Ezt a Prey-t sokan felhozzák, ha FPS-ről van szó. Lehet csak én vagyok így ezzel, de semmi különlegeset nem találtam benne azon kívül, hogy a motorja fizikában (gravitáció kezelés, portálok) nagyon ott volt a szeren. Számomra kb csak emiatt emlézeketes.
Mondjuk egy IGN 7.1 azért nem túl acélos, meg is kapta youtubeon a 9k dislikeot eddig. Viszont az új doom metacritic/ user reviewban beelőzte a doom3-at 7.6:8.2-re.. ami kb. reális is. (Bár én egy 9.2-re értékelném ezt a doomot az elszúrt multija ellenére is.)
ShowHide spoiler #
Amúgy most fedeztem fel, hogy az elején egy szarkofágból kel ki a karakter, én azt hittem az valamilyen orvosi boncasztal szerű, ahol épp felboncolni készültek doomguyt amikor is elszabadultak az események
Strato írta: Szerintem jobban tennék, ha a Quake vonalat hagynák még pihenni úgy 3-4 évig. Ha a mostani Doomot már kipörgették, majd akkor lenne érdemes okosan hozzányúlni, remake-elni.
Ha tényleg az a köv. projektjük, +3 évnél korábban nem is jöhetne.
sandalar írta: Részemről meg jöjjön valami új. Jópofa dolog ez a remake-esdi, de nem kéne ennyire eröltetni.
Mivel nem szolgai másolatok, fantáziátlan HD-sítések jellemzik a ShaWar-Wolf-Doom rebootvonalat, sokkal inkább kiváló játékok, felőlem nyugodtan folytathatják. Ha tudják így.
Zoo írta: Nem rossz, de nagyobb bankrobbantás nem ártott volna. Szinte ugyanazt a szintet hozza, mint a Paradox szintén kritikai ömlengés nélkül fogadott, de játékosoknak bejövős, kiadói rekordokat döntögető Stellarisa.
Ha elfelejtettem volna, akkor azt írtam volna, hogy ezután inkább a Bethesda is el fogja felejteni ezt a vonalat :)
Jól áll például a briteknél is, a TOP 5-ben szerepel mindhárom verzió, így a dobozos PC-s is, ami ott nagy szó. Persze a három verzió együtt sem nyomja le az UC4-et, de ez nem is volt várható. Persze most nincs nagy megjelenés, több hónapos komoly címek szerepelnek közvetlenül mögötte, tehát sok tanulságot nem lehet belőle elvonni.
A Doom 3 debütálására való 67%-os ráverés pedig szintén nem mond sokat, hiszen az első nekifutásra csak PC-re jött ki.
Szóval sikeres, de még nem tudjuk, hogy mennyire, és a tempója miatt mégiscsak PC-sebb a az átlag FPS-nél, szóval a steames eredmények különösen érdekesek.
Nem rossz, de nagyobb bankrobbantás nem ártott volna.
A Doomtól? Én rosszabbra számítottam ennél: oké, hogy a régi játékokkal máig játszanak az emberek, de pont ezért valószínűtlen, hogy azonnal befogadóbbak legyenek egy új rész iránt, mindenki másnak meg vmi halott szériát jelent a múltból a Doom név. Sajnos a multi sem selling point, szóval erősen kétlem, hogy sok fogyna majd abból a Season Passből.
*Ami Jodának 2 óra, nekem 20.
Én 20 órát szöszöltem a kampánnyal, és még így is sikerült kihagynom a secretek felét az egyik pályán (vmit nagyon benézhettem a VEGA Processingben).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Jobbra én sem számítottam, csak lelkendezésre még nem látok nagy okot. Majd ha a WB azt mondja a Monolithnak: "csináljatok már a Bloodból egy belevaló, egyszerre oldschool és modern rebootot, a PC-s portra meg külön figyeljetek oda", akkor fogok örömujjongásban kitörni. Meg akkor fogja Bobby Kotick ugyanezzel zaklatni a Ravent a Heretic/Hexen-ügyben.
Azért persze látszik, hogy alakul ez a vonal is, és nem Hard Resetet meg Serious Samet lehet csak várni. Szóval várom a Shadow Warrior 2-beszámolót :)
Majd ha a WB azt mondja a Monolithnak: "csináljatok már a Bloodból egy belevaló, egyszerre oldschool és modern rebootot, a PC-s portra meg külön figyeljetek oda", akkor fogok örömujjongásban kitörni.
