The Division

Utolsó bejegyzés


Twitch-en pörög, ha vki izgulna rá.

“The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who have not got it.” - G.B. Shaw



Játékmenetre, lootolásra engem a Hellgate: Londonra emlékeztet picit, azt pedig én nagyon szerettem. Nincs benne valóban semmi extra, kb. minden elemét láttuk már máshol, de nekem ez az egyveleg most nagyon bejött, alszom rá párat, de szerintem én előrendelem.



Hat nekem el sem indul a jatek. "Ubisoft services are not avaliable at this time" Fuck yeah...



Hát ez valami el****ott jó lett! Emlékeztetett valamire, de nem ugrott be, és igen, roodie mondja a tutit, Hellgate: London feeling van, amit én is szintén nagyon szerettem. Úgy látom, a Snowdrop motorral nem lesz gond, stabil 60 FPS ultrán - Ubis játékokkal mostantól nem lesz gond?! El se hiszem. Nálam abszolút semmi bug nem volt (Win 10), minden olajozottan ment, szinte túl szép, hogy igaz legyen. Az UI meg hát, na, iszonyat bejön.
Eddig csak mérsékelten érdekelt a játék, ez most megváltozott.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



http://kotaku.com/the-division-is-at-its-best-when-youre-stabbing-people...

In these pre-release times, the understandable tendency has been to compare The Division with the familiar: It’s a little bit Destiny, a little bit Ghost Recon, a little bit Diablo, and so on. It does have similarities with those games, but I’m more intrigued by what it’s doing differently. The Dark Zone adopts the exciting lawlessness seen in survival games like Rust and DayZ, as well as other more analog multiplayer games where sides aren’t defined and trust isn’t guaranteed. Alliances, betrayals, strength in numbers and fear of the unknown aren’t your standard video game back-of-the-box bullet points, but they have rich potential.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Na így bő 4 óra játék után igazából rájöttem mi a legnagyobb bajom ezzel az egésszel. Kurva üres. Nyilvánvalóan a teljes több mint valószínű, hogy nem ilyen lesz, de sétálgatok az utcán és semmi nem történik. Nagyjából sehova nem lehet bemenni, de ha valahova mégis akkor az copypasta mindenütt. A metró, az a pár épület, minden ugyanúgy néz ki, minden kb ugyanott pl egy bejárható épületben / szobában van csak mondjuk pár blokkal arrébb. Az ellenfelekben semmiféle változatosság nincs. Persze ez is változhat, de baromi unalmas lesz ugyanazokra az ellenfelekre lőni az egész játék alatt. Mondjuk kicsit túlzok, mert ugye van a lángszórós, sima fegyveres meg a melee-s. Aztán ezekből van a különböző "erősségű" variáns, de lényegében a változatosság 0. Ahogy a sztori küldetésen kívül az összes "random" encounter is kb annyi hogy odamész, lelövöd azt a pár ellenfelet aki épp ott van, azután jön még 3-4, lelövöd azokat is és kapsz valami értelmetlen rewardot. Hurrá. A Dark Zone az mondjuk teóriában nagyon jó, de engem inkább frusztrál mint szórakoztat. Nagynehezen szerzel valami jó lootot amit ugye extractolni kéne erre valami köcsög hátbalő és volt loot nincs loot. Nem mondom, biztos van aki ezt nagyon élvezni fogja, de én annyira nem éreztem rá, hogy ez miért jó. A DZ-ban viszont ugyanaz a baj mint a másik zónában. Üres. Mászkálsz az utcán és ha mázlid van találsz mobot, de leginkább üres minden. Mégegyszer mondom, ez lehet változik, akkor még akár okés is lehet, de az előbbi miatt elég akkor is tökönszúrás marad a külön xp, külön pénz stb.

Nem vártam tőle sokat, de ez bőven alulteljesíti még azt is. Próbálnám megérteni másnak mitől jön be olyan nagyon, de egyszerűen lövésem sincs. Nem is változatos, nem is annyira érdekes, a setting is max 1 óra után elég uncsi és repetitív, a játékmenetben egy deka egyediség sincs. Nem, nem értem. :(

Viszont le a kalappal a Ubi előtt, mert a PC verzió kivételesen tök jó lett így a béta alapján.



Joda írta: Próbálnám megérteni másnak mitől jön be olyan nagyon, de egyszerűen lövésem sincs.

Ez itt már ízlés kérdése, megérteni nem lehet. Én sem értem, hogyan képesek emberek 100 órákat elkúrni egy Battlefieldben.

Nekem két dolog miatt tetszik annyira, hogy előrendelős. Az egyik a hangulata, ami engem nagyon elkapott, és ettől én máris megbocsájtom az általad felsorolt hibákat neki, mert egyszerűen nem érdekel, élveztem minden játékban töltött percet.

A másik, hogy végre egy lövölde, ahol nem bakkecseként ugrabugrál az ellenfél, és ahol nem az dönt, hogy valaki 3434 méterről pisztollyal kilövi a bal szemed ugrás közben. Én félelmetesen rosszul célzok egérrel (TF2-ben egyedül a lángszóróssal tudtam értékelhető teljesítményt felmutatni :-D), és a reflexeim sem a legjobbak, ennek ellenére ezzel a játékkal én most boldogulok (Dark Zone-ban is), mert némi ésszel és odafigyeléssel lehet keresnivalója az embernek.

Nem azt mondom, hogy nincsenek hibái, vagy hogy nem látom őket - egyszerűen nem érdekelnek, mert nálam a plusz oldalon sokkal több van most, mint amennyi negatívumot fel tudok hozni.



nálam a plusz oldalon sokkal több van most, mint amennyi negatívumot fel tudok hozni.

Oké, de mik azok a pluszok azon túl, hogy nem ugrabugra 360noscope? Ami mondjuk nagyjából az összes cover based TPS játékra igaz.



A kinézete, a hangok, a kezelőfelület, a környezet, a hangulata, maga a játékmenet, a harcok, a fegyverek, a bázis építése/fejlesztése, a 4 fős csapatos kóborlás a FZ-ben a haverokkal. Erre írtam korábban, hogy önmagában láttuk már mindet máshol, de itt *számomra* egy olyan egységgé lett gyúrva, hogy nem tudom nem szeretni. Ennél jobban nem tudom elmagyarázni, egyszerűen az én ízlésemnek maximálisan megfelel eddig.

ShowHide spoiler #

Amit nem tudhatok, mert kb. egyikkel sem játszottam, mivel minden volt valami, amit utáltam :-D



Szerencsere nem egyedul kezdtem neki a jateknak hanem egy baratommal. Igy is lett kitalalva a jatek, elvegre egy mmo-rol beszelunk, a lenyeg a jo csapatmunka. Aki egyedul jatszik vele az lemarad a lenyegrol.
Az elso benyomasok: a grafika gyonyoru, a hangulat lenyugozo, a jatekmenet pedig kelloen szorakoztato. A mar jol ismert elelemek figyelemre melto szakertelemmel gyurtak ossze, mert minden percet elvezem.
Latok benne potencialt, hogy tobb szaz orat is belerakjak, ami miatt megerne beruhazni a jatekra.
Egyelore kizarolag pozitivumokat tudnek mondani rola, de majd a beta vegen osszegzem az impresszioimat.



meddig tart a beta? nekem pentektol hetfo reggelig toltott valoban a rohadek.:D kiprobaltam, eddig nagyon bejovos!

"okey-dokey!"



Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Nem voltak nagy elvárásaim. Beta alapján rájöttem, hogy nekem ez nem kell, olyan nyögvenyelős az egész. Engem valamiért rohadtul zavar, hogy kapucnis embereket kell egy fél tárral fejbelőni, amíg elhullanak. Sci-fiben valahogy elmegy a HP csíkos dolog, de egy "jelenkori" cuccnál engem kizökkent. Meg az egész olyan steril, üres, csúnya. Tény, hogy Dark Zone-ban egyszer voltam haverokkal, de valahogy az sem az igazi. Nem kapott el na.

- I don't think you should drink that. It looks bad for you. - Nonsense. It makes me feel great. Smarter. More aggressive. It feels like I could... Like I could... TAKE ON THE WORLD!



koszi! akkor belevetem magam most, hogy vegre megint van net!:D

"okey-dokey!"



tegnap, (itteni) este hatkor lelottek a szervereket.:( megerte a harom nap toltogetes, nagyon ki akartam probalni es vegre sikerult. sajna az utolso akciom -speedrunnoltunk a korhazban hard fokozatban, hogy osszehozzam a lvl8-at a gyonyoru kek M1A-mhoz, mar nem jott ossze. de maga a jatek sztem baromi jo, de nem az amire a legtobben szamitottak. inkab amolyan WoW jellegu game iszonyat izgalmas pvp-vel. en az idom 80%-at a darkzone-ban toltottem, 6-7 szinten, 12(ugy tunik a betaban az volt a max) pvp szinten. lesz meg egy nyilt betazas is, azzal elbohockodok, kozben varom hatha lesz vmi elorendelo akcio, ami az arbol enged es nem mondjuk rozsaszin fegyver szkinnel reklamozza magat.:D (egy rakas kinaival roppant erdekes egyutt jatszani am!)

