Ami bőven elég idő arra, hogy végigvidd Romero új pályáját. :D Újra nekiültem, mert pisztolyos starttal akartam halál / visszatöltés nélkül a végére érni, hát kemény volt. Kurva jó cucc: egyrészt klasszikus, néhol szinte Wolf 3D-s - kinyitsz egy ajtót, a terem pedig tele van taktikusan elhelyezett ellenfelekkel, akik imádnak oldalról és hátulról neked esni - Romero dizájn (folyamatos akció, elsőre zavaros és lehetőségekben gazdag, kiismerve viszont egyszerű layout elég sok csapdával), másrészt meg tökéletesen illeszkedik az első epizód hangulatához és jóval modernebb, érdekesebb, látványosabb, mint az eredeti pályák. Tulajdonképpen az old school Doomot ötvözi a mai mapperek cuccaival kiválóan. Fasza, hogy mennyire kell figyelni a lőszerre (a shotgun kb. ingyen van, de a többiből tankolni kell a nehéz pillanatokra), de tetszettek a jóféle gombos fejtörők is. :)
Igazából a bossfight helyszínét leszámítva - mert azért egy pentagram alakú arénát nem lehet csak úgy überelni - ez jobb, mint Sandy Petersen eredeti E1M8-a. Jó látni, hogy Romero nem felejtette el a jó map design-t 20 év alatt sem... remélem, hogy az FPS, amin most dolgozik inkább Doomos lesz világmegváltóan innovatív ötletek halmaza (Daikatana :D) helyett.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nagyszerű, nem is emlékszem mikor volt utoljára failed letöltésem, hát most lett egy 2.9 Gbos unconfirmed.crdownload fileom a telepíő helyett, viszont máshol nem fellelhetó a file, szóval most megint elindítottam egy letöltést, remélem a legjobbakat.
Doom1/2-t már nem nagyon szoktam játszani, ha nagyon retrozni támad kedvem akkor Glquake de megnéztem Romero pályáját youtubeon :D. Daikatanát nem próbáltam, de olvastam annó, hogy rossz lett. Azt viszont nem tudtam, hogy jelenleg is dolgozik egy projekten.
Idén valószínűleg már ki is fog derülni róla néhány dolog, elképzelhető, hogy nem is olyan sokára: szvsz a mostani pályával Romero kb. fel akarta hívni a figyelmet arra, hogy még létezik. :D
Egyébként a régi Doom érdekes egy teremtmény: csak azt tudom ajánlani, hogy rakj fel egy jóféle source portot (mondjuk ZDoom, GZDoom, esetleg Crispy Doom, ha tökre autentikus akarsz maradni) és nézz bele, mert kb. időtlen cucc mai egeres-billentyűzetes irányítással. Én kb. 5 éve raktam fel újra úgy, hogy gyerekkorom óta nem láttam... azóta sem töröltem le, mert alapból is szimplán csak tökéletes fun, a modok meg állandóan felfrissítik vagy gyökerestől felbolygatják (pl. Brutal Doom). Esélyes, hogy nem lehet megunni, mondanék is pár frankó modot meg pályacsomagot, de tervezek főoldalas cikket a témában, szóval sztéj tyúnd (az anyag már kb. megvan, csak szabadidő kérdése a dolog :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Szerk: Először másra válaszoltam, szóval never mind.
Ő... a hiba az ön készülékében? :)
Kb. így kell festenie a játéknak a HDR kilövése után: rwurl=http://i.imgur.com/LRkwRti.jpg
(MSAA 4x, Soft Shadows: ON, 95-ös FoV és flashlight shadows: ON beállításokkal)
Mellesleg ha a D3BFGConfig.cfg-ből nem alkalmazódik pl. a HDR-t kilövő beállítás, akkor érdemes az ugyanerre leledző savegame mappából törölni a profile.bin file-t. A játék ezt majd újra létrehozza a konfigfile alapján.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem csak néhány ajtó és tereptárgy (pl. dobozok) tűnt gyenge minőségűnek - és nem öt perc, hanem 15 óra alatt. Nem sokat nyom a latba, az meg pl. külön jó, hogy lecserélték a fegyverek textúráit is nagyobb felbontásúra, így összességében nem lesznek feltűnő különbségek annyira sehol... szóval vagy egyéni szoc problémád van, vagy valamit elszúrt a telepítő. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Majd ébressz fel a következő trélernél, nekem már a tököm kivan ezzel a sok "exkluzív coverage"-el, ahol mindenki csak pofázik, hogy "á, így meg úgy jó, nesztek itt van 2 kép", a játékból meg nem mutatnak semmit sem. Régen ezekből írtak egy cikket a nyomtatott sajtóban és kész, most meg egy hónapon keresztül eseménytelen és információban szegény videókkal promózzák ugyanezt. Fuck 'em.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Itt van még 28 percnyi hiperexkluzív pofázás Strattonnal és egy csomó olyan emberrel, akikre egyáltalán nem vagy kíváncsi (a nyugodt kontrolleres fiúktól): https://www.youtube.com/watch?v=NrIMb-ro-UI
Olyan aranyos, amikor a GI veri a mellét arra, hogy elmentek az id-hez, aztán az "exkluzív" videóban webkameráról nyomják be neked az executive producert.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"And how do you escape this eternal damnation? You blast the nasty pink demon right between their beady little eyes!" :DD Zseniális a teljes monológ, a "the best Doom ever"-ön mondjuk jót röhögtem, mert asszem pont a Jaguar verzió az, amelyikben nincs zene, mert nem volt rá elég ram. :D
Anno én is kipróbáltam az egeres Doom-ot, ahol még az egerezés annyit tett, hogy azzal mászol előre is. Nem csodálom, hogy abban az időben még nem terjedt el a dolog. :)
(Aztán az emberek el is voltak a kurzorokkal jó ideig, ugye még a Quake-et is úgy lőtték be, hogy Doom-osan felfelé lőjön helyetted. Aztán nem csoda, hogy egérrel szanaszét lehetett benne alázni mindenkit a számtech teremben.)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én az eredeti játékkal sosem játszottam egérrel, szóval csak annyit tudok, hogy támogatta (lehet, hogy már a Wolf is, mert van korabeli videó, amin Romero egérrel nyomja azt is - mellesleg kurva vicces, mert Romero balkezes és úgy is használja az egeret, így hirtelen megérted, hogy úgy már van értelme a kurzorbillentyűk + egér kombónak :D), de az pl. megvan, hogy a legtöbb játékban ki lehetett kapcsolni az egérrel való előre-hátra mozgást.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
A loadoutos dolgot én sem értem, tökre nem Doomos sajnos. A szinglit nagyon várom, de a multival úgy vagyok, hogy örülök, ha jó, annyira viszont nem bánom, ha rossz. A dobálható teleport meg a revenant / baron of hell gameplay tetszetős azért.
Szerk: Mellesleg baromira nem értem a GameInformeres coverage-ben, hogy miért nem mutathatnak valami új gameplay-t. Nevetségesnek tűnik így az egész, hogy még a "hands-on" benyomások mögé is csak az eddigi multis videókból vagdostak össze valamit. Rogyásig volt a Youtube alfa videókkal is, amíg le nem törölgették, igazán nem lenne nagy cucc. Bethesda sucks.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Elég meglepő ez, ilyen közel a rilízhez, de legalább azt a hatást kelti, hogy nem akarják összecsapni a bétázás alatt szerzett tapasztalatokat.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Mások szerint meg júniusban.
ibi amentia latet
Ezt megnézem (röpke 2-4 óra mire lejön moddbről)
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Ami bőven elég idő arra, hogy végigvidd Romero új pályáját. :D Újra nekiültem, mert pisztolyos starttal akartam halál / visszatöltés nélkül a végére érni, hát kemény volt. Kurva jó cucc: egyrészt klasszikus, néhol szinte Wolf 3D-s - kinyitsz egy ajtót, a terem pedig tele van taktikusan elhelyezett ellenfelekkel, akik imádnak oldalról és hátulról neked esni - Romero dizájn (folyamatos akció, elsőre zavaros és lehetőségekben gazdag, kiismerve viszont egyszerű layout elég sok csapdával), másrészt meg tökéletesen illeszkedik az első epizód hangulatához és jóval modernebb, érdekesebb, látványosabb, mint az eredeti pályák. Tulajdonképpen az old school Doomot ötvözi a mai mapperek cuccaival kiválóan. Fasza, hogy mennyire kell figyelni a lőszerre (a shotgun kb. ingyen van, de a többiből tankolni kell a nehéz pillanatokra), de tetszettek a jóféle gombos fejtörők is. :)
Igazából a bossfight helyszínét leszámítva - mert azért egy pentagram alakú arénát nem lehet csak úgy überelni - ez jobb, mint Sandy Petersen eredeti E1M8-a. Jó látni, hogy Romero nem felejtette el a jó map design-t 20 év alatt sem... remélem, hogy az FPS, amin most dolgozik inkább Doomos lesz világmegváltóan innovatív ötletek halmaza (Daikatana :D) helyett.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nekem kora délután óriási mákom volt és kb. 20 perc alatt leért minden. Persze nem hogy kipróbálni, még telepíteni sem volt időm. Na, de majd este...
Non serviam
Nagyszerű, nem is emlékszem mikor volt utoljára failed letöltésem, hát most lett egy 2.9 Gbos unconfirmed.crdownload fileom a telepíő helyett, viszont máshol nem fellelhetó a file, szóval most megint elindítottam egy letöltést, remélem a legjobbakat.
Doom1/2-t már nem nagyon szoktam játszani, ha nagyon retrozni támad kedvem akkor Glquake de megnéztem Romero pályáját youtubeon :D. Daikatanát nem próbáltam, de olvastam annó, hogy rossz lett. Azt viszont nem tudtam, hogy jelenleg is dolgozik egy projekten.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Tavaly előtti hír:
http://www.techtimes.com/articles/12786/20140813/doom-co-creator-john-romero-begins-work-on-new-fps-game.htm
Idén valószínűleg már ki is fog derülni róla néhány dolog, elképzelhető, hogy nem is olyan sokára: szvsz a mostani pályával Romero kb. fel akarta hívni a figyelmet arra, hogy még létezik. :D
Egyébként a régi Doom érdekes egy teremtmény: csak azt tudom ajánlani, hogy rakj fel egy jóféle source portot (mondjuk ZDoom, GZDoom, esetleg Crispy Doom, ha tökre autentikus akarsz maradni) és nézz bele, mert kb. időtlen cucc mai egeres-billentyűzetes irányítással. Én kb. 5 éve raktam fel újra úgy, hogy gyerekkorom óta nem láttam... azóta sem töröltem le, mert alapból is szimplán csak tökéletes fun, a modok meg állandóan felfrissítik vagy gyökerestől felbolygatják (pl. Brutal Doom). Esélyes, hogy nem lehet megunni, mondanék is pár frankó modot meg pályacsomagot, de tervezek főoldalas cikket a témában, szóval sztéj tyúnd (az anyag már kb. megvan, csak szabadidő kérdése a dolog :D).
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Hát ez nálam 5 perc alapján kurvára nem így néz ki...
Non serviam
Szerk: Először másra válaszoltam, szóval never mind.
Ő... a hiba az ön készülékében? :)
Kb. így kell festenie a játéknak a HDR kilövése után:
rwurl=http://i.imgur.com/LRkwRti.jpg
(MSAA 4x, Soft Shadows: ON, 95-ös FoV és flashlight shadows: ON beállításokkal)
Mellesleg ha a D3BFGConfig.cfg-ből nem alkalmazódik pl. a HDR-t kilövő beállítás, akkor érdemes az ugyanerre leledző savegame mappából törölni a profile.bin file-t. A játék ezt majd újra létrehozza a konfigfile alapján.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Nope, fosul néz ki, mert a textúrák egy része HD, egy másik része meg ultra-lowD. :-)
Non serviam
Nekem csak néhány ajtó és tereptárgy (pl. dobozok) tűnt gyenge minőségűnek - és nem öt perc, hanem 15 óra alatt. Nem sokat nyom a latba, az meg pl. külön jó, hogy lecserélték a fegyverek textúráit is nagyobb felbontásúra, így összességében nem lesznek feltűnő különbségek annyira sehol... szóval vagy egyéni szoc problémád van, vagy valamit elszúrt a telepítő. :)
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Én egy fantasy FPSt hiányolok a jelenlegi felhozatalból mint a Heretic/Hexen vonal volt anno még 486-on 512kb VGA-n. Régi szép idők :)
Kíváncsi vagyok milyen enginet használ Romero a projekthez, gondolom azért nem olyan nagy a cége, hogy saját currentgen enginet fejlesszen.
Lehet, ha kijön a cikk amit említettél teszek egy próbát valamelyik doom sourceporttal.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Közben kipróbáltam én is a Doom3BFG Hidefet, és a látvány valóban javul, viszont kb. felezi, vagy harmadolja az FPSt. Szóval nekem nem opció sajna.
zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök
Krosszóver tájm:
rwurl=https://pbs.twimg.com/media/CNsgMWIUkAAH1Gk.jpg
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Új GI videó Romero pályájával és 1-2 új aprósággal a Doom 4-ről:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=M5-fgF1TXk8
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Doom is the most cerebral slaughterhouse you've ever seen
the hype is real
Új képek és dojcsenszky videó: http://www.pcgames.de/Doom-2016-Spiel-56369/Specials/Gespielt-Video-Hand...
http://www.pcgames.de/Doom-2016-Spiel-56369/Videos/id-Software-Anspiel-B...
(angolosítva)
rwurl=http://www.pcgames.de/screenshots/original/2016/01/Doom_2016_Vorschau_Ha...
rwurl=http://abload.de/img/doom_2016_vorschau_ham1ssb.jpg
rwurl=http://abload.de/img/doom_2016_vorschau_hamks5x.jpg
rwurl=http://www.pcgames.de/screenshots/1020x/2016/01/Doom_2016_Vorschau_Hands...
ibi amentia latet
Majd ébressz fel a következő trélernél, nekem már a tököm kivan ezzel a sok "exkluzív coverage"-el, ahol mindenki csak pofázik, hogy "á, így meg úgy jó, nesztek itt van 2 kép", a játékból meg nem mutatnak semmit sem. Régen ezekből írtak egy cikket a nyomtatott sajtóban és kész, most meg egy hónapon keresztül eseménytelen és információban szegény videókkal promózzák ugyanezt. Fuck 'em.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Itt van még 28 percnyi hiperexkluzív pofázás Strattonnal és egy csomó olyan emberrel, akikre egyáltalán nem vagy kíváncsi (a nyugodt kontrolleres fiúktól):
https://www.youtube.com/watch?v=NrIMb-ro-UI
Olyan aranyos, amikor a GI veri a mellét arra, hogy elmentek az id-hez, aztán az "exkluzív" videóban webkameráról nyomják be neked az executive producert.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Ezt tegnap találtam, teljesen kész:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=u2CzxI04qHs
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
régen tök vagányak voltak a videójáték reklámok
"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan
"And how do you escape this eternal damnation? You blast the nasty pink demon right between their beady little eyes!" :DD Zseniális a teljes monológ, a "the best Doom ever"-ön mondjuk jót röhögtem, mert asszem pont a Jaguar verzió az, amelyikben nincs zene, mert nem volt rá elég ram. :D
Ja, egyébként SEGA 32X:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=kcINs2hJwGs
PC:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=LiPNg8hn_1o
Realism! 360 degrees smooth scrolling! Immerszív, mint állat! :D Pro: egeres irányítás, bitches!
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Anno én is kipróbáltam az egeres Doom-ot, ahol még az egerezés annyit tett, hogy azzal mászol előre is. Nem csodálom, hogy abban az időben még nem terjedt el a dolog. :)
(Aztán az emberek el is voltak a kurzorokkal jó ideig, ugye még a Quake-et is úgy lőtték be, hogy Doom-osan felfelé lőjön helyetted. Aztán nem csoda, hogy egérrel szanaszét lehetett benne alázni mindenkit a számtech teremben.)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Én az eredeti játékkal sosem játszottam egérrel, szóval csak annyit tudok, hogy támogatta (lehet, hogy már a Wolf is, mert van korabeli videó, amin Romero egérrel nyomja azt is - mellesleg kurva vicces, mert Romero balkezes és úgy is használja az egeret, így hirtelen megérted, hogy úgy már van értelme a kurzorbillentyűk + egér kombónak :D), de az pl. megvan, hogy a legtöbb játékban ki lehetett kapcsolni az egérrel való előre-hátra mozgást.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=6A4-SVUHQYI
Egyébként az egész channelt ajánlom annak aki még nem ismeri. Nagyon profi és jól összerakott contentet csinál az ember.
Choose your next words with excpetional care!
ÓÓÓ BASSZUS!!!!:
http://www.moddb.com/mods/brutal-doom-64
rwurl=http://media.moddb.com/images/mods/1/29/28992/2016-01-20_02_17_27-CompatWindow.png
Sgt Mark IV csinálja. :D
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
Folyton bejövök ide a frissek miatt, de csak dinoszauruszkori leleteket látok. Nyithatnátok a kedvenc őskövületeiteknek külön topikot.
Logika: ha lenne bármilyen hír az új játékról, akkor azt látnád a topikban.
Na de ha annyira éhes vagy, akkor íme pár perc pofázás a GI-től:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=9JRQQTtArIo
Elmondják, mennyire jót játszottak, baromira érdekes.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.
2 fegyver lehet csak egyszerre nálunk muliban? Furán hangzik.
Kösz!
A loadoutos dolgot én sem értem, tökre nem Doomos sajnos. A szinglit nagyon várom, de a multival úgy vagyok, hogy örülök, ha jó, annyira viszont nem bánom, ha rossz. A dobálható teleport meg a revenant / baron of hell gameplay tetszetős azért.
Szerk: Mellesleg baromira nem értem a GameInformeres coverage-ben, hogy miért nem mutathatnak valami új gameplay-t. Nevetségesnek tűnik így az egész, hogy még a "hands-on" benyomások mögé is csak az eddigi multis videókból vagdostak össze valamit. Rogyásig volt a Youtube alfa videókkal is, amíg le nem törölgették, igazán nem lenne nagy cucc. Bethesda sucks.
Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.