Jelenlegi hely

Witcher játékok

Utolsó bejegyzés

Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Jó, hát ahhoz nem kell agysebésznek lenni, hogy tudjuk, akkor még nem volt kész a játék, és nem direkt az akkor az akkor abszolút játszható állapotokat fogják kézikamerával felvenni a monitorról promózni. Valószínűleg nem tudták akkor még, hogy mennyire közelíthetnek hozzá végeredményben. Pláne az új konzololok kézhez kapása, kiismerése előtt. Őszinte pre-alpha videókért kapták volna itt is - vagyis a HW-n is - a fikát rendesen, mozgóanyag nélkül meg megcsúszik a marketing. Ilyen ez a popszakma.

Ettől persze még kínos, de mintha attól a túlzástól zengene az internet, hogy kitörölték a normális grafikai beállításokat, és a low lett az ultra, mert gonoszok.

Sors bona, nihil aliud.



Ezzel nem a CDP-t védem, csak állítgatom a perspektívát.

Szomorú, hogy ezt (teljesen érthető okokból) hozzá kell tenni egy érveléshez. Nehogy előkerüljön a neten ultimate 'fanboi' címke, mert akkor aztán vége bármi beszélgetésnek. Aki valaha is dolgozott nem pár hónap alatt lezavarható projecten, tudja, hogy a fejlesztés bizonyos pontjain jogosnak tűnhetnek ilyen/olyan vállalások, amiket időközben meghalad az élet, de ezek nem feltétlenül olyan nagyságrendűek vagy tűnnek 'belülről' fontosnak, amiket fontos ország-világnak kiposztolni. Nekem pont ezért simán hihető, amit a srácok állítanak az interjúban, de nyilván ezt máris le lehet legyinteni egy fanboiozással és maradni a pénzesaktatáskás öltönyösöknél. Nyilván nem azt mondom, hogy aki meg meri említeni, hogy bizony változott az eredeti elképzelések óta a grafika, az hibás akármiben is, de ettől a kialakult flamewar (ez a szó még használható? :D) már megint a szokásos extrém túlreagálásnak tűnik. (Kíváncsi vagyok, hogy ténylegesen van-e olyan ember, aki a két évvel ezelőtti trailer alapján előrendelte a játékot, azóta nem nézett egy trailert se , és ezért nem mondta vissza a játékot, és most meglepődött, hogy már nem úgy néz ki a játék, mint akkor és így már nem is érdekli a játék. Gyanúsan nulla ilyen ember volt. Mellesleg ugyanez volt a Watch Dogsnál is, ott is lehetett tudni bőven preorder canceltime-on belül, hogy csalódni fog, aki másra számít..)



Érdekesség képen, ez már most is egy .ini tweakelt screenshot és bár nem tudom mennyiben tér el ultrától, de nem csúnya.
rwurl=http://i.imgur.com/wnQNkpG.jpg

Choose your next words with excpetional care!



Miért mondta volna vissza bárki is? A játék attól még simán jó. A felsőbb érdekből, pénzért cserébe történő degradálás elutasítása elvi kérdés.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Hihetetlen ez a hiszti, ami itt megy bakker. :D
A játék kurvajó? Úgy tűnik, igen. Sőt, még gyönyörű is. Akkor meg mijafaszt kell azon sajtreszelővel rejszolni, hogy a játék csúnyább lett a korai target rendereknél? Ez mindig így volt, amióta világ a világ. És nem igaz, hogy nem látjátok, hogy egy olyan látványt nem lehet egy mai pécén játékban megvalósítani. Ahhoz képest, hogy itt mindenki infó-kocka szakember, csodálkozom a fizikai korlátok nemismeretén.
Mintha a Skyrimnál is ugyanez lett volna. Oblivion első újságképek eniván?

Szerk:
Sztem a modderek és a későbbi pc patchek hatására jelentősen közelíteni fog ehhez a látványhoz a cucc, a particle effectek berakásával pl. Persze ki fogja fektetni szinte mindenki gépét és akkor azért lesz sírás. Ezenkívűl biztos van marketinges megfontolás is, hogy ne legyen annyival csúnyább a konzolos verzió a megjelenésnél, hiszen abból van a nagy lóvé.

Vill du bli ihop med mig?