Ami azt illeti, a Monolith egyszer csinált már Blood játékot, a Blood 2-t... nem jött össze valami jól. :D Persze örülnék én is és nem írnám le őket, de ez már nagyon nem az a cég, amelyik a NOLF-ot hegesztette.
Meg akkor fogja Bobby Kotick ugyanezzel zaklatni a Ravent a Heretic/Hexen-ügyben.
Azt értem, hogy a Raven jelenleg az Activision rabszolgája, de a Hereticnek és a Hexennek semmi köze nincs az Acti-hez, szóval az lehetetlenség, hogy a Raven bármikor is nekiálljon ezekből új verziót kalapálni. Elméletileg mindkét IP az id-nél van.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igen, a Monolithot éppen én szoktam leírni a F.E.A.R.-ek óta, csak próbáltam pozitív lenni :) Ráadásul a NOLF-ot is közutálatnak örvendően zárta le a Contract J.A.C.K.-kel (tudom, időrendben nem folytatás), szóval ideje lenne a Claw-t is gyalázniuk :)
Elméletileg mindkét IP az id-nél van.
Mert a Steamen és GOG-on ők a kiadók? Ugyan, a Blood sincsen az Atarinál. Az egy dolgo,h ogy a régi részek fölött ott bábáskodtak, de az IP és az esetleges folytatások ettől még nem az övék. A Heretic II-re esett ki az Activision felé közvetítő kiadó szerepéből az id, azt nem is veheted meg sajnos letöltősben sehol.
Mellesleg - ahogy már írtam - a trademarkok az Activision élő bejegyzései (duplázva, mert repetitio est mater studiorum: Heretic – 1. link, 2. link, Hexen – 1. link, 2. link), eredetileg pedig a Raven jegyezte be őket. Ettől még nem feltétlen kell náluk lennie minden jognak, de ezt az id vagy a Bethesda nem hagyta volna, és így nélkülük tényleg nem lehet semmit kezdeni. Valószínűleg egyébként is náluk vannak a jogok, mint az esetek 90%-ában, semmi sem utal kacifántosabb helyzetre.
2007 környékén állítólag dolgozott a Raven Hexen 3-on, amit lelőttek, 2015-ben pedig áprilisi tréfaként éltek egy utalással.
Az állítólag nem halott Hexen: Edge of Chaos mod alkotója szerint is az Activision az IP tulajdonosa, a ModDB-n legalábbis szintén ezt írta. Ez persze nem hivatalos, nem tudom, hogy fel kellett-e velük vennie a kapcsolatot, vagy csak úgy tudja, mint én.
Thanks for the support! We continue to work and recently added a new programmer to the team. The Hexen IP is actually owned by Activision.
Egyébként meg a Raven több egykori kulcsembere a Human Headnél van.
Ja, én az első pályán buktam be kapásból. :D Mondjuk már a végefelé, csúnyán belenéztem egy imp nagy labdájába. :D Akkorát röhögtem. Pont fordultam ugrás közben és ahogy átfordultam már tudtam hogy itt a vége. :D Jó móka így, de egyelőre maradok az ultra-violence végigjátszásomnál minden secret/fejlesztés-t megszerezve. Eddig az első 6 pályát tudtam le, de tartott annyi ideig mint az első teljes végigjátszás. :D Némelyik dolog mocskosul el van rejtve. Az első pályán a classic map kapcsolóját konkrétan fél óráig kerestem mire megtaláltam. Pedig kb 10 méterre volt az ajtótól...
Baromi jó ez a játék, na.
Amúgy csak nálam csinálja azt a játék, hogy random kidob az asztalra? Semmi hiba, semmi üzenet csak egyszerűen kidob az asztalra és bezárja a játékot. =/ Nem túl sűrűn fordul elő hálistennek. Eddig a 16 óra alatt csak 3szor, de azért elég zavaró mikor épp darálás közben dob ki. :(
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Amúgy csak nálam csinálja azt a játék, hogy random kidob az asztalra? Semmi hiba, semmi üzenet csak egyszerűen kidob az asztalra és bezárja a játékot.
A játék utolsó harmadában fordult elő velem az egyik pályán (asszem a Lazarus Labs volt az) abban a teremben, ahol az Nvidiás videó véget ért, de ott vagy háromszor egymás után. Többen panaszkodnak erre a gondra egyébként.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az emberiségnek mindennél nagyobb szüksége van egy Doom soundtrack albumra, de a fanok már elkezdték összerakosgatni a számokat, ezen a csatornán pl. több is fent van már:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=sUhCK1vleyY
Azt persze csak Gordon tudja, hogyan épülnének fel valóban, ezek a dinamikusan változó részekből lettek összekalapálva.
