Jelenlegi hely

Virtual, Augmented Reality

Utolsó bejegyzés


TPCAST Announces Wireless Adapter for Oculus Rift, Arriving Q4 2017

TPCAST, the company known for creating a wireless adapter for HTC Vive, announced that they’ll be delivering a device that supports the Oculus Rift by the end of the year.



Logitech Using Vive Tracker to Bring Your Keyboard and Hands Into VR for Efficient Typing
A Logitech szoftveres részlege Vive Lighthouse rendszerrel kompatibilis virtuális keyboard programot fejleszt, hogy szegény usernek gépeléshez ne kelljen levennie a HMD-t, se illúzió romboló módon külső kamera nézetre kapcsolnia. :D

Microsoft to Expand HoloLens Availability to 29 More European Markets in December

Starting December 1st, HoloLens will be available in the following countries: Netherlands, Norway, Switzerland, Austria, Sweden, Denmark, Italy, Spain, Belgium, Finland, Luxembourg, Poland, Liechtenstein, Iceland, Estonia, Czech Republic, Latvia, Slovakia, Lithuania, Romania, Hungary, Portugal, Bulgaria, Turkey, Croatia, Greece, Malta, Cyprus, and Slovenia.

At a base price of €3.300 for the HoloLens Development Edition and €5.490 for the HoloLens Commercial Suite ...

Jön kereskedelmi forgalomba a HoloLens, ami kissé fura, mert elvileg már készül új SDK kit. Lehet köze van a másik pletykához, hogy a waporware Magic Leap a decemberi SDK osztás mellett 2018 Q1-ben startol végre?



Hmm, dec elején leszek startup konferencián amin a magicleap fejese is előad, bár tippre csak bullshotokat fog max mutatni.



Report: Apple Acquired VR Headset Startup Vrvana for $30 Million
Éééérdekes. Nem tudom eldönteni, hogy plusz vagy mínusz egy versenyzőt jelent e? :D



Rövid távon mínusz egy, figyelembe véve az Apple sebességét. Hosszabb távon is valószínűbb, legalábbis amíg nincs megfelelő panel felbontás és GPU hozzá.

(Lásd még: Apple car)



Huawei And TPCAST To Develop 5G Cloud VR Rendering Solution
Ezt kicsit meredeknek tartanám HA egy bizonyos 5G-ről szóló videóban nem emelték volna ki, hogy az 5G késleltetése simán lehetővé teszi akár VR real time átlövését felhő megoldásban akár 8K vagy nagyobb felbontásban. És ha jól tévedek a Telekom volt az infó forrása, tehát már hallottak róla. Érdekes jövőkép, felidézi a régi CyberPunk könyveket, ahol a megfizetett és elérhető sávszéllességtől függ a VR környezet részletessége. :D



Hááát, nem tudom. Az áhított cél a 90fps az ugye 11ms frametime, ezt még a drót se mindig hozza egy egyszerű pingben, pedig a konzisztencia nagyon fontos. Legjobb amit láttam 8 ms volt, ott tehát maradna ~3 mindenre. Fat chance, amikor a legdurvább kártyák lokálban is nyögnek 11ms alatt tartani az egészet.



Heti "nesze semmi" hírünk Magic Leap ügyben:
Magic Leap Could Call its First AR Headset 'Magic Leap One'
És most már csak 2018 Q2? A marketingeseknek puszi a hasára, biztos kemény hat havi meló volt ez a márkanév. :D



nagi írta: ...ezt még a drót se mindig hozza...

Ez nem jelent semmit egy olyan korban, ahol a wireless egerek már jobbak, mint a madzagosak. ;-)


Tno képe
Tno

Az éterből vetted ki a számat. Mi sem bizonyítja jobban, hogy a mai légből kapott ötleteknek már legalább 100%-al jobb a színgyorsulása, mint egykoron.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.




not bad, de szvsz a VR legnagyobb problemaja jelenleg hogy amint nem statikus kepet kapok, hanyok tole (marmint szo szerint). Ha ezt a problemat megoldjak akkor azert joval erdekesebb lesz, de ha fel ora utan elfog a hanyinger es utana orakat emelyeg a gyomrom, akkor nem leszek inspiralt elovenni sohasem, mert csak kinzasnak elem meg.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Vive volt már a fejeden?

Más: nemrég voltunk startup konferencián, (az alábbi videó is onnan van) ahol bemutatták a Varjo nevű startup headsetjétcuccát, ami gyakorlatilag az eye-tracking-es foveated renderinget valósítja meg, csak hardveres alapon. Persze demo készülék még csak olyan volt, aminél az eye tracking nem volt megoldva.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=z7RPIpgqE4o



Ezt én nem értem. A HTC Vive-hoz van szemkövetés upgrade, ugye. Rifthez meg még az SKD2 idején volt fent videó több is a YouTube-on hogyan lehet barkácsolni hozzá ilyet. Most ezek után képesek a lényeg nélkül bemutatni egy ilyen cuccot? Miért? A HW rásegítés egy HMD esetén mit jelent, csak mert ha jól tévedek Fiji óta kijött Radeonok és GeForce kártyák valamilyen szintű HW rásegítést tudnak a témában, csak nem is tudom mi használja ki? És ez a Varjo mivel jobb, mint a FOVE?



Van már 2x4K-s 200° FoVos headset, (Pimax 8K) csak ugye kicsit erőforrásigényes a meghajtása. Valamirevaló grafikát jelenleg egy 1080Ti 4K-ban kb. 60FPS-el tud meghajtani. Itt egy összehasonlítás a felbontások kb. milyen képminőségjavulást eredményeznek..

rwurl=http://forum.pimaxvr.com/uploads/default/original/2X/3/3f2fbac8b111cd082...

(Közben visszaolvasva látom, hogy vótmá Pimax képminőség, de akkor még csak a 4K)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



A Pimax 4K azért nem terjedt el, mert a trackingje egy kalap szahar volt. A 8K verzió meg már a HTC Vive féle Lighthouse rendszert használja. Viszont amiről kevesebbet olvasni, hogy a 8K mellett kijött egy 5K verzió is az új trackinggel. Arról érdekelne egy érdemi teszt.

Amúgy akartam linkelni, csak elkavartam a cikket valahol, hogy Apple bevásárolt egy AR lencse gyártó(!?) céget, szóval keményen bicikliznek, hogy ne csak paperware legyen az a 2020-as start. Viszont engem meglepett, hogy van még versenyző a pályán a témában az MS Hololens és a talán egyszer valaha kijövő Magic Leap mellett.

Helyette csak ezt a nyári bevásárlást találtam, vettek egy német eye-tracking fejlesztőt. LINK



Vive volt már a fejeden?

Sony cuccaval nyomtak csak PS-en.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



psishock írta:

Vive volt már a fejeden?

Sony cuccaval nyomtak csak PS-en.

Az sajnos épp, hogy a legalja. Pontatlan, és még a 90Hz is sokszor csak művi csalás, amit észervehet a szemed. Emlékeim szerint többen panaszkodtak rá. Persze mobilnál jobb, de nem sokkal.



Ez volt csak a havernak, en egyikbe se ruhaztam eddig bele. De jo tudni hogy attol csak jobb fejlesztesek vannak, es lehet valamelyik mar nem zavarna. Melyik mondhato a legjobbnak akkor technikailag ha ra akarok lesni, Oculus?

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Perpill nagyjából egy kutya mindkettő. A Vive precízebb, ha be tudod vállalni a szateliteket, és nem zavarnak. Mert kb DDoS-olják az összes infrán irányítható eszközt látótávolságban. (Volt irodánkban pl reboot-ig megpusztul a légkondi, ha bekapcsoljuk.). Az Oculus is precíz, és kis területen (ülve) tökmindegy melyik van rajtad, de room/warehouse ( :D ) scale az Vive és kész.




First Look: HTC Vive Pro – The New Vive on the Block (CES 2018)

Firstly, the addition of a 2880 x 1600 resolution OLED display ( 1440 x 1600 per display) makes the new Vive Pro a full 78% higher resolution than the standard Vive headset, which is 2160 x 1200.

Hát ennyit arról, hogy 2 éven belül nem jön új ... most kíváncsi vagyok az Oculus is segget csinál e a szájából? :D



Akkor se veszünk amíg nem foveated renderinges :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Ugye? :D
De akkor az legyen már 2x4K.

Amúgy ugyan azon oldalon szintén mai cikk, hogy elvileg lesz hozzá Q2-re gyári opcionális wireless upgrade is.



Az a gond ezekkel a VR szemüvegekkel hogy KURVÁRA nem kéne 2őt venni, ezt még a monitornál is ritkábban cseréli majd szerintem az ember akkor meg már muszáj kivárni a jót, ha lett volna rá pénzem se vettem volna mostani Riftet/Viveot

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Fél óra múlva lesz Intel Keynote live, a Ready Player One film FB oldala ajánlotta be, miszerint nagy VR dolgokról fog az Intel mesélni. Aztán lehet valami ködös duma lesz róla mi lesz 5 év múlva szerintük. Túl álmos vagyok fent maradni. :D



CES 2018 Keynote by Intel’s CEO, Brian Krzanich
Azért az vicces, hogy ekkora nagy cég és úgy teszik fel a videót, hogy 56 perc szünet jellel kezdődik. :D
Szóval ha valaki aggódott a VR tartalmak mennyiségét illetően, főleg ilyen mobil VR eszközökre, akkor itt van egy hosszú válasz róla, hogy miért lesz durva VR-ben sportot nézni tetszőleges szemszögből vagy hogy fog kinézni ez egy film esetén. Ez mind jól hangzik, meglátjuk vevők lesznek e az emberek rá?



Ez már úgy néz ki mint amit talán érdemes is lesz megvenni. Főleg ha kész lesz a wireless adaptor is Q3ra. Noice.




Steam: mrstrato
Cserekulcs listám

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!