Jo lenne a jatekrol is olvasni, elmenybeszamolokat latni. Mert ez a szanalmas vajudas, ez a kislanyos hiszti ez nevetseges. Nem szeretnek tobb picsogo furdos kurva rinyalast hallgatni, inkabb irjatok arrol hogy milyen lett a jatek. Milyenek a kuldetesek, a vilag, a hangulat, a tortenet...



ennyi
tényleg sehol sem látom az élménybeszámolókat, csak oldalakon keresztül ez meg a kulcsok meg a dlc-k...

Vill du bli ihop med mig?



Ki nem szarja le a játékot?? HISZEN CSÚNYÁBB MINT NÉGY ÉVE.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Milyen gépetek van, hogy ultrán megy?

i7-4770K (3.5Ghz, nincs túlhajtva), 12GB ram, 290X

Viszont cpu-t nem eszi, és gpu memóriáját se. high-on asszem 1.7GB-on állt pl, ahogy figyeltem.



35 óra. 11. szint. Még mindig nem léptem át a Pontar-t. :) Hatalmas a világ, rengeteg a felfedeznivaló, és kurva jó az összes mellékküldetés. Épp most szembesültem egy tíz órával ezelőtti döntésem következményével, csak lestem, mint hal a szatyorban.

Messze még a vége, de idáig ez simán az év játéka, pedig még csak május van. A Batman, a Phantom Pain, a Halo 5 lehet hogy kiváló játékok lesznek, de nem hinném hogy elérik ezt a minőségi szintet, amit a Witcher 3 képvisel.



A játékról magáról azért nem irkál senki mert abba az irányításon/harcrendszeren kívül nem lehet belekötni:D
Akkor most írok pár sort.
Először akkor ami nem tetszik:

Geralt irányítása néha körülményes. Túl nagy ívben fordul sokszor. Ezt már más játékokban is tapasztaltam pl.: GTA 4, 5. A ló nehezen indul meg ami kicsit zavaró. Ha jól láttam ez azért van mert lejátszik előtte egy kis animációt, hogy a sarkával megnyomja a ló oldalát, hogy elinduljon, de még nem vagyok biztos benne, hogy ezért van. Majd még figyelgetem. Hajlamos fenn akadni tárgyakban és lehet tévedek de talán nem lehet ugrani se vele.
Harc közben sem elég érzékeny a játék. Nem tudom ezt az fps mennyire befolyásolhatja de mástól is hallok rá panaszt. Egyszerűen baromi nagy delay-el operál. Nem szakít meg animációt ha dodge-olni akarok. Ha elkezdett ütni akkor ő üt hiába akarok elugrani, védeni, vagy signt használni. Ez talán a legidegesítőbb része az egésznek. Ha több gyors mob ellen küzd az ember, baromi nehéz úgy harcolni, (főleg nehezebb fokozaton), hogy ne kapj be olyan találatokat amiket normális esetben el tudnál kerülni. A csata hevében ez úgy jön le mintha fél órát gondolkodna mielőtt csinál valamit. És néha tényleg úgy láttam, hogy egy helyben állok a harc kellős közepén, hiába püfölöm a gombot, hogy "Reagálj már te gyökér!"

Ellenben amikor hosszában ketté szelsz valakit az igencsak felszabadító érzés. Az animációk szépek. Nem csak a harcban de úgy egyébként is a világban. A fák lengedeznek, főleg viharban elképesztően tudnak kinézni, ahogy az erős szél szinte már kicsavarja a fákat (közben recsegnek, ropognak) miközben esik az eső és borult az ég, vagy éppen a felhők között át szűrődik néhány vakító napsugár. Az arc animációk is jók. Főleg a főbb karaktereken. De maguk a modellek is nagyon szépek. Nem úgy tűnik mintha scannelt fejek lennének. Szerintem kézzel gyártott az összes, de klassz karakteres arcok vannak. Az mondjuk feltűnő, hogy Geralt mondható az egyetlen jóképű férfinak az egész világban.:D

