Hozzászólások

2015.07.05 - 13:35,v Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

Terminator Genisys
A legjobb szo ra a gagyi. Kozepszeru es gagyi. Cameron filmjeinek arnyekaban probal ervenyesulni, azoknak sikeret probalva ujra meglovagolni. De az eredetiseg hianya gyorsan kiverezteti a filmet. Ami szepen el is verzik a nezo szeme elott. Szamomra sokkal elvezetesebb volt a Salvation, mert annak legalabb volt sajat identitasa. Ez egy zavarodott film lett, kozepszeru akcio betetekkel, es elcsepelt humorral. Pedig rengeteg potencial van a sorozatban, nem ertem miert nem aknazzak vegre ki.

2015.06.18 - 18:28,cs Hírek WB Games: Viszlát, High Voltage Software! ugrás a hozzászólásra

Az optimalizaciora kene rafekudni rendesen hogy ne essen le az fps azokon a bizonyos palyakon. A kivalo harcrendszer miatt fontos hogy ez a jatek ne tunjon el a sullyesztoben. Remelem helyre kalapalnak minden hibat.

2015.06.09 - 20:48,k Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Lehet tudni mikortol lesz jatszhato karakter a Predator?

2015.05.29 - 07:19,p Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Amikor a lelkes ertekezest irtam a varva vart jatekrol meg nem tudtam hogy annyi palya lesz amennyi, meg nem tudtam hogy nem fogjak vissza hozni Liu-t a fenyes oldalra es azt sem tudtam hogy ilyen okadek lesz a tortenet. Tul sok mindent nem tudtam, ezert voltam olyan bizakodo es lelkes.

2015.05.28 - 21:11,cs Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Az a baj h tul hosszu lenne erre a valaszom es nincs kedvem gepelni, foleg nem olyan dolgokat aminek nagy reszet mar egyszer leirtam.
Orulj az uj Liu Kangnek, es jo jatekot!

2015.05.28 - 11:24,cs Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Bizony, bizom a 11. reszben, es addig is olvasom a kepregenyt.
Neked meg koszonom a hosszas eszmecseret, erdekes volt olvasni a szubjektiv meglatasaidat.
En a Predatort varom mar, kivancsi leszek ra. Jason is nagyon tetszett.

2015.05.28 - 08:20,cs Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Liu Kangel kapcsolatban leirtam a velemenyemet. Nem volt fokozatos hit vesztes, a vegso fordulat pont ezert volt dramai es varatlan. Es Nem, nem orulok neki hogy ilyen formaban visszahoztak, akkor inkabb maradt volna halott.
Scorpion es Sub Z skinjei nem a fo problemam, csak egy dolog volt arrol a hosszu listarol amit felsoroltam. Ha csak ennyi bajom lett volna a jatekkal akkor nem akadekoskodnek.
A tortenet nem jobban megirt mint az MK9, ez a te kitalaciod. Sokkal utemtelenebb es stilustalanabb raadasul cselekmeny szegeny is. Szerintem az MK9nek merfoldekkel jobb story modja volt.
Termeszetesen elfogadom a szubjektiv velemenyedet, orulj neki hogy ennyire tetszik a jatek es jatszal vele sokat, helyettem is!

2015.05.27 - 14:54,sze Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Nem. Amig egyseges volt az univerzum mit folyamatosan bovitettek addig minden tetszett, legalabbis teljes mertekben elfogadtam. Az uj vonallal vannak problemaim, az uj kezdettel. Mintha megfeletkeztek volna az eddig felepitett vilagukrol. Nekem ez nem tetszik. Persze ez is szubjektiv belatom, eppen ezert eltudom fogadni hogy masnak tetszik, de nekem attol meg nem fog.

Tudom hogy volt a ladderek vegen ending, ahogy azt is hogy voltak opening cinematicok. Ezeket nem is tagadtam szoval nem tudom mit nem ertesz. Ez a bovulo hatter mitologiajat kepezte a sorozatnak ami haladt elore reszrol reszre. Cselekmeny viszont a Konquest modban volt, amirol nem szabad megfeletkezni mert sokat adtak hozza az MK vilagahoz.

