A gritty fényesebb, "kiégeti" a színeket meg mintha felcsavarná a HDR-t is ettől olyan Doom 3-as-metálos hatása lesz a grafikának. A cinematic az alap és a gritty között van valahol, csak még durvább HDR-rel meg a letterbox-szal.
Itt van még 3.
A zúzós Rip and Tear-ben vagy egy kis Slipknot szerűség, mármint jellegét tekintve. Nem annyira szembetűnő, mint a régi Doom soundtrackekben gyakorlatilag egy ismertebb Slayer vagy Pantera téma . Amúgy úgy általában szvsz rohadt jó lett a soundtrack, a zúzós trackek kifejezetten. Modern metal témák kifogástalan hangzással.
Tompi írta: A zúzós Rip and Tear-ben vagy egy kis Slipknot szerűség, mármint jellegét tekintve. Nem annyira szembetűnő, mint a régi Doom soundtrackekben gyakorlatilag egy ismertebb Slayer vagy Pantera téma . Amúgy úgy általában szvsz rohadt jó lett a soundtrack, a zúzós trackek kifejezetten. Modern metal témák kifogástalan hangzással.
A zúzós Rip and Tear-ben vagy van (vááááááá most tényleg ennyire figyelmetlen lennék, pedig biztos átolvastam srry a + hszért)
Carmack már a Rage idejében említette, hogy a doom idtech6-ra készül, ami 30 FPS lesz konzolokon. Viszont mire játék lett belőle, eltelt jó néhány év. Ami látvány a törölt doomban volt elég korrekt volt, de azóta sokat változhatott a motor a PBR valószínűleg már nem olyan rég kerülhetett bele. Biztosat akkor tudnánk, ha megkérdeznénk a jelenlegi engine fejlesztőt az idnél.
ShowHide spoiler #
Bár a Spider mastermind még hátra van a játékból
Belenéztem a Snapmapba, és azért nem annyira reménytelen, volt egy doom1 remake pálya, amit ugyan nem ismertem föl teljesen, viszont egész jó szórakozás volt, bizos kipróbálom majd némi tutorialolvasgatás után. Néhány billentyűt újra kellett bindelni, és mintha alapból gyorsabb is lett volna, szóval vagy alapból gyorsabb a player mozgása SnapMapben, vagy már a készítő állította gyorsabbra.
Persze volt egykét totál wtf pálya is. BFG-vel kellett trancsírozni egy totál egyenes folyosón oda-vissza, meg parkour pálya..
Megcsinálgattam a tutorialokat a SnapMaphez, és kellemesen csalódtam a lehetőségeket illetőleg.
ShowHide spoiler #
Aki saját custom modelekkel, és textúrákkal, hangokkal stb. akarja megvalósítani doomos elképzeléseit, annak SnapMapben nem fog menni, de ha amúgy a játék tetszett valakinek, és van hajlama a pályaépítésre annak a SnapMap tökéletes. A SM vitathatatlan pozitívuma, hogy nem kell külön agyalni a bspn, mi hova, folyosó akármi, ha megvan nagyjából fejben egy layout azt nagy valószínűséggel össze lehet rakni. A modulon belül nagyon sok minden automatikusan működik, scriptelés nélkül össze lehet rakni egy eredeti singleben látott játékmenethez hasonlót. A limitációkon belül azért lehet finomhangolni dolgokat (előre definiált presetekkel). Pl. van benne egy olyan lehetőség, hogy minden egyes modulhoz külön lehet postprocesst állítani van belőle elég sok és jó részük használható, ki/be kapcsolható predef decalok, és propok, amikkel gyakorlatilag a campaign pályák minőségét is lehet hozni akár. Ami viszont meeeh az a loadout rendszer, hiszen így összesen 2 fegyver lehet a playernél, ami a single felétől már elég kevéske lehet, főleg ha azt nézzük, hogy a kettőből jó, ha a chainsaw az egyik. Röviden jó lenne ha a weapon rendszer a campaignban használt lenne a SnapMapben is, nem Loadout. Ami még jó lenne az egy saveslot és checkpoint rendszer, amivel az esetleg hosszabb mapokat nem kellene újrakezdeni halál esetén, (bár mintha a playerstartokkal lehetne checkpointhoz hasonló spawnpointokat letenni, azaz halál esetén nem az első Playerstartra spawnol, de ezt elsőre még nem sikerült teljesen kideríteni, próbálni még nem próbáltam.) És inen már csak egy lépés lenne a nextmap lehetőség, amivel gyakorlatilag minicampaignokat lehetne összerakni akár több órás játékidővel. A SnapMap fórumokon van is egy ilyen kezdeményezés, hogy mi lenne awesome ha plusz featureként bekerülne a SnapMapba, és ott is a Single/coop mapok irányába szeretnék bővíteni a SM-ot, mivel az jelen állapotában ugyan jól használható, de apróbb kiegészítésekkel/módosításokkal gyakorlatilag tökéletes lenne.
