Hozzászólások

2022.06.23 - 12:39,cs Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

Strange 2

Erős közepes, egy kis jóindulattal.
Az első része jobb volt!

2022.06.23 - 12:39,cs Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

KMZ írta: Na ebbol parat nem is ertek, de akkor hybridben tolod, biztos jo az is 🙂 en meg azon agyalok hogy mit kene meg egyszeri alkalomra beiktatni a bell melle, de meg semmire se jutottam

Kondiparkban, otthon, vagy valamilyen teremben saját testsúlyos edzés pl. jó kiegészítés. Kondiparkban a legolcsóbb, mert akkor max egy ugrókötelet, meg igény szerint egy-két gumihevedert kell csak venni. Vagy akár ezeket sem.

2022.06.23 - 12:38,cs Moziguru HQ Star Wars ugrás a hozzászólásra

Igen, az utolsó rész sikeredett a legjobbra. De ettől még csak egy közepes rész volt.
Összességében rosszabb volt mint a Mando. Azt alúl múlni pedig művészet a javából.

2022.06.23 - 08:20,cs Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

lebeszelt rola a kollega. legkisebbel szerintem menne az 5x20. amugy lenditem. ha nem lenditi az emborke, akkor a bell logna lefele a kezibul a vegponton. nekem nem tunik olyan bonyi gyakorlatnak, hogy ne lehetne vidijo alapjan csinalni, de ha nem, akko nem, majd nyomok planket helyette.

szerk: a futas tavomon es idomon is a gyenge pont a terdem :( azon sajna nem javit a swing.

2022.06.23 - 08:08,cs Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

Tudom, hogy hogy érted. A felemelése valaminek azt jelenti, hogy megfogod és felemeled. Vagy így, vagy úgy. Kar és lábizmokkal, stb. Viszont itt megfogod a súlyt és nem emeled, hanem lendíted. Semmi emelés. A kezdők szokták emelni, mert ösztönösen és hibásan beleguggolnak a mozdulatba, majd a karokkal próbálják feljuttatni, húzni, 'emelni' a bellt. A rábaszás akkor van, amikor majd 100 ismétlést kell tolni. Sok sikert.:D

A mozdulat jótékony hatása abból ered, hogy felfelé törzzsel lendíted, majd a lefelé 'zuhanó' bellt egész testtel, törzzsel és megfelelő légzéssel és feszítéssel állítod meg. Ha javítani akarsz a robbanékonyságodon, akkor sok sok swing. Ha javítani akarsz a futás távodon, akkor sok sok swing. Ha javítani akarsz a deadlifteden, akkor szintén sok sok swing. De kb. minden szempontból csak előnyei vannak. Ha nem emeled a bellt.:D

2022.06.23 - 07:45,cs Sport HQ Airsoft ugrás a hozzászólásra

Sehogy se jó ez így, inkább nem vennék részt igaziban =D

detto, de a helyzet fokozodik es nem mi dontjuk el.

2022.06.23 - 07:14,cs Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

nem a gyakorlat nevere hasznaltam az "emeles" szot, hanem a valos mozdulatra :)
es igen, a sulyzozas mar ilyen, ha fuggolegesen mozgatod a sulyt, az emeles-leengedes, ha vizszintesen az meg nemtommi :)

2022.06.23 - 07:12,cs Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

aminek van magyar terminologiaja, arra miert nem azt hasznaljatok? :)
az alap sulyemelo gyakorlat.

2022.06.23 - 06:48,cs Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

Ilyen formán minden gyakorlat emelés. Ne vicceljünk már.:D A törzsed ereje lendíti a súlyt és mivel kapaszkodsz bele, ezért félköríves. Vs. pl. deadlift. Ha arra mondod, hogy emelés, akkor is húzom a szám, de kevésbé kötök bele.:D

2022.06.23 - 06:29,cs Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

hat legyen ugy
szerintem ha targoncaval raksz fel egy csomagot a polcra, az is a csomag "felemelese" pedig egyetlen izmod sem dolgozik.

nem attol fugg a cselekves neve, hogy milyen izomcsoporttal vegzed.

2022.06.22 - 23:55,sze Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

ezt ne csináld video alapján, meg kb semmi belles gyakszit plz, menj edzőhöz

2022.06.22 - 23:47,sze Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

(emeles : a labad kozul felemeled (mert hat magasabban lesz a bell meg a kezed is))

Hidd el, a felvételtől kezdve a bell lerakásáig nulla emelés van a swingben. Ez egy ballisztikus gyakorlat és első, másodsorban is a törzs végzi a munkát. A bellt a törzs robbanékony 'kiegyenesítése' juttatja fel, nem pedig a karok és lábak izmai.

2022.06.22 - 21:24,sze Sport HQ Airsoft ugrás a hozzászólásra

Az igazat megvallva a valós életben az hal meg, akit előbb vesznek észre nagy általánosságban.

Ha nekem kell mozognom az erdőben és egy szakasz katona hasal a bokorban, akkor végem. Ha ők gyalogolnak be elém és többen vannak, mint akiket le tudok szedni, akkor is.

