Jelenlegi hely

Autómánia

Utolsó bejegyzés


engem ott rázott ki a hideg, amikor a tárolórekesz fedél is zongoralakkos anyagból volt :D



Holnap Ferrari + Lambo múzeum gyárlátogatással. Fák je!4

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



A tüneteid alapján ez nem autizmus lesz mint ahogyan InGen írta, hanem sokkal inkább nárcisztikus személyiségzavar, továbbá a folyamatos káromkodásaid miatt a koproláliát sem vetném el.
Egy alapos kórelőzmény jobban rávilágítana a kiváltó okokra, de így elsőre a papahotel nyújtotta kényelmet és biztonságot mondanám, ami idővel a klasszikus elkényeztetett kis hülyegyerek szindrómába torkollott.
Tényleg, hogy állsz a Nio stockal, Mr. Szagértő? Ahhoz is pont annyi közöd van, mint az autókhoz.
Legalább nem kell törődnöd az értékvesztéssel. =)



Az a gond, Grif, hogy ez már itt nem működik. Az előző altod sem lett világsztár, így el kellene gondolkodnod, hogy bizony te ragadtál le ugyanott a személyiségeddel. (félreértés ne essék, szeretném, ha működne, de bárhogy is akarsz, akarok, nem tudunk már ugyanazok a fiatalok lenni, ugyanazt ugyanúgy megélni, le reagálni egy finom flémet ;/ )

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Kéne venni egy Alfa 4C-t. Még nem kutattam a téma után, de szemre úgy tűnik, hogy hiába relatíve új kocsi, ez már csak drágább lesz. Ilyen állatot már nem gyártanak, és ki tudja, hogy a villanyosok valaha lesznek-e sorozatgyártásban ilyen könnyűek.
Persze az Exige jobban bejön, de előbbit a feleségem is vezethetné, mert mind ótómata, meg talán ritkább is...

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Érdekes autó, életemben nem hallottam róla. 240 LE, 1 tonna, és 4.5 alatt van 100-on? Nekem furák a számok, nem tűnik pusztán a lóerő alapján aszfaltszaggatónak, ugyanakkor meg kurva nagy fun lehet vezetni, mert könnyű autó. Viszont turbós, és közvetlen befecskendezéses, szóval ha használni is akarod, 30k km-enként lehet visszi diószórásra a motorját.

Mondjuk ez alapján el tudom már képzelni, hogy egy megfújt 1.8-as Miata milyen brutál cucc lehet :D

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Indeed ritka. Ezidáig nem hallottam róla.



itthon nem is látok eladót belőle



A belseje különösen vicces, hogy olyan gombok és tekerők vannak benne, mint egy 20 éves Fiat Puntóban :D

Chief Exorcist



Simán lehet hogy abból tették át elvégre egy anya kölykei.



Itt azt kell likeolni, hogy az utascella szénszálas, így a lehető legkönnyebb maximális szilárdság mellett. A részletek, mint a tekerentyűk, az szokásos olasz beleszarás. Most ültem be egy új Ferkába a múzeumban, és a taposó az anyós előtt műanyag volt fémszínre fújva, amit be lehetett nyomni a kárpittal együtt a talpam alatt.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



amit be lehetett nyomni a kárpittal együtt a talpam alatt.

Ugyanaz volt ezer éve a Fiat Stilomban :D



még mindig topbest autó evör!

Chief Exorcist



A tradíció kötelez!

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Csak a kettes Bravo!



Grif(f)madár? Nem egészen, mert egy Szőrmadár a Kommandó utolsó túlélőjeként, aki sok év elmúltával arra tért vissza, hogy egy nímandból avanzsált zsebtürannosz elkorcsosította az egykor volt virágzó közösséget, és a bólogató Jánosokon meg a felszopkodó csicskáin kívül mindenkit elűzött a legendás HardWired HQ szellemi örököséből.
Apu ökölbe szorult keze vagyok.



Szerintem ránts rá, oxitocint szabadít fel ;)

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Mai napig megvan, de már azért hullik szét 22 évesen 😀



Szerintetek mennyire fogja letarolni tényleg elkövetkezendő 5 évben EU piacot a kínai autóipar?
Mert ugye láttuk pl. handras sanghaji autókiállításos videóját, hogy brutál mennyiségű modellel készülnek, de ezek egy része valszeg nem fog eljutni EU-ba.
De ott van pl. ez a Xiaomi YU7, ami pl. most lecidáztatna mindent, ha kapható lenne.
De az is látható, hogy az itt lévő modelljeik azért gyakorlatban elmaradnak az ígéretektől, pl. a BYD-k fogyasztása és hatótávja papíron jó, de valójában egy Tesla-t meg se közelítenek. De mivel akku techben élen járnak Ázsiában, és a többi technológiába is iszonyat pénzeket fektetnek, így feltételezem ebben hamar be tudják hozni majd a lemaradást.
És már most jönnek fel szépen a kínai autóeladások Európában. Egy technológiailag versenyképes BMW iX3 vagy új GLC sose lesz olyan tömegtermék, mint akár egy Tesla vagy KIA EV.
Toyota fasorba sincs elektromos autók terén, Mazda még dízeleket gyárt.

Nagyon harcolnak a 2035 ellen most az EU-s autógyártók, és halasztgatni akarnak, de kérdem én, ha Kína ilyen full throttlellel nyomul elektrifikációban, akkor ha az európaiak még visszább vesznek, akkor irdatlan lemaradásunk lesz. És szerintem kijelenthető nyugodtan, hogy az elektromos autó a jövő, aki próbálta, az tudja.



az olajfuggoseget (russia, arabok) lecsereljuk kinafuggosegre. okos otletnek tunik.

Parizer forever.



De arabokra meg ruszkikra legalább volt valami érdemi ráhatásunk. Kínára mi van?
Ráadásul itt ez a YU7, ami most szerencsénkre azért nem érkezik EU-ba még egy darabig, mert a saját kínai piacot akarják először ellátni. De az EU-s márkákat meg már alig veszik kínaiak.
Most ha a német prémiumok elkezdenek újra belsőégésűeket gyártani meg fejleszteni, azzal mivel lesz jobb nekik? Nem lesznek annyival olcsóbbak, hogy elektromos kínai vetélytársai legyenek.
Vagy én nem értem mit akarnak most azzal, hogy visszakoznak a 2035 szabályaival kapcs.



van meg igeny sima olcso kisautora -> benzines

Parizer forever.



A következő 5 évet nem tudom. De az utóbbi 1-fel évben eléggé megugrott a kínai villany vackoknak a száma legalábbis itt Kecskeméten. Tavaly elvétve lehetett látni most meg kb napi szinten látok belőlük. Általában az omoda, bidé, jaecoo hármasból. De kb ugyanilyen arányban megszaporodtak a teslak is.



Olcsó kisautót városban meg rövid ingázásokra vesznek az emberek. Arra meg pont az elektromos az ideálisabb megoldás. De egyébként olyan, hogy "olcsó" kisautó, eleve nincs is manapság újonnan.



Itt is ugyanez. Teslából rengeteg van, és egyre több kínai is. Meg ebből az elektromos BMW X1-ből látok még nagyon sokat mostanában, ami amúgy jó cucc lenne, ha nem ilyen hulladék, idejétmúlt akksi lenne benne.
Múltkor belefutottam Interspar parkolóban a vadiúj BMW iX3-ba. Hát, olvastam olyanokat, hogy élőben szebb lesz, mint képeken, de szerintem rohadtul nem az :D És ráadásul elég kicsinek is tűnt.
Én igazából nem látok nagyon kiutat európai autógyártásnak - de cáfoljatok meg -, mert elektromos autógyártásban Tesla és Kína már most előttünk van, és ha még visszaveszünk ebből és visszaállunk belső égésűre, akkor meg Blackberry effektus léphet fel.
De igazából miért is lenne kivétel az európai autóipar? Volt 30 jó éve, de ugyanúgy, ahogy okostelóknál már csak amerikai meg ázsia termékek vannak, simán előfordulhat, hogy ugyanez a helyzet előáll autópiacon is.
EU-nak se nyersanyaga, se olcsó munkaereje nincs, és most már minőségben és technológiában is utolértek minket, ha nem lehagytak. Ezeknek a kínai modelleknek a beltere pl. mennyivel igényesebb ránézésre és tesztek alapján, mint a 3x annyiba kerülő új Audiknak meg Merciknek...

És persze, most sokan mondják, hogy hát ők nem fognak kínai autót vásárolni, de ez a hozzáállás gyorsan ki fog halni.



Én annyit érzek, hogy a kínaiak rohadt jó rajtot vettek most.
Próbáltam Omoda-t, Jaecoo-t. Mindkettőből az SHS hibridet, amik olyan 100km körül elmennek villannyal is városban, amúgy meg vegyes üzemben brutál fogyasztással mennek.
A minőségérzet brutálisan jó. Az Omoda 9 vagy mi simán hozza a tőle 10-15 millióval drágább nagyobb európai márkák érzését.
Erősen el is gondolkodtam rajtuk. A szervizháttér és garancia más kérdés, ott azért vannak kételyeim. Lehet, hogy teszek majd egy próbát, mert első körben full meggyőző volt a két autó.



ha torlik a klimafaszsagot, akkor ujra megerheti gyartani

Parizer forever.



ezzekkel az a bajom, hogy ez nem olyan, mint az alis kinai bicopedal, ami 4 haszanalt utan elkezdett kattogni, es rendeltem egy masikat..

vagy mint a 150k-s kinai telom, hogy 3 ev utan nincs biztonsagi frissites, kukazhatom.

Parizer forever.



Így van. Ezért kérdéses az, hogy megéri -e. Első blikkre igen, de sok a nyitott kérdés.



miért érheti meg jobban gyártani? Itt most nem CO2 kvóta eltörléséről van szó. De tegyük fel, hogy megteszik még azt is. Mondjuk holnaptól tisztán verseny alapú (kereslet-kínálat) gyártás és értékesítés zajlana EU-ban. Mi változna? Olcsóbbak lennének a hagyományos autók onnantól? Jobb minőségűeket gyártanának újra?
Kína végigviszi ezt az elektromos autós átállást akár magában is, akkor utána mi lesz? Egy 1000 km hatótávú elektromos autó hatékonysága és az 1000 km hatótávú dízel autó hatékonysága között óriási különbség van, a fenntartási költségekről nem is beszélve.
Előbb utóbb mindenkinek az EV fogja megérni. Akkor EU mit fog csinálni, ha most elengedi ezt a történetet?

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!