Jó, nekem meg semmi bajom nincs a TAA-val, az ilyesmi artifactoláson is át tudok lendülni, inkább a UE5 féle lumen csacskaságai tudnak zavarni, amik sajnos itt is megvannak.
Viszont szerintem unalmas minden egyes UE5-játéknál lefutni ezeket a köröket. Egyszer csak jobb lesz, addig meg ja, ismerjük a motort, oszt elfogadjuk vagy nem. :D Nekem amúgy mindegy, csak bár ne szaggatna.
Az a vicc, hogy biztos vagyok benne, hogy ezek nem "fizetett rivjúk", hanem egyszerűen csak a szerzőik nem tudnak írni és nincs szókincsük. :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tZp0EgA7GvM
Return to foooom!
Tegnap néztem twitch streamet.
Semmi ilyesmi bugokat nem láttam benne. A streamer váltogatta a szinkront angol és japán között. Mindkettő abszolút jó volt. És ahogy kivettem a dolgot Yasuke karaktere opcionálisan választható. Ha nem akarsz vele játszani akkor nem játszol vele és ennyi.
Nem azt mondom, hogy ezek nem létező hibák, csak azt, hogy semmi ilyesmit nem láttam amíg néztem pár órán át.
Kb. mindegyik ilyesmi csatornában van valami ilyen fos elem. Én nem tudom eldönteni hogy ennyire hülyék vagy szimplán csak arról van szó, hogy így próbálnak meg kicseszni a copyright algoritmussal.
Asszem az ACG rivjút láttam eddig, ő külön kiemelte, hogy itt-ott szar a szinkron pl. Egyébként Ubihoz képest nem tűnik veszettül bugosnak, nekem inkább abból a szempontból lesz érdekes ez a játék, hogy igazából minden értelemben "just another AC game"-nek tűnik. Nem tudom, elég lesz-e ez ahhoz, hogy kihúzza az Ubit a szarból, nem örülnék, ha a Tencenté lenne a PoP meg az AC.
Azok alapján amit láttam belőle ja, egy ctrl+C ctrl+v játék újra skinezve. De gondolom ez sokaknak bejön. Én már rauntam az originsnel. Amit azóta sem fejeztem be.
Hát a fene tudja. Csináltak a jó öreg Marathon single FPS-ből valami multiplayer FPS-t. Az Art Style igen érdekes és látványos, de nem tudom eldönteni, hogy oltári bukta vagy nagy siker lesz ez? Pár nap múlva kiderül ...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PZUv1-qR1Aw
nem értem ezzel mi a baj? a vizualitás bejön, a.k.a. jól néz ki. viszont ugyanannyira nem érdekel, mint bármelyik multis shooter. "meh" kategória, de ellenérzéseim nincsenek.
Szerintem nagyon szarul néz ki, kb. az érződik rajta, hogy valami hú de menőt akartak kitalálni, de a nagy akarásban összeszarták magukat. Ha már multis lófasz különböző karakterekkel, akkor szvsz legalább annyit ki kéne váltania az emberfiából a játékmenet-videónak, hogy "hé az az egyik robotszerű valami tök jól néz, szívesen tolnám vele", hát ez itt szerintem semmilyen szinten sem jött össze.
Maga a játék teljesen tipikus extraction shooternek tűnik nulla eredeti ötlettel, sőt, ezzel az "operátoros" marhulással együtt igazából tiszta trend chasing. Az eredeti Marathonhoz érezhetően abszolút nulla köze van, maga a Marathon IP meg annyira öreg és elfelejtett, hogy igazából 100%-osan érthetetlen, hogy miért viseli ez a játék egy szebb napokat látott klasszikus lövölde nevét.
És oké, Bungie-játék, szóval gondolom hogy a lövöldözés oké lesz, de elképesztő, hogy manapság ilyen sértően semmilyen szarok gördülnek le a szalagról egy Bungie-tól. Érted, ezek nem a Concord fejlesztői, hanem a Bungie, egy patinás 30+ éves stúdió és akkor ez az egyelten "új" IP tőlük a Destiny óta?
Szóval ja, nekem vannak ellenérzéseim, amik egyre inkább nem egy fejlesztővel szemben fogalmazódnak meg, hanem úgy iparágilag a teljes AAA szférával szemben. Ennél egyértelműbb "slop" a világon nincs, itt már a kreativitás nyoma is ki lett ölve az egészből, annyira, hogy tényleg flmerül, hogy akkor egyáltalán minek létezik a játékipar ezen ága. Elképesztően cinikus és annyira távol áll minden valós vagy legalább a realitáshoz közelítő vásárlói igénytől, hogy tutira kurva nagyot fog bukni. Megint. Aztán úgyis jön a következő, mert ezek nem a piacnak hisznek, hanem valami elbaszott piackutatásnak, aztán még bukni fog vagy 10x, mire feladják és inkább kínai mobiljátékot fejlesztenek helyette.
Nekem ezzel az egésszel bajom van. Marathon. Oké, kultikus játék volt a maga idején, meg a folytatása is. Csak SENKI sem ismerte, mert Mac Only volt. Aztán ezer évvel később, az amúgy PC körökben ismeretlen játékot ki adták Windows verzióban, amikor már abban a formában akkor se érdekelt senkit, ha tudták volna mi az.
Tehát jó, van egy fasza háttérvilága az egésznek. Ebből mi a lófaszt akarnak vagy tudnak bemutatni egy looter shooterben???
És akkor ott van a Bungie maga. Az Anthem előtt, közben és után lelépett a kemény-mag szinte egésze. Most van egy csomó lelkes újoncuk. Saját motor helyett egy UE5. Erre fogják, megcsinálják stilizált low poly, low textere-ben az egészet, de a fejőstehén Destiny-ből átlopott gunfight-al és importált animációkkal. Mert annyit azért nem ér a projekt, hogy tényleges 5-6 év fejlesztés legyen mögött. Valamiből meg kell a lóvé, mert a Destiny 1-et kicsinálták, a második rész meg kezd kikopni. A HALO sorozatot meg elbukták. Erről kéne elhinni, hogy mély lore lesz mögötte és egy precízen átgondolt fejlesztés az egész? Rengeteg looter shooter jött ki, mióta ott valaki jó ötletnek találta ezt a Bungie-nál, de sorra buktak vagy éppen csak lélegeztető gépen vannak.
Persze lehet mi tévedünk, és akkora siker lesz, mint a megjelenése óta köpködött, de azóta is pénzhegyeket hozó Fortnite.
Nekem kicsit fura, hogy extraction shootert csinálnak de (legalábbis látszólag) a műfaj eddigi alapvetései nélkül -- tehát ez egy jellemzően lassabb műfaj, ahol az egész build up nagyon fontos, és körülbelül a menetek vége olyan tempós, mint itt (legalábbis látszólag) az egész meccs. Valószínűleg jóval szélesebb rétegre szeretne lőni a Bungie, mint az eddigi extraction shooterek, kíváncsi vagyok, működik-e.
Engem ez az artstyle rettenetesen taszít, olyan mintha placeholder cuccok lennének és nem fejezték volna be a játékot :)).
Jó, nekem meg semmi bajom nincs a TAA-val, az ilyesmi artifactoláson is át tudok lendülni, inkább a UE5 féle lumen csacskaságai tudnak zavarni, amik sajnos itt is megvannak.
Viszont szerintem unalmas minden egyes UE5-játéknál lefutni ezeket a köröket. Egyszer csak jobb lesz, addig meg ja, ismerjük a motort, oszt elfogadjuk vagy nem. :D Nekem amúgy mindegy, csak bár ne szaggatna.
Ó van ilyen is:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=0pPKJevpvZI
Ez mondjuk cuki
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=JfpELlX91PU
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Az a vicc, hogy biztos vagyok benne, hogy ezek nem "fizetett rivjúk", hanem egyszerűen csak a szerzőik nem tudnak írni és nincs szókincsük. :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=tZp0EgA7GvM
Return to foooom!
Tegnap néztem twitch streamet.
Semmi ilyesmi bugokat nem láttam benne. A streamer váltogatta a szinkront angol és japán között. Mindkettő abszolút jó volt. És ahogy kivettem a dolgot Yasuke karaktere opcionálisan választható. Ha nem akarsz vele játszani akkor nem játszol vele és ennyi.
Nem azt mondom, hogy ezek nem létező hibák, csak azt, hogy semmi ilyesmit nem láttam amíg néztem pár órán át.
Mi ez a rohadt crop? Ez nyomorék tényleg ilyen videókat csinál gyárilag?
Szerintem inkább ez a kurvagáz. :D
Fuck tha crop!
Kb. mindegyik ilyesmi csatornában van valami ilyen fos elem. Én nem tudom eldönteni hogy ennyire hülyék vagy szimplán csak arról van szó, hogy így próbálnak meg kicseszni a copyright algoritmussal.
Asszem az ACG rivjút láttam eddig, ő külön kiemelte, hogy itt-ott szar a szinkron pl. Egyébként Ubihoz képest nem tűnik veszettül bugosnak, nekem inkább abból a szempontból lesz érdekes ez a játék, hogy igazából minden értelemben "just another AC game"-nek tűnik. Nem tudom, elég lesz-e ez ahhoz, hogy kihúzza az Ubit a szarból, nem örülnék, ha a Tencenté lenne a PoP meg az AC.
Azok alapján amit láttam belőle ja, egy ctrl+C ctrl+v játék újra skinezve. De gondolom ez sokaknak bejön. Én már rauntam az originsnel. Amit azóta sem fejeztem be.
Steamen elég jó értékeléseket kap.
rwurl=https://i.imgur.com/wCcHqJL.jpeg
https://store.steampowered.com/app/1203190/Wreckfest_2/
Kár, hogy nem remake, mint az SS1, mert az elképesztő jó lett, de azért nem néz ki rosszul!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=gEY0utFag38
"Aztakibebaszott eget, lett egy matchem Tinderen"
Új Painkiller. Elsőre mondjuk azt hittem, hogy az új Doom egy újabb előzetese :D de nem néz ki rosszul.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=XeaO8uA8BvE&ab_channel=SaberInteractive
Chief Exorcist
Szingliben is forced co-oppal, AI-kontrollált társakkal? Ha, szopjanak faszt.
Hát a fene tudja. Csináltak a jó öreg Marathon single FPS-ből valami multiplayer FPS-t. Az Art Style igen érdekes és látványos, de nem tudom eldönteni, hogy oltári bukta vagy nagy siker lesz ez? Pár nap múlva kiderül ...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PZUv1-qR1Aw
MI A FASZOM EZ AZ ARTSTYLE? Oké, a Halo sosem a hiperrealisztikusságáról volt híres, de ez FULL GAY.
Chief Exorcist
Ki érti ezt?
Nintendo exklúzív
Bloodborne 2Duskbloodsrwurl=https://www.youtube.com/watch?v=77bnsN6SCPo
Ez... ez mi a fasz? :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=uZRGDZCl9pg
Beszántani minden AAA-fejlesztőt.
nem értem ezzel mi a baj? a vizualitás bejön, a.k.a. jól néz ki. viszont ugyanannyira nem érdekel, mint bármelyik multis shooter. "meh" kategória, de ellenérzéseim nincsenek.
+1
Szerintem nagyon szarul néz ki, kb. az érződik rajta, hogy valami hú de menőt akartak kitalálni, de a nagy akarásban összeszarták magukat. Ha már multis lófasz különböző karakterekkel, akkor szvsz legalább annyit ki kéne váltania az emberfiából a játékmenet-videónak, hogy "hé az az egyik robotszerű valami tök jól néz, szívesen tolnám vele", hát ez itt szerintem semmilyen szinten sem jött össze.
Maga a játék teljesen tipikus extraction shooternek tűnik nulla eredeti ötlettel, sőt, ezzel az "operátoros" marhulással együtt igazából tiszta trend chasing. Az eredeti Marathonhoz érezhetően abszolút nulla köze van, maga a Marathon IP meg annyira öreg és elfelejtett, hogy igazából 100%-osan érthetetlen, hogy miért viseli ez a játék egy szebb napokat látott klasszikus lövölde nevét.
És oké, Bungie-játék, szóval gondolom hogy a lövöldözés oké lesz, de elképesztő, hogy manapság ilyen sértően semmilyen szarok gördülnek le a szalagról egy Bungie-tól. Érted, ezek nem a Concord fejlesztői, hanem a Bungie, egy patinás 30+ éves stúdió és akkor ez az egyelten "új" IP tőlük a Destiny óta?
Szóval ja, nekem vannak ellenérzéseim, amik egyre inkább nem egy fejlesztővel szemben fogalmazódnak meg, hanem úgy iparágilag a teljes AAA szférával szemben. Ennél egyértelműbb "slop" a világon nincs, itt már a kreativitás nyoma is ki lett ölve az egészből, annyira, hogy tényleg flmerül, hogy akkor egyáltalán minek létezik a játékipar ezen ága. Elképesztően cinikus és annyira távol áll minden valós vagy legalább a realitáshoz közelítő vásárlói igénytől, hogy tutira kurva nagyot fog bukni. Megint. Aztán úgyis jön a következő, mert ezek nem a piacnak hisznek, hanem valami elbaszott piackutatásnak, aztán még bukni fog vagy 10x, mire feladják és inkább kínai mobiljátékot fejlesztenek helyette.
És akkor beajánlja a tökéletes videót a Youtube :D
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RSy5452NZHE
Az algoritmus olvassa a kommentjeimet I swear. :D
Nekem ezzel az egésszel bajom van. Marathon. Oké, kultikus játék volt a maga idején, meg a folytatása is. Csak SENKI sem ismerte, mert Mac Only volt. Aztán ezer évvel később, az amúgy PC körökben ismeretlen játékot ki adták Windows verzióban, amikor már abban a formában akkor se érdekelt senkit, ha tudták volna mi az.
Tehát jó, van egy fasza háttérvilága az egésznek. Ebből mi a lófaszt akarnak vagy tudnak bemutatni egy looter shooterben???
És akkor ott van a Bungie maga. Az Anthem előtt, közben és után lelépett a kemény-mag szinte egésze. Most van egy csomó lelkes újoncuk. Saját motor helyett egy UE5. Erre fogják, megcsinálják stilizált low poly, low textere-ben az egészet, de a fejőstehén Destiny-ből átlopott gunfight-al és importált animációkkal. Mert annyit azért nem ér a projekt, hogy tényleges 5-6 év fejlesztés legyen mögött. Valamiből meg kell a lóvé, mert a Destiny 1-et kicsinálták, a második rész meg kezd kikopni. A HALO sorozatot meg elbukták. Erről kéne elhinni, hogy mély lore lesz mögötte és egy precízen átgondolt fejlesztés az egész? Rengeteg looter shooter jött ki, mióta ott valaki jó ötletnek találta ezt a Bungie-nál, de sorra buktak vagy éppen csak lélegeztető gépen vannak.
Persze lehet mi tévedünk, és akkora siker lesz, mint a megjelenése óta köpködött, de azóta is pénzhegyeket hozó Fortnite.
Afaik ez még mindig a saját engine-jük.
Nekem kicsit fura, hogy extraction shootert csinálnak de (legalábbis látszólag) a műfaj eddigi alapvetései nélkül -- tehát ez egy jellemzően lassabb műfaj, ahol az egész build up nagyon fontos, és körülbelül a menetek vége olyan tempós, mint itt (legalábbis látszólag) az egész meccs. Valószínűleg jóval szélesebb rétegre szeretne lőni a Bungie, mint az eddigi extraction shooterek, kíváncsi vagyok, működik-e.
Engem ez az artstyle rettenetesen taszít, olyan mintha placeholder cuccok lennének és nem fejezték volna be a játékot :)).
És eddig a játékmenet sem győzött meg túlzottan.
Chief Exorcist