Doom

Utolsó bejegyzés


De mi történik akkor, ha kilövöd a film graint és a chromatic aberrationt, a render módot meg átdobod gritty-be?

Ez jól jött volna, de PS4-en játszottam végig. Majd talán legközelebb, ha végre eljutok PC újításig.

Itt nem volt rossz a zenei aláfestés, vagy pontosabban hozzáadott a játékélményhez, de alapvetően nem kenyerem a metál. A Painkillerben például annyira idegennek/irritálónak találtam a zenét, hogy az első végigjátszás után soha többet nem játszottam a saját zenéjével. =)



Ez jól jött volna, de PS4-en játszottam végig.

A rendermódok nincsenek benne a konzolosban? Erősen furcsállom, mert ahogy néztem PC-n, a teljesítményre semmilyen hatásuk nincs. Lehet, hogy belepeccselik majd.

Mellesleg még mielőtt a cikket írtam megnéztem a kontrolleres irányítást - hátha van rajta mit szapulni :D - és baromi jól megcsinálták. Egyedül az zavart (és sajnos ez sok játékban így van), hogy face buttonre rakták az ugrást valamelyik oldalsó gomb helyett, így nem igazán lehet ugrás közben célozni. Gondolom át lehet rakni máshova is, de hova? :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Shit, ez teljesen kész:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=1g-7-dFXOUU

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nem vagyok én sem túl nagy metálos, de az a hangzásvilág, amit az új Doom nyújtott konkrétan a golyóimnál ragadott meg. HOL VAN MÁR AZ AZ OST ALBUM?

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Snapmapban próbálgattam öszerakni mapot, és a zenével kapcsolatban vannak főbb (UAC1, Surface1,Hell1,Industrial1) többnyire ambience típusú alapok, amik akkor szólnak mikor csak úgy mászkálunk a pályán, ezek az idle variantok az alapon belül, és van combat variant típus, ami lockdown eventeknél, meg a nagyobb fightoknál gyakorlatilag kihagyhatatlan, egyegy event meg fight hangulatán sokat dob, ha közben a zene combat variant verziója megy.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



swoder írta: Összességében én is remekül szórakoztam, de különösebb központi téma híján tényleg "csak" a múlt során sokszor átélt szörnyes keringő érzését nyújtotta.

Gratulálok, meglelted a "központi témát".

ibi amentia latet



Sgt Mark IV nem okoz csalódást:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=sZoAYvFC9SU

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



gecijó!

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Hja, NG+-ban "könnyű" ennyit ráverni a "normál" speedrunra.

ibi amentia latet



Glitchrun. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



hja, hát elég szentségtelen, de ha így megy, akkor így.
amúgy furcsa hogy a legújabb játékok is ennyire "töröttek" hogy gyakorlatilag a pálya mellett végig lehet rajta rohanni. azt hinné az ember, hogy ezt azért jobban tudják korlátozni manapság.

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Nem hiszem, hogy annyira akarnák, másrészt meg biztos, hogy nem úgy tesztelik a játékot, ahogyan egy speedrunner hozzááll a dologhoz. Kb. mindig elmondják a fejlesztők, hogy rosszul esik így látni a cuccaikat, de nem igazán lehet tenni ellene. :D

Mellesleg találtam egy jó kis beállítást, ami jól jöhet azoknak, akik képesek beáldozni egy kis input laget a vsync melletti teljesen sima egérmozgásért. Alapból a mouse smoothing ki van kapcsolna, de be lehet kapcsolni a steames löncs opcióknál a "+set m_smoothing 1" paranccsal. Ez alapból semmit sem ér, mert utána szóközzel elválsztva meg kell adni a smoothing értékét is mondjuk a "+set m_smooth 1" paranccsal. A "+set m_smooth" értékét 1-től 8-ig lehet variálni, de a legalacsonyabb érték is meghozza a kívánt hatást.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hát egy hasonló minőségű Quake reboot elég jó lenne, azaz nem egyből a Strogg vonal, hanem a Q1-hez hasonló. Kár, hogy ha a Doom fejlesztési idejét vesszük alapul akkor az még vagy 3 év vagy több.

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Ami nem baj, legalább nem lesz cod, és nem lesz unalmas.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Inkább legyen ilyen glitches, mint hogy minden szar le legyen korlátozva, és egy centis kiemelkedésre se lehessen felugorni, meg beakad az ember mindenbe és láthatatlan falak mindenhol...



Zaxx írta: Kb. mindig elmondják a fejlesztők, hogy rosszul esik így látni a cuccaikat, de nem igazán lehet tenni ellene. :D

Én csak az ellenkezőjével találkoztam, amikor azt mondják, imádják az ilyen trükkös runokat.

ibi amentia latet



A SnapMap-tutorialos odaböködésük megvolt? :)

rwurl=http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/263837612159708220/193E2C9... lent

ibi amentia latet



damoqles írta:

Zaxx írta: Kb. mindig elmondják a fejlesztők, hogy rosszul esik így látni a cuccaikat, de nem igazán lehet tenni ellene. :D

Én csak az ellenkezőjével találkoztam, amikor azt mondják, imádják az ilyen trükkös runokat.

Nyilván benne van ez is, csak ugye annyi bugot találnak, hogy azt már elég szar lehet látni. :D Pl. Tim Schafer mondta egyszer egy Psychonauts speedrun végignézése után, hogy meglepődött, valójában mennyire "broken" a játék.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Megkockáztatva, hogy kiröhögtök: Létezik olyan, hogy a játék szinglijét family share-ben valaki megosztaná velem, hogy végigjátszhassam a héten, mielőtt elhagyom egy jó időre a desktopot?

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Simán, mondj egy stím nevet



Dave Kushner, a Masters of Doom írója beszélgetett egy kicsit Romeróval és Carmackkal a könyv óta történt fejlemények kapcsán:
http://www.rollingstone.com/culture/news/life-after-doom-estranged-creators-of-era-defining-game-speak-20160527

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A Doom zenéje spektogramban megkukkantva:
rwurl=http://9gag.com/gag/aeGvEZv

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



#1030 :)



No, Rich Evans is áldását adta rá. Most már valóban szégyen nélkül rajonghatunk a játékért.

rwurl=https://youtu.be/_uvbO3kLkgw

ibi amentia latet



Nekem nem kell idegenek áldása a rajongáshoz. :P

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



#1002. :D

Strato: Rich Evansről annyit érdemes tudni, hogy minden új játékot utál, amit nem XCOMnak hívnak. :D Az, hogy bejött neki a Doom, igazából anomália.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!