A UbiSoft jóvoltából videón nyerhetünk betekintést a hegyes fülűek zöld hétköznapjaiba.
rwurl=https://youtu.be/dO-n-QA0W44
Akinek ennyi nem elég, bőven talál még a frakcióról információkat a hivatalos blogon, ahol az utóbbi időben látszólag vegán napokat tartanak.
rwurl=https://youtu.be/dO-n-QA0W44
Akinek ennyi nem elég, bőven talál még a frakcióról információkat a hivatalos blogon, ahol az utóbbi időben látszólag vegán napokat tartanak.
rwurl=https://quizzicalllama.files.wordpress.com/2013/12/8699_original.gif
:
rwurl=https://media4.giphy.com/media/2FazaqYizLltuIIE0/200.gif with
rwurl=http://www.cctv.com/english/special/openingupmessage/20090209/images/105... style
...
rwurl=http://memeguy.com/photos/images/mrw-ive-been-browsing-reddit-so-long-th...
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
csak nagyjából átpörgettem a videót, de nem igazán látom okát ennek az iszonyatos fájdalomnak részedről.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Lehet az emberek ingerküszöbe egyre alacsonyabb, hogy simán eladható új termékként az újrahasznosított content, a fakezűek alkotta mapok (szartak az értelmes bevilágításra vagy normális texturák használatára) - egyértelmű, hogy az editorhoz lövésük sincs - a teljesen széteső GUI (ahány ablak annyi stílus - némelyik 90-es évek web oldalait idézi) már csak hab a tortán.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
ha a játékmenet rendben lesz, skill-ek, stb kellően kiegyensúlyozva, korrekt élményt nyújt, akkor kb pont telibe leszarom, hogy honnan lopták össze a grafikát/kinézetet a korábbi részekből.
utóbbi elhiszem, hogy hatalmas fájdalom sokak számára, de engem inkább az előbbiek érdekelnek.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
Graf tényleg kb mint valami mobiljáték. :D
Meg mikor választ h xp vagy gold akkor is azok az ótvar ronda piros gombok, hát hol vannak az elődők szép képei meg hangulatos kis designjai? Borzasztó :D
Éljenek a videojátékok!
Ránéztem a dátumra a tálcán, hogy jó évben vagyok-e :D
Nem loptak semmit, valamit benéztél a mondandómban.
Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.
nem néztem be, csak azt nem emeltem ki. ha viszont az nem tűnik fel, hogy milyen mértékben loptak a korábbi részekből, akkor ennyit a megfigyelőkészségről :D
a mindenféle elcseszett stílusú menüpontok meg nem érdekelnek túlzottan, mert titkon bízom benne, hogy csak placeholder-ek, és nem ez lesz a végleges, illetve mint írtam, ha még így is marad, akkor is sokkal inkább fog érdekelni, hogy mögötte mi van.
ott van a gyönyörű 6-os rész, szép következetes kvázi igényes stílussal, aztán mégis láthattuk mi volt mögötte.
sokkal inkább elviselek közepes, színvonaltalan grafikai elemeket, mint gyenge játékmenetet.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
A hisz-ek után valami borzalomra számítottam, de ez teljesen korrekt. Oké, az UE3 tényleg elég kopottas közelről, de madártávlatból (vagyis olyan nézetből, amiben a térképes játékidő 99,9%-át tölteni fogod) jól néz ez ki, a csatatér pedig nagyon pofás az egységekkel együtt.
Jobban nézett ki a hatodik rész? Bizonyos szempontból igen, de nem is vitték ilyen közel a kamerát semmihez, a térképen lezajló átvezetők sem léteztek, a Black Hole motorja meg egy nagy rakás bugos, high-end gépeken optimalizálatlan szar volt (ez különösen azért fájó szempont, mert az akkori high-end gép a mai átlag és egyszerűen gáz látni, hogy a proci mennyire megfogja a teljesítményt abban a tákolmányban). A Nivalos "ne döntsd be a kamerát, mert 10 alatti fps-ed lesz" és a H6 "beszaggatok, mert csak, telepíts egy 3rd party segédprogramot, ha ezt nem akarod" megoldása után én ujjongtam, amikor bejelentették, hogy a H7 a kipróbált, sokszor bizonyított Unreal Engine 3-at fogja használni; az oké, hogy a magyarok megoldás már kevésbé volt szutyok, mint a Nivalé, de attól még szutyok volt. Egy Unreal 4-gyel nyilván több mindent lehetett volna elérni, de sajnos pont rosszkor (értem ezalatt, hogy az UE4 készültségéhez képest túl korán) kezdték el fejleszteni a cuccost.
Az UI-on lévő logók alapján úgy tűnik, hogy ez a végleges, viszont minden frakciónál máshogyan fog kinézni. Egyébként meg egységesnek tűnik, fogalmam sincs, min sír Véraláfutás (mondjuk ez esetében nálam szinte általános, no offense :D). Egyébként meg nem, ez továbbra sem a Heroes 3 lesz, amiatt fölösleges ríni.
A legfontosabb meg úgyis a játékmenet lesz, valamint a kampányok és a történet minősége. Remélem, hogy inkább nevetni fogunk, mint sírni a végleges verziót látva.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igen, a Heroes V borzalom volt ebből a szempontból. El lehetett indítani ügyeskedve akár egy GeForce 4 MX-en is, de 9600 GT-n is haldoklott, ha a kameráhioz értél. Ami persze a 3D miatt muszáj volt. Arról az igénytelenségről nem is beszélve, ahogy betapasztott szájú, alacsony poligonszámú karakterek körül röpködött a kamera az átvezetőkben. (És még arra is emlékszem, hogy a HoMM VI is mekkora fikaáradatot kapott a HW-n az első képek videók alapján. A HoMM IV meg sose volt szép. Tényleg vissza kell menni a III-ig?)
Itt szerintem is az egységesség vélt vagy valós hiánya a legkisebb gond, de ettől függetlenül tényleg erősen placeholder szintjén van. Éppen ezért jobb lenne, ha jobban szétesne a design, akkor talán még mindig nyugtathatnánk magunkat, hogy nem gondolják ezt komolyan :)
Ezzel együtt én is emiatt aggódom a legkevésbé, ha csak emiatt fogjuk szidbni a játékot, akkor nagyon boldog leszek, de az amatőr megoldások ritkán biztató jelek. Orosz próbálkozásokban jobban odafigyelnek erre.
A HoMM V rajongói segédletéből lopott skillwheel egyébként szívmelengető, de nem úgy tűnik, hogy hasonló ráépülések lennének, inkább egyszerű képességfának, de akként látok benne potenciált. A fajonként 1-1 saját képességág (itt a sylvané) és 3-3 might, illetve magic hős eleve rejt némi lehetőséget magában. Csak jól kell kisúlyozni, hogy a VI óta elhagyott random hiánya miatt ne mindenki ugyanúgy fejlődjön. Nem mintha a széria jele a patikamérleg lett volna az óvodában.
Sors bona, nihil aliud.
Van random, be lehet kapcsolni menüből. Sajnos üvölt a rendszerről, hogy nem erre lett kifejlesztve - használhatatlan szinte az egész fejlődés randomban - de van.
"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling
Jó tudni, ha már azt nem írhatom, hogy jó hír. Mondjuk én sosem ragaszkodtam dogmatikusan a Heroes klasszikus véletlenszerűségéhez, de nyilván nem sajnálnám ezt az egyedi vonását tőle ezúttal sem.
Sors bona, nihil aliud.
Számomra ez a műfaj kimerült. Hacsak nem lesz benne valami drasztikus játékmenet változtatás, nem nagyon fog érdekelni.
én se sírom vissza a randomot, ha sikerül olyan képességfát összehozniuk, amiből nem egyértelműen x irányba kell haladni. legyenek sokféle hősök, legyen meg mindegyiknek az előnye/hátránya, dönteni kelljen, aztán meg mehet a kő-papír-olló-gyík-spock
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
En mar az 5.resztol igy voltam. Gyakorlatilag ahogy a New World Computing meghalt, a frencsajz is meghalt a szamomra. Szegeny frencsajz pont az Ubi kezebe kerult, aztan meg rugdossa igy halottan is egy darabig ugy fest, de kezdeni mar nem sokat tud vele. Azota is csak probalja legalabb azt a szinten elerni amit a NWC lefektetett tobb mint egy evtizede, de egyik felkert random fejlesztocsapatnak se jott eddig valahogy ossze. :)
Mindegy, az emlekere: rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0s26rpx0C8g
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
Szerencse, hogy a negyedik rész tökéletes volt, bezzeg a Ubi és Nival teljesen megalázta szériát az V-tel!
Megjegyzem, a hardcore RPG-k kedvelői többnyire pozitívan szólnak a Might and Magic X-ről is, holott az NWC már a közel játszhatatlan IX előtt elkoptatta a nevet.
Sors bona, nihil aliud.
a negyedik resz teljesen fasza ujitasokat es ambiciozus terveket hozott be, de elfogyott a penz es csodbement a csapat. Gyakorlatilag nem tudtak befejezni a terveiket, kvazi felkeszen kellett kiadjak a jatekot. (nekem a 4. resz a kedvencem technikai szempontbol de ez reszletkerdes) A 3. azert volt annyira egyben mert teljesen kesz termek volt.
A 3D grafika nem is zavarna az uj reszekben, de ugy fest az Ubi nem is probalkozik friss vert vinni a dolgokba, hanem csak probalja legalabb a 3. szintjet elerni valahogyan es majmolni a reg lefektetett dolgokat.
Engem csak a Heroes sorozat fogott meg a csapat jatekai kozul. Az ilyen 4-6 karakterrel megyek egymas mellett 3D-ben es gyakok fazonu RPG jatekokbol a Stonekeep volt nalam az uberalles. Persze megint nem mintha barmiben reprezentativ lennek, csak mondom.
admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."
A 4. rész szerintem szörnyű volt, az 5. viszont tetszett. Csak aztán rá 2 évre megjelent az új King's Bounty, és az nálam lemosta élményben az egész HoMM frencsájzt, azóta se találtunk egymásra.
Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.
A kettőt mondjuk nem igazán lehet összevetni. Jut eszembe: be kéne már fejeznem a The Legend-et, tavaly már majdnem megvolt, csak legyőzött a sereg mikromenedzsmentjének borzalmas unalmassága.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Sajnos itt most meg kell védenem őket: nem tudnak mást csinálni, ha eltérnek a H3 által bevezetett rendszertől, mindig csak a mocskolódást kapják a fanoktól. Volt pl. bármi baj a hatodik rész játékrendszerével? A világon semmi, inkább a technikai oldalon volt bénácska a játék, ehelyett kommentek ezreit lehetett olvasni lebutításról, a széria megerőszakolásáról stb. Akartak újítani, jól is csinálták, de nem vette be a nép gyomra, így a H7 ismét a harmadik rész újrázása lesz úgy, hogy a H5: Tribes of the East szvsz teljesen kimaxolta azt a vonalat, a Nival a frencsájz abszolút legjobb részét tette le az asztalra azon a vonalon.
Nem véletlenül van ennek a hetedik résznek annyira H6 szaga: az Ubi elfordult az előző rész rendszerétől és minden bizonnyal egy eredetileg tervezett H6 kiegészítőből csinálnak most teljes játékot. A fanok meg megeszik, amit főztek maguknak, reméljük, ízleni fog.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
ömm. ugyanazt a H6-ot próbáltuk? jó ötletek, de ettől még a kivitelezés szar volt. a skill-ek 3/4-e totál fölösleges volt, max 1-2 irányba volt érdemes menni, minden hős ugyanolyan volt, rettentően unalmas játékmenet született belőle.
kiegészítők, későbbi patch-ek lehet javítottak ezen, de mivel ostoba módon előrendeltem a coll's edition-t, így rohadt nagy csalódás volt. próbáltam megszeretni, de nem igazán sikerült, aztán a csodás ubi online rendszere el is cseszte a campaign haladásomat, először csak 1-2 órát szúrt el, majd utoljára sacc/kb 5-10 óra játékom semmivé lett, azóta a közelébe se mentem. (és nem, nem heroes 3-at vártam el. nekem a 4-es rész is tetszett speciel, tök jó ötletek voltak abban is, kár hogy nem volt idejük rendesen befejezni)
King's Bounty sorozat sajnos nem nyerte el a tetszésemet, random nagyon ki tudott cseszni az emberrel, nem szeretem, ha egy 20 órával korábbi hiba / rossz döntés vagy akár csak pechesen kapott lénylehetőségek miatt esélyem sincs befejezni egy játékot.
"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King
szerintem meg siman osszevethetoek :)
Parizer forever.
Hogyan, ha egyszer KB-ben egyáltalán nincs makromenedzsment? Az rendben van, hogy a két széria közös tőről fakad, de a KB egy party alapú RPG, ahol a partyt történetesen hadseregnek hívják, a Heroes meg egy körökre osztott stratégiai játék. Kis túlzással olyan, mintha a Civilizationt vetnéd össze a Badlur's Gate-tel.
Számomra a két franchise csak annyiban hasonlít egymásra a nyilvánvaló dolgokat leszámítva, hogy mindkettőt aszottra fejték (mondjuk a KB talán ebben épp vesztésre áll, elvégre a fejlesztők képesek voltak 5x megcsinálni ugyanazt a játékot ugyanazon a grafikus motoron egyre rosszabb kivitelben, míg a Heroes legalább megpróbált újítani).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.