A Remedy legújabb zászlóshajója 2016. április 5-én fog kikötni, de csak az Xbox One kikötőjében. A Microsoft kölni konferenciáján természetesen kaptunk egy újabb ízelítőt a játékból:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=CrGK5pker2A
Aki többre kíváncsi, az 5 percnyi játékmenetben figyelheti meg az idő-erők működését:
ez az egyetlen exkluziv cimuk?
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Mármint a Remedynek vagy az Xboxnak? :)
Az előbbinél félig viccből említhetném az Alan Wake-et, az utóbbinál azért vannak még a listán:
http://www.cheatsheet.com/technology/5-upcoming-exclusive-games-for-xbox...
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Ja tenyleg a halo meg a gears of war.
Amugy meglestem a gameplayt, hallod tiszta Maxpayne + megtobb ingame cinematics, le se tagadhatna a Remedy magat. :D
Itt a "bulett time" effektus maga az "ido lassitas". Gyakorlatilag persze ugyanaz a ket fogalom is ha belegondolunk. :)
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Pedig nagyon igyekeznek hőn szeretett asztali platformunk krónikus mellőzésével.
ibi amentia latet
Minden játékuk kijött eddig PC-re, idővel a QB esetében is jó az esély. Persze mehetnének Kickstarterre is 10%-os büdzsé után kuncsorogni.
Inkább az zavar, hogy az Alan Wake nem tetszett játékmenetre, a bővítményei pedig semmilyenek lettek, az American Nighmare meg borzalmas.
Sors bona, nihil aliud.
ez tudod hogy nem a Remedy sara (vagyis reszben igen mivel belementek az uzletbe), a MS felvasarolta oket hogy first party exkluziv cuccokat gyartson nekik, onnantol kezdve a csicskajuk lettek.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
A Remedy független, az Alan Wake is saját IP-jük, a Microsoft "csak" a fejlesztés finanszírozásába és a marketingbe szállt be nagyon komolyan (nem minden kiadó hagyná meg az IP-t a fejlesztőnek, bár a pontos részleteket nem ismerjük, ez az MS javára is írható). Inkább second-partynak lehetne őket tekinteni.
Persze a Max Payne eladásából nekik is volt tartalékuk, de az egyszeri bevétel volt (10 millió dollár és egy részvénycsomag).
Sors bona, nihil aliud.
plusz ha jol tudom a MS hatalmas penzeket nyom nekik hogy letre tudjak hozni a cuccaikat amiket fejlesztenek es elidozhessenek vele. Ha jol tudom interjuban mondtak hogy ezt egyedul valoszinuleg nem csinalhattak volna ilyen formaban sohasem.
Nekik megfelel hogy csicskalkodhatnak, MSnek megfelel hogy van kit fejni (kvazi) exkluzivitasert.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Ha a Max Payne 1-2 szintjét hozzák (és tényleg kijön PC-re), tőlem egy büdös zokszót nem fognak hallani.
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
Az igen. Vagy Boxkluzivizás, vagy Kickstarter. Mert ez így működik...
ibi amentia latet
Ja, ha az Alien 5 film hozza az Alien vagy Aliens szintjét, akkor tőlem se.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
Nehéz külsősként találni az ő játékaikhoz (drágák, de az Alan Wake-en is látszik, hogy a blockbuster státusz nem garantált) megfelelő volumenű kiadót megfelelő feltételekkel. Eleve a nagyokat mindenki rühelli, és akkor az menne, hogy miért pont rohadt - ugyanúgy konzolos játékot akaró - Activision/EA/Ubi. Egyébként az összes mostohán bánik a külsősekkel (a Take-Two-nál, Square-Enixnél, Zenimaxnál gyakorlatilag nem is léteznek, azért nem említettem), a saját csapatokat, saját IP-ket szeretik nyomni.
Nyilván létezhetnek köztes opciók is, de szintén nem lenne egyszerű egy közepes kiadóval* megfelelő egyezségre jutni. Egyelőre az MS nem tűnik rossz opciónak az ő szemszögükből (a Sony AAA-kategóriában ragaszkodik az IP és az exkluzivitáshoz), de talán a miénkéből sem.
Szóval nem tudom, hogy van-e konstruktív javaslatod.
* Sega? Ugyan! Konami? Muhaha! Capcom? Nagyon más portfólió, és saját IP-kben utaznak. Nordic Games? Ők még nem elég közepesen nagy halak. Devolver Digital? Pláne. Focus Home? Egyelőre szigorúan B-kategóriában utaznak. Deep Silver? Haha! THQ? RIP. Atlus, Namco Bandai? Háát... És még sorolhatnánk a nem vagy kevéssé megnyugtató jelölteket. Más lenne a helyzet, ha mondjuk a Valve kiadóként is terjeszkedne, vagy a CD Projekt kinőné magát óriássá. Hogy jó lenne-e, megfelelne-e a Remedyhez a stratégia? Az más kérdés. Érdekes lehetne még a Paradox efféle fellépése is, már csak azért is, mert több játékuk költségvetését kellene egy külsősre rááldozni.
Sors bona, nihil aliud.