Persze amit írsz, azok is tökéletes megoldások orvlövészek ellen. Sehogy se jó ez így, inkább nem vennék részt igaziban =D

2022.06.22 - 21:17,sze Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

jaja, ez. video alapjan csinaltam. ha latod a felso kepen a 2-3 kepen latszik a terd behajlitasa.

ha 90-fokrol 180 fokra nyujtom a terdem, akkor kb. a 160-180 kozott ropog (ott lehet az izuleti kopas), pont ahogy a 2-3 kep kozott van kb.

(szerk2: ezt kiralyul megfogalmaztam :DDD szoval ha ulok, es felemelem vizszintesbe a labam, akkor a viszint elott kb. 15-20 fokkal kezdodik a ropogas)

es az a kerdes, ha teljesen merev labbal csinalom e, akkor problemas e a gyakorlat, vagy hagyjam a francba (kinyirom a derekam pl.)

(emeles : a labad kozul felemeled (mert hat magasabban lesz a bell meg a kezed is))

0 gyakorlat: a multkor bellezett egy srac, majd megkerem nezze meg jo e :) ez amugy klasszik konditerem, csak van par bell (pont a 16 hianyzik, ami lassan jo lenne, 12, 20 van), es ha mar ott van gondoltam bohockodok vele.

szerk: latom szerkesztetted :) szoval az a gond, hogy gyakorlat kozben hallottam a ropogast a terdembol (igaz, terheles nelkul is ropog csak siman az agyon fekve mozgatva)

na meg pentekig kitalalom mi lesz

2022.06.22 - 21:12,sze Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

Nekem itt a sorrend nem stimmel. A swingre gondolsz?
rwurl=https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRq3TaOwXaMGgwxsBT1...
Ha igen, akkor ez nem emelés. Mindent a törzs végez és a karok csupán arra szolgálnak, hogy ne repüljön el a bell. Mint két kötél, a végükön kampókkal. Amikor hátratolod a csípődet, akkor egy ponton túl a lábak természetes módon behajlanak. A bellt innen pedig a törzs ereje juttatja fel nem vízszintesig, de majdnem. Mint minden belles gyakorlatot, ezt sem ajánlom nulla gyakorlattal, de ha megy és a térded nem fáj, akkor még a futáshoz is hasznos... Én nem gondolnám, hogy ez terheli a térdeket. A swing nem emelés, bem deadlift és nem guggolás. A bell egyik hasznos tulajdonsága, hogy megkerüli a problémákat. Aki pl. váll problémák miatt nem tud fej fölé nyomni barbellel, az bellel simán és még javítja is a vállakat.

2022.06.22 - 19:33,sze Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

sracok, van a bellel az a gyakorlat, hogy lab ket kozul kb. vizszintbe felemeled, kozben terded hajlitod.

azt csinalhatom terdhajlitas nelkul? pont ezen a vegponton ropog a jobb terdem, nem terhelem szivesen. (ha nem, inkabb kihagyom a gyakorlatot)

2022.06.22 - 18:40,sze Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

Na ebbol parat nem is ertek, de akkor hybridben tolod, biztos jo az is 🙂 en meg azon agyalok hogy mit kene meg egyszeri alkalomra beiktatni a bell melle, de meg semmire se jutottam

2022.06.22 - 18:37,sze Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

Hát most olyan helyen vagyok, ahol van minden. Szán, kötél, kézi súlyok, bellek, barbellek, vagy 20 méternyi rack, padok, ládák, concept evező és airbike gépek, gumikötelek, stb, stb. Szóval olya szinten tudja variálni a 3 hetes ciklusokat az edző, hogy csak pislogok. Hatékony is mondjuk.

2022.06.22 - 18:30,sze Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

Marmint te is bellezel de pont a tgu volt hanyagolva februar ota? Hat en eret vagnek, annyira hozzaszoktam hogy minimum 1, de inkabb 2 be van iktatva.

Amugy ja, veszelyes, parszor meginogtam a felallasnal de sikerult rackbe normalisan visszarakni szoval akkora parat en nem ereztem. Nekem amugy pont ez jon be a legjobban hogy technika meg fokusz meg legzes. Endurance gyaksziknal hamarabb elverzem kb sulytol fuggetlenul, de ez most nekem olyan "szemelyes". Erdekes hogy a sokismetleses snatchek/highpoolok meg cleanek meg nagyon mennek a tobbieknek, en meg a pokolba kivanom.

Ja meg van evezes is duplakezes, imadom, 60 kiloval 4x6 ismetles, azzal se tolja senki,megtalaltam a sweet spotomat 🙂

2022.06.22 - 18:17,sze Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

Persze, hogy ódzkodnak.:) Minden gyakorlat veszélyes, mikor szabad súly van a fejed fölött. A török főleg. Rohadtul kell koncentrálni végig, pedig enélkül is terheli az idegrendszert. Erre rájön a technika, izmok feszítése végig és a hasi légzés, stabil három és két pontos támasz terhelés alatt... Szóval sok helyen lehet itt elvérezni. Egy kis nem odafigyelés, megindul a 24-28kg lefelé és senki nem állítja meg, legyen bármilyen erős. Sokan inkább nem kockáztatnak.