Jól működik játék közben, de nem tágít az érzés, hogy egy kevésbé digitorz, erőteljesebben heavymetaloid hangzás doomosabb lett volna (mert így most milyen zene lesz a Quake rebootban? :D). Hiányzik a klasszikusabb metálzenei fíling, a tiszta dob- és gitárszólókat és a végigvitt dallamokat jobban csípem a dubstepes, szándékosan töredezett grunge-industrial zajongásnál. Thrash és speed metal modokat kérek!
Mint mondtam, jelenleg is működik, viszont a leírtak szerint is működött volna, sőt. Gordon, Gordon... (azért szép munka volt, na :D)
Szerintem a hagyományos metál nagyon hülyén vette volna ki magát, mert valahogyan a sci-fi hatásra is reagálni kell, de egyébként van 1-2 track a játékban, ami annyira elmegy vmiféle progresszív irányba, hogy érezni lehet: Micky itt kurvára azt csinálhatott, amit csak akart. :D Ettől lesz az egésznek egy kellemesen innovatív, kísérletezgetős hatása, ami elég tökös dolog, a játékhoz meg passzol is, de pl. a cyberdemonos tracket biztosan nem fogom rongyosra hallgatni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=_eKvukFejGI
A Hellraidet (még) nem törölték, "csupán" befagyasztották a fejlesztését. Állítólag újragondolnak rajta ezt-azt (meg a Dying Lightot csapatják, mert az most a fejőstehén), bár beismerem, hogy ez semmi jót nem sugall.
Nekiálltam Nightmare-en, el is jutottam az első Hell pályáig... baromi kemény a játék. :D Bizony akad 1-2 dolog, amit jobban csinál ez a a játék, mint a szent és sérthetetlen első két rész: rohadt jó húzás, hogy a possessed / unwilling ellenfeleket leszámítva bármi haza tudja vágni az embert már ultra violence-en is, nagyon feldobja a játékot. Simán be lehet nyelni úgy a zombieman vagy az imp erősebb lövését, hogy lehet is újratölteni a checkpointot, így hihetetlenül intenzív a játékmenet, mert mindig mindenre figyelni kell.
A régi részekben röhögve irtottál ki 20 impet, itt meg még tőlük is szarsz, a nagyobb démonoknak meg igazi, tiszteletet parancsoló "jelenlétük" van abban az értelemben, hogy szituációtól függően akár nagyon nehéz is lehet lenyomni őket. A mancubus a Doom 2-ben egy szórakoztató közepes ellenfél volt, itt meg kb. bennem van, hogy "oh shit", amint feltűnik egy... amikor először megláttam, hogy még ugrani is tudnak ("bazmeg utánam jön!"), eléggé ledöbbentem, a lángszórójuk meg a jó nagy területi sebzést okozó "stompjuk" meg kurva veszélyes. Egy baron of hell általában nem nehéz feladat, de olyan gyorsan utánad ugranak és olyan böhöm nagyok, hogy nem lehet nem tisztelni őket. A kakodémon gyorsabb, mint régen, nagyobbat is sebez, ha közel engeded magadhoz, akkor meg általában már meg is szívtad. A lost soul nemcsak neked ront, de fel is robban, amitől az egyik legveszélyesebb ellenfél az egész játékban. A revenantokat a korábbi részekhez képest gyengének érzem (nincs követőrakátéjuk), de ők meg annyira szórják az embert, hogy nem szabad megállni egy pillanatra sem, ha feltűnnek. Ja, a pinky-k meg elmehetnek a fenébe, mert rohadt kemény szemétládák lettek. :D
Hihetetlenül tökéletes enemy design, de minimum ufónak kell lenned ahhoz, hogy ezt végigvidd ultra nightmare-en.
Mellesleg az is tök jó dolog, hogy visszahozták az infightingot, bár így a második végigjátszásra eléggé feltűnő, hogy mintha szkriptelve lennének. Ettől még baromi hangulatos látni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezt a Prey-t sokan felhozzák, ha FPS-ről van szó. Lehet csak én vagyok így ezzel, de semmi különlegeset nem találtam benne azon kívül, hogy a motorja fizikában (gravitáció kezelés, portálok) nagyon ott volt a szeren. Számomra kb csak emiatt emlézeketes.