Nem teves az amit leirtam, csak nem vagy hajlando elfogadni. Visszafele probalod megmagyarazni a karaktert nem pedig aszerint ahogy tortentek az esemenyek. Liu Kang nem az eredendo gonosz, aki csak az alkalomra vart h vegre megmutathassa igazi arcat. Nem volt predesztinalva a gonosz szerepere. O egy jo karakter volt, a legjobb talan. A gonoszt akarta vilag eleteben legyozni es hitt a joban, hitt Raidenben. Nem vezereltek mint irtam rossz szandekok akkor sem amikor szembe kerult mentoraval. Ez egy tragedia volt Raiden eleteben is, amiert sajat magat okolja a kesobbiekben. Ami az X-ben tortenik annak mar semmi koze Liu Kanghez, legalabbis az igazi enjehez, mivel Liu Kang meghalt. Az X-ben feltamasztottak hogy egy agymosott zombit csinaljanak belole akit akarata ellenere babkent rangatnak. Megszallta az eredendo gonosz, nem sajat valasztasabol lett az. Es ez nagyon nem mindegy. En ezt nagyon dramainak latom. En mint rajongo ugy hiszem meg nem halt meg teljesen az igazi Liu, meg benne van a jo is de szuksege lenne segitsegre hogy kiszabadulhasson. Ezert voltam ideges amiert meghalt QC, mert igy mar nem lehet megmenteni a lelket. Hacsak nem keritenek a kovetkezo reszben egy ordoguzot.

2015.05.27 - 08:07,sze Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

A Ladderekhez nem volt intro. Hatter tortenet viszont minden reszhez volt de azt nem neveznem cselekmenynek.
Amikor a reszek nagyjarol beszeltem akkor az MK4, DA, D, A-ra gondoltam, nem az MK3ra. Marpedig ezekben a reszekben harci arena volt minden egyes palya az MK szellemeben.
A living forest pedig egy jo peldaja az MK hangulatu, univerzum tagito klasszikus palyaknak amit at is emeltek az MK9be.
Liu Kang: mar elmondtam, megegyszer nem irom le.
Az MKXben betoltott szereperol pedig nem vitatkozok, mert ebben a reszben szamomra minden borult ami szent.

2015.05.26 - 21:15,k Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Orulok hogy nem akarsz meggyozni.

Az MK sorozat mindegyik resze ugyanabban az univerzumban jatszodott, amit folyamatosan bovitettek. A reszek oroszlan reszeben nem a torna nem volt hanem konkretan tortenet. De a palyak abszolut megfeleltek a torna hangulatanak, minden stage egy tudatosan kiepitett arena volt harcosok szamara akik osszemerhettek a tudasukat. Nem kellett elmagyarazni hogy MK mert lattad hogy az. A tortenetet pedig a Koquest mod helyettesitette valamelyest amik szervesen az MK vilagon bellul jatszodtak, annak hangulatat voltak hivatottak visszaadni. Az mas kerdes hogy kinek mennyire tetszett. Ezek a jatekok meg nem szenvedtek identitas zavarban attol hogy nem orditottak be az elejen a laddereknek hogy torna kezdodik.
Az MK9ben nem volt antagonista Liu Kang, valamit nagyon rosszul ertelmeztel. Melysegesen tisztelte es hitt Raiden-ben, a jok vedelmezojeben, kovette az utasitasait egeszen a veksokig. Raiden hitt Liu Kang-ben, es ugyanez visszafele. A jatek utolso perceiben sincs igazi palfordulas, mindossze elakarja pusztitani a megtestesult gonoszt, es elonti a fejet a harag es a tehetetlenseg ami dramai fordulatot szul. Szembe kerul mentoraval, ami azert dramai mert mind a ketten a jot akarjak.
Mashogy ertelmezzuk a dolgokat. Ez nem baj. Kifejezetten szorakoztatnak a meglatasaid.

2015.05.26 - 19:00,k Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Remelem egyertelmu hogy nem kivanlak meggyozni az igazamrol, ahogy arra se szamits hogy neked sikerulni fog engem megteriteni. Annak pedig oszinten orulok hogy te tudod elvezni a jatekot ugy ahogy van, en pedig elfogadom a tenyeket es szepen leulok jatszani az MK9-el es akkor helyre all a lelki bekem. ^ ^

2015.05.26 - 18:54,k Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Igen, hianyoltam azt a kurva maszkot, mert hozza tartozik a karakterhez. Es nem zavart volna hogy ezredjere latom a ninjakat a kepernyon, mert ugy szeretem a sorozatot es annak toposzait ahogy vannak. A sorozatnak mindig is voltak hagyomanyai amit en melysegesen tiszteltem, es nem ereztem szukseget a valtozasnak. De csak ismetelni tudom magam: ha a kepregenyhez hasonlatos uj vilagot kaptam volna ahhoz melto tortenettel akkor konnyebben betudtam volna fogadni a sok valtozast, mert karpotolt volna a minoseg.
- Ahogy emlitettem: Az MKX story modja egy tini film. Itt nem a nagy oregekrol van szo koran sem, hanem az ujjoncokrol. Meg kellett volna talalni a megfelelo egyensulyt.
- Sub Z chapter: En is mar elmondtam.
- Szerintem Liu Kang volt az MK9 foszereploje. Az MKX-e pedig.....talan valoban Cassie...
- Ez egy tini akcio film volt. Ezen nincs mit szepiteni. Nekem hianyzott a regi roster.
- Az amulettel kapcsolatban sem lett minden kifejtve. Kovetkeztetni persze lehet.
- Mi az hogy a MK torna egy megfaradt torteneti panel??? Ez kepezi (kepezte) eddig a jatek gerincet. Ez adott neki keretet. Ez volt a lenyege...A legfontosabb es legmeghatarozobb elemet vettek ki ezzel a tortenetbol. Ehhez en nem tudok tapsolni.
- Maradjunk annyiban hogy a kepregenynek egyenrangu szinvonalunak kellett volna lennie a jatekkal. De eg es fold a kulonbseg kozottuk.
- Komolyan veszem a temat, mivel komolyan kezelek minden olyan dolgot amit szeretek. Azert vagyok vaskalapos mert nagyon szeretem a sorozatot. Az elmenyt pedig nem en rontom el, hanem a jatek szamomra.

2015.05.26 - 14:29,k Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

- Mi ertelme volt az elso renderelt videonak, a jatek borito kepenek ha Scorpion nem is szerepel abban a formaban a tortenetben?? Helyette kaptunk egy MK9-es skint (minek?) es egy ember format. Nekem nagyon tetszett az uj designe, ezert hianyoltam.
- Igen, a karakterekrol tobb minden kiderult. Ellenben cselekmeny az nem volt. Ez nem egy tini melodrama konyorgom, ennek Mortal Kombat-nak kellett volna lennie, egy macho b-filmnek sok akcioval!
- A Sub Zero-s chapternek semmi ertelme nem volt. Azokbol az elnyogott felmondatokbol ket harc kozben nem rajzolodott ki mely karakter abrazolas.
- Nem ertek egyet. Akarcsak a filmekre, vagy a jatekra gondolok mindig Liu Kang volt a hos protagonista. Egy vezer alak kell a jatekba, es erre az o karaktere a legalkalmasabb.
- Az amulett sorsa fontos resze volt a tortenet cselekmenyenek. De minden eluszott a tini lelki drama szalon sajnos meg a cselekmeny is.
- A torna fontos mivel ez a jatek neve is, ezt nem szabadott volna elfelejteni.
- Tul sok minden marad a sejtelmes utalasok homalyaban. Nagyon szuksegeltetik a kepregeny elolvasasa hogy jobban megertsd a tortenetet. Ami komoly hiba, mivel onnaloan is helyt kene allnia a jateknak.

Megertem a nezopontodat, es ugy velem sokkal rugalmasabb es elfogadobb vagy nalam a jatek fele. En egy regi rajongoja vagyok a sorozatnak aki vegig nezte a sorozat felemelkedeset, mely pontjait, minden apro reszletet. Megszoktam ezt a folyamatosan tagulo univerzumot, megszerettem es most rosszul viseltem a paradigmavaltast. Az uj iranyvonalat. Persze ez szubjektiv izles kerdese, szamomra tulsagosan identitas zavaros az uj resz. Szamodra pedig letisztult es elvezetes. Ez van.