Pont a napokban jutott eszembe, hogy olyan sok és változatos gyakorlatok, programok vannak nálunk most, hogy február 13 óta egyszer volt török. Hiányzik is rendesen bellel. Itthon szoktam hetente egyszer pár kört tolni egy negyedéig vízzel teli flakonnal az öklömön. Jó gyakorlat, mert ha rossz a technika, nincs feszítés, megfelelő hasi légzés, akkor azonnal leesik.:)

btw.:Sok edző szerint amúgy a veszélyességéhez képest nem nyújt a gyakorlat olyan sok előnyt, hogy megérje a kockázatot, így kihagyják. Főleg pénzes, híres ügyfelekkel nem csináltatják egyáltalán. Én ezzel mondjuk nem értek egyet, mert tanuljon meg figyelni és koncentrálni, az edző dolga meg az, hogy biztonsággal megtanítsa. Onnantól kezdve pedig csak előnyei vannak. Ha meg pár hónap van csak, akkor meg súly nélkül is csak előnyei vannak. Más szerint pedig, ha valaki nem tud felállni, az mit keres a teremben? Ha pedig valaki súllyal feláll, az bárhogy feláll.:D

2022.06.22 - 18:03,sze Általános csevejfarm Cool Stuff ugrás a hozzászólásra

Elképesztő teljesítmény, de számomra ez kb ugyan az a kategória minthogyha biztonsági öv nélkül vezetne vagy éppen orosz rulettet játszana.

2022.06.22 - 17:33,sze Sport HQ Egészséges életmód topic ugrás a hozzászólásra

Na vegre egy jo kis utos progi van bellen (Goerner lancnak nevezik az edzok), mar a vege fele jarunk de tgu kozpontu; kis, kozepes, meg max sulyt kell valasztanod es azzal sorban nyomni felfele meg lefele egy torokot, raadasul most mar ket kor van, dupla platoval, esetemben 20-24-28-28-24-20, 1 perc pihi, aztan ugyanez megegyszer.

Emlekszem meg hogy fel eve a bemelegites utani 2x28as toroktol is kifaradtam, ahhoz kepest most viszonylag jol birom, bar az teny hogy baromi lassan megy es mindenki 5 perccel hamarabb vegez, de ugy latom hogy nagyon odzkodnak az edzotarsaim es inkabb lejjebb lovik a maxot.
A masodik kor platoja es az onnan lefele amugy kb. euforikus most nekem, kurvara szenvedek de kb. ez a kedvencem igy 2 ev elteltevel.

Meg 1 het van ebbol a progibol, lesz meg nehezites, de mar alig varom hogy leteszteljem utana vegre 32vel a tgu-t, es onnan mar csak egy lepes a 36os 50% bodyweight.

2022.06.22 - 17:13,sze Sport HQ Airsoft ugrás a hozzászólásra

eloben te tuzersegi tuztol vagy legibombazastol halnal meg. kocsog snipereket igy irtjak ki :)

2022.06.22 - 13:46,sze Sport HQ Airsoft ugrás a hozzászólásra

Az a játékos ott megadta. A második próbálkozásnál megpanaszolta a egy másik játékos a csapattársamnak. Szervezőt hívtak és azt mondta, hogy csak az élő játékos lekéselése küldi vissza az egész raját. Sebesültet nem késelünk, nincs hatása.

Ezt azért furcsáltam, mert a többi szervező játékain nincs ilyen kitétel. Éppen elég nehéz megkéselni valakit élve, de azért ha annyira szarul áll fel a rajuk, hogy egy sérült játékosuk arcába tud menni egy ellenfél sértetlenül, akkor megteheti azt is, hogy szimplán kempeli 5 percig a sérültet közvetlen közelről és aztán kivéreznek. Csak az időt húzzuk vele.

Igen, az elején nagyobb volt a saját halálaim száma, mert az elején raj-raj elleni játékmódokat nyomatott a szervezeő egy viszonylag kicsi pályán, 6 rajjal. Volt 5 beíró pont és azokra kellett minél többször felírni a csapatod nevét, persze úgy, hogy csak akkor írhattad fel egy papírra többször, ha közben másik csapat ráírta a nevét a tied alá.

És így mindjárt volt olyan 20-25 ellenfél a kicsi pályán. Aztán a hagyományos két oldal egymás elleninél meg 15-15-nél már jobban lehet lövészkedni. Nem húznak vissza a többiek, ha eltalálják őket, nem kell miattuk belemennem a közelharcba, stb.

Tudom azt a játékmódot is űzni, de olyankor 1:1, jobb esetben 2:1-re tudom kihozni az arányaimat.

A sunnyogóssal meg 3:1, 4:1-re.

2022.06.22 - 13:01,sze Sport HQ Airsoft ugrás a hozzászólásra

A végén szépen feljavítottad a statodat az erdőben sunnyogással. A késes szabály akkor nem is létezett? Elég értetlennek tűnt az áldozat, hogy miért paskolgatod a késsel:)

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!