Mondjuk egy IGN 7.1 azért nem túl acélos, meg is kapta youtubeon a 9k dislikeot eddig. Viszont az új doom metacritic/ user reviewban beelőzte a doom3-at 7.6:8.2-re.. ami kb. reális is. (Bár én egy 9.2-re értékelném ezt a doomot az elszúrt multija ellenére is.)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ha tényleg az a köv. projektjük, +3 évnél korábban nem is jöhetne.
Mivel nem szolgai másolatok, fantáziátlan HD-sítések jellemzik a ShaWar-Wolf-Doom rebootvonalat, sokkal inkább kiváló játékok, felőlem nyugodtan folytathatják. Ha tudják így.
Ne felejtsd el a konzolos jelenlétét.
ibi amentia latet
Ha elfelejtettem volna, akkor azt írtam volna, hogy ezután inkább a Bethesda is el fogja felejteni ezt a vonalat :)
Jól áll például a briteknél is, a TOP 5-ben szerepel mindhárom verzió, így a dobozos PC-s is, ami ott nagy szó. Persze a három verzió együtt sem nyomja le az UC4-et, de ez nem is volt várható. Persze most nincs nagy megjelenés, több hónapos komoly címek szerepelnek közvetlenül mögötte, tehát sok tanulságot nem lehet belőle elvonni.
A Doom 3 debütálására való 67%-os ráverés pedig szintén nem mond sokat, hiszen az első nekifutásra csak PC-re jött ki.
Szóval sikeres, de még nem tudjuk, hogy mennyire, és a tempója miatt mégiscsak PC-sebb a az átlag FPS-nél, szóval a steames eredmények különösen érdekesek.
Sors bona, nihil aliud.
Há' látod, még egy Sterling is PS4-re veszi meg.
ibi amentia latet
A Doomtól? Én rosszabbra számítottam ennél: oké, hogy a régi játékokkal máig játszanak az emberek, de pont ezért valószínűtlen, hogy azonnal befogadóbbak legyenek egy új rész iránt, mindenki másnak meg vmi halott szériát jelent a múltból a Doom név. Sajnos a multi sem selling point, szóval erősen kétlem, hogy sok fogyna majd abból a Season Passből.
Én 20 órát szöszöltem a kampánnyal, és még így is sikerült kihagynom a secretek felét az egyik pályán (vmit nagyon benézhettem a VEGA Processingben).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
http://www.asus.com/event/2016/rog/DOOM/
Ha szerencsém van (du. kiderül) lehet meglesz a Doom :)
Jobbra én sem számítottam, csak lelkendezésre még nem látok nagy okot. Majd ha a WB azt mondja a Monolithnak: "csináljatok már a Bloodból egy belevaló, egyszerre oldschool és modern rebootot, a PC-s portra meg külön figyeljetek oda", akkor fogok örömujjongásban kitörni. Meg akkor fogja Bobby Kotick ugyanezzel zaklatni a Ravent a Heretic/Hexen-ügyben.
Azért persze látszik, hogy alakul ez a vonal is, és nem Hard Resetet meg Serious Samet lehet csak várni. Szóval várom a Shadow Warrior 2-beszámolót :)
Sors bona, nihil aliud.
Ami azt illeti, a Monolith egyszer csinált már Blood játékot, a Blood 2-t... nem jött össze valami jól. :D Persze örülnék én is és nem írnám le őket, de ez már nagyon nem az a cég, amelyik a NOLF-ot hegesztette.
Azt értem, hogy a Raven jelenleg az Activision rabszolgája, de a Hereticnek és a Hexennek semmi köze nincs az Acti-hez, szóval az lehetetlenség, hogy a Raven bármikor is nekiálljon ezekből új verziót kalapálni. Elméletileg mindkét IP az id-nél van.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Igen, a Monolithot éppen én szoktam leírni a F.E.A.R.-ek óta, csak próbáltam pozitív lenni :) Ráadásul a NOLF-ot is közutálatnak örvendően zárta le a Contract J.A.C.K.-kel (tudom, időrendben nem folytatás), szóval ideje lenne a Claw-t is gyalázniuk :)
Mert a Steamen és GOG-on ők a kiadók? Ugyan, a Blood sincsen az Atarinál. Az egy dolgo,h ogy a régi részek fölött ott bábáskodtak, de az IP és az esetleges folytatások ettől még nem az övék. A Heretic II-re esett ki az Activision felé közvetítő kiadó szerepéből az id, azt nem is veheted meg sajnos letöltősben sehol.
Mellesleg - ahogy már írtam - a trademarkok az Activision élő bejegyzései (duplázva, mert repetitio est mater studiorum: Heretic – 1. link, 2. link, Hexen – 1. link, 2. link), eredetileg pedig a Raven jegyezte be őket. Ettől még nem feltétlen kell náluk lennie minden jognak, de ezt az id vagy a Bethesda nem hagyta volna, és így nélkülük tényleg nem lehet semmit kezdeni. Valószínűleg egyébként is náluk vannak a jogok, mint az esetek 90%-ában, semmi sem utal kacifántosabb helyzetre.
2007 környékén állítólag dolgozott a Raven Hexen 3-on, amit lelőttek, 2015-ben pedig áprilisi tréfaként éltek egy utalással.
rwurl=https://scontent.fomr1-1.fna.fbcdn.net/t31.0-8/11000361_1015544964691006...
Az állítólag nem halott Hexen: Edge of Chaos mod alkotója szerint is az Activision az IP tulajdonosa, a ModDB-n legalábbis szintén ezt írta. Ez persze nem hivatalos, nem tudom, hogy fel kellett-e velük vennie a kapcsolatot, vagy csak úgy tudja, mint én.
Egyébként meg a Raven több egykori kulcsembere a Human Headnél van.
Sors bona, nihil aliud.
Ez tényleg nagyon úgy néz ki, hogy Acti, az id meg gondolom kiadhatja a régi részeket és paff. Bassza meg. :(
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
If only you could talk to the monsters...
ibi amentia latet
rwurl=http://i.imgur.com/AlmzGS4.jpg
ibi amentia latet
Ja, én az első pályán buktam be kapásból. :D Mondjuk már a végefelé, csúnyán belenéztem egy imp nagy labdájába. :D Akkorát röhögtem. Pont fordultam ugrás közben és ahogy átfordultam már tudtam hogy itt a vége. :D Jó móka így, de egyelőre maradok az ultra-violence végigjátszásomnál minden secret/fejlesztés-t megszerezve. Eddig az első 6 pályát tudtam le, de tartott annyi ideig mint az első teljes végigjátszás. :D Némelyik dolog mocskosul el van rejtve. Az első pályán a classic map kapcsolóját konkrétan fél óráig kerestem mire megtaláltam. Pedig kb 10 méterre volt az ajtótól...
Baromi jó ez a játék, na.
Amúgy csak nálam csinálja azt a játék, hogy random kidob az asztalra? Semmi hiba, semmi üzenet csak egyszerűen kidob az asztalra és bezárja a játékot. =/ Nem túl sűrűn fordul elő hálistennek. Eddig a 16 óra alatt csak 3szor, de azért elég zavaró mikor épp darálás közben dob ki. :(
Engem nem dobott ki, de másnál is láttam már
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=la0O0SyM3gg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A játék utolsó harmadában fordult elő velem az egyik pályán (asszem a Lazarus Labs volt az) abban a teremben, ahol az Nvidiás videó véget ért, de ott vagy háromszor egymás után. Többen panaszkodnak erre a gondra egyébként.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
=/ Remélem patchel javítva lesz.
Más:
van másfél órás speedrun:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=61OJ1SCsXmM
Nekem pont a mai nap lépett ki néhányszor , de kicsit visszább vettem a VGA overclockból, azóta nem volt.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Gauss cannon jump! :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Az emberiségnek mindennél nagyobb szüksége van egy Doom soundtrack albumra, de a fanok már elkezdték összerakosgatni a számokat, ezen a csatornán pl. több is fent van már:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=sUhCK1vleyY
Azt persze csak Gordon tudja, hogyan épülnének fel valóban, ezek a dinamikusan változó részekből lettek összekalapálva.
A zúzás remek dolog, de az ambient trackek sem piskóták:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=2U9pPMXqlA8
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/s526x395/13265874_11136497...
Jól működik játék közben, de nem tágít az érzés, hogy egy kevésbé digitorz, erőteljesebben heavymetaloid hangzás doomosabb lett volna (mert így most milyen zene lesz a Quake rebootban? :D). Hiányzik a klasszikusabb metálzenei fíling, a tiszta dob- és gitárszólókat és a végigvitt dallamokat jobban csípem a dubstepes, szándékosan töredezett grunge-industrial zajongásnál. Thrash és speed metal modokat kérek!