2015.05.26 - 11:44,k Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Ha az elozo reszekben kepesek voltak a jatek minden aspektusara egysegesen gondot forditani, ugy most is elvarhato lett volna. Szamomra mindig attol volt tobb mint a konkurencia (Tekken, SF..) mert sokkal tobb tartalommal toltottek meg a jatekukat. Nem kizarolag a jatekmechanikara osszpontositottak(mint most), hanem a tortenetre, a vilagra, az extra tartalmakra is. Reszemrol egy MK9et vartam uj kontosben de ugyanannyi tartalommal. Sajat magahoz viszonyitom a sorozatot amikor azt mondom hogy csalodtam az uj reszben.
A tortenettel pedig ezek voltak a legnagyobb problemaim:

SPOILER ALERT

Szoval rengeteg kihagyott ziccer volt a jatekban. Kezdenem ott hogy a promocioban bemutatott Scorpion es Sub-Zero azon formajukban (skin) nem is szerepeltek a tortenetben. Aztan: minden fejezetre korulbellul egy darab helyszin jutott ami nagyon egyhanguva tette a chaptereket. Annyi mindent elmeselhettek volna (lasd: MKX kepregenyek) ehelyett az amugy is nagyon csekely szamu fejezetek nemelyike tokeletesen jelentektelenre sikeredett. Elvarhato lett volna hogy ha ilyen rovid a jatek legalabb minden percnek jelentosege van. Nem igy lett. Vegyuk peldaul Sub-Zero fejezetet, ami semmirol nem szolt csak arrol hogy proba ele allitja, -mindenfele motivacio vagy ertelem nelkul- Johnny Cage fiatal csapatat. Aztan a vegen elengedi oket, de a SubZ-nal tett latogatas teljesen ertelmetlen volt a csapat reszerol, mivel semmi informacioval nem lettek gazdagabbak. Aztan ott van a sorozat protagonistaja: Liu Kang. Nem hoztak vissza az elok soraba, sot megoltek Quan Chin-t is, ezzel elmeletben ellehetetlenitve az eselyet is annak hogy valaha viszont lassuk Liu Kanget a fenyes oldalon. Kotal Khan mogottes inditekai, szemelyes tortenete pedig teljesen erintetlen maradt, csak ugy be lett dobva a story kozepebe es vegig nem tudtak vele mit kezdeni. Se nem lett jo se nem lett rossz karakter. Mileena karaktere is ures volt, raadasul az sem konnyitette meg a nezok dolgat hogy sok mindenre csak utalas szintjen tertek ki. A rengeteg idoben ugralas neha melyitette a tortenetet (Takeda kapcsolata apjaval) neha pedig teljesen ertelmetlenre sikeredett (Kung Jin piti lopasa) neha pedig csak osszezavarta a jatekost( Amikor elfogjak Kotal Khanek egy vissza emlekezesben Mileenat, de nem tudjuk meg miert es hogy szokik meg toluk kesobb ismetelten). Ahogy arra sem derult feny hogy a tortenet elejen megszerzett amulett hogy jutott Mileena birtokaba. A felesleges cameokrol nem is beszelve, vagy hogy mennyire zavaros volt a tortenet vezetes a sok ido ugrassal, mikozben bizonyos helyszinek ugy ismetlodtek meg hogy teljesen mas ido sikban jatszodtak megse voltak kepesek mininalis valtoztatast sem eszkozolni a palya designe-on. (sziklas tenger part helyszine peldaul). De ez a sporolas nagyon meglatszott a jatekon, olyan volt mintha eloszor kitalaltak volna, -szamszeruen-12 helyszint majd a kore probaltak volna meg irni egy tortenetet es nem pedig forditva. Vegul de nem utolso sorban ott vannak a QTE-k, ami egy jo otlet volt a studio reszerol, de sokszor, az esetek tobbsegeben semmi kihatasa nem volt a tortenetre vagy a jatekmenetre, ami nagy kar.
Sajnaltam azt is hogy a jatek cimet ado torna viadalt meg sem probaltak beepiteni a tortenetbe. Az egesz story arra ment ra hogy bemutassa az uj karaktereket. Az univerzum hatter tortenete, a vilag mitologiaja, a tortenet cselekmenye mind mind masodlagos szempontot kepeztek. Egy egyszeru tini filmet kaptunk keves eroszakkal, es rengeteg ures jarattal. Mar nyomokban sem volt meg a sorozatra oly jellemzo magaval ragado fantasy vilag, es a cselekmeny centrikus tortenet vezetes. Shinnok karaktere pedig erotlenre sikeredett. Erotlen, ezzel a jelzovel tudnam az egesz story modot illetni. Toketlen es erotlen.

2015.05.25 - 21:23,h Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

Amerikaban megkapta az R besorolast a film. En sem tartom indokoltnak, peldanak okaert sokkal betegebb volt szerintem a masodik resz.

2015.05.25 - 20:52,h Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

A technologia fejlodes nem mehet a jatek rovasara. Senki sem kerte hogy kossenek kompromisszumokat. Feltehetoleg hosszab fejlesztesi ido, tobb munka, es tobb penz kellett volna egy kiforrottabb jatekhoz. Ha mas studiok kepesek ezeket az aldozatokat meghozni, egy jobb jatek remenyeben akkor toluk is elvarhato lett volna.
Termeszetes hogy lemodelleztek plussz helyszineket, hisz ok is ereztek hogy kinosan keves a palyak szama igy probaltak szepiteni az osszkepet. Ez nekem csak egy olcso megoldas volt a valos hianyossagok takargatasara.
Az MK9 tortenete pedig pokolian szorakoztato volt, en minden percet elveztem. Olyan volt mint egy igazi trash film a 80as evekbol. Az MKX ellenben sokkal tobbnek akart latszani, ellenben sokkal uresebb volt. Rengeteg indokolatlan uresjarat es megannyi logikatlansag rombolta az osszkepet. Ha erdekel szivesen kifejtem neked bovebben is mi minden volt a gondom az ezer sebbol verzo tortenettel, mert eleg hosszu a lista.
A kepregenyeket pedig olvasd csak tovabb mert megeri. Rengeteg olyan elem van bennuk(nem akarok spoilerezni) amiket konnyeden beleepithettek volna a jatekba is ezzel egy sokkal melyebb es komplexebb univerzumot alkotva.

2015.05.25 - 16:18,h Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Tartalom csokkenes a minoseg oltaran? Ezt nem tudom minden szempontbol elfogadni. A palyak hiaba szepek ha pofatlanul keves van beloluk. Gyorsan megunod oket. Mivel keves van, nem tud olyan atfogo kepet adni a vilagrol mint szeretne, es ez sajnos erzodik is.
A csapnivalo tortenetbe pedig nem maszok bele mert egy esszet tudnek irni arrol mi minden volt vele a baj.
Komolyan mondtam, csak hogy legyen viszonyitasi alapod: olvasd el a kepregenyeket! (most a 21.szamnal tart) Ott megmutatjak hogy mekkora potencial van az MKX-ben, amihez kepest a jatek egy vegletekig lebutitott rossz vicc.

2015.05.24 - 23:28,v Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Abszolut ertem az allaspontodat. Koszonom hogy kifejtetted.
A story mod szerintem tobb palyat is elbirt volna, de azt nem mondtam hogy feltetlen a regiek kozul kellene atemelni. Ha olvasod a kepregenyeket akkor lathattad hogy mennyire hatalmas univerzumot alkottak benne, mit raadasul megtamogattak egy sok szalon futo nagyszeru tortenettel is. Ezzel szemben a jatek melyrepules minden teren.
Az rendben van hogy a palyak igenyesek es kidolgozottak, de nincs koztuk atmenet. Az MK9 palyai konzekvensek voltak, nemelyikuk egymasbol nyilt, de legalabbis atadtak azt az erzest hogy ez egy koherens vilag, sok apro reszlettel.
Az MKXben pedig minden palya egy teljesen kulon tema, nincsenek atfedesek, az osszkep nem hat egysegesnek.
Egyszeruen lustak voltak. A story modban kb 1 chapterre jut 1 helyszin. Ez 2015ben nagyon gaz egy olyan studiotol akik mar bizonyitottak.
Nekem nagyon hianyzik az MK univerzum lelke, azonban lehetseges hogy eltudnam fogadni a 90-es evektol valo teljes elszakadast es megujulast ha nem ilyen felkesz munkat vegeztek volna. Talan megtudnek vele baratkozni ha a kepregenyhez hasonlatos epikus szovevenyes tortenetet mutattak volna be rengeteg uj izgalmas palyaval, ha ugyanolyan komplexen kilenne dolgozva az univerzum mint az MK9nel. Akkor valoban csak izles kerdese lenne hogy kinek melyik stilus tetszik jobban.

