol a zombik meg csak gyüttek, egyszer csak úgy ukmukfukk kilépett desktopra, és a
a cinematiknál is kiképett egyszer az asztalra. Így, hogy a vége felé járok, nekem az volt a játék első 1/12-ében, hogy wazze hogy fogom leírni, hogy soso lett az Eternal.. (Aztán rájöttem, hogy megszoktam, hogy a kimaxolt Slayerrel csapatom a 2016-ot, és nem lenne korrekt hibaként felróni, hogy itt újra el kell érni azt a szintet.) Nekem a Hell on Earth setting nem a zsánerem ezért féltem is egy kicsit hogy adja majd, de szerencsére nem volt gond, a játékmenet maradt a régi alapjaiban, viszont nekem a plusz kütyük már sok lett. A dash az oke, mert a platforminghoz muszáj, meg a kombatban is jól jön, aztán ott a lángszóró+1 gomb, ez is oke , hiszen a 2016-ben is volt az equipment kategória, és még a másodlagos vállfegyver + 1 gomb. És amit a 2016-nál hiányoltam, hogy miért kell külön gombra tenni a BFG-t. Hát azért, hogyha sima weaponwheelben van, és auto fegyverváltáson vagy, azaz ha az adott fegyver kifogy automatikusan vált egy másikra, a kombat hevében ne lődd el a BFG skulót 3 impre ami velem természetesen megesett :D . Aztán jónéhányszor előfordult, hogy weaponwheel szándékból dash lett a képernyőn, mert a doom 2016 billentyűkiosztás lett megszokva és néha még a közepe felé is reflexből ment az ugrok+fegyvertváltok. Szóval a kezdeti agállyok mint a lőszerhiány Ultra Violencen eséskelés után ahogy haladt a játék úgy kezdett jobb és jobb lenni, és a második felétől gondoltam azt, hogy oke ez így már egy tök méltó folytatás. Amit hiányoltam az
És amit még ki tudnék emelni az a sztori. Szerintem Doom játéknak ilyen sztorit rittyenteni derék dolog. Amit mondtak még, hogy ha Eternaloztál akkor a 2016 átmegy obsoletebe, nos ebben azért nem vagyok olyan biztos.
Ha röviden kellene valami verdiktet írni azt mondanám Doomereknek ajánlott, de 3 résznyi upgradet ellőttek egy rész alatt, kicsit konzoltrendibb lett a játék, de szállítja az elvárt játékélményt, és megvalósításban is tisztességes iparosmunka.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
A marauder (ugye megfelelően időzített) 1 lövés BFG-vel egyébként, ha jól rémlik. De tény, hogy kellemetlen ellenfél.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Kapcsold ki. Érdekes módon nekem soha nem volt gondom a bfg felesleges ellövésével. Egy idő után ha beleszokok az ember kb soha nem fut ki lőszerből. Van annyi fodder, hogy simán _bármikor_ visszakaphatsz mindent és csak egy gombnyomásra van a megoldás. :D A benzin is regenerálódik szóval 1 biztos lesz szinte mindig.
Én igen, mert minden szempontból sokkal jobb mint a 2016. Idő volt megszokni, főleg a 2016 végigjátszása után közvetlen váltani erre, de _sokkal_ jobb. Én egyedül a Marauder miatt dugnék fel egy supershotit Hugo-ék seggébe, de legalább nincs belőle sok... :D
Nekem egyedül a steam overlay baszta meg a frame rate-et az elején. Viszont valami történt, mert patch után visszakapcsoltam és hibátlan betonstabil 60 fps 1440p/ultra nightmare grafikán. Kijár a taps, pedig azt hittem szopó lesz a gépigény alapján.
Igen, Captain Hindsight nem érti az előre közölt hatalmas gepigenyt... egyedül s gladiátoros résznél volt a durva FPS drop nálam 60-70-re a 120+ ról... (szinten ultra nightmare 1440p)
Én a Marauderrel elkövettem azt a hibát, hogy engedelmeskedni akartam a tutorial videónak és a super shotgunnal álltam neki lelövöldözni, az meg pont szarnak tűnik, mert close range fegyver, Marauderhez meg nem lehet közel menni. A ballistával sokkal gyorsabban le lehet szedni.
Amúgy egy tök poén ellenféltípus szerintem, olyan, mint egy jó Unreal bot. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az optimalizációhoz annyit, hogy én is tökre meg vagyok elégedve az öregecske GTX 970-mel, eddig még egyszer sem nézett be 60 alá a játék high preseten (1080p-ben ofkorsz). A dynamic resolutiont bekapcsolva hagytam ugyan, de nem vettem észre, hogy variálná a játék a renderfelbontást, szóval ha kell is csinálnia, nem jelentősen. Good shit, kitettek magukért az idnél, nem is értem, ilyen látvány mellett hogy nem röccen meg.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Urdak platforming amikor dupla ugras dupla dash és meg tálald el a célt is. Kössz bazdmeg....
Aki a végére berakta azt a kibaszot ugrós süllyedő platformos de közben zöld kapcsolólövős szart hogy 10.szer esek le a nyitott ajtó előtt fél méterre. Egy Doomban pont nem ilyen szarokon szeretném az idegrendszeremet túráztatni. A lófasznak is van vége, mikor 3 életet vesztek úgy, hogy démont nem láttam vagy fél órája.. :D
# 1880 Ugye ? :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Az, hogy béna vagy az nem a játék hibája... :D Komolyan mondom egyszer nem volt bajom az ugrabugri részekkel. =/
Közben befejeztem a játékot. Fasza volt, nagyon fasza. Az endboss mondjuk annyira nem volt nagy kihívás, mert mindenből végtelen mennyiség volt kb. A stáblista utáni videón mindenesetre kurva jót röhögtem. Megéri kivárni. :)
#Bénákvagyunk
Ez az első alkalom amikor kiakasztott ez a pályadesign, eddig néha szisszentem de átlendültem. Itt viszont számomra "pure speedrunner" szintű a "nehézség"...
2 helyen volt gondom az ugribugrival, de ott nagyon. És pont kibaszottul nem hiányzik ilyesmi egy Doomba szerintem. Ugárlok amúgy ha muszáj de ne az akassza már meg a játékot.
(Most kb. 20x-ra sikerült megcsinálni nem tudom, hogy miért kell ennyire kicentizni ezt egy ilyen játékban.)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Semmit nem kell centizgetni lol. Valamit vagy nagyon rosszul csinálsz vagy én nem tudom. :D
Nálam bénább ember FPS-ben kevés van, de én se szoptam egyetlen egy ugrabugrálós részen sem, kész felüdülések voltak, szóval most én sem értem a hisztit.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
? Nem kell centizgetni? Akkor én kurvára nem értem hogy a double jump és a double dash hogyan működik ebben a játékban...
Ezen szopok látványosan (saját videó):
rwurl=https://youtu.be/egGyHQv8ykE
Baszki hogy tudsz így ugrani, hogy nem is látod hová érkezel ? :D Én kb. a 3. próbálkozástól a kapcsolót is eltaláltam, szóval elvileg mennie kellett volna, csak hiányzott fél méter. És fogalmam nincs 20.ra miért lett meg..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Hát nem tudom, most épp itt voltam, gondoltam felveszem akkor. Nem kell centizni a végén se. Mondjuk segít ha látod is hova készülsz.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=8BETvb17g3w
Sikerült végül, nem mondom hogy a legnagyobb FPS zsonglőr vagyok, de elég fos volt na :)
Az a rész teljesen okes, egyedül Urdaknál volt amit felvettem. Sehol máshol nem volt problémám.
Nem erről a szakaszról van szó.. Ez annyira nem maradt meg, úgyhogy max 2-3 próbálkozásra sikerült nekem is. Két szakaszon szoptam az ugrálással, az egyik még az első negyedében lehet a játéknak, meg ott amit Real is linkelt. Az jobb lett volna, ha nem kellene külön gombot nyomni a kapaszkodáshoz, de néha az húzza be az utolsó métert, viszont ha dashal érkezel a falra akkor elvileg automatikusan megkapaszkodsz...
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök