530e es 330e egyik hatranya hogy az akksi miatt sokkal kisebb es laposabb a csomagtartoja.
A 330e kombi az jol kompenzalja ezt, 530e nemtom van-e kombi, nemigen lattam olyat utcan.
Amugy jo autok, sogor sokat jart mindkettovel (bmw-nel dolgozik)
A konkret bmw a hirdetesben eleg jol nez ki, kb az extra hifi nincs benne. A futas meg valszleg szinte csak autopalya, szoval az se tunik gaznak. Atvizsgalo lap komoly plusz sztem.
Igen, azt láttam, hogy a csomagtartó laposabb, ahogy az a pheveknél szokott lenni, de asszem még a fedő le is vehető róla és akkor kicsit mélyebb lesz, pl. babakocsit úgy lehet már jobban elnyeli.
Ma megyek megnézni, akku állapotára leszek kíváncsi, mert annak a cseréje biztos van vagy 2 misi, illetve nem tom, hogy a 9.2 kw helyett a 12-est bele rakják-e azóta.
Sogor anno tudott csak akksirol menni munkaba es vissza, napkozben a melohelyen toltve. Kb 40 km volt a realis, ez a hirdetett auto is ilyen azaz meg a modellfrissites elotti.
Ja es ilyen autora muszaj a casco - csak egy fenyszoro millios tetel es nem javithato, mar az is csere ha vmi pocok eltorik benne koccanaskor vagy ilyesmi.
Itt az alkatrész ára nagyban mérvadó, nem a kocsi piaci értéke. Én tavaly ősszel az R8-ra jó ajánlatot kaptam 800 e képében, de azért itt is volt némi önrész kár esetén. A most emlegetett taligának sem hiszem, hogy nagyságrendekkel olcsóbb a fényszórója, így egy fél millás éves díjat már igen jó dealnek tippelnék, de simán lehet több - sőt, szvsz ennél jellemzően drágább ajánlatok lesznek. Be kell ütni netrisken 5 perc alatt pár tételt hasból írva.
szerk: Ha az van, amit Moken ír, az egy remek világ, szinte ingyen van.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nah, megvan mi volt a kavarodás tárgya. Rákérdeztem a barátomnál, akinek Range Roverje van, és ő mondta néhány évvel ezelőtt ezt a 100k körüli összeget. Mint most kiderült, ő arra utalt, hogy lebontva HAVONTA körülbelül egy 100-asba fáj neki a kötelező + casco. Szóval az, hogy csak áll az autó és még nem csinált semmit :)))) én hittem erre valamiért azt, hogy éves összeg.
Azt a jó életbe. Most néztem rá meló után és 40+ kommenten kereszrül megy a szenvedés. Vegyél feleségeddel egy olyan autót ami mindkettőtöknek tetszik. Lehetőleg újat. 40 leszel, ha tudsz most kell venni. Vagy mikor akarsz 60 évesen amikor már a járókeret katalógusokat nézed? Most egy új cucc ki is tarthat jó esetben 15-20 évet. Addig élvezed az életet, nyugdíj felé lenyugszol, és akkor jó lesz valami Vajk approved használt cucc már.
Gyereknek meg a jövője a nevelés nem az hogy 70 vagy 85 millát örököl.
320k lenne, amiben a törés benne van, csak az a baj h nekem :D Feleségemnek vagy 400, mert nincs annyi bónusza.
Érdekes h a 4esre egy 70el olcsobb lett volna.
Voltunk kipróbálni, igazából nagyon szép és jó, belülről mintha új lenne. Feleségem elég szkeptikusan állt hozzá, mert h 32 évesen hova neki BMW, de aztán kiderült, hogy az aktuális tulaj egy ugyanilyen korú csaj, akkor látszott hogy felszakadt benne ez a gát. Már csak egy baja van vele, hogy nem SUV, az X3 mellette jobban bejönne neki...
Felkutattam a legnagyobb BMW akksi gurut az országban, aki egyébként pont egy ilyen 2018as 530e-vel jár, és azt mondta mindenképp olvastassam ki szervízben h milyen állapotban van az akksi és hány ciklusban volt töltve.
Az eredeti 9 kW-s akksi helyett mar 12-est pakolnak bele, ha cserélni kell, de az bömbiéknél ilyen 5-6 misi lenne, a srácnál németből behozott akksival 2.1 misi és akkor nyáron ilyen 50-55 kmt tudna elektromosan. Ez most jelenleg ilyen 20-25 km kozott tud. 18-at írt elinduláskor, mentunk vele 6 kilit országúton és 16ot írt a végén. Most elutazunk Párizsba, addig emésztgetjük, ha meg rábólint, akkor előtte szervízben check. Még ezt a 2 millát se sajnálnám rá, ha mondjuk pár év múlva cserélni kéne akksit, mert sokkal időtallóbbnak érződik az egész autó, mint pl. a hasonló árú Lexus NX volt.
Ami hatránya h csomagtér nem olyan nagy , illetve benzintank 46 literes, szal egy hosszú úton ilyen 600 kilinként meg kell állni vele tankolni valszeg.
"Még ezt a 2 millát se sajnálnám rá, " nem azt írtad, hogy 5-6 milla lenne a nagyobb voltos akksi miatt?
"Már csak egy baja van vele, hogy nem SUV, az X3 mellette jobban bejönne neki..."
Még szerencse, hogy el lehet adni, ha mégsem jön be szóval egy próbát megér lehet menet közben megkedveli .
nem azt írtad, hogy 5-6 milla lenne a nagyobb voltos akksi miatt?
A hivatalos bmw szervízben lenne annyi a zsír új akksival. Ennél a pesti srácnál 2 misi, úgy hogy németből behoznak ilyen 90-100% közötti, bevizsgált akksikat. Ugye már nem garis a kocsi.
530e es 330e egyik hatranya hogy az akksi miatt sokkal kisebb es laposabb a csomagtartoja.
A 330e kombi az jol kompenzalja ezt, 530e nemtom van-e kombi, nemigen lattam olyat utcan.
Amugy jo autok, sogor sokat jart mindkettovel (bmw-nel dolgozik)
A konkret bmw a hirdetesben eleg jol nez ki, kb az extra hifi nincs benne. A futas meg valszleg szinte csak autopalya, szoval az se tunik gaznak. Atvizsgalo lap komoly plusz sztem.
Végre valaki konstruktív hozzászólást írt :)
Igen, azt láttam, hogy a csomagtartó laposabb, ahogy az a pheveknél szokott lenni, de asszem még a fedő le is vehető róla és akkor kicsit mélyebb lesz, pl. babakocsit úgy lehet már jobban elnyeli.
Ma megyek megnézni, akku állapotára leszek kíváncsi, mert annak a cseréje biztos van vagy 2 misi, illetve nem tom, hogy a 9.2 kw helyett a 12-est bele rakják-e azóta.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=MVuYFSg4FOA
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Már említettem ezt a videót, meg hogy mennyire félrevezető ez a fajta teszt.
Sogor anno tudott csak akksirol menni munkaba es vissza, napkozben a melohelyen toltve. Kb 40 km volt a realis, ez a hirdetett auto is ilyen azaz meg a modellfrissites elotti.
Ja es ilyen autora muszaj a casco - csak egy fenyszoro millios tetel es nem javithato, mar az is csere ha vmi pocok eltorik benne koccanaskor vagy ilyesmi.
Mennyi most egy ilyen kategóriás autóra a CASCO?
100k-val jó nagyságrendet lövök be, vagy nagyon mellé?
Chief Exorcist
Nagyon.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nehogy mondj valamit amúgy akkor amitől okosabb lennék :D
Chief Exorcist
A hasonló évjáratú 4es BMW-re a múltkor 250k/év casco+kötelező ajánlatot kaptam egy fél éve.
Itt az alkatrész ára nagyban mérvadó, nem a kocsi piaci értéke. Én tavaly ősszel az R8-ra jó ajánlatot kaptam 800 e képében, de azért itt is volt némi önrész kár esetén. A most emlegetett taligának sem hiszem, hogy nagyságrendekkel olcsóbb a fényszórója, így egy fél millás éves díjat már igen jó dealnek tippelnék, de simán lehet több - sőt, szvsz ennél jellemzően drágább ajánlatok lesznek. Be kell ütni netrisken 5 perc alatt pár tételt hasból írva.
szerk: Ha az van, amit Moken ír, az egy remek világ, szinte ingyen van.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Nah, megvan mi volt a kavarodás tárgya. Rákérdeztem a barátomnál, akinek Range Roverje van, és ő mondta néhány évvel ezelőtt ezt a 100k körüli összeget. Mint most kiderült, ő arra utalt, hogy lebontva HAVONTA körülbelül egy 100-asba fáj neki a kötelező + casco. Szóval az, hogy csak áll az autó és még nem csinált semmit :)))) én hittem erre valamiért azt, hogy éves összeg.
Chief Exorcist
Egyébként a biztosítós srác is meglepődött hogy milyen kedvező árat dobott ki. Sztem ez az 5os valahol 400 körül lenne inkább.
Azt a jó életbe. Most néztem rá meló után és 40+ kommenten kereszrül megy a szenvedés. Vegyél feleségeddel egy olyan autót ami mindkettőtöknek tetszik. Lehetőleg újat. 40 leszel, ha tudsz most kell venni. Vagy mikor akarsz 60 évesen amikor már a járókeret katalógusokat nézed? Most egy új cucc ki is tarthat jó esetben 15-20 évet. Addig élvezed az életet, nyugdíj felé lenyugszol, és akkor jó lesz valami Vajk approved használt cucc már.
Gyereknek meg a jövője a nevelés nem az hogy 70 vagy 85 millát örököl.
Nem értek egyet, de hagyjuk ennek a kifejtését.
Az sem áll össze, ha elvben van egy S Merga, akkor mire a vágy egy 5-ös BMW birtoklására luxi szemszögből...
Ha már közepes szedán és luxi, akkor legalább olyat vennék, ami nem dob számlákat feléd, de ugyanolyan remek módon esik az ára: Lexus GS széria.
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
ezt a dobast 50 eves korara tartogassa, amikor jon a kapuzarasi panik
Parizer forever.
Akkor majd a kabrio mustangot kell megvenni!
Szigorúan automata váltó + eco boost hajtáslánccal :3
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
én amúgy tényleg automatával venném 🥸
Chief Exorcist
Na kalkuláltam árat Allianznál a BMW-re. 200 ezer az extra csomag, 320k a max. KGFB+CASCO/év
az annyira nem veszes.
Parizer forever.
320k lenne, amiben a törés benne van, csak az a baj h nekem :D Feleségemnek vagy 400, mert nincs annyi bónusza.
Érdekes h a 4esre egy 70el olcsobb lett volna.
Látom még fent van a hirdetés. Mégsem ez lesz a befutó?
Voltunk kipróbálni, igazából nagyon szép és jó, belülről mintha új lenne. Feleségem elég szkeptikusan állt hozzá, mert h 32 évesen hova neki BMW, de aztán kiderült, hogy az aktuális tulaj egy ugyanilyen korú csaj, akkor látszott hogy felszakadt benne ez a gát. Már csak egy baja van vele, hogy nem SUV, az X3 mellette jobban bejönne neki...
Felkutattam a legnagyobb BMW akksi gurut az országban, aki egyébként pont egy ilyen 2018as 530e-vel jár, és azt mondta mindenképp olvastassam ki szervízben h milyen állapotban van az akksi és hány ciklusban volt töltve.
Az eredeti 9 kW-s akksi helyett mar 12-est pakolnak bele, ha cserélni kell, de az bömbiéknél ilyen 5-6 misi lenne, a srácnál németből behozott akksival 2.1 misi és akkor nyáron ilyen 50-55 kmt tudna elektromosan. Ez most jelenleg ilyen 20-25 km kozott tud. 18-at írt elinduláskor, mentunk vele 6 kilit országúton és 16ot írt a végén. Most elutazunk Párizsba, addig emésztgetjük, ha meg rábólint, akkor előtte szervízben check. Még ezt a 2 millát se sajnálnám rá, ha mondjuk pár év múlva cserélni kéne akksit, mert sokkal időtallóbbnak érződik az egész autó, mint pl. a hasonló árú Lexus NX volt.
Ami hatránya h csomagtér nem olyan nagy , illetve benzintank 46 literes, szal egy hosszú úton ilyen 600 kilinként meg kell állni vele tankolni valszeg.
"olvastassam ki szervízben h milyen állapotban van az akksi és hány ciklusban volt töltve"
https://autovizsgalat.hu/
"Még ezt a 2 millát se sajnálnám rá, " nem azt írtad, hogy 5-6 milla lenne a nagyobb voltos akksi miatt?
"Már csak egy baja van vele, hogy nem SUV, az X3 mellette jobban bejönne neki..."
Még szerencse, hogy el lehet adni, ha mégsem jön be szóval egy próbát megér lehet menet közben megkedveli .
Ismerem Tibiéket, köszi.
A hivatalos bmw szervízben lenne annyi a zsír új akksival. Ennél a pesti srácnál 2 misi, úgy hogy németből behoznak ilyen 90-100% közötti, bevizsgált akksikat. Ugye már nem garis a kocsi.
"Ismerem Tibiéket, köszi." Esetleg tapasztalatod is van velük?
nem, csak a videóikat szoktam nézni. De lehet kihívom őket.
Én olcsóbb autó vásárlása esetén is hívnám őket hogy nézzék át.