Hat, szamomra ez egy COD klon :O :(
Customization, ket fegyver, skillek (azt sem tudom, mi a nevuk). Loadout. Looooodaut!
Szoval nem ugy megy am, hogy rabokok a TDM-re, azt' hadd szoljon. Neeeeeeeeeeeeem, ez mar COD-facebook generacio, itt allitsam be a kis labujjamon levo pancel szinet eloszor. Aztan varjak egy percet. Aztan felet. Aztan meg 15 masodpercet. Aztan csak nyomom a raketakat, mert a sajatom, DNS-re van kodolva a robbanas biztos, mert engem nem sebez. Vege. Fuhu, kapok ikszpet, meg random szineket a pancelra (rozsaszin, ez az!!). Mar harom perce a menut bamulom, mindenhol villog a sarga felkialtojel, hogy van uj ized oreg, allitsal mar loaaadoutooot!
Finoman fogalmazok: anyatok pics@j@t, azt!
Bah, felcseszett, mert nem ezt vartam. Azt hittem ez igazi oldschool lesz, nem ilyen csilli-villi szarbaromsag :((((
Ja igen: unlockolni kell a fegyvereket is. Nana! Folytal volna le apad laban te balf@sz exec manager, aki kitalalhatta, hogy ennek ilyennek kell lennie.
Ja amugy a jatekelmeny sem az igazi, sot! Pl. a karakter mozgasa egyszeruen szar. Nincs kedvem belegondolni, hogy miert is, tehat nem tudom megmagyarazni. Szar
Demon... baromsag
Palyak... errol ennyi jatek utan nem szabad nyilatkozni
Pickupok: jaj!
Fegyverek: ketto van. Ketto. Keeeetttoooo!
Meg kellett volna kb. egy darab videót nézni a játékból letöltés előtt. :D Őszintén szólva ezen a ponton aki "nem ezt várta", azt valójában rohadtul nem érdekelte a játék, mert tényleg csak annyi kellett volna ahhoz, hogy képben legyél így a hype derekán.
Egyébként sztem fejlődött a dolog az alpha óta sebességben és balanszban elég sokat. Kellemesen fun volt, de nem hiszem, hogy sokat fogom tolni a szingli mellé, mert egyszerűen nincs meg benne az az "extra faktor", ami maradandóvá tenné. Talán majd a többi játékmód.
Mellesleg én tökre benne lennék az "aréna COD-ban", mert őszintén szólva az aréna fps közönség manapság úgy néz ki, hogy vannak a begyöpösödött 30-40-esek, akik nyomják a Quake-et meg a - szigorúan valamelyik régi - UT-t, miközben élből fikáznak minden egyebet és vannak a... szóval vannak a... ó bazmeg, mások nincsenek! :D Kell egy kazuár aréna shooter, hátha a fiatalabbak is rákapnak az "igazira" utána.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mentem vele pár kört de nem igazán győzött meg, hogy rohannom kéne megvenni.
Nem is emlékeztet a doomra igazából.
Fegyverek nincsenek balanceolva. Sörétes meg Rakétavető a nyerő. Na meg a pályán felvehető nevét nem tudom akármi ami egy "gömböt" lő ki és akit eltalál annak annyi. A többi fegyverrel kb csak csiklandozni lehet az ellenfeleket.
A pályán felvehető cuccok a power weapon-ök, szóval azoknak erősebbeknek is kell lenniük a többinél. A többi szerintem nagyjából rendben van, persze mindenkinek más lesz a kedvence (nálam pl. a heavy assault rifle - super shotgun kombó a nyerő), de pl. a plasma gun rohadtul gyengének tűnik (majdnem olyan szar, mint a super shotgun az alphában, ami nagy szó :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Neztem videokat, tudtam a rendszerrol, amit belehanytak a jatekba. A gond az, hogy szerintem (meg ugy kb. a jatekosok fele szerint) a legtobb dolog rosszul van megcsinalva.
Te troll :) 3. mapon vettem észre, hogy a saját rakéta bizony visszasebez, addig vígan lőttem magam (is) az ellenfél őszinte örömére.
Amúgy nem éreztem a COD érzést, de a Doom/Quake arena shootert sem. Igazából egyik parti se pörgött fel igazán, de szerintem inkább a matchmaking hibáztatható, mint a játék.
Ez a multi bizony semmi extra, megszoktam már az UT mozgásait, a doublejump jó, de a gyors kitérés pl. nekem hiányzik belőle, kicsit lassú is, és nehézkes volt a matchmaking is. Nekem ez a doom nem a multi miatt lesz vétel. Lehet, hogy megvárom az értékeléseket is megjelenés után.
Jó olvasni, hogy nem csak engem kennek el, mint a liga margarint. Olyan Quake Aréna érzésem volt, csak a katona mozgása lett lomhább. Sok meccs kell, míg az ember kiismeri a pályákat, fegyókat stb. De számomra csak a singel kampány lesz a lényeg, esetleg az Co-op-ban.
Viszont, eddig mindig a kék csapatba rakott... egyszer lennék a pirosban is...
ja én is mindig dodgeolni akarok jobbra balra, de nem sikerül
amúgy kb 5 menetből 3 nyerő volt nekem, szóval nem csak ágyútölteléknek voltam jő
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Holnap reggel hatig még megy a béta, de nekem ebből 1 kör is elég volt. Ez egy kalap fos.
Az egész játékmenet lomha, mint egy altatót nyert lajhár, ha meg eltalálnak, mire pislantanék egyet már végem is. Rózsaszín páncél, pimpelhető karakterek, xp gyűjtés, hogyne, ez kell a facebook generációnak, hogy b**tok meg... zéró hangulat, kur*a unalmas az egész multi.
Egyetlen pozitívuma, hogy valószínű nem kell hozzá új videókártyát vennem, tökéletesen ment vele.
Az utóbbi 1 évben, nálam az összes beharangozott játék megbukott. Mortal Kombat, Batman, Quantum Break, The Division, most ez.
Egyedül a Battleborn volt az, aminek marhára élveztem a bétáját, abból csöpögött a nagybetűs hangulat. Ezen kívül még a Witcher 3 az, ami megérte az árát.
Az AAA kategóriás játékipar gyakorlatilag egy kómába zuhant haldokló, aki néha pár másodpercre magához tér, akkor bukkannak fel olyan játékok, mint az említett, nekem kedves 2 utóbbi játék. Aztán ennyi.
Amúgy tényleg szar a DOOM multi, de most komolyan emiatt temetsz egy egész játékot?!
Ez olyan erős kijelentés, hogy nullára értékelem az új Wolfensteint, mert nem volt benne multi.
Persze hogy PC-n próbáltam, miért, van más is?
Nyilván fogom tolni a Doom single részét, de ha ezzel a multival akarnák nekem eladni a játékot, akkor sikítva menekülnék.
Csak, hogy mindenki úgy sírjon ahogy értelme van. A multihoz semmi köze nincs az id-nek. 0, zéró. Az a Certain Affinity csapat csinálta aki a Halo-hoz heggesztett multit meg az egyik cod-hoz a sok közül. Valószínű ezért nem arat hatalmas sikert.
Az egész játékmenet lomha, mint egy altatót nyert lajhár, ha meg eltalálnak, mire pislantanék egyet már végem is.
Ugye nem csak én érzem ebben a mondatban az ellentmondást :)
De amúgy is, egy kör núbolás utáni summázást nem lehet komolyan venni.
Tegnap este adtam még 1-2 órát a játéknak, jó sokáig kereste a lobbyt, vagy öt percig, ami nyilván elfogadhatatlan, de nyilván betában vagyunk, a matchmaking hiba orvosolható. Korábban gond volt, hogy minden kör után leürült a szerver, de most jó volt, többet nem kellett lobbyt keresni, 4-5 TDM kört mentem. Kizárólag rocket launcherrel játszottam, mert olyanom volt. Illetve fölvettem néha azt az ezmode instagib fegyvert, de az nem számít, mert csak pár lövése van.
Összességében működik a játék. Áttekinthető a harc, nem tűnt semmi sem OP-nek, és miután megtanultam a pickupok helyét stabilan az élvonalban tudtam maradni a szerveren. Nem éreztem annyira fürgének (értsd: responsive) a motort, mint a New Orderben, de 100 ms körüli pingem volt.
Megvenném? A multi miatt biztos nem. Kismillió shooterem van már, amit lehet tolni ha rámjön a lőhetnék, a betában semmi extrát nem mutatott a játék, amiért megvenném.
Szar, kukábavaló? Nem. Látszik rajta a sokéves finomhangolás, kiforrottnak, késznek tűnt a játék, és a meccsek alatt végül is elnyelt az akció.
Oldschool? Nem. Ez a játék egyértelműen kölyköknek készült, de amúgy a DM/TDM aréna reflexek úgy-ahogy előjöttek. A lassúbb mozgás miatt a harcok dinamikája is lomhábbnak tűnik, de ha elhagyja magát az ember akkor könyörtelenül kinyírják. A jó kitérések valahogy hangsúlyosabbak, mint mondjuk Q3-ban, és a dupla ugrás alapvető eszköz az aktív védekezésben.
LOL? PCn próbáltad? Akkor megértem, hogy NÁLAD megbukott.
Na ja, érdekes port alapján megbuktatni egy játékot, ha csalódottság érthető is, és nyilván az első napos AAA-pénztárcanyitást illetően nem szül sok bizodalmat.
Egyébként manapság már jól beállítva elvileg bőven játszható egy átlagos gépen konzol szinten/afölött a Batman: AK. Volt idő, amikor jó portnak számított volna ezzel :D
A Doom multijáról szomorúan olvasom a véleményeket, de legalább így nem csak időm (értsd: másra úgyis inkább szánnám), okom se lesz vele játszani. A végeredményt tekintve ez végül is mindegy.
Öszintén, a doom multiból az süt, hogy próbálkoznak megfelelni a codos lowlifereknek, a kvékes régiidők játékának, de nem tudják eltalálni a sebességet, sem azt, hogy mennyi csilivili arcbarobbanó unlokkot képes elviselni egy kikapcsolódást kereső ember.
A gond az csak, hogy míg az id remek singlet csinált a wolfensteinnek, a doomot én pl nem vagyok hajlandó megvenni a multi miatt, hanem majd egy budget áron. Ezzel baszták el. Bár ne láttam volna
Csak ugye nem az id mondja meg hanem a kiado. Eleg nagy kulonbseg am... :)
Ahogy gondolom itt se az id fejebol pattant ki az otlet hogy egy halo multit rakjanak a halo multi fejlesztoktol a doomba. Persze lehet tevedek, de eleg nagy hulyeseg mar csak igy leirva is es megis ez tortent. :D
Az utóbbi 1 évben, nálam az összes beharangozott játék megbukott, Mortal Kombat, Batman
LOL? PCn próbáltad? Akkor megértem, hogy NÁLAD megbukott.
Mi olyan nagy "lol" ezen? Az MKX simán különbözik annyira az átlagos MK játékoktól, hogy sok embernek ne jöjjön be, az Arkham Knightot meg éppen most gyűröm, és valószínűleg cikket is rittyentek majd belőle, mert érdekes módon az egyik fele zseniális, a másik meg borzalmas nagy szar. Utóbbi elég meglepő a Rocksteadytől.
A "rossz PC port" vs. "mennyei konzolverzió" vitát meg soha a büdös életben nem fogom megérteni egy okból: nagyon el kell cseszni ahhoz egy PC portot, hogy rosszabb legyen a konzolos verziónál. Szar a GTA 4 portja PC-n? Rohadtul, de a konzolos verziókhoz képest egy álom. Szar az Arkham Knight portja PC-n? Megjelenéskor borzalmas volt (azon ritka eset, amikor a PC-s verzió tényleg rosszabb a konzolosnál), manapság viszont tényleg simán jobb a konzolosnál. Ettől jó PC port lesz? Egyáltalán nem, mert pl. röhej, hogy mennyire szar az AA, hogy mennyire kurva rosszul használja a RAMot és a merevlemezt a játék stb., de viszonyítani attól még tudni kell.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha az a kikerült posztapokaliptikus-katonás vonalon indult volna, akkor az már a HW-n kiderült :)
Egyébként meg lényegtelen, hogy a mostani jobb-e, ha a multija nem üti meg azt a szintet, hogy az itteni közönség ne játssszon majd vele, akkor ugyanúgy kimarad nekik, mint amelyiké meg sem jelent ;)
Kíváncsi vagyok, miféle félrehallott félinformáció űzött téged bele abba az alternatív álomvilágba, ahol az id vagy a Bethesda végezte a játékon a kreatív munka 100%-át, a forgatókönyvtől a játékmechanikán keresztül az audióanyag megkomponálásáig és a szinkronszínészek kiválasztásáig, a MachineGames pedig már csak a kétkezi szolgamunkát csinálta a készen kapott dizájndokumentációk alapján. Mindig elolvadok attól, egyesek milyen magabiztosan képesek ontani magukból a koncentrált ökörséget.
Hat, szamomra ez egy COD klon :O :(
Customization, ket fegyver, skillek (azt sem tudom, mi a nevuk). Loadout. Looooodaut!
Szoval nem ugy megy am, hogy rabokok a TDM-re, azt' hadd szoljon. Neeeeeeeeeeeeem, ez mar COD-facebook generacio, itt allitsam be a kis labujjamon levo pancel szinet eloszor. Aztan varjak egy percet. Aztan felet. Aztan meg 15 masodpercet. Aztan csak nyomom a raketakat, mert a sajatom, DNS-re van kodolva a robbanas biztos, mert engem nem sebez. Vege. Fuhu, kapok ikszpet, meg random szineket a pancelra (rozsaszin, ez az!!). Mar harom perce a menut bamulom, mindenhol villog a sarga felkialtojel, hogy van uj ized oreg, allitsal mar loaaadoutooot!
Finoman fogalmazok: anyatok pics@j@t, azt!
Bah, felcseszett, mert nem ezt vartam. Azt hittem ez igazi oldschool lesz, nem ilyen csilli-villi szarbaromsag :((((
Ja igen: unlockolni kell a fegyvereket is. Nana! Folytal volna le apad laban te balf@sz exec manager, aki kitalalhatta, hogy ennek ilyennek kell lennie.
Ja amugy a jatekelmeny sem az igazi, sot! Pl. a karakter mozgasa egyszeruen szar. Nincs kedvem belegondolni, hogy miert is, tehat nem tudom megmagyarazni. Szar
Demon... baromsag
Palyak... errol ennyi jatek utan nem szabad nyilatkozni
Pickupok: jaj!
Fegyverek: ketto van. Ketto. Keeeetttoooo!
sadpanda.jpg
Meg kellett volna kb. egy darab videót nézni a játékból letöltés előtt. :D Őszintén szólva ezen a ponton aki "nem ezt várta", azt valójában rohadtul nem érdekelte a játék, mert tényleg csak annyi kellett volna ahhoz, hogy képben legyél így a hype derekán.
Egyébként sztem fejlődött a dolog az alpha óta sebességben és balanszban elég sokat. Kellemesen fun volt, de nem hiszem, hogy sokat fogom tolni a szingli mellé, mert egyszerűen nincs meg benne az az "extra faktor", ami maradandóvá tenné. Talán majd a többi játékmód.
Mellesleg én tökre benne lennék az "aréna COD-ban", mert őszintén szólva az aréna fps közönség manapság úgy néz ki, hogy vannak a begyöpösödött 30-40-esek, akik nyomják a Quake-et meg a - szigorúan valamelyik régi - UT-t, miközben élből fikáznak minden egyebet és vannak a... szóval vannak a... ó bazmeg, mások nincsenek! :D Kell egy kazuár aréna shooter, hátha a fiatalabbak is rákapnak az "igazira" utána.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Mentem vele pár kört de nem igazán győzött meg, hogy rohannom kéne megvenni.
Nem is emlékeztet a doomra igazából.
Fegyverek nincsenek balanceolva. Sörétes meg Rakétavető a nyerő. Na meg a pályán felvehető nevét nem tudom akármi ami egy "gömböt" lő ki és akit eltalál annak annyi. A többi fegyverrel kb csak csiklandozni lehet az ellenfeleket.
A pályán felvehető cuccok a power weapon-ök, szóval azoknak erősebbeknek is kell lenniük a többinél. A többi szerintem nagyjából rendben van, persze mindenkinek más lesz a kedvence (nálam pl. a heavy assault rifle - super shotgun kombó a nyerő), de pl. a plasma gun rohadtul gyengének tűnik (majdnem olyan szar, mint a super shotgun az alphában, ami nagy szó :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Neztem videokat, tudtam a rendszerrol, amit belehanytak a jatekba. A gond az, hogy szerintem (meg ugy kb. a jatekosok fele szerint) a legtobb dolog rosszul van megcsinalva.
Eh, szar :/
Ps4en toltam egy pár kört. Elég meh. Túl lassú a mozgás szerintem. Fegyverek elég gyengusok és jól látom hogy nincs rocketjump?
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Te troll :) 3. mapon vettem észre, hogy a saját rakéta bizony visszasebez, addig vígan lőttem magam (is) az ellenfél őszinte örömére.
Amúgy nem éreztem a COD érzést, de a Doom/Quake arena shootert sem. Igazából egyik parti se pörgött fel igazán, de szerintem inkább a matchmaking hibáztatható, mint a játék.
Ez a multi bizony semmi extra, megszoktam már az UT mozgásait, a doublejump jó, de a gyors kitérés pl. nekem hiányzik belőle, kicsit lassú is, és nehézkes volt a matchmaking is. Nekem ez a doom nem a multi miatt lesz vétel. Lehet, hogy megvárom az értékeléseket is megjelenés után.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Jó olvasni, hogy nem csak engem kennek el, mint a liga margarint. Olyan Quake Aréna érzésem volt, csak a katona mozgása lett lomhább. Sok meccs kell, míg az ember kiismeri a pályákat, fegyókat stb. De számomra csak a singel kampány lesz a lényeg, esetleg az Co-op-ban.
Viszont, eddig mindig a kék csapatba rakott... egyszer lennék a pirosban is...
Hát nekem forever connecting-et ír a lobby-ban. Forwardoltam az összes portot ami a network help-ben meg volt adva, és így se megy.
Lépj ki a lobbyból (csak abból), majd vissza. Nekem így szok' jó lenne.
Ma már nekem se működik. Ha kilépek a Lobbyból, ha újraindítom az egészet, connectnél nem megy tovább.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
ja én is mindig dodgeolni akarok jobbra balra, de nem sikerül
amúgy kb 5 menetből 3 nyerő volt nekem, szóval nem csak ágyútölteléknek voltam jő
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
Holnap reggel hatig még megy a béta, de nekem ebből 1 kör is elég volt. Ez egy kalap fos.
Az egész játékmenet lomha, mint egy altatót nyert lajhár, ha meg eltalálnak, mire pislantanék egyet már végem is. Rózsaszín páncél, pimpelhető karakterek, xp gyűjtés, hogyne, ez kell a facebook generációnak, hogy b**tok meg... zéró hangulat, kur*a unalmas az egész multi.
Egyetlen pozitívuma, hogy valószínű nem kell hozzá új videókártyát vennem, tökéletesen ment vele.
Az utóbbi 1 évben, nálam az összes beharangozott játék megbukott. Mortal Kombat, Batman, Quantum Break, The Division, most ez.
