A Star Wars: Call of Chewie... akarom mondani a Battlefront béta verzióját az EA adatai szerint eddig több, mint 9 millióan próbálták ki, így a cég a siker hatására időszerűnek érezte az igazi atombomba ledobását: jön a Season Pass 50 euróért!
Igen, jól olvastad, egy teljes játék árát kell majd kicsengetned azért a pár pluszpályáért egy csak multiplayert tartalmazó lövöldében. A Battlefront feliratkozott hát azon játékok sorába, amelyek az utolsó fillért is ki akarják rázni a vásárlóból: gratulálok, EA, így kell sikerrel lenyomni a 300 külön mikrotranzakciós lehetőséget tartalmazó Rise of the Tomb Raidert!
A borsos ár hatására természetesen hamar elözönlötték az internetet a felháborodott reakciók: mindenki a Season Pass boltban hagyására buzdítja a jónépet, a játék megvásárlásáról viszont valamiért senki sem akarja lebeszélni felebarátját. Én a bétát kipróbálva annak minősége helyett inkább a játékmenet sekélyességétől voltam elájulva, és összességében úgy érzem, hogy a DICE nem a Battlefronttal fogja újra feltalálni a spanyolviaszt, szóval fel kell tennem a kérdést: miért is akarjuk feltétlenül az ősz slágerévé tenni ezt a játékot? Bizonyára sokan fogalmaznak most mérges kommenteket a Season Pass miatt, de a felháborodás semmit sem ér, ha ettől függetlenül az átlagvásárló hajlandó 60 eurót leszurkolni a programért, hogy aztán az első 50%-os akcióban az éj leple alatt mellécsapja a DLC-ket is.
A vásárló nem ideges levelecskékkel tud hatást gyakorolni az EA-re, hanem a pénztárca kibúvók nélküli zárva tartásával.