Mint mondtam, jelenleg is működik, viszont a leírtak szerint is működött volna, sőt. Gordon, Gordon... (azért szép munka volt, na :D)
ibi amentia latet
Szerintem a hagyományos metál nagyon hülyén vette volna ki magát, mert valahogyan a sci-fi hatásra is reagálni kell, de egyébként van 1-2 track a játékban, ami annyira elmegy vmiféle progresszív irányba, hogy érezni lehet: Micky itt kurvára azt csinálhatott, amit csak akart. :D Ettől lesz az egésznek egy kellemesen innovatív, kísérletezgetős hatása, ami elég tökös dolog, a játékhoz meg passzol is, de pl. a cyberdemonos tracket biztosan nem fogom rongyosra hallgatni:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=_eKvukFejGI
...viszont máskor meg kijöttek belőle olyan számok is, mint pl. a BFG Division, ami egy elektrometál istencsászárság:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ZmVOn4Qf_7k
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A második track mindig nagy boldogságot okozott jték közben. :D Baromira eltalálták. Ahogy mondjuk a Suspance is kibaszott jó.
A Hellraidet (még) nem törölték, "csupán" befagyasztották a fejlesztését. Állítólag újragondolnak rajta ezt-azt (meg a Dying Lightot csapatják, mert az most a fejőstehén), bár beismerem, hogy ez semmi jót nem sugall.
Non serviam
Nekiálltam Nightmare-en, el is jutottam az első Hell pályáig... baromi kemény a játék. :D Bizony akad 1-2 dolog, amit jobban csinál ez a a játék, mint a szent és sérthetetlen első két rész: rohadt jó húzás, hogy a possessed / unwilling ellenfeleket leszámítva bármi haza tudja vágni az embert már ultra violence-en is, nagyon feldobja a játékot. Simán be lehet nyelni úgy a zombieman vagy az imp erősebb lövését, hogy lehet is újratölteni a checkpointot, így hihetetlenül intenzív a játékmenet, mert mindig mindenre figyelni kell.
A régi részekben röhögve irtottál ki 20 impet, itt meg még tőlük is szarsz, a nagyobb démonoknak meg igazi, tiszteletet parancsoló "jelenlétük" van abban az értelemben, hogy szituációtól függően akár nagyon nehéz is lehet lenyomni őket. A mancubus a Doom 2-ben egy szórakoztató közepes ellenfél volt, itt meg kb. bennem van, hogy "oh shit", amint feltűnik egy... amikor először megláttam, hogy még ugrani is tudnak ("bazmeg utánam jön!"), eléggé ledöbbentem, a lángszórójuk meg a jó nagy területi sebzést okozó "stompjuk" meg kurva veszélyes. Egy baron of hell általában nem nehéz feladat, de olyan gyorsan utánad ugranak és olyan böhöm nagyok, hogy nem lehet nem tisztelni őket. A kakodémon gyorsabb, mint régen, nagyobbat is sebez, ha közel engeded magadhoz, akkor meg általában már meg is szívtad. A lost soul nemcsak neked ront, de fel is robban, amitől az egyik legveszélyesebb ellenfél az egész játékban. A revenantokat a korábbi részekhez képest gyengének érzem (nincs követőrakátéjuk), de ők meg annyira szórják az embert, hogy nem szabad megállni egy pillanatra sem, ha feltűnnek. Ja, a pinky-k meg elmehetnek a fenébe, mert rohadt kemény szemétládák lettek. :D
Hihetetlenül tökéletes enemy design, de minimum ufónak kell lenned ahhoz, hogy ezt végigvidd ultra nightmare-en.
Mellesleg az is tök jó dolog, hogy visszahozták az infightingot, bár így a második végigjátszásra eléggé feltűnő, hogy mintha szkriptelve lennének. Ettől még baromi hangulatos látni. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Van egy olyan érzésem, hogy ezeket az extra render módokat a Doom 3 fanok kedvéért tették bele a játékba.
Default:
rwurl=http://i.imgur.com/CyMPfAo.jpg
Gritty:
rwurl=http://i.imgur.com/Oc0ui3o.jpg
Cinematic:
rwurl=http://i.imgur.com/wZ3HOOp.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ez keresd az eltérést a képeken nevű játék lenne? Mert én nem nagyon látok különbséget.
Hát az ucsónál ott a letterbox, attól lesz 'mozis'