Jelenlegi hely

Készülő játékok

Utolsó bejegyzés


De mit kellett ezen bizonyítani? Az RTS csapat már 5 éve, a Warcraft 3 Reforged megjelenése előtt szélnek lett eresztve. Most létezik megint, de ilyen 5-10 emberből áll, szóval ja, "régi Blizzard tag" mint olyan kb. már nincs, RTS-re meg főleg nincs.

Felőlem amúgy simán csinálhatnák dél-koreaiak az SC3-mat, sőt, biztos hogy egy adag SC-fan koreai többre vinné, mint a Blizzard, csak félő, hogy ennek a projectnek köze nem lesz az SC3-hoz, hanem valami slopot gyártanak retardált idiótáknak.



Komplikato írta: Látom sírnak a gamerek fórumokon, hogy a GTA V "el lett halasztva" 2026 májusára. Nos biztos én vagyok hülye, de emlékeim szerint soha senki nem állította, hogy 2025-ben kijön. Pont ezért sokan arra tippeltek, hogy 2026 legkorábban. PC usereknek meg +1 év alsó hangon.

Amúgy meg

https://fb.me/e/5mfIuBI9O

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Nézegettem millió óra Arc Raiders alfa teszt videót, ez egy extraction shooter lett, de az ex-Dice-os srácok nagyon összerakták. A legtöbb mai játék véglegesben nincs ennyire egyben. És ugyan nem csúcs grafika, de elég szép, ami azért nagy szám, mert Xbox-ra, meg PS5-re is kijön. Persze megy a sírás, mert TPS. Pedig ezt az első trailer óta tudni, amikor még looter shooternek készült, másrészt FPS nézetből minden szekrényt, dobozt, stb megnézegetni elég jó kis hánytató.
Persze én nem kaptam kulcsot most se, pedig ha jól tévedek már első trailer előtt feliratkoztam egy Twitter (X) bejegyzés okán.
Az audió része meg olyan szinten meg van csinálva, amire még példát se tudnék felhozni. Pontosan tudod merre éppen mi történik körülötted.
Remélem hamar kijön. Viszont az biztos, hogy csóri Bangie féle Marathonnak akkor reszeltek is.



VI akart az lenni :) De egyébként igen, én is ugyanúgy nem értem a sírást, épeszű ember nem gondolhatta, hogy ez 25-ben kijön. De még a 26 májusra se tenném rá az életem.



Van egyáltalán még olyan nagy játékfejlesztő stúdió, ahol eredeti tagok jelen vannak bármilyen formában? Szerintem olyanok ezek, mint a régi nagy rockegyüttesek. Volt egy jó szériájuk 90-es, 2000-es évek években, kvázi megalkották a saját slágereiket ezek a híres fejlesztő cégek, de aztán ugyanúgy nem tudnak már semmi ahhoz foghatót letenni az asztalra, max. a rókabőrt húzzák le a régi cuccaikról, szóval tökmind1, hogy vannak-e ott a régi stábból, mert azok is már 50-60 közötti arcok...



van valami bajod az 50-60-as arcokkal bro?! :)

Parizer forever.



az égvilágon semmi, csak nem biztos, hogy ők már úgy tudnak játékfejleszteni, mint fiatal korukban, a saját generációjuknak :)



Ok.
Youtu
/VQRLujxTm3c
Grand Theft Auto VI Trailer 2
Grand Theft Auto VI Trailer 2 (00:02:47)



1:36-nál a csaj segge! Bakker a Rockstartól kitelik, hogy a csajok seggremegését külön animálják :D



Külön fizikai motort írnak rá! :D

Chief Exorcist



Hát ez elég semmilyen lett, ha nem lenne odaírva, hogy GTA, akkor meg nem mondom, hogy ez egy GTA-játék. Dan Houser nélkül ez nehéz menet lesz.



+1 tényleg csak a csaj segge a jó benne.
Főszereplő srác iszonyat generic, semmi kisugárzás.
A grafika meg látványosan lebutult első trailer óta



"Captured on PS5"

Szerintem reálisan ennyit bőven elég várni tőle, de nem többet.

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Nekem nagyon teccik, és csomó infó került fel a honlapra helyszínekről, karakterekről, ezek alapján már most várom a mellékküldetéseket. Ráadásul sztem továbbra is iszonyat jól néz ki, meglepő mennyi NPC van mondenhol.

Btw sztem a főszereplő srác azert tűnik genericnek, mert viszonylag hamar meg fog halni, és onnantól egy revenge story lesz a csajjal. Sorry ha spoilereztem :D

Chief Exorcist



kb tok egyetertek. :D
talan azzal a kivetellel, hogy a srac azert generic, mert baromira nincs szerepe azonkivul, hogy a latino csajnak van egy ilyen jokepu, izmi pasija aki barmikor hidegveru lovoldozove valik, amikor a sztori ugykivanja.
SZERK
jah, btw "segg rezgetos fizika". mar evtizedek ota van ilyen csocsre, eloszor abban a strandroplabdas jatekban hasznaltak, azota kb minden jatekban van. csak a rockstar elsore jott ra, hogy a segg az uj csocs! :DDD

"okey-dokey!"



Damn it! Ez teljesen elképzelhető forgatókönyvnek tűnik :O



Stellar Blade volt először, ami jó kis seggfizikszet tolt. Azóta lehet rájöttek, hogy az egyik legfontosabb asspektusa (:D) a játékoknak ez lenne.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Valóban, a Dead or Alive szériának volt egy beach volleyball része, ahol remegtek a csöcsök.

De már 1996-ban feature volt a részletes animáció :)

Ok.
Fightersgeneration
/characters2/mai-lowkick-nicebuns.gif



Az utóbbi néhány év GTA Online kiegészítőit elnézve én nem számítok ilyen fordulatokra azoktól az íróktól.

Egyébként meg köszönhetően a költségvetésnek biztos vagyok abban, hogy ez az érezhetően tompított, erősen "céges" hatást keltő játék is simán kurva jó lesz városos-kocsikázós játéknak. Csak ez nem már nem az a franchise, ami az első 20 évében volt.



Gondoltam írok az Arc Raiders-ről, mert sikerült pár órát még nekem is tölteni vele, de szerintem akit érdekel a játék, az rengeteg féle videót fellel az ügyben.
De mindenképpen le kell írnom, hogy remélem EZ lesz az ipari standard, a minimum amit nagyobb stúdiók letehetnek az asztalra bármiért, amiért pofájuk van pénz elkérni.

Kezdjük azzal, hogy ez egy UE5 játék. És ennek ellenére alfa állapotában mocskos jól fut bármin is. Videókban találhat az ember csúcs gépes tesztet, ahol RTX5090 1440p 240fps-t hozza (900p) DLSS4-el, a másik véglet a Steamdeck 30-50 fps 720p.
Nekem közepesnél jobb beállításokkal átlag 82FPS-el ment egy kőkori Ryzen 3600 + RTX3060 kombinációval 1080p-ben. Illetve van fent videó PS5 Pro-ról, ahol kábé az én gépemen látható grafikai szinttel megy 4k/60FPS-el.
Tehát UE5, optimalizálva van, bármi mai vason elfut, bármilyen beállításban pedig bárminél jobban nézz ki, ami multiplayer lövölde.
Persze ehhez kellet az is, hogy olyanok vették kézbe az Unreal Engine-t, akik ugye a Frostbite Engine-t kalapálták anno. Továbbá az összes blueprint helyett natív programozást használtak. Ja meg lehet BF1, BF3 után tudnak optimalizálni.
A grafika az gyönyörű, fények szuperek, a retro-futurisztikus környezeti elemek jók és ehhez hatalmas pályák társulnak, de olyan tervezéssel, hogy le a kalappal. Mocskosul egyben van.
Ezeket tetézi az audió rész. Nem nagyon tudnám semmihez sem hasonlítani a minőségét, mert eddig szvsz nem létezett még ilyen. Minden hangról tudod mi okozza, akár vakon, füstben vagy falon keresztül is. A hangok, hanghatások nagyon jók. Fegyverhangok szintén. Partikle effektek, füst, köd, robbanások, tűz mindent visz.
Akkor ott van a mozgás. Stamina alapú vault/parkour rendszer. Ha van elég stamina, akkor ugorhatsz elég nagyot nekifutásból, el is kaphatod valami peremét, akár egy jó akciófilmben. Ha elcseszed és pont elfogy, akkor úgy jársz, mint Morpheus a Mátrixban vagy rosszabbul. A fáradságtól, cipelt súlytól, egészség állapotától és aktuális fegyvertől FÜGGŐEN változik minden mozgássor animációja.
Van akinél fekete pont, de a játék TPS. Egy csomó helyzetben pedig jobb, és halál biztos vagyok benne rengeteget kísérleteztek vele. Nyilván tudnának direkt FPS-re tervezni játékot, de ez nem az. Sokkal jobban lehet így az ellenséges robotokat lekövetni vagy védekezni ellenük.
Na és igen, a robotok. Az eleinte egyesével felbukkanó gyengébb egységek nem jelentenek veszélyt. Na de amikor már nem egyesével járőröznek, vagy csatlakozik pár nagyobb fiú a buliba ... Nincs szebb, mint amikor két játékos csapat egymást lövi, jön egy harmadik seggbe lőni őket, közben egy negyedik csapat kaján mosollyal bedob közéjük egy robot csali gránátot. És persze AI. És ezt úgy kell érteni, hogy igen AI, a robotok mind tréningezve vannak, hogy milyen terepen, milyen ellenfél ellen, bármilyen sérülés esetén hogyan mozogjanak vagy harcoljanak. A robotok mellékesen ha már riasztva vannak, és KERESIK a játékost, akkor simán megtalálják a nyitva hagyott ajtók vagy a homokban hagyott lábnyomok alapján. Ahogy a többi játékos is. :)
Az össze szedett vagy rabolt lootal kivonási pontokon át lehet távozni, ezek lehetnek liftek vagy metrószerelvények, de van kulccsal nyitható szerviz alagutak is. Utóbbinál azonnali a kivonás, a többinél várni kell. Lift esetén ez még olyan hangos effektekkel jár, amit gépi és emberi ellenfelek a pálya bármely pontjáról hallanak. Ha valaki lesérül, akkor más játékkal ellentétben le tud lépni a kivonási ponton!
Ha valaki kifekszik, akkor fellő egy vészjelző rakétát, amit szintén bárki bárhol láthat és hallhat, nem kell ecsetelni ez miért fontos. De pont ezért lehet szerezni kamu vészrakétákat is.
Elvileg játék közben is lehet craftolni az összeszedett hulladékból, de én senkit sem láttam ezt tenni, pedig pl. a lőszer főleg kezdő fázisban igen gyorsan elfogy. Vagy a kötszer. Vagy a shield töltője. Töltényeket a kilőtt robotokból is lehet szerezni, ahogy pajzs töltésére való eszközt is.
A HUB városban persze lehet venni alapanyagot, fegyvert, lőszert, építhetjük a saját kis "bázisunkat", ahol mi kraftolhatunk például az összeszedett blueprintek alapján. És persze fel lehet venni küldetéseket, amiért mindenféle extra jár.
Elvileg a hangokhoz tartozik a játékba épített proximity chat. Ha engedélyezve van ez és a mikrofon, akkor a saját csapattagok hangját úgy halljuk, mint ha ott lennének bent a játék világában. Meg mindenki másét is. Kevesen használják, mert privát discord a divat, pedig ez is sokat dob a hangulaton ahogy a haveros hangját visszahallod a szomszéd dohos falu szobából.
A bázis fejlesztéseivel ÉS a kihívások(!) teljesítésével új fegyvereket és kütyüket tudunk fejleszteni, amik eléggé megváltoztatják a játékmenetet. Nem mindegy, hogy valami gagyi legalja fegyverrel vagy egy brutális cuccal bántjuk a droidokat vagy ellenséges játékosokat. A taktikán eléggé sokat változtathat a grappling hook, zip line, mindenféle taposó akna, ajtózár, hordozható fedezék, csali gránát, stb. használata.

Kíváncsian várom mikor jön ki a teljes játék, a tesztben 3 pálya volt, mindhárom teljesen MÁS játékélményt adva, plusz ezek éjszakai verziói. Elvileg a teljes tartalom 20%-a volt csak benne. Remélem lesz még pár új bádog-harcos is a kész verzióban. Tippre 3-4 hónapon belül kijön, nem hivatalos infó, de állítólag 40 USD lesz az ára. Az viszont 100%, hogy kettéhugyozza a Marathont.

És akkor a végére valami más: Én vagyok hülye vagy a DUNE túlélő játéka olyan, mint ha pár amatőr dobta volna össze egy 80 dolláros UE5 "túlélő játék sablon" plug-in segítségével? Videók alapján semmi olyat nem tud, amiért akár ingyen játszanék vele.



Továbbá az összes blueprint helyett natív programozást használtak

Ezzel le is írtad a lényeget :D

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Erősen sóder, de ilyen infó van, hogy a HL3 már játszató állapotban van, nyáron bemutatják, télen megjelenik. Tényleg csak nagyon pletyka.

"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"



Egy hetes pletyi. Szerintem ezt már vehetjük közel biztosra. I wantubilív

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



Lol a Bungie már megint lop

Ok.
Youtu
/gPYRstczrPg
Yeah, Bungie is so cooked
Yeah, Bungie is so cooked (00:21:35)

Elképesztő ez a stúdió bazmeg, hogyan lehet ezt sorozatosan megcsinálni? :D



A "Bungie confirms it stole art once again" az egyik legviccesebb cím, amit valaha olvastam. :D
https://www.pcgamer.com/games/fps/artist-accuses-bungie-of-stealing-her-designs-for-marathons-art-i-am-tired-of-designers-from-huge-companies-moodboarding-and-parasitising-my-designs-while-i-struggle-to-make-a-living/

Aztán tényleg thorough legyen az a rivjú, nehogy megtörténjen tizenkettedjére is, tolvaj kókler gecik. :D



Ok.
Youtu
/RFFinkjq4dY
Warhammer 40,000: Dawn of War - Definitive Edition - Announcement Trailer
Warhammer 40,000: Dawn of War - Definitive Edition - Announcement Trailer (00:02:18)



Yess!

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!