Camryhez kapcsolódva találtam egy érdekes hozzászólást:
Sokat járok az Közel-Keleten, a nagyobb városokban (Dubai, Abu Dhabi, Doha) ahol megfordultam, a taxik 90%-a ilyen camry szép homok színű fóliával (a maradék 5% Highlander, 5% Hyundai Soanata). Kb. 100 darab camry taxiban ültem az utóbbi években, a legkevesebb futás, amit láttam talán 250ezer km volt, de 2db olyanban is ültem, ahol az óra 999 999km mutatott! 24 órát mennek a kocsik, 3 műszakban. Havonta van szervizelés, évente kb. 200ezer km futnak a kocsik.
Szóba elegyedtem több taxissal (túlnyomórészt pakisztáni/indiai/dél-kelet ázsiai srácok) akiknek az elmondása szerint a motor örök, a hajtáslánc nagy része szintén örök. Amire lehet számítani az a CVT 5-600ezer km körül, de SOHA 450ezer alatt, és a hybrid "traction battery" (nagy akksi) 4-600ezer között.
Gyakorlatilag elmondható, hogy a25a-fxs hajtáslánca, ami a Camryben (és RAV4, Highlander, USA-ban Siena, Venza egyéb toyoták és lexusok) van ELPUSZTÌTHATATLAN. Ha valaki sok futásra keres autót, NINCS jobb megoldás (sajnos a beltér kissé puritán).
Itthon első szériás Rxből már jócskán akad 250e fölötti futással hirdetés. Még nem olvastam olyat a leírásban, hogy motorgenerál/csere váltócserén lenne túl a technika.
Moken nem tudom, honnan tájékozódik... :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."
Camryhez kapcsolódva találtam egy érdekes hozzászólást:
Itthon első szériás Rxből már jócskán akad 250e fölötti futással hirdetés. Még nem olvastam olyat a leírásban, hogy motorgenerál/csere váltócserén lenne túl a technika.
Moken nem tudom, honnan tájékozódik... :)
"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."