Oké, hogy marketing rizsa ez a videó, de elég izgalmasnak tűnik a virtuális megjelenítő téma a HoloLens esetén. Csak nagy kár, hogy pár évig inkább lesz menő tér-informatikusok, tervezők játékszere és csak sokára lesz belőle kommersz áru.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=9OcnRH5UjfU
CryTech, CryEngine, egzotikus tájak, szigetek, de főleg sziklák és hegyek. The Climb, a hegymászó szimulátor.
Mindezt Oculus Riftre, gondolom exluzív lesz a saját alkalmazás boltjukban.
Gameplay trailer vagy inkább teaser a GamerHubTV csatornáról:
rwurl=https://youtu.be/n05IO2RnKk8
Hááát, azért jól el volt rejtve. De talán nem akkora baj ha itt is van belőle. :)
Más. Minap kiszivárgott a HTC Vive SDK2-ről pár fotó. Erre fel kijött egy olyan hivatalos infó, hogy az új verziót januárban a CES-en mutatják be és nagy technikai áttörést(!?) értek el benne, de pontos infókat csak ott közölnek. Egyből elkezdődött az agyalás, hogy felbontást növeltek vagy van benne szemlekövetés, esetleg "csak" az irányítás pontossága nőt. Most lehet várni januárig, míg kiderül miért lett elhalasztva a végleges verzió.
A Manus VR kesztyűről lehetett már régebben is hallani, de úgy néz ki ők az egyik első HW fejlesztő csapat, aki a saját eszközét a Valve Lighthouse VR irányító rendszerébe integrálják. Cserébe kisebb késleltetést és pontosabb visszacsatolást várnak. Ezzel megkezdődött a szabványosítási háború. Manus VR Experiment with Valve’s Lighthouse to Track VR Gloves
Amíg a végleges terméket nem szedi szét valaki, már nem hiszek el semmit. A Sony letette a nagy esküt, hogy nincs semmilyen extra GPU/CPU a dobozban. Persze kamuzhattak is.
Rezolúció és képfrissítés felskálázás, esetleg némi geometria-korrekció és pixeles élsimítás valamint a tévés leágazásra képgeometria-konverzió. Elvileg ezt tudja a cikk szerint.
Nyilván kevés az alap PS4, de nem hinném, ennél többet ki lehet helyezni úgy, hogy meg is érje. 4 megapixelnél, 90-120 herz-en már ez is nagy tehermentesítés.
Módosult az Oculus Rift hardverigénye. eredetileg úgy volt, hogy a VR headset két USB 3.0-s interfészt kér a megfelelő működéshez, de ez most három 3.0-s és egy 2.0-s USB aljzatra módosult.
Á, normálisabb mini-itx hátán van minimum 4, inkább több usb 3, plusz headerekkel a gépházon még vagy kettő.
Egyébként mini-ITX 2 fury minivel? Azt hogy, amikor a szabványban csak 1 db full méretű PCI expressnek van hely? :D
(Vagy az anno AMD által bemutatott cuccról beszélsz amit nem lehet kapni?)
szerk: esetleg pci splitterrel megoldható, de nagyon gázos..
2x8-as osztott riser kábellel, természetesen. És igen, nem lassítja. Amúgy benéztem, mert nem minit, hanem rendes Fury X-et építettek bele. Az ilyen direkt gamer ITX dobozokba simán elfér a két hűtő és még jut kompakt vizesnek hely CPU-ra is. Amúgy jogos volt a kérdésed.
Az egyenlőre ismeretlen képességekkel bíró Samsung VR vezérlőt a CES kiállításon mutatják majd be. De eddig is lőttek fel egy teaser videót:
rwurl=https://youtu.be/dHrfMpH7Bf8
A Tesla Suit szintet lépett. Az első verziók még úgy néztek ki, mint elektromos hulladékból sufniban barkácsolt izé. Azóta több mérföldkövet maguk mögött tudhatnak, fejlesztőknek küldtek ki tesztelésre is eszközöket, de most végre belekapcsolnak. Ugyebár a ruha és a kesztyű a mozgásunkat viszi át a VR világába. Ezen felül fizikai visszacsatolást ad a játékosnak a VR világából, amit nem motorok és más drága megoldással tesz, hanem a user saját izmai által. Ha ez nem hangzik elég izgalmasnak, akkor még ott a környezeti hőmérséklet visszaadása is a funkciók között. Teslasuit is a Tactile Skin that Lets You Feel VR, Kickstarter Jan 1st
SensoMotoric Instruments (SMI), one of the oldest and largest companies focused on technology that tracks the human eye, is planning to show off foveated rendering at CES next week alongside the newest edition of their technology – a 250Hz eye-tracking kit for HMDs.
...
When you look at an object only the center of your focus, where your eye’s fovea is, appears perfectly clear with the image getting progressively less so as it approaches your peripheral. Foveated rendering takes advantage of this by using low-latency eye tracking to track the eye’s fovea and then only renders full resolution of the image where the user’s focus is. The benefit being that the computer has significantly less to render because it only needs to output full resolution where you are looking, thus enabling much greater performance with current hardware.
...
With that sort of performance improvement, getting modern computer systems to render VR to upcoming 4K, 8K or even 11K screens becomes much more of a possibility.
Érdekes elgondolás, nem is tűnik hülyeségnek, így meglenne a 4K+ előnye, annak nyilvánvaló hátránya nélkül.
Ha valaki nem látta olvasta még ezer híroldalon, hatodikától a CES-en lesz végeleges ár az Oculus Rift CV1-re és természetesen onnantól él az előrendelés!
Ja hát 120-140ezer nekem is bőven sok érte még akkor is, ha előtte kipróbáltam valahol és letettem tőle a hajam annyira fasza. A content mennyisége sem lesz idén akkora, hogy szaladjak a boltba megvenni, de majd látjuk.
Kis meglepetés a joggal ideges KickStarteres Oculus Rift támogatóknak:
As a small token of our appreciation for your support, all Kickstarter backers who pledged for a Rift development kit will get a free Kickstarter Edition Oculus Rift!
Még előrendelni se lehet, én így nem fűzök hozzá sok reményt, hogy idén lesz a karácsonyfa alatt.
Oké, hogy marketing rizsa ez a videó, de elég izgalmasnak tűnik a virtuális megjelenítő téma a HoloLens esetén. Csak nagy kár, hogy pár évig inkább lesz menő tér-informatikusok, tervezők játékszere és csak sokára lesz belőle kommersz áru.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=9OcnRH5UjfU
http://kotaku.com/the-vive-valve-and-htc-s-vr-headset-collaboration-wil-...
Nna, megjött a bejelentés: 2016 Áprilisában lesz elérhető a steam VR.
Ez megmagyarázza miért lett a HTC Vive megjelenése is elnapolva pont addig.
Előrendelt Oculus CV1-hez alapból jár az EVE: Valkyr.
CryTech, CryEngine, egzotikus tájak, szigetek, de főleg sziklák és hegyek.
The Climb, a hegymászó szimulátor.
Mindezt Oculus Riftre, gondolom exluzív lesz a saját alkalmazás boltjukban.
Gameplay trailer vagy inkább teaser a GamerHubTV csatornáról:
rwurl=https://youtu.be/n05IO2RnKk8
#1373
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Hááát, azért jól el volt rejtve. De talán nem akkora baj ha itt is van belőle. :)
Más. Minap kiszivárgott a HTC Vive SDK2-ről pár fotó. Erre fel kijött egy olyan hivatalos infó, hogy az új verziót januárban a CES-en mutatják be és nagy technikai áttörést(!?) értek el benne, de pontos infókat csak ott közölnek. Egyből elkezdődött az agyalás, hogy felbontást növeltek vagy van benne szemlekövetés, esetleg "csak" az irányítás pontossága nőt. Most lehet várni januárig, míg kiderül miért lett elhalasztva a végleges verzió.
A Manus VR kesztyűről lehetett már régebben is hallani, de úgy néz ki ők az egyik első HW fejlesztő csapat, aki a saját eszközét a Valve Lighthouse VR irányító rendszerébe integrálják. Cserébe kisebb késleltetést és pontosabb visszacsatolást várnak. Ezzel megkezdődött a szabványosítási háború.
Manus VR Experiment with Valve’s Lighthouse to Track VR Gloves
Mindeközben a másik oldalon:
Oculus is now shipping the finished Rift, but only to developers
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-playstation-vr-external-processor-revealed
Kevés ide az alap PS4 :)
Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut
Amíg a végleges terméket nem szedi szét valaki, már nem hiszek el semmit. A Sony letette a nagy esküt, hogy nincs semmilyen extra GPU/CPU a dobozban. Persze kamuzhattak is.
Rezolúció és képfrissítés felskálázás, esetleg némi geometria-korrekció és pixeles élsimítás valamint a tévés leágazásra képgeometria-konverzió. Elvileg ezt tudja a cikk szerint.
Nyilván kevés az alap PS4, de nem hinném, ennél többet ki lehet helyezni úgy, hogy meg is érje. 4 megapixelnél, 90-120 herz-en már ez is nagy tehermentesítés.
Módosult az Oculus Rift hardverigénye. eredetileg úgy volt, hogy a VR headset két USB 3.0-s interfészt kér a megfelelő működéshez, de ez most három 3.0-s és egy 2.0-s USB aljzatra módosult.
Ez max a laptoposoknak fog gondot jelenteni.
Well.... f*ck. o.O
Meg a mini gép építőknek. És mielőtt valaki belekötne épült már ITX gép 18 magos Xeonnal és 2db Fury minivel is.
Á, normálisabb mini-itx hátán van minimum 4, inkább több usb 3, plusz headerekkel a gépházon még vagy kettő.
Egyébként mini-ITX 2 fury minivel? Azt hogy, amikor a szabványban csak 1 db full méretű PCI expressnek van hely? :D
(Vagy az anno AMD által bemutatott cuccról beszélsz amit nem lehet kapni?)
szerk: esetleg pci splitterrel megoldható, de nagyon gázos..
Jajj, szegény ember naivan próbálja magát bebetonozni, de te máris kötekedsz :D
Rewired <3
Horváth Ádám készített egy aranyos kis UE4AR plugint:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uqQqn7RWffE
Steam: mrstrato
Cserekulcs listám
2x8-as osztott riser kábellel, természetesen. És igen, nem lassítja. Amúgy benéztem, mert nem minit, hanem rendes Fury X-et építettek bele. Az ilyen direkt gamer ITX dobozokba simán elfér a két hűtő és még jut kompakt vizesnek hely CPU-ra is. Amúgy jogos volt a kérdésed.
35 VR Games We Can’t Wait To Play in 2016 - UploadVR
Az egyenlőre ismeretlen képességekkel bíró Samsung VR vezérlőt a CES kiállításon mutatják majd be. De eddig is lőttek fel egy teaser videót:
rwurl=https://youtu.be/dHrfMpH7Bf8
A Samsung terméke jelenleg "rink" néven fut, megjelenési ideje még ismeretlen, előbb felmérik lesz rá kereslet vagy sem. Minden esetre a CES-en bemutatják. Pár kép és kevés infó itt:
Rink VR Controller From Samsung's C-Lab Will Debut At CES 2016 - Tomshardware
A Tesla Suit szintet lépett. Az első verziók még úgy néztek ki, mint elektromos hulladékból sufniban barkácsolt izé. Azóta több mérföldkövet maguk mögött tudhatnak, fejlesztőknek küldtek ki tesztelésre is eszközöket, de most végre belekapcsolnak. Ugyebár a ruha és a kesztyű a mozgásunkat viszi át a VR világába. Ezen felül fizikai visszacsatolást ad a játékosnak a VR világából, amit nem motorok és más drága megoldással tesz, hanem a user saját izmai által. Ha ez nem hangzik elég izgalmasnak, akkor még ott a környezeti hőmérséklet visszaadása is a funkciók között.
Teslasuit is a Tactile Skin that Lets You Feel VR, Kickstarter Jan 1st
Exclusive: SMI Showcases Foveated Rendering With New 250Hz Eye Tracking Kit
Érdekes elgondolás, nem is tűnik hülyeségnek, így meglenne a 4K+ előnye, annak nyilvánvaló hátránya nélkül.
Ha valaki nem látta olvasta még ezer híroldalon, hatodikától a CES-en lesz végeleges ár az Oculus Rift CV1-re és természetesen onnantól él az előrendelés!
400-450 dolcsi között lesz valószínűleg. Én személyesen a 400-at tippelem. Az ugye nálunk egyből euró, szóval 120-140 rugó körül lesz.
Hát, elég sok ahhoz, hogy csak úgy előrendeljem/elsők között megvegyem, remélem mihamarabb ki lehet majd valahol próbálni élesben.
Ja hát 120-140ezer nekem is bőven sok érte még akkor is, ha előtte kipróbáltam valahol és letettem tőle a hajam annyira fasza. A content mennyisége sem lesz idén akkora, hogy szaladjak a boltba megvenni, de majd látjuk.
Gyakorlatilag már ugyan annyi az euró mint a $ .
Egyébként kedden azaz holnap lesz a Sony conferencia.
Lehet számítani ott is bejelentésre. Remélem lesz ár és dátum is.
Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr
Kis meglepetés a joggal ideges KickStarteres Oculus Rift támogatóknak:
Free Limited Edition Rift Coming to Oculus Kickstarter Supporters
https://support.oculus.com/hc/en-us/articles/216091397-Initial-Launch-Co...
Mo. nincs benne.