Egyedül a Battleborn volt az, aminek marhára élveztem a bétáját, abból csöpögött a nagybetűs hangulat. Ezen kívül még a Witcher 3 az, ami megérte az árát.
Az AAA kategóriás játékipar gyakorlatilag egy kómába zuhant haldokló, aki néha pár másodpercre magához tér, akkor bukkannak fel olyan játékok, mint az említett, nekem kedves 2 utóbbi játék. Aztán ennyi.
LOL? PCn próbáltad? Akkor megértem, hogy NÁLAD megbukott.
Egyem a gusztustalan mindenedet. :D
rwurl=https://media.giphy.com/media/VQxdDzvRoEwrm/giphy.gif
Amúgy tényleg szar a DOOM multi, de most komolyan emiatt temetsz egy egész játékot?!
Ez olyan erős kijelentés, hogy nullára értékelem az új Wolfensteint, mert nem volt benne multi.
Persze hogy PC-n próbáltam, miért, van más is?
Nyilván fogom tolni a Doom single részét, de ha ezzel a multival akarnák nekem eladni a játékot, akkor sikítva menekülnék.
Csak, hogy mindenki úgy sírjon ahogy értelme van. A multihoz semmi köze nincs az id-nek. 0, zéró. Az a Certain Affinity csapat csinálta aki a Halo-hoz heggesztett multit meg az egyik cod-hoz a sok közül. Valószínű ezért nem arat hatalmas sikert.
@Nightcrawler: komolyan? :D hagyjukmár.
rwurl=https://i.ytimg.com/vi/q_md5IfVE-w/hqdefault.jpg
Cry moar. Srsly.
Ugye nem csak én érzem ebben a mondatban az ellentmondást :)
De amúgy is, egy kör núbolás utáni summázást nem lehet komolyan venni.
Tegnap este adtam még 1-2 órát a játéknak, jó sokáig kereste a lobbyt, vagy öt percig, ami nyilván elfogadhatatlan, de nyilván betában vagyunk, a matchmaking hiba orvosolható. Korábban gond volt, hogy minden kör után leürült a szerver, de most jó volt, többet nem kellett lobbyt keresni, 4-5 TDM kört mentem. Kizárólag rocket launcherrel játszottam, mert olyanom volt. Illetve fölvettem néha azt az ezmode instagib fegyvert, de az nem számít, mert csak pár lövése van.
Összességében működik a játék. Áttekinthető a harc, nem tűnt semmi sem OP-nek, és miután megtanultam a pickupok helyét stabilan az élvonalban tudtam maradni a szerveren. Nem éreztem annyira fürgének (értsd: responsive) a motort, mint a New Orderben, de 100 ms körüli pingem volt.
Megvenném? A multi miatt biztos nem. Kismillió shooterem van már, amit lehet tolni ha rámjön a lőhetnék, a betában semmi extrát nem mutatott a játék, amiért megvenném.
Szar, kukábavaló? Nem. Látszik rajta a sokéves finomhangolás, kiforrottnak, késznek tűnt a játék, és a meccsek alatt végül is elnyelt az akció.
Oldschool? Nem. Ez a játék egyértelműen kölyköknek készült, de amúgy a DM/TDM aréna reflexek úgy-ahogy előjöttek. A lassúbb mozgás miatt a harcok dinamikája is lomhábbnak tűnik, de ha elhagyja magát az ember akkor könyörtelenül kinyírják. A jó kitérések valahogy hangsúlyosabbak, mint mondjuk Q3-ban, és a dupla ugrás alapvető eszköz az aktív védekezésben.
Rohadt Blizzard? Igen.
Na ja, érdekes port alapján megbuktatni egy játékot, ha csalódottság érthető is, és nyilván az első napos AAA-pénztárcanyitást illetően nem szül sok bizodalmat.
Egyébként manapság már jól beállítva elvileg bőven játszható egy átlagos gépen konzol szinten/afölött a Batman: AK. Volt idő, amikor jó portnak számított volna ezzel :D
A Doom multijáról szomorúan olvasom a véleményeket, de legalább így nem csak időm (értsd: másra úgyis inkább szánnám), okom se lesz vele játszani. A végeredményt tekintve ez végül is mindegy.
Sors bona, nihil aliud.
Öszintén, a doom multiból az süt, hogy próbálkoznak megfelelni a codos lowlifereknek, a kvékes régiidők játékának, de nem tudják eltalálni a sebességet, sem azt, hogy mennyi csilivili arcbarobbanó unlokkot képes elviselni egy kikapcsolódást kereső ember.
A gond az csak, hogy míg az id remek singlet csinált a wolfensteinnek, a doomot én pl nem vagyok hajlandó megvenni a multi miatt, hanem majd egy budget áron. Ezzel baszták el. Bár ne láttam volna
Az bizony gond, de nem azért, amiért gondolod: a MachineGames csinálta, nem az id.
ibi amentia latet
A bérgyártó azt gyárt, amit mondanak neki, és nem azt, amit akar.
Csak ugye nem az id mondja meg hanem a kiado. Eleg nagy kulonbseg am... :)
Ahogy gondolom itt se az id fejebol pattant ki az otlet hogy egy halo multit rakjanak a halo multi fejlesztoktol a doomba. Persze lehet tevedek, de eleg nagy hulyeseg mar csak igy leirva is es megis ez tortent. :D
Értem, szóval mégis az id volt a fejlesztő. Napnál világosabb!
ibi amentia latet
Biccsplíz. A bérgyártót ugyanúgy nem éri meg fikázni, mint az id-t. Ami melleseleg már réges-régen nem az az id.
Ilyenkor mindig felmerül bennem, hogy mit szóltatok volna az első Doom 4 verzióhoz...
Mi olyan nagy "lol" ezen? Az MKX simán különbözik annyira az átlagos MK játékoktól, hogy sok embernek ne jöjjön be, az Arkham Knightot meg éppen most gyűröm, és valószínűleg cikket is rittyentek majd belőle, mert érdekes módon az egyik fele zseniális, a másik meg borzalmas nagy szar. Utóbbi elég meglepő a Rocksteadytől.
A "rossz PC port" vs. "mennyei konzolverzió" vitát meg soha a büdös életben nem fogom megérteni egy okból: nagyon el kell cseszni ahhoz egy PC portot, hogy rosszabb legyen a konzolos verziónál. Szar a GTA 4 portja PC-n? Rohadtul, de a konzolos verziókhoz képest egy álom. Szar az Arkham Knight portja PC-n? Megjelenéskor borzalmas volt (azon ritka eset, amikor a PC-s verzió tényleg rosszabb a konzolosnál), manapság viszont tényleg simán jobb a konzolosnál. Ettől jó PC port lesz? Egyáltalán nem, mert pl. röhej, hogy mennyire szar az AA, hogy mennyire kurva rosszul használja a RAMot és a merevlemezt a játék stb., de viszonyítani attól még tudni kell.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ha az a kikerült posztapokaliptikus-katonás vonalon indult volna, akkor az már a HW-n kiderült :)
Egyébként meg lényegtelen, hogy a mostani jobb-e, ha a multija nem üti meg azt a szintet, hogy az itteni közönség ne játssszon majd vele, akkor ugyanúgy kimarad nekik, mint amelyiké meg sem jelent ;)
Sors bona, nihil aliud.
Kíváncsi vagyok, miféle félrehallott félinformáció űzött téged bele abba az alternatív álomvilágba, ahol az id vagy a Bethesda végezte a játékon a kreatív munka 100%-át, a forgatókönyvtől a játékmechanikán keresztül az audióanyag megkomponálásáig és a szinkronszínészek kiválasztásáig, a MachineGames pedig már csak a kétkezi szolgamunkát csinálta a készen kapott dizájndokumentációk alapján. Mindig elolvadok attól, egyesek milyen magabiztosan képesek ontani magukból a koncentrált ökörséget.
Mellesleg ki a franc fikázta itt a MachineGamest?
ibi amentia latet