2015.05.24 - 20:33,v Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Nem hangzik rosszul ez a joslat, bar Liu Kanget kifelejtetted aki sztem meg kulcsszereplo lesz.
Ez az utolagos stage bovites meg nagyon eroltetettnek hat. A story modot kellett volna telepakolni palyakkal nem utolag valos kohezio nelkul dlc-kben foltozgatni a jatekot. Boon-ek nagyon kiakarnak mindent sajtolni ebbol a jatekbol (es a penztarcankbol).

2015.05.23 - 18:21,szo Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Ugy ertettem hogy a megjelenes utan jo lett volna ha annyi energiat olnek bele mint az MKXbe. Mert az MK9 nem kapott ennyi patch-et, es a netkodja is egy szar volt ami nem kerult javitasra. Igy ertettem.

A jatekkal kapcsolatban a velemenyem valtozott az idok soran. A megjelenes elott ugy hittem egy vilagmegvalto alkotas lesz, nagyon lelkes voltam. Azonban amikor megjelent hatalmasat csalodtam benne, es ennek hangot is adtam. A csalodottsagom nem mult el, de idovel meglattam a jatek szepsegeit is, amik jobban sikerultek az elozo resznel, mint peldaul a harcrendszer vagy a grafika. Jatszanom kellett vele jo par orat mire ezeket a pozitivumokat eszrevettem es elvezni kezdtem, es valoban ugy tartom hogy mint verekedos jatek a legjobb jelenleg a piacon.
Most pedig osszegeztem a velemenyemet, pro-kontra. Miszerint hiaba ez a legjobb verekedos cim jatek-mechanikai szempontbol a piacon, mint MK jatek szamomra tovabbra is ezer sebbol verzik. Van amiben fejlodtek, mas dolgokban viszont vissza lepes az elozo reszhez kepest.
Remelem igy mar vilagos.

2015.05.23 - 13:52,szo Nagybetűs játékok Mortal Kombat ugrás a hozzászólásra

Barcsak az MK9be is annyi energiat oltek volna mint az X-be...
Fantasztikus verekedos jatek lett az MKX, de nagyon szegenyesnek erzem mint MK jatekot. A rooster-el semmi bajom, ellenben a palyak amik hivatottak lennenek eletre kelteni es tagitani az univerzumot nagyon keves MK-s vedjegyet tudnak felmutatni, es bosszantoan keves is van beloluk. Palyak, es a tortenet, ezekben verzett el szamomra a jatek, ezek a gyenge pontjai az uj resznek. Hiaba a zsenialis harcrendszer es a szep (bar szarul optimalizalt) grafika, ezek csak egy jo verekedos jatekka teszik. Technikai szempontbol talan a legjobb darabba a piacon. De az MK jatekok szive lelke hianyzik a jatekbol. A sorozat esszenciaja. Persze akinek kimerul a Fatalitykben az MK eleterzes az nem fogja megerteni a problemamat. Olyan merhetetlenul gazdag az MK univerzum, es annyi mindent megelt mar. Olyan jo erzes volt azt a sok tapasztalatot es jatek elemet, palyat es tortenetet osszegezve viszont latni a kilencedik reszben. A sajat multjuk irant tanusitott merhetetlen tisztelet es buszkeseg sugarzott a jatekbol. Az ujabb resz pedig kicsit olyan mintha tovabb akarna lepni, mintha mas akarna lenni, mintha megunta volna a sajat MK identitasat. De akkor miert nem kezdtek inkabb egy uj sorozatba? Miert kellett a nagy multu sorozat minden toposzat es jellemzojet kivagni es csak a lecsupaszitott alapokat megorizve egy teljesen uj jatekot alkotni, ami csak nyomokban Mortal Kombat.
Miert irtam ezt mind le? Azert mert szerelmes vagyok a sorozatba, szeretem az univerzumat, a tortenelmet, a palyait, a rengeteg jatek modot benne, a humorat, a komolysagat, az egesz sorozat lelket. Az elso resz ota fanatikus rajongoja vagyok. A kilencedik resz pedig az egyik kedvenc jatekom. Nem vagyok pro gamer, engem erzelmi okok kotnek a sorozathoz. Es meglepve tapasztalom hogy kevesen erzik ugy hogy keveset kaptak volna a nagy elvarasokhoz kepest. Remelem ez csak egy kiserlet volt es a kovetkezo reszekben vissza kapjuk azokat az elemeket amik az MK sorozat lelket adtak.

