Jelenlegi hely

Rohadt Blizzard MOBA - Heroes of the Storm megjelenése kőbe vésve

Utolsó bejegyzés

Rohadt Blizzard MOBA - Heroes of the Storm megjelenése kőbe vésve

Az egykoron DoTA néven futó Warcraft 3 mod ugyan mára az egyik legnépszerűbb műfajjá nőtte ki magát, és a League of Legendsért felelő Riot Games mellett Gaben mesterünk pénztárcájába is kaminokkal szállítja a lóvét...
Ennyi év után vajon mire lesz elegendő a házon belüli hősökkel tarkított Blizzard MOBA-ja?

Egy ideje már tart a béta, de aki eddig kimaradt volna, az május 19-én tud becsatlakozni, míg június 2-án indul élesben a Heroes of the Storm.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=ZI5NlUEXLpM

Szerkesztette: swoder - 2015 máj 03


Hogyhogy júniusban indul élesben? Oda van írva a trailerben tök egyértelműen, hogy a launch date 2015. február 6. volt! És ezt eddig senki se vette észre? Szerencsétlenek...

(Obvious troll is obvious, de azért inkább leírom.)

The strong eat, the weak are meat.



We’ve just announced that Blizzard’s worlds will collide when Heroes of the Storm officially launches on June 2, following an open beta testing period that begins on May 19.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



lassan ideje lesz, hogy a blizzard is beszopjon vmit. sztem ez lesz az.
a masik 2 mar tul eros ahhoz, hogy a blizz beletudjon csapni a lecsoba. ok, hogy bealdoznak xmillio dolcsit az elejen a marketingbe es versenyek dijazasara, de mihelyst rajonnek a f2p rajongok, hogy a blizz a legnagyobb haracsolo banda, ugy otthagyjak oket, mint kecske a nemkaposztat.

szerk.: es az az igazsag, hogy mar rajuk is ferne egy kurva nagy bukta, mert a wow (hany eves is?) ota semmi maradandot nem raktak le az asztalra, abbol elnek.

covfefe



Azért közben jött egy Diablo III meg egy Hearthstone is, és bár az egyik folytatás a másik meg egy egyszerűsített koppintás, azért mind a kettő jól tejel a cégnek szerintem. Meg aztán ne feledkezzünk meg a Starcraft II című szappanopera felvonásairól sem. De, hogy valami újat is mondjak, ott az Overwatch. Az szerintem hamarabb lesz bukta, mint a HotS, de majd meglátjuk. Lehet, hogy pont az eredetisége* fogja megmenteni.

* Mármint, hogy nem a többi Blizzard IP-ből van össze- vagy kiollózva.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Aztán nem tudom, miért férne rájuk a bukta, mert ha kevés játékot is csinálnak, azok baromi élvezetesek tudnak lenni, hosszú távon is. Persze, 6000 óra után már unalmas a D3, jajdekár.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



miert szopjon? a d3 egy d2 es egy d1 elbaszott koppintasa, masolat, emlekekbol elo akarmi, amit a toredek toredeke sem jatszik mar...es aki jatszik is vele, 4 eve a drop rate gyengesege miatt sir, te jo isten a droprate a legfontosabb ugye?!

@sterner: jah es te sem nyafogtal ugye az itemtrade miatt anno? nem? dehogynem.

statscraft2: muhahahaha, hatalmas siker volt, bugmentes es a mai napig milliardok toljak ezerrel.

heartstone: egy szanalmas probalkozas a f2p vilaga fele (maga a jatek nem rossz, de a f2p duma azert eros) es itt vissza is mehetunk a moba vilagaba: a blizzardnak fogalma sincs, hogyan kell f2p (mikrotrans) jatekot csinalni, mert tul sokat akarnak kaszalni rovid ido alatt es ezert fognak rajt bukni. toljak majd a szart a pofankba ezerrel, hogy az nekunk milyen jo, aztan a megjelenes utani kilencedik honapban kiadott elso patch (ami javit tobb, mint 500 hibat) letorli az osszes addigi statod, mert jatekegyensulyblablabla....unalmas. a blizzard egy lelassult, az emlekeibol elo kovulet, roviden:

ROHADT BLIZZARD!

covfefe



Apa őrjöngő dühe vagyok.



A starcraft 2 bukás volt, nyilván nem anyagilag, hanem competetive scene-ben.



Csak csöndben merem már megjegyezni, hogy engem azért érdekel a HotS, mert MOBA-szűz vagyok és ha már valamivel el kell kezdenem, akkor az egy olyan MOBA legyen, amit még nem toltak rommá a profik. És ahol nem kell aggódnom, hogy túl lesz bonyolítva a dolog az első pillanatban, mert ha egyvalamihez ért a Blizzard, akkor az a júzer-friendlység. Már ami a konkrét easy to learn, hard to master mentalitást érinti, a patchelést most nem említeném. :)

The strong eat, the weak are meat.



Az a baj, hogy a blizzard manapság a balanszoláshoz krvára nem ért. Ami egy mobában gáz lesz.

Well.... f*ck. o.O



A balanszolást azért nem érzem problémának, mert bármilyen játékban, amiben több kaszt is van, mindig rinya lesz balansz kapcsán. Ha van balansz, ha nincs. Sőt, bármilyen játékban képesek sírni a balansz miatt. :)

The strong eat, the weak are meat.



Azért most mondjuk diablóban eléggé szánalmasan kilóg 1-1 kaszt a sorból.

szerk: és nem csak rinya, hanem ténylegesen. Pl a monk egy ideig híg fos volt muslicákkal, most meg takarít mint a krvaélet.

Well.... f*ck. o.O



Diabloban Rogue-gal toltam, Diablo 2-ben Paladinnal, Diablo 3-ban pedig Monkkal. Nekem mindig minden más kaszt imba volt, főleg az én szegény alulbalanszolt kasztjaimhoz képest. :D

The strong eat, the weak are meat.



egyszerűsített koppintás

Ha csak erről lenne szó, Kottick papa nem a kedvenc elfoglaltságát, azaz a pénzhegyekben lubickolást űzné minden áldó nap... Kétségtelenül nem a spanyol viaszt találták fel a Hearthstone-nal, de a többi használhatatlan kezelőfelületű, átgondolatlan online ranglétrával szemben a Blizzard egy elég jól használható játékot rakott le. És ugye az is számít, hogy nem 100 oldalas szabálykönyv bújásával, meg több száz dollár kiperkálásával kell kezdeni. Noha az utóbbi talán a sokadik kiegészítő után kezd egyre kevésbé igaz lenni.. feltéve, ha kompetitíven szeretne játszani az ember.

@Sleepyone:

Azért most mondjuk diablóban eléggé szánalmasan kilóg 1-1 kaszt a sorból.

Mintha a Blizzard fórumán trollkodó, Diablo 3-azók kevesebb mint fél százalékát kitevő játékosokon kívül bárkit is érdekelne a Skinner box formája, vagy hogy miként viszonyul az egyik a másikhoz...

---

Egyébként tolja/tolta valaki a bétát? Lehet valamilyen szintű 'meta game'-ről beszélni, vagy a csapatalapúság miatt tényleg kisebb szerepet játszik az egyéni teljesítmény?

---

A szakik amúgy a harmadik helyre rakják a HotS-ot, valamivel a SMITE elé az innovatív megközelítésükből kifolyólag.

Ultimately, EEDAR believes that success in the MOBA market will rely on innovation and lowering the learning curve.

rwurl=http://i.imgur.com/X6SLMyi.png



Ha kell tudok adni 1 key-t még.

Én Alpha óta tolom a játékot. Egyáltalán nincs metagame, max special karakterekkel a mercs-eknél illetve Abathur aki full metagame. De alapjában véve a csapatjátékon múlik és a csapat összeállításán (Milyen hero-k vannak), csakis kizárólag együtt lehet fordítani de azt könnyen. Egyáltalán nem tud nagyon elbillenni a mérleg, csakis akkor hogyha valaki vagy valakik nagyon gyenge láncszemek a játékban.



Tény, hogy ergonómiailag nem láttam még jobb kártyás videojátékot, de speciel a Blizzardnál a UI-re és a UX-re amúgy sem szokott panasz lenni. Mondjuk egy CCG-nél nem baj, ha kevesebb szerepet kap a szerencse és többet a pakliépítés meg a taktikázás, de úgy fest, működik a fordított recept is. A mondandóm lenyege is az akart lenni, hogy a hibái/sajátosságai ellenére sikeres a játék, és valószínűleg nem hoznák ki már a második kiegészítőt hozzá, ha nem érné meg.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Mondjuk egy CCG-nél nem baj, ha kevesebb szerepet kap a szerencse és többet a pakliépítés meg a taktikázás, de úgy fest, működik a fordított recept is.

Szerintem...

...ha a paklin múlik, akkor nincs esély azok ellen, akik megveszik/kifarmolják/stb. a nyerő kártyákat;
...ha a taktikán múlik, akkor nincs esély azok ellen, akik egész nap ezt tolják, és már kódszinten ismerik a program működését;
...ha a szerencsén múlik, akkor bárki nyerhet egy hozzávetőlegesen adekvát paklival, meg ha nem sültbolond.

A Blizz nagyon okosan az utolsó opciót választotta, és az ő végtelenül polírozott kezelőfelületükkel és a fanatikus induló játékosbázissal abszolút leigázták a műfajt (legalábbis kazuár szinten - nem tagadom, kártyás játékokban ezt a vonalat erősítem).

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Az én ízlésemhez már túl nagy a szerencsefaktor a Herathstone-ban. Nem mondom, elmúlattam vele én is pár napnyi játékidőt, de a Naxxramas után nálam kifújt a dolog. Azt is csak a single player bossok miatt toltam végig. Utána még az új lapokkal próbálgattam kombózgatni, de egyrészt számomra már unalmassá vált, másrészt az új lapok szépen felborogatták az egyensúlyt, és elég unalmassá vált mindig ugyanazon lapok ellen veszíteni.
Ha az üzleti oldalát nézem, ezzel egy egyszerű, könnyen megtanulható, szerencsére jobban építő megközelítéssel valóban tarolnak, és szerintem ugyanezt az egyszerűsített, többek által befogadható receptet próbálják beváltani most a HotS-mal is (bár még egy centit sem játszottam vele, hogy ezt saját kézből is meg tudjam erősíteni).

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Szerencsének nem sok köze van a HotS-hoz.



Épp ezért a recept szó előtt direkt megismételtem a felsorolást a szerencse kihagyásával. ;)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



a az üzleti oldalát nézem, ezzel egy egyszerű, könnyen megtanulható, szerencsére jobban építő megközelítéssel valóban tarolnak, és szerintem ugyanezt az egyszerűsített, többek által befogadható receptet próbálják beváltani most a HotS-mal is (bár még egy centit sem játszottam vele, hogy ezt saját kézből is meg tudjam erősíteni).

Már megbocsáss de totál félreérthető a mondatszerkezet :)



Szerintem meg már inkább túlhatározott, de mindegy is. Ez most így sikerült. Deal with it.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Elsősorban rohadt Blizzard, a Diablo 3 miatt bekaphatja, nerf hunters, és faszé nincs még mindig repülés Draenorban. A kötelező köröket letudva, következzék a némileg értelmesebb hozzászólásom:

Az eredeti Diablo 3 a rajongók nagy többségének csalódás volt, úgyhogy ki lehet pipálni a Blizzard bukta tételt, legalábbis erkölcsi téren.

A Starcaft 2 önmagában nem bukás, sem anyagilag, sem erkölcsileg, inkább abban okozott csalódást, hogy sehol sincs az eredetihez képest esportban. Messze van attól, hogy irreleváns legyen, mert vannak erős bajnokságok és játékosok, de nem tud kitűnni a többi játék közül. A Void viszont gyorsít a játékon, lehet lendületet kap ismét.

Pénzügyi téren meg természetesen az Overwatch már most bukta, hogy meg sem jelent. Kb. 100 milliós tételt emlegetnek a leállított MMO projekttel kapcsolatban. Az FPS konverzió is pénzbe kerül, nem hinném, hogy egyhamar visszahozza a befektetett pénzeket a játék. Igaz, a Blizzard mindig hosszú időre tervez, és addig csiszolja a dolgokat, amíg nem stabil a játékosbázis. Több éven keresztül pozitívba fog csúszni a mérleg, kérdés, hogy kivárják-e azt a pénzemberek? Amúgy a 100 millós bukás nem olyan összeg, amit a Blizzard megérez. Jobb években 5x annyi a nettó profitjük, es ez a 100 millió több évre oszlik szét.

A HotS nem lesz bukás, mert egyszerű és nagyszerű. A LOL-nak és a DOTÁnak is az a baja, hogy iszonyat meredek a kezdet. Ez a játék meg rögtön felfogható, vannak könnyű hősök alacsony skill plafonnal, de vannak nehéz hősök is, akikkel lehet villogtatni a klikktehetséget. Szóval klasszikus Blizzard easy to learn, hard to master játék. Két hetet toltam az ősszel, és tetszett. F2P játékkal kb. 10-15 nap alatt lehet egy legdágább hőst venni, és persze 7 hős meg vana random rotában, szóval nem prohibitív az ingyen játékosoknak. Játszanám szívesen, de aztán sorra jelentek meg a jobbnál jobb szóló RPG-k, és azok jobban megérik az időmet. Multira meg ott a WoW raiding, ami WoD-ban egész jó lett, a flex, crossrealm, lfg tool pug raiding frissítette a scene-t, kis csapattal is jól lehet raidelni, mert egyszerűen be lehet rántani idegeneket a raidbe, és használják az emberek az lfg toolt.

A Hearthstone meg a legjobb ingyenes mobiljátékok közé tartozik. Másfél éve van okostelóm, és örülök, hogy végre megy droidon. Egy centet nem tettem bele, mert túl sok múlik a szerencsén, de Naxxramasra, és Blackrock Mountainre összegyűjtöttem a goldot. Ugyanakkor ezt a játékot sem játszom itthon. Buszon zötyögve ok, esetleg munkán amikor ki kell kapcsolni az agyam, de itthon jobb dolgom is van mint hogy sárkányos kockázást játszak.



Na, ez biztatóan hangzik!

Már jó ideje van hozzáférésem, de nem igazán volt affinitásom sem béta tesztelni, sem MOBA-zni. Mindenesetre kösz a felajánlást.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!