Vicces mennyire elkülöníthető a Witcher3-as táj más fantasy tájaktól. Egyszerűen ég és föld hangulatban és hihetőségben ha összehasonlítjuk más rpg-kel vagy akár filmekkel is. Nagyon tetszik az art design. Egyelőre csak a prologe zónát és a második zónát láttam így a többiről nem tudok nyilatkozni. Az kezdő zóna nem túl nagy de azért ott is van hely felfedezésre és mászkálásra. Hellyel-közzel idilli környéknek mondható. Napsütés, termőföldek, szép zöld fű. (Egy két leégett ház és síró nők meg gyerekek:D)
A második helyszín egy háború által szétzilált, mocsaras, barátságtalan, borús környék ami nem mellesleg bazi nagy, ahogy nézem.
Rengeteg úti eventtel, point of intresttel és mellék küldivel találkozik az ember, nem csak a falvakban.
A küldetések változatosak és érdekesek. Haver azzal viccelődött, hogy lehetne a játékot CSI: Witchernek is nevezni. Elég sokat nyomozunk és keresgélünk a játékban. Az egyszerű side questben is hozhatunk sokszor meglepő kimenetelű döntéseket. Sokszor amiről azt gondoljuk, hogy morálisan helyes döntés, nem biztos, hogy úgy alakul, ahogy azt mi szeretnénk. Nem igazán van cukormázzal bevonva a világ, de olykor a humor sem áll távol tőle.

Egyelőre a fő szál is érdekesen alakul (nem akarok spoilerkedni) de nem sietem el. Sokat foglalkozok az egyéb witcher contractokkal és missonökkel. Van belőlük bőven.

A fejlődés nem pörög lóhalálában. 13 óra alatt 5-ös szintű vagyok, de nem különösebben zavar. Az egyes skill ágak érdekesnek tűnnek és mivel elvileg nem lehet majd mindent kimaxolni ez is hozzátesz az amúgy is nyilvánvaló újrajátszhatósághoz. Melee ág nyilván való micsoda, Sign ágon az egyes varázslatokat fejleszted vagy befolyásolod a hatásukat, alchemy ágon bombákkal és különféle lötyikkel dolgozol. Utóbbi kicsit macerás mert csak 2 quick slotod van ahova kaját vagy potiont lehet betenni és ezt igencsak keveslem. Ha több italt akarsz magadba dönteni akkor be kell menni mindig inventoryba, betenni quick slotba és harcközben megint eltolni és ezt annyiszor ismételni ahányszor akarod/szükséges. Magával az inventory rendszerrel egyébként nincs különösebb problémám. Átlátható és jól kezelhető.

Interface testre szabható, bár én nem néztem meg tüzetesen, hogy miket lehet ki-be kapcsolgatni, de elég sok opció van.

Gameplay-re még kicsit visszatérve. A dice pokert ugye kiszedték (remélem dlc-ben azért visszakerül majd), van helyette viszont egy Gwent nevű kártyajáték ami nagyon jól sikerült. Szívesen tolnám játékon kívül is. Egyszerűk a szabályok, de okosan kell játszani, hogy nyerjen is az ember. Nem ritka, hogy egy kört akár el is lehet veszíteni annak érdekében, hogy később nyerd a játszmát. Nem finomkodnak az ellenfelek csak azért mert a játék elején vagy. Van akit szerintem sokáig le se tudsz győzni mert egyszerűen olyan kártyákat játszik ki, hogy nem hiszel a szemednek. A kártyákat lehet venni árusoktól, vagy lehet találni a világban, illetve nyertes meccsekért is kapunk. Különböző paklik vannak más-más játék stílussal.
Fist fightot még nem próbáltam ki.

tl,dr:
Összességében a játék kimondhatatlanul hangulatos. Remek atmoszférája van. Még így mediumon is gyönyörű (nem is tudom milyen lehet ultrán mozgásban). A hangok és zene irtó jók. A sztori jól alakul. A mellék küldik szuperek. A fejlődés rendszer elég mély.
Egyedül a harc és az irányítás igényelne némi csiszolást.
Lesz benne még több végigjátszás is az tuti és személy szerint kíváncsi leszek milyen modokkal állnak majd elő az emberek néhány hónap múlva.

És most jöhetnek a grammarnácik.

Choose your next words with excpetional care!



lehet lóval ugrani, de körülményes, előre kell számolnod vele, mint ahogyan lovasharccal is.

Harc: én nem delay-t érzékelek, hanem azt, hogy nyomogatja az ember a parancsokat, azt berakja egy queue-ba, és aztán végrehajtja. Tehát nem a legutóbb benyomott dolgot hajtja végre.

BTW, mindenkinek: LOVASHARC. sikítóan túl erős. Pl az utálatos baltásokat egy suhintással vágja az ember. Persze ló félelmét kezelni kell. De amikor először kipróbáltam, hát anyám :D Pl prologue egyik bandita tanyáját röhögve mészároltam le vele.



nekem még senkit se sikerült eltalálni a lóról, de akkor majd gyakorlom :)




Vótmá.