"okey-dokey!"



Nos, előrendeltem asszony előrendelte a sleeper editiont, sapkával meg mindennel, yay! %O

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.




http://kotaku.com/the-division-s-second-beta-includes-some-promising-twe...

van par jobbfajta valtoztatas. darkzoneban pl nem leszel rogue azonnal ha csak veletlenul belelosz vkibe, csak kapsz egy figyelmeztetest.(szamomra az egyik legidegesitobb volt amikor valami szuper baleklama beszaladt a line of fire-ba, aztan egyszer csak latod hogy mindenki feled fordul es BANG!:D )

"okey-dokey!"



akinek meg nem volt de erdekli-lehet elotolteni az open betat!

"okey-dokey!"



Gurus hír alapján a PC-s az 19-20-21 lesz. Ennyi időért 30GB-ot nem szedek le annak tudatában, hogy a C2Q proci + 4GB kombinációval jó esetben 22-30Fps-t lehet kicsalni belőle, feltéve ha nem swapol a kevés ram miatt és nincs más játékos a közelben. Kéne egy zsák pénz új gépre. :D
Sajnálom, hogy a tabletes taktikai mókolás kikerült a játékból. Legnagyobb ötlet volt pedig.



mudoKon írta: Nem voltak nagy elvárásaim. Beta alapján rájöttem, hogy nekem ez nem kell, olyan nyögvenyelős az egész. Engem valamiért rohadtul zavar, hogy kapucnis embereket kell egy fél tárral fejbelőni, amíg elhullanak.

Ezt már én is szóvátettem de aztán jött a fikázás, hogy "nem játszottál még rpg vel?"



Ja, ha nálad fikázás egy egyszerű kérdés... oviban is mimóza volt a jeled? :-D Egyébként a kérdés meg teljesen jogos volt, ugyanis az elejétől fogva nem sima lövöldének volt eladva:

Tom Clancy’s The Division is an online action-RPG

Az, hogy mást vártál esetleg, az teljesen rendben van, az is, ha nem tetszik a rendszer. Ezért király, hogy van open béta is, mindenki ki tudja próbálni.



Bár abszolút hidegen hagyott eddig minden infó a játékból, az open bétára benevezek, meglássuk, mi történik, ugyanis döbbenetes, hogy mennyire a két véglet között ugrál a progi értékelése: a tábor egyik fele szerint tízpertíz, évjátéka, a másik fele szerint meg szémtrevaló kacat. Szóval ezt látnom kell :D

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Érdekes módon egyébként tényleg ez van - nem nagyon láttam olyat, hogy "végülis nem rossz, ha picit lejjebb meg az ára, akkor lehet benevezek" - mindenhol azt látom, hogy vagy ótvar fos ("nem vártam sokat, de alulmúlta"), vagy hogy kurvajó ("féltem tőle, de kellemesen csalódtam") :-D

Ismeretségi körben egy teljes csapat mondta le az előrendelést, mert nem az lett, amit vártik. Ugyanakkor egy másik banda meg előrendelte a closed béta után, annyira bejött mindenkinek. Érthetetlen ez a jelenség :-D



roodie írta: oviban is mimóza volt a jeled? :-D .

rwurl=https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10269155_21534...



:-DDD Addig vagyok seriff, amíg meg nem jönnek az embereim: a Görény, meg a Mimóza. Kedvenc :-)


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Jó asszociáció és jó kép, csak az a kár, hogy egy sokkal későbbi és sokkal gyengébb közös westernjükből van.

Sors bona, nihil aliud.



Én azt hittem ez egy Rainbow Six nyomdokaiba lépő csapat alapú taktikai FPS, de aztán láttam, hogy inkább egy FPS-be oltott Hellgate London. Azért amikor a hátizsák ad sebzés módosítót. az mutat valamit. :D



Meg mindig nem vilagos mindenki szamara hogy ez egy mmorpg. Az hogy a harcrendszer dinamikusabb a tobbi mmo-hoz kepest az nem azt jelenti hogy COD-ra kell szamitani. A fejloves nagyobbat sebez mint a sima testi talalat, de egy magasabb szintu npc-t nem fog megolni egy headshot. Miert? Azert mert ez egy rpg. Csak sokakat megteveszt hogy a jatek nem egy fantasy vilagba csomagolt szerepjatek hanem egy nagyon is rendhagyo disztopikus jovoben jatszodo akcio rpg, es ilyennel meg nem sokkal jatszottunk.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!