2015.05.22 - 20:15,p Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

MAD MAX Fury Road
Igazan pazar volt. G.Miller megtalalta a tokeletes kozeputat. Nem lett olyan beteg es bevallalos mint a Max Max 2., de sokkal batrabb es ambiciozusabb lett mint a 3. resz. A film nyelvezete a latvany, ezzel kommunikal a nezo fele. A dialogok, a tortenet mind mellekes. Egy ket oras fantasy action road movie lett, egy olyan disztopikus vilagrol ami annyira gyonyoruen van fenykepezve hogy legszivesebben te is ott lennel kozottuk. A vaszon szinte rad nehezedik a film alatt, a tomeny vizualitas es zene mint egy balett eloadas olvad ossze egy egessze. Millernek sikerult elmeselnie egy egyszeru tortenetet a menekulesrol es tulelesrol, ugy hogy kozben felepitett egy egesz vilagot, tarsadalmat es kulturat, de meg vallast is. Nagyon tomeny mozi elmeny, amolyan elore mutato pop corn mozi lett. Igy is lehet filmet kesziteni, sot remelhetoleg kovetni fogjak a peldajat, es visszaterhet a minosegi mainstream filmek kora. Az osszes fast and furious resz elmehet a faszba, a mad max autos uldozesei mellett. A jarganyok csodalatosak, az akcio jelenetek lelegzet elallitoak, a szineszek tokeletesen reszei a vilagnak. Osszesegeben egy fantasztikus film volt, ami talan csak ugy lehetne meg jobb ha kizarolag felnotteknek keszulne, es nem lennenek kompromisszumok az eroszak abrazolasanak teren. Bar szamomra maradt a Mad Max 2 a favorit resz, a Fury Road a sorozat leg ambiciozusabb leg grandiozusabb leg szemetgyonyorkodtetobb resze. Amit mindenkepp moziban kell latni.
Ellenben a kritikusok nagy reszevel, en nem tartom egy tokeletes filmnek. Nagyon keves filmet tartok annak. Az viszont biztos h emlegetni fogjuk 10 ev mulva is. Mint a filmet ami a mainstream pop corn mozik halalanak koraban (kepregeny filmek, transformersek..etc...) megreformalta a mufajt. Lehet hogy egy uj hullam kezdete ez, egy uj korszak hajnala. Ennek a filmnek kuldetese volt, amit hosszabb tavon fogunk igazan megerteni. Egy film ami utan ujra ertelmezzuk a latvany film s az akcio film mufajanak jelenteset. Azt hiszem ezt hivjak merfoldkonek a filmiparban.

2015.05.21 - 17:10,cs Hírek The Evil Within: The Executioner - Trailerrel riogat a horrorjáték DLC-je ugrás a hozzászólásra

Abszolut. Egyszerre probalta otvozni a kelet misztikus-szorongos horror stilusat a sokkolo-hatasvadasz nyugati stilussal. A vegeredmeny egy nagyon ambivalens produktum lett. Egyszerre kelt friss uj erzest a jatek, es egyszerrr emlekeztet mas jatekok/filmek elemeire. Osszesegeben egy nagyon igenyes alkotas, ami bar nem reformalja meg a mufajt de fontos peldat allit az AAA-s horror jatekok elott. Elvegre egy kihalo felben levo mufaj a vegytiszta horror zsanere a jatekiparban. Ezert is tartom fontos alkotasnak a TEW-t. Minden teren pelda mutato

2015.05.21 - 12:19,cs Nagybetűs játékok Witcher játékok ugrás a hozzászólásra

Jo lenne a jatekrol is olvasni, elmenybeszamolokat latni. Mert ez a szanalmas vajudas, ez a kislanyos hiszti ez nevetseges. Nem szeretnek tobb picsogo furdos kurva rinyalast hallgatni, inkabb irjatok arrol hogy milyen lett a jatek. Milyenek a kuldetesek, a vilag, a hangulat, a tortenet...

2015.05.17 - 18:46,v Moziguru HQ Ki milyen filmet látott a héten? ugrás a hozzászólásra

A kepregenyeket nem ismerem, de a Sly verziohoz kepest egy kbaszott masterpiece volt. :D

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!