Choose your next words with excpetional care!



Elkezdett letölteni valami ~600 mb-os cuccot, most azt írja server problem. Új patch? Vagy meglepetésszerű graphical upgrade? :)

szerk.: most megy csak qva lassú...



jah, szervereik nem bírják szuflával sajnos.



BTW, lovasharchoz: szvsz így sikerült összehoznom a Can't Touch This!-t (Kill 5 foes in a fight without taking damage except toxicity and without using the quen sign) 2. legnehezebb fokozaton.



Improves stability in gameplay and the UI
Improves performance especially in cutscenes and gameplay
Fixes grass and foliage popping that could occur after density parameters were changed
Improves Nvidia Hairworks performance
Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
Sharpen Post-process settings extended from Off/On to Off/Low/High
Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
Corrects a bug where player was able to shoot bolts at friendly NPCs
Improves menu handling
Corrects an issue with Stamina regeneration while sprinting
Fixes a cursor lock issue that sometimes occcured when scrolling the map
Generally improves world map focus
Improves input responsiveness when using keyboard
Corrects some missing translations in the UI
Corrects an issue in dialogue selections
Rostan Muggs is back
Minor SFX improvements

Choose your next words with excpetional care!



A fanokat nyíltan hülyének néző félrebeszélés elutasítása elvi kérdés.

Így.
***

És nem igaz, hogy nem látjátok, hogy egy olyan látványt nem lehet egy mai pécén játékban megvalósítani. Ahhoz képest, hogy itt mindenki infó-kocka szakember, csodálkozom a fizikai korlátok nemismeretén.

LOL
Ahhoz képest, hogy a CDPR-nél mindenki profi és elismert tálentumú játékszoftver-fejlesztő többévnyi Witcher-kalapálás és techhegesztés tapasztalatával a hátuk mögött, csodálkozom a fizikai korlátok nemismeretén [sic] (az első in-game bemutatóvideók idején).

ibi amentia latet



Engem ez a Witcher grafika hiszti ket dolog miatt mulatatt. 1: olyan ez mint amikor a forumokon a master race buszke kepviseloi a "babe topic" (nem a kismalacos) mindenkori megfelelőjében toljak a "3/10 would not bang" kontentet, mikozben valoszinuleg meg a pubertas elott allnak. 2: par eve meg mindenki jott a gameplay >>>>> grafika kijelentesekkel, amirol most ugy latszik hogy nagyvonaluan elfeledkeztek.

MOSZAD inszájd




Erről a hozzászólásról a jutott eszembe, hogy a leendő Vótmá' mellé egy Troll gomb is kéne.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.



nem szép értem?
két éve szebb lett volna

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Nincs hatvanezrem új kártyára, úgyhogy ezzel kell beérnem. :(

A csillagok közt nincs már béke, csupán öldöklés, sötétség, hideg, és a vérre szomjazó, kegyetlen istenek kacaja.



akarod mondani 110.

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Vótmá

Jó lesz az.



LOL
Ahhoz képest, hogy a CDPR-nél mindenki profi és elismert tálentumú játékszoftver-fejlesztő többévnyi Witcher-kalapálás és techhegesztés tapasztalatával a hátuk mögött, csodálkozom a fizikai korlátok nemismeretén [sic] (az első in-game bemutatóvideók idején).

LOL
tökéletesen tisztában voltak vele, hogy ez nem ilyen lesz a kiadáskor. ezek utólag szétsoppolt, nem realtime renderelt videók. attól, hogy (részben) a játékmotor számol valamit, még nem lesz ingame.
azt meg, h mit mondtak, a marketingesek döntötték el akkor is.

Vill du bli ihop med mig?



azt meg, h mit mondtak, a marketingesek döntötték el akkor is.

LOL, nem mindegy, hogy a CDPR fejlesztőire vagy inkább a CDPR marketingeseire haragszunk? A CDPR az CDPR; nem egy Csúnyagonosz Nagykiadó tapsolja nekik a ritmust.

Csak annyit kérnék, hogy a cég, amely "a PC-gaming a top szívügyem" lobogóval jelenik meg mindig, amikor kilép a házból, viselkedjen felelősségteljesebben és mutasson több tiszteletet a rajongók irányába. A GOG-gal egy nagyon jó irányba indultak el. Kár volna veszni látni azt a kiépített reputációt ilyen marhaságok miatt.

ibi amentia latet

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!