Rohadtul elegem van már ebből a "játékból..." Azzal még együtt tudnék elni, hogy néha hibaüzenet nélkül kidobál a játékból, illetve újabban fekete képernyővel merevre fagyasztja a gépem.
De bazmeg az, hogy végzek a tizes pályával, nyomok egy folytatást, merevre fagy, és következő indításnál a pofámba tolja, hogy dev módban tud csak elindulni, ha így folytatom, ugranak az achik, és egyébként is cheating... hát a jó kurva anyját azoknak, akik ezt a kalap szart így átengedték a minőség-ellenőrzésen. És nem, nem valamelyik program file lett hibás, hanem egyenesen a mentések, két órám ráment arra, hogy az összes, némelyeknek beváló fixet kipróbáljam, de egyszerűen új profilt generálva, a mentéseket visszamásolva már jön is az előbbi hibaüzenet. A console szerint is az unverified save betöltési próbálkozás után megy át dev módba. Tökéletes :D
Én csak multizni akartam, tényleg, de ez őrület: szinte csak és kizárólag csalókkal lehet összefutni team deathmatchben. Olyan frankó, amikor a csapattárs elkezd lőni, te meg nézed, hogy na, akció van... erre azt látod, hogy nyílegyenesen lövi a falat, aztán amikor felbukkan mögüle az ellenfél, azonnal ledarálja. :D Vagy amikor végre bezsebelsz egy invisibility-t, aztán valaki lelő a picsából. :D
Mocskos, tetves férgek, kezüket-lábukat levágni, az id meg igazán csinálhatna valamit. Ha vki TDM-szerűséget szeretne, akkor inkább a Soul Harvestet ajánlom, ott jóval kevesebb van ezekből az idiótákból.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem akarom védeni a multit mert valóban hulladék, de ugye tudod hogy van olyan perk amivel látja az embert aki lelőtte mindenhonnan highlightolva? Nem feltétlen kiáltanék csalót mert látsz egy ilyet. Én is csináltam ezt tegnap. Hamarabb lőttem a rakétát mielőtt odaért volna a sarokra és belehalt. Pedig elviekben még nem is láthattam volna. Szóval na.
Na igen ott én is néztem egy nagyot, na mondom adok a bossnak, kipróbálom a godmódot, aztán csak néztem, hogy újraindítás után is írja, hogy a saveslottal letiltva az achievementek stb. Nem mintha nagy achievement hunter lennék, de ebben a formában ez így nem korrekt. Nyomsz egy tilde keyt véletlenül és volt saveslot nincs saveslot. Újra is kezdtem ultra Violencen :D
Nyomsz egy tilde keyt véletlenül és volt saveslot nincs saveslot.
Ez konkrétan nem igaz. Csomószor hoztam elő a konzolt véletlen mégse tiltott le semmit. Ha viszont csalást használsz bevett szokás, hogy deaktiválja az achievementeket a játék. Nem itt fordul elő először.
Multiban részemről valószínűleg Survival coopot fogok játszani, ha lesz majd pálya hozzá. Bár lehet, hogy a DM-et is kipróbálom, de emlékeim szerint kicsit lassú volt még a bétában ahhoz, hogy ne UT-zek inkább, ha arénalövöldézni támadna kedvem..
Igen, de akkor sem fogsz nekiállni 10 mp-cel előtte a padlóba meg a falba lőni a chaingunnal. :D A perk meg szépen odarajzolja neked az ellenfelet, így tudod, hogy merre a halad, az aimbot viszont csak belövi és kész, mindenféle vizuális dolog nélkül.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igen, Doom3 BFG-ben is kiírta, hogy újra kell indítani a gamet, hogy működjenek az achievementek, viszont ott, ha nem volt a konzol mód aktiválva , használható maradt a save slot.
Itt viszont volt 2 saveslotom, mikor beírtam a godmódot, ebből nyilván csak az egyikkel játszottam, majd ujraindítás kucigolás steam verify után is kiírta, hogy a saveslot nem használható, így azt töröltem. Utána újrakezdtem ultra violence-en egy másik sloton, nem írt ki semmit. Viszont a minap be lett töltve arról a saveslotról a campaign ami megvolt mikor a godmódot beírtam, de nem azt használtam, és ugyanúgy kiírta a saveslot cheating devmode achievement stb, mint a másik saveslotnál ahol tényleg használtam a cheatet. És csak Snapmapoltam a két indítás között ahol is néhányszor előfordult, hogy tildet nyomtam esc helyett, az viszont igaz, hogy ugye snapmapnél nem használja a campaignes saveslotot. Az történhetett még, hogy mikor a cheatet beírtam, mindkét saveslotot letiltotta, de a másodikat csak akkor írta ki, mikor használva lett..
A devmódos hiba nálam is előjött, de egy Steam-újraindítás megoldotta, fogalmam sincs, miért. :D Crashem eddig kb. 4-5x volt, persze mindig a legrosszabbkor ("váó, mindjárt megfektetem a cyberdemont nightmare-en, már csak két lövé... oh, helló, desktop!" :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ne használj csalást és akkor nem kell ezzel szopni, ennyire egyszerű.
Lassan én is a végére érek az uv végigjátszásnak minden collectible cuccot összeszedve. Így a vége fele azért már minden fegyvert feltápolva elég cakewalk ez a nehézség is. =/
A 4-5 az nem kevés sok crash, persze nem halálos, de nem ehhez vagyok szokva. Mondjuk ritkán játszom megjelenéskor bármivel is, és legutóbb a Day of the Tentacle-lel is teljesen megúsztam :)
FPS nem is adta meg magát nálam ennyiszer, leszámítva a The Darknesst még PS3-on, de az egy "bocs, ismerjük a hibát, de már úgysem javítjuk sohasem bug" volt az egyik későbbi fejezetben, és kezdhettem az elejéről az egészet, kihagyva a mellékküldetést, ami azt fixen okozza.
Ebből az 5-ből sorozatban kaptam hármat, kb. 40 órát meg játszottam is, szóval egyébként egész jó arány az 1.0-hoz képest, persze csak 2016-ban. :D
Egyébként polírozott a játék, de nem hibátlan: egyszer láttam egy kis artifactinget, az egyik challenge pályán meg bugos az egyik lépcső, így ha azon szenvedő ellent glory killezel, kieshetsz a pályáról. :D Apróságok ezek persze.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nálam kifagyás egyszer sem volt, de ha classic mapon megnyitom a térképet nem tudom bezárni. Csak úgy ha alt tabozok win-be majd vissza (ilyenkor automatikusan előjön a pause menü) és így tudok a főképernyőre vissza lépni.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Felupgradeltem minden rune-t az achi meg nem gyütt... Remek. Data log szintén. Eh
*szerk.: mire megírtam csak megjelent. Viszont a data logból kimaradt akkor valami. Meg lehet azt nézni bárhol ohgy melyik pályán mit találtam meg és mit nem? Mert az alap képen a data logokat egyáltalán nem írja ami elég kibaszás. :DFőleg ha 1 darab maradt ki menet közben...
Nyilván, de ha előre tudtam volna, hogy perma csíter lesz a saveslotom, akkor nem pont
ShowHide spoiler #
a Spider Mastermindnál próbálom ki a godmódot :D
Egyébként második végigjátszásra azért könnyebb. uv-en kb. a harmadik pályán vagyok már, azért lightosan lehet hibázni is, de szigorúbb. Meg kb. 2szer haltam meg úgy is, hogy a nagy fight like hell közepette full HP-vel leszaladtam egy szakadékba :D
A gritty fényesebb, "kiégeti" a színeket meg mintha felcsavarná a HDR-t is ettől olyan Doom 3-as-metálos hatása lesz a grafikának. A cinematic az alap és a gritty között van valahol, csak még durvább HDR-rel meg a letterbox-szal.
Itt van még 3.
Default:
rwurl=http://i.imgur.com/lumH4X7.jpg
Gritty:
rwurl=http://i.imgur.com/PJ8Os2q.jpg
Cinematic:
rwurl=http://i.imgur.com/IyC0iyM.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Easy Allies (a Youtube-csatornaként újraszervezett GameTrailers) rivjú:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2ETHtPPwzBs
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A zúzós Rip and Tear-ben vagy egy kis Slipknot szerűség, mármint jellegét tekintve. Nem annyira szembetűnő, mint a régi Doom soundtrackekben gyakorlatilag egy ismertebb Slayer vagy Pantera téma . Amúgy úgy általában szvsz rohadt jó lett a soundtrack, a zúzós trackek kifejezetten. Modern metal témák kifogástalan hangzással.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
A zúzós Rip and Tear-ben
vagyvan (vááááááá most tényleg ennyire figyelmetlen lennék, pedig biztos átolvastam srry a + hszért)zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ha megvakítod a kakodémont, elkezd összevissza lövöldözni... DAM SON DAT'S AWSOM! :D
rwurl=https://45.media.tumblr.com/1937d69a7d948f9b717aa4d812f406f6/tumblr_mzqv...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Úgy tűnik, Rock sem szerette a Doom filmet:
https://twitter.com/TheRock/status/733489046299758592
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez valami ritka szar review volt...
Index kritika:
http://index.hu/tech/godmode/2016/05/20/meg_mindig_nem_a_tortenet_a_lenyeg/
Egyébként érdekes kérdés - bár itt sajnos elintézik annyival, hogy Carmack és kész -, hogy a Tech 6-ban vajon mennyire lehet benne Carmack keze.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Carmack már a Rage idejében említette, hogy a doom idtech6-ra készül, ami 30 FPS lesz konzolokon. Viszont mire játék lett belőle, eltelt jó néhány év. Ami látvány a törölt doomban volt elég korrekt volt, de azóta sokat változhatott a motor a PBR valószínűleg már nem olyan rég kerülhetett bele. Biztosat akkor tudnánk, ha megkérdeznénk a jelenlegi engine fejlesztőt az idnél.
Belenéztem a Snapmapba, és azért nem annyira reménytelen, volt egy doom1 remake pálya, amit ugyan nem ismertem föl teljesen, viszont egész jó szórakozás volt, bizos kipróbálom majd némi tutorialolvasgatás után. Néhány billentyűt újra kellett bindelni, és mintha alapból gyorsabb is lett volna, szóval vagy alapból gyorsabb a player mozgása SnapMapben, vagy már a készítő állította gyorsabbra.
Persze volt egykét totál wtf pálya is. BFG-vel kellett trancsírozni egy totál egyenes folyosón oda-vissza, meg parkour pálya..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
https://twitter.com/id_aa_carmack/status/610468397554499584
Egyre kevésbé értem, miért nincs benne Carmack a creditsben.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Kijött a részletes DigitalFoundry tech-analízis:
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-doom-face-off
Megérdemelt ömlengés.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Megcsinálgattam a tutorialokat a SnapMaphez, és kellemesen csalódtam a lehetőségeket illetőleg.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Rohadtul elegem van már ebből a "játékból..." Azzal még együtt tudnék elni, hogy néha hibaüzenet nélkül kidobál a játékból, illetve újabban fekete képernyővel merevre fagyasztja a gépem.
De bazmeg az, hogy végzek a tizes pályával, nyomok egy folytatást, merevre fagy, és következő indításnál a pofámba tolja, hogy dev módban tud csak elindulni, ha így folytatom, ugranak az achik, és egyébként is cheating... hát a jó kurva anyját azoknak, akik ezt a kalap szart így átengedték a minőség-ellenőrzésen. És nem, nem valamelyik program file lett hibás, hanem egyenesen a mentések, két órám ráment arra, hogy az összes, némelyeknek beváló fixet kipróbáljam, de egyszerűen új profilt generálva, a mentéseket visszamásolva már jön is az előbbi hibaüzenet. A console szerint is az unverified save betöltési próbálkozás után megy át dev módba. Tökéletes :D
rwurl=http://i.imgur.com/ZLoHmpx.gif
Én csak multizni akartam, tényleg, de ez őrület: szinte csak és kizárólag csalókkal lehet összefutni team deathmatchben. Olyan frankó, amikor a csapattárs elkezd lőni, te meg nézed, hogy na, akció van... erre azt látod, hogy nyílegyenesen lövi a falat, aztán amikor felbukkan mögüle az ellenfél, azonnal ledarálja. :D Vagy amikor végre bezsebelsz egy invisibility-t, aztán valaki lelő a picsából. :D
Mocskos, tetves férgek, kezüket-lábukat levágni, az id meg igazán csinálhatna valamit. Ha vki TDM-szerűséget szeretne, akkor inkább a Soul Harvestet ajánlom, ott jóval kevesebb van ezekből az idiótákból.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nem akarom védeni a multit mert valóban hulladék, de ugye tudod hogy van olyan perk amivel látja az embert aki lelőtte mindenhonnan highlightolva? Nem feltétlen kiáltanék csalót mert látsz egy ilyet. Én is csináltam ezt tegnap. Hamarabb lőttem a rakétát mielőtt odaért volna a sarokra és belehalt. Pedig elviekben még nem is láthattam volna. Szóval na.
Na igen ott én is néztem egy nagyot, na mondom adok a bossnak, kipróbálom a godmódot, aztán csak néztem, hogy újraindítás után is írja, hogy a saveslottal letiltva az achievementek stb. Nem mintha nagy achievement hunter lennék, de ebben a formában ez így nem korrekt. Nyomsz egy tilde keyt véletlenül és volt saveslot nincs saveslot. Újra is kezdtem ultra Violencen :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ez konkrétan nem igaz. Csomószor hoztam elő a konzolt véletlen mégse tiltott le semmit. Ha viszont csalást használsz bevett szokás, hogy deaktiválja az achievementeket a játék. Nem itt fordul elő először.
Multiban részemről valószínűleg Survival coopot fogok játszani, ha lesz majd pálya hozzá. Bár lehet, hogy a DM-et is kipróbálom, de emlékeim szerint kicsit lassú volt még a bétában ahhoz, hogy ne UT-zek inkább, ha arénalövöldézni támadna kedvem..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Igen, de akkor sem fogsz nekiállni 10 mp-cel előtte a padlóba meg a falba lőni a chaingunnal. :D A perk meg szépen odarajzolja neked az ellenfelet, így tudod, hogy merre a halad, az aimbot viszont csak belövi és kész, mindenféle vizuális dolog nélkül.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igen, Doom3 BFG-ben is kiírta, hogy újra kell indítani a gamet, hogy működjenek az achievementek, viszont ott, ha nem volt a konzol mód aktiválva , használható maradt a save slot.