Nem tetszik. Max Payne 1-2 fasza volt és még ma is az és a Bullet time tökéletesen jól meg volt csinálva. Itt most meg ez a minden percben lassítasz mindent valahogy súlytalanná teszi az egészet plusz a Max Payne 1 óta nem láttam azt a fasza environment pusztítást ami ott volt és ennek hiánya itt is megvan úgyhogy ez így ebben a formában nem nyerő.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Hát, egyrészt nem kell úgy csinálni, mintha a day 1-tól multiplatform AAA játékok unikumnak számítanának*, másrészt nem vagyok biztos abban, hogy némileg szorosabb költségvetés rosszat tett volna ennek a projektnek, mert mondjuk így kukázniuk kellett volna azt a tévésorozatos pénz- és időpazarlást, ami egy elmondhatatlanul tök szükségtelen nagyzolásként jön át.
*még ha konkrét kiadó nem is jut eszembe komoly javaslatnak, ennyire nem mozgok otthon ebben a témában; de ott van teszem azt a Bandai Namco példája, akikhez a FromSoft pont a multiplatformitás lehetősége miatt szerződött át a Sony-féle PS-exkluzív kötelezettséget hátrahagyva
ibi amentia latet
Pedig az első rész elég statikus a másodikhoz képest, az utóbbiban volt Havok, és ott dőlt borult minden, néha túlzásokba is esve.
@Damoqles
Egyrészt szerintem a Remedy játékai abban jók, hogy a filmszerűséget, más médiumok eszközeit jól illesztik össze a tényleges játékkal (a Max Payne 3 nélkülük ebben erőltetten csapnivaló volt, más kérdés, hogy amikor néha lehetett irányítani, akkor sokkal jobban bejött az Alan Wake-nél), és igen magas produkciós szint mellett. Ez drága dolog, szerintem sokkal érzékenyebben érintené a kompromisszum a végeredményt, mint más esetekben. Másrészt megint más kényszerből alcsonyabb szintre visszalépni vagy olcsóbb, oldschool húroakt pengetni, de a Remedynél az előbbi egyelőre nem áll, az utóbbi meg indokolatlannak tűnik.
Hozzátartozik az igazsághoz, hogy a régi Death Rally nekem kimaradt (tudom, ingyenes), az éppen nosztalgiából kipofozott új változat meg egyáltalán nem tetszett.
Másrészt a Namco Bandai néha megpróbálkozik nyugati piacos játékokkal, de általában elég ázsiai a profiljuk, akár a játékok célközönségét (ettől még nyugaton is vannak köztük sikeresek, oda is pozicionáltak, de kevés annyira nyugatias terméket adtak ki valaha, mint a Remedytől bármi), akár a partnereiket tekintve. Mellesleg tudtommal ők is lenyúlták cserébe a Dark Souls IP-t.
Mondjuk tartok tőle, hogy a QB-t is megszerezte az MS, legalábbis a trademarknak ők a tulajdonosai, nem a Remedy, mint az Alan Wake-nél. (Ami nem csoda, hiszen az AW után a Remedy rosszabb alkupozícióba került, az MS nem is volt hajlandó pénzt adni eddig a folytatásra.) Ettől persze még jöhet idővel PC-re, azaz Windows 10-re.
Sors bona, nihil aliud.
ibi amentia latet
Akartam mondani 1 ÉS 2. Na mind1.
What's that Star? Its a Death Star. What does it do? It does DEATH!
Ez jó hír, de megnézném a forrást is. Bár Japánban mintha tényleg ők lennének a kiadók, ami biztató jel. Viszont marha nehéz a szerződések ismerete nélkül kitalálgatni, hogy milyen kötöttségek vannak, és azok milyen ellentételezés fejében születtek.
Sors bona, nihil aliud.
.
Különben a Kadokawa felvásárolta tavaly a Fromot, szóval nabumm. De legalább szabad a kezük a franchise-építésben/bővítésben, csak épüljön-bővüljön az. Nyugi, egy évtizeden belül ez is bőven meg fog romlani. :) Talán addigra még te is továbbmész a Demon'snál a sorozatban.
ibi amentia latet
Nem rossz, de nagy kár, hogy a hangokat nem sikerült a képi eseményekkel összeegyeztetni :(
Na persze ahhoz gondolom Trueaudio kellett volna, az meg csak PS4-en és PC-n van XD
A Remedy feltétlen híve vagyok, de itt most sajnos egyet kell értenem. Valahogy nem működik ez nekem, mondjuk videók alapján az Alan Wake sem működött, aztán nagyon kellemes meglepetés lett a vége.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem az elejére. A végére meg repetitív és unalmas.
ibi amentia latet
Én az elején nem tudtam elfogadni a mechanikát, mire sikerült, addigra pedig dögunalom lett. Mint a viddeókon. Viszont a marketinanyagokban is bejött a hangulat, ez a QB ennek is langyos lábvíz. Pedig drukkolok a Remedynek (annak, hogy minőségileg nagyot durrantsanak, ne csak eladásokban), ha esetleg maradnak is One-on :(
Sors bona, nihil aliud.