Itt viszont volt 2 saveslotom, mikor beírtam a godmódot, ebből nyilván csak az egyikkel játszottam, majd ujraindítás kucigolás steam verify után is kiírta, hogy a saveslot nem használható, így azt töröltem. Utána újrakezdtem ultra violence-en egy másik sloton, nem írt ki semmit. Viszont a minap be lett töltve arról a saveslotról a campaign ami megvolt mikor a godmódot beírtam, de nem azt használtam, és ugyanúgy kiírta a saveslot cheating devmode achievement stb, mint a másik saveslotnál ahol tényleg használtam a cheatet. És csak Snapmapoltam a két indítás között ahol is néhányszor előfordult, hogy tildet nyomtam esc helyett, az viszont igaz, hogy ugye snapmapnél nem használja a campaignes saveslotot. Az történhetett még, hogy mikor a cheatet beírtam, mindkét saveslotot letiltotta, de a másodikat csak akkor írta ki, mikor használva lett..
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
A devmódos hiba nálam is előjött, de egy Steam-újraindítás megoldotta, fogalmam sincs, miért. :D Crashem eddig kb. 4-5x volt, persze mindig a legrosszabbkor ("váó, mindjárt megfektetem a cyberdemont nightmare-en, már csak két lövé... oh, helló, desktop!" :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ne használj csalást és akkor nem kell ezzel szopni, ennyire egyszerű.
Lassan én is a végére érek az uv végigjátszásnak minden collectible cuccot összeszedve. Így a vége fele azért már minden fegyvert feltápolva elég cakewalk ez a nehézség is. =/
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=kjIVkl34Vig
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A 4-5 az nem kevés sok crash, persze nem halálos, de nem ehhez vagyok szokva. Mondjuk ritkán játszom megjelenéskor bármivel is, és legutóbb a Day of the Tentacle-lel is teljesen megúsztam :)
FPS nem is adta meg magát nálam ennyiszer, leszámítva a The Darknesst még PS3-on, de az egy "bocs, ismerjük a hibát, de már úgysem javítjuk sohasem bug" volt az egyik későbbi fejezetben, és kezdhettem az elejéről az egészet, kihagyva a mellékküldetést, ami azt fixen okozza.
Sors bona, nihil aliud.
Ebből az 5-ből sorozatban kaptam hármat, kb. 40 órát meg játszottam is, szóval egyébként egész jó arány az 1.0-hoz képest, persze csak 2016-ban. :D
Egyébként polírozott a játék, de nem hibátlan: egyszer láttam egy kis artifactinget, az egyik challenge pályán meg bugos az egyik lépcső, így ha azon szenvedő ellent glory killezel, kieshetsz a pályáról. :D Apróságok ezek persze.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://art.penny-arcade.com/Comics/Pa-comics/n-xmQS5/i-NFxFJSM/0/2100x2...
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nálam kifagyás egyszer sem volt, de ha classic mapon megnyitom a térképet nem tudom bezárni. Csak úgy ha alt tabozok win-be majd vissza (ilyenkor automatikusan előjön a pause menü) és így tudok a főképernyőre vissza lépni.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
A feljövő, bezárhatatlannak tűnő tutorial üzi miatt? Az Enter megoldja.
Mellesleg imádom a classic mapokat, ultra violence-en és nightmare-en iszonyúan nehezek és eléggé más játékstílust követelnek meg, mint a kampány.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Felupgradeltem minden rune-t az achi meg nem gyütt... Remek. Data log szintén. Eh
*szerk.: mire megírtam csak megjelent. Viszont a data logból kimaradt akkor valami. Meg lehet azt nézni bárhol ohgy melyik pályán mit találtam meg és mit nem? Mert az alap képen a data logokat egyáltalán nem írja ami elég kibaszás. :DFőleg ha 1 darab maradt ki menet közben...
Nyilván, de ha előre tudtam volna, hogy perma csíter lesz a saveslotom, akkor nem pont
Egyébként második végigjátszásra azért könnyebb. uv-en kb. a harmadik pályán vagyok már, azért lightosan lehet hibázni is, de szigorúbb. Meg kb. 2szer haltam meg úgy is, hogy a nagy fight like hell közepette full HP-vel leszaladtam egy